Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Taasko tämä sama täällä vainoaa ihmisiä. 🙈

Itse uskon siihen Ihkun tarinaan siltä osin kuin nyt jonkun sivusta seuraajan ja tuntemattoman palstailijan näkemykseen voi luottaa ylipäätään. Mutta vaikka en uskosi en ymmärrä tuota kiihtymystä asiasta ja tarvetta hyökkiä jonkun kimppuun. Kannattaa hankkia elämään muutakin jottei nämä asiat nouse liian merkityksellisiksi. Nyt näyttää niin käyneen.

Ja jos itse päättää valvoa se on ihan oma valinta. Ei kenenkään muun vastuulla.
 
vierailija
Taasko tämä sama täällä vainoaa ihmisiä.

Itse uskon siihen Ihkun tarinaan siltä osin kuin nyt jonkun sivusta seuraajan ja tuntemattoman palstailijan näkemykseen voi luottaa ylipäätään. Mutta vaikka en uskosi en ymmärrä tuota kiihtymystä asiasta ja tarvetta hyökkiä jonkun kimppuun. Kannattaa hankkia elämään muutakin jottei nämä asiat nouse liian merkityksellisiksi. Nyt näyttää niin käyneen.

Ja jos itse päättää valvoa se on ihan oma valinta. Ei kenenkään muun vastuulla.
Se nyt vaan ei KIINNOSTA jos sä uskot, jos yrität sanoa sitä totuutena, ja että muka mä olisin väärässä, joka epäilen, että hän ei ollut siellä. Mä otan AIHEEKSI sen epäilyn, keskustele joko siitä asiallusesti tai ohita. Älä tuputa omaa näkemystäsi jos aihe on epäily.
 
vierailija
Se henkinen ongelma on sillä pilkkaajalla. Miksi et käske hänen mennä terapiaan kasvamaan ja kypsymään?
Sinä Aito vainoat täällä ihmisiä, olet vainoharhainen, jankkaat samoista asioista toistuvasti ja pilaat tämän palstan tunnelman kerta toisensa jälkeen. Sinulla on selviä henkisiä ongelmia ja olet itsekin tainnut sen joskus täällä myöntää. Et ole normaali. Et käyttäydy täällä normaalisti. Hae apua.
 
vierailija
Se nyt vaan ei KIINNOSTA jos sä uskot, jos yrität sanoa sitä totuutena, ja että muka mä olisin väärässä, joka epäilen, että hän ei ollut siellä. Mä otan AIHEEKSI sen epäilyn, keskustele joko siitä asiallusesti tai ohita. Älä tuputa omaa näkemystäsi jos aihe on epäily.
Miksi meitä sitten kiinnostaisi kuukausikaupalla miten SINÄ et usko.

Tästä on ollut jo äänestyskin ja valtaosa uskoi tarinaa. Silti vaan hierot muiden naamaan tätä omaa uskoasi joka ei todellakaan kiinnosta ketään.

Asiallista keskustelua saat kun olet itse asiallinen.
 
vierailija
Suomen keikka tosiaan on hyvään saumaan. Tilaa lisäkeikalle/keikoille on ennen ja jälkeen 2.3. ja tuskinpa muutenkaan Jokerit lähtisi Suomesta heti Viroon. Todennäköisempää että poistuvat aikaisintaan vasta 4.3. ja luonnollisesti laivalla pääsee muutamassa tunnissa lahden yli.
 
vierailija
Se nyt vaan ei KIINNOSTA jos sä uskot, jos yrität sanoa sitä totuutena, ja että muka mä olisin väärässä, joka epäilen, että hän ei ollut siellä. Mä otan AIHEEKSI sen epäilyn, keskustele joko siitä asiallusesti tai ohita. Älä tuputa omaa näkemystäsi jos aihe on epäily.
Eihän täällä voi keskustella, kun Aito sulle ei kelpaa kenenkään muun mielipide. Vain sinun mielipiteesi voi olla oikea sinun silmissäsi. Muut esittää täällä omia mielipiteitää, ja sinä sanot ettei sua kiinnosta. Sinä tuputat omaa näkemystäsi muille, eli sano nyt vain itsellesi tuo "älä tuputa omaa näkemystäsi".
 
vierailija
Speku: Suomessa on vain yksi keikka, mutta epäilyttävää tilaa kalenterissa, koska siellä on yhteiskeikka jota ei lasketa kiertueeseen mukaan.
Kävi mielessä sama ajatus. Ei niillä kahden päivän taukoa keikkojen välillä ilman syytä oo. Tietty voisi olla jätetty vapaaksi lisäkeikkaa varten, jos ensimmäinen myy loppuun, mutta omasta mielestä on aivan selvää että se myy heti loppuun, joten ihmettelen miksi eivät olisi uskaltaneet heti laittaa kahta keikkaa Suomeen (kuten esim. Ruotsissa on, vaikka siellä on paljon vähemmän kuuntelijoita).
 
vierailija
Suomen keikka tosiaan on hyvään saumaan. Tilaa lisäkeikalle/keikoille on ennen ja jälkeen 2.3. ja tuskinpa muutenkaan Jokerit lähtisi Suomesta heti Viroon. Todennäköisempää että poistuvat aikaisintaan vasta 4.3. ja luonnollisesti laivalla pääsee muutamassa tunnissa lahden yli.
Nimenomaan tuossa on paljon potentiaalia lisäkeikoille molemmin puolin tuota 2.3. Ja se tuossa varmaan on ideanakin, eli ei hätää, jos ei saa just tolle keikalle lippua, koska jos tuo myy nopeesti loppuun niin ihan satavarmasti tulee vähintään toinen keikka Suomeen.
 
vierailija
Ei, mutta ei pidä sitten myöskään sanoa, että mä oon väärässä, jos ei pysty itsekään totuutta tietämään.
Sinä ja sinä sinä. Sinun mielestä. Sinä sinä sinä. Sinun ajatuksia. Sinä ja sinä. Sinun totuus.

Keskittyisitkö itseesi vähän liikaa?

Muistat sanoa miten sinua ei kiinnosta muiden ajatukset. Huomaatko yhtään miten paljon puhut itsestäsi ja tunget muiden kurkusta alas omia ajatuksiasi oikeina? Et kykene kuuntelemaan muita yhtään. Aina on kyse vain ja ainoastaan sinusta.
 
vierailija
Miksi meitä sitten kiinnostaisi kuukausikaupalla miten SINÄ et usko.

Tästä on ollut jo äänestyskin ja valtaosa uskoi tarinaa. Silti vaan hierot muiden naamaan tätä omaa uskoasi joka ei todellakaan kiinnosta ketään.

Asiallista keskustelua saat kun olet itse asiallinen.
Pointti ei ole väitellä uskoo / ei usko -akselilla, kuten te jotenkin tosi kapeakatseisesti ajattelette ja heti sytytte sille, että kyseessä on jokin väittely. Ei, vaan jos heittää ilmoille epäilyn, ettei tilanne ollut aito, niin tarkoitus on keskustella siitä. Että mitkä seikat puoltaa sitä näkemystä ja voisiko niin olla, mikä olisi motiivi jne.
Siis keskustelua aiheesta. Jos ei halua siitä keskustella, niin Vauvalla vastataan pilkalla. Se on silloin vähän niin kuin oma syy, jos sitten saa vastauksia, jotka ei miellytä. Pilkkaaja aloitti epäasiallisen kommentoinnin silloin.
 
vierailija
Eihän täällä voi keskustella, kun Aito sulle ei kelpaa kenenkään muun mielipide. Vain sinun mielipiteesi voi olla oikea sinun silmissäsi. Muut esittää täällä omia mielipiteitää, ja sinä sanot ettei sua kiinnosta. Sinä tuputat omaa näkemystäsi muille, eli sano nyt vain itsellesi tuo "älä tuputa omaa näkemystäsi".
Niin, kun en HALUNNUT keskustella siitä, oliko se tyyppi varmasti siellä. Vaan aiheesta: entä jos se ei ollut siellä. Niin silloin ei kiinnosta aihe se oli varmasti siellä.
 
vierailija
Joo mä oon pahoillani sotkusta täällä. Yhtälailla oon K/B shippaaja ja nää palstat oli itelle semmosia turvasatamia. En haluu sitä keltään viedä pois ja siksi toivoisin tän koko homman olevan seis jo. Ei oo tarkoitus pilata muiden fiilistä täällä. Nyt yritän oikeesti häipyä nukkumaan.
- 007
En oo aiheesta kirjoittanu niiden päivien jälkeen, ettei turhaa sörki, mutta iso virtuaalihali myös täältä! <3 oli mahtavat hetket joka tapauksessa silloin, yks kivimmistä jaetuista etäkiertuehetkistä!! (Haluan myös lisätä, että olin vauvalta loppukesän tms syksyllä poissa, joten en tiennyt näistä siellä heränneistä tunteenilmauksista eri aiheista. Vastasin kiertueenpäätösiltaa seuraavana päivänä tähän ketjuun ymmärtävän viestin, joka oli tarkoitettu sulle, mutta se menikin käänteisesti, kun ei ollut sun. Anyways, oon välillä miettinyt sen jälkeen, ootko mukana menossa täällä ja/tai toisella puolen, niin oli kivaa nähdä toisella puolen sun tekstejä merkillä viime viikolla.) Tältä erää tästä aiheesta mun osalta tässä, halaukset vielä ja toivottavasti saat lipun Hki keikalle!
 
vierailija
En oo aiheesta kirjoittanu niiden päivien jälkeen, ettei turhaa sörki, mutta iso virtuaalihali myös täältä! <3 oli mahtavat hetket joka tapauksessa silloin, yks kivimmistä jaetuista etäkiertuehetkistä!! (Haluan myös lisätä, että olin vauvalta loppukesän tms syksyllä poissa, joten en tiennyt näistä siellä heränneistä tunteenilmauksista eri aiheista. Vastasin kiertueenpäätösiltaa seuraavana päivänä tähän ketjuun ymmärtävän viestin, joka oli tarkoitettu sulle, mutta se menikin käänteisesti, kun ei ollut sun. Anyways, oon välillä miettinyt sen jälkeen, ootko mukana menossa täällä ja/tai toisella puolen, niin oli kivaa nähdä toisella puolen sun tekstejä merkillä viime viikolla.) Tältä erää tästä aiheesta mun osalta tässä, halaukset vielä ja toivottavasti saat lipun Hki keikalle!
Edellinen jatkaa vielä, että ei pahoittelua sulta todellakaan!! Se oli se myös, minkä halusin kirjoittaa. Kiitos ja halaus<3
 
vierailija
Mun mielestä on nimenomaan kiinnostavaa myös keskustella se aihe läpi että entä jos se ei ollut siellä. Siis vaikka haluaisin uskoa ja siis ei mulla ollut mitään syytä ei-haluta-uskoa, että hän oli siellä, mutta sehän ois vain varmempaa, jos asetelmaa kenties aidoksi epäilyttävät tekijät ois poissuljettu tai saaneet selityksen.
Mutta ei. Ei mietitä niitä.
En mä nyt vaan voi sokeasti uskoakaan asioita. Ja mua nyt sattui kiinnostamaan kyseinen asia OIKEASTI.
 
vierailija
Aito hei olet haukkunut minua siitä asti kun tulin palstalle. Yritin keskustella kanssasi viikkoja asiallisesti. Ei onnistunut. Et todellakaan halua kuulla muita. Olet lumoutunut vain omista ajatuksistasi. Ja ne ovat ainoita oikeita. Itsekin myönsir äsken tuossa ettei sinua kiinnosta muiden ajatukset kun kerroin miten asiasta ajattelen. Asiasta jonka itse kiistit perusteella ettet itse usko siihen
 
vierailija
Aito hei olet haukkunut minua siitä asti kun tulin palstalle. Yritin keskustella kanssasi viikkoja asiallisesti. Ei onnistunut. Et todellakaan halua kuulla muita. Olet lumoutunut vain omista ajatuksistasi. Ja ne ovat ainoita oikeita. Itsekin myönsir äsken tuossa ettei sinua kiinnosta muiden ajatukset kun kerroin miten asiasta ajattelen. Asiasta jonka itse kiistit perusteella ettet itse usko siihen
Mua kiinnostaa sun ajatuksesi siihen epäilyyn ja seikkoihin joiden perusteella voisi epäillä, ettei Ihkun agentti ollut Ihkussa. Mutta JOS sulle ei ole tullut sellaisia mieleen, niin silloin sulla ei ole aiheeseen mitään annettavaa, niin älä suutu, että joitain totuus kiinnostaa oikeasti.
 
vierailija
Mua kiinnostaa sun ajatuksesi siihen epäilyyn ja seikkoihin joiden perusteella voisi epäillä, ettei Ihkun agentti ollut Ihkussa. Mutta JOS sulle ei ole tullut sellaisia mieleen, niin silloin sulla ei ole aiheeseen mitään annettavaa, niin älä suutu, että joitain totuus kiinnostaa oikeasti.
Ethän sinä mitään perusteita antanut vaan haukuit toista ihmistä täällä plus sanoi ettet vaan usko ja sen sinä osaat. Moni on perustellut miksi uskoo asiaan ja samoin minä olen. Viimeksi kun perustelin tarpeeksi aloit haukkumaan minua vammaiseksi
 
vierailija
Ethän sinä mitään perusteita antanut vaan haukuit toista ihmistä täällä plus sanoi ettet vaan usko ja sen sinä osaat. Moni on perustellut miksi uskoo asiaan ja samoin minä olen. Viimeksi kun perustelin tarpeeksi aloit haukkumaan minua vammaiseksi
Oon mä antanut perusteluja joiden pohjalta en voi olla varma, että henkilö oli siellä, ja joiden takia on _mahdollista_, että hän ei ollut siellä.
 
vierailija
Oon mä antanut perusteluja joiden pohjalta en voi olla varma, että henkilö oli siellä, ja joiden takia on _mahdollista_, että hän ei ollut siellä.
Et tässä keskustelussa ole antanut. Aiemminkin oli lähinnä jankkaamista miten et vaan usko. Moni perusteli tarkkaan ja lopulta sinulta meni hermo ja muut oli sitä ja tätä ja aloit haukkumaan myös Käärijää
 

Yhteistyössä