AIITI!!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cabi777
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Viikonloppuna voi poiketa kahville, jos mielii. Mitään kemuja m ei saa, kun sillä on laiska äiti :ashamed: kai mä kakun kuitenkin leipasen. Ehkämaybe

pahoitatkos mielen tai pahoittaako M mielen jos nyt vkl ei tulla??
ei ole varmaa mitä tehdään mutta ajattelin että tultais sitten kun palautan aiitin pojun meiltä lomalta =)

matkoihin uppoais pitkä penni niin ajattelin vaan jos samaan rysään sais kaikki...

en vielä tiedä tarkkaan koska pitää poju palauttaa ( sen takia aiitia täällä huutelen ) B)
ihan heti en siitä luovu ja hevillä pysyy täällä vielä piiiiiitkän tovin.
 

Yhteistyössä