Ahistaa - auttakaa työpohdinnoissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kolmen yh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mielestä kuvio on niin sekaisin tai erityisen rasittava sekä sinulle että varmasti myös lapsillesi että kyllä tuossa painaa teidän hyvinvointi enemmän kuin työ. Jos vaan mitenkään pärjäisitte. Muuten sä romahdat itse.
Ja oikeuskäsittely uusiksi, tuomarille tai kelle ne nyt pitää laittaa, todisteet exäs sähköposteista, työttömyydestä, ilkeilystä, kaikesta!
Ei ole ensimmäinen eikä viimeinen narsistimies joka tekee kiusaa jopa omien lasten kustannuksella! Olen joutunut seuraamaan läheltä kuinka eräänkin naisen elämän yritti exänsä sekoittaa väittämällä pahoinpitelijäksi ja ties miksi. Lopulta siinä kävi hyvin ja tuomarikin näki mikä valehtelija tuo mies oli.

Huolestuttaa että miehesi edes saa olla lasten kanssa, ei tee niillekään hyvää jos mies on narsisti eikä edes pidä heistä!
Etkö saa sieltä turvakodiin puolelta mitään lausuntoa avuksesi?

Todella kurja tilanne, mutta eiköhän tuohonkin ratkaisu löydy kunhan nyt tarkkaan mietit mikä on tässä tilanteessa tärkeintä. Okei, moni puolustaa töitä mutta mä näkisin että ei niillä töilläkään paljon merkitystä ole jos sinä romahdat ja lapset kärsivät loppupeleissä.

No just näin.. Ei ihme, että äitejä sorsitaan. Myös sijainen voi olla sairaslomalla, tehdä työstään sellaisen, ettei perhe ja itse uuvu liikaa.

:) Taisi perehdyttäjäni sanoa, että säälii minua, koska työmäärä on niin suuri ja tehtävät haastavia.

Taloudellisesti pärjäisimme kyllä näinkin, kun emme paljoa vaadi. Nyt kun olen yksin syön kaalikeittoa ilman lihakomponenttia, en lämmitä kuin yhtä huonetta ja kirppikseltä vaatteet tottakai.

Mä ymmärrän hyvin. Olen kahden lapsen yh ja mulla myös sijaisuus joka loppuu toukokuun loppuun. Ja sitten en enää jatka töitä. Mun lapset on vielä pieniä ja työ vie musta kaikki mehut. Lasten isä ei voi ottaa lapsia uuden tyttöystävänsä luokse, joten ei ole vapaaviikonloppuja tai iltoja. Koti on hävityksen kauhistus, kun en vaan jaksa ja haluan vapaahetkinä olla lasten kanssa. Lapset itkevät aamuisin kun pitää herätä klo 6 päiväkotia varten, että haluisivat olla kotona. Se kyllä sattuu.

Mun mielestä lapset menevät ohi työnteon. Työtä ehtii vielä tekemään täysillä monta vuotta, vaikka olisikin muutaman vuoden lasten kanssa kotona tai tekis osa-aikatöitä.

Heräsin taas neljältä ja uni loppui sitten siihen. Väsyttää ihan älyttömästi. Eihän tästä näinkään mitään tule. Maha on kipeä ja ahistaa. Tein niin tai näin, niin on kuitenkin jotenkin tai ainakin joidenkin mielestä huonosti tai iso riski.

Yhteistyössä