K
"klm"
Vieras
Mun mielestä kuvio on niin sekaisin tai erityisen rasittava sekä sinulle että varmasti myös lapsillesi että kyllä tuossa painaa teidän hyvinvointi enemmän kuin työ. Jos vaan mitenkään pärjäisitte. Muuten sä romahdat itse.
Ja oikeuskäsittely uusiksi, tuomarille tai kelle ne nyt pitää laittaa, todisteet exäs sähköposteista, työttömyydestä, ilkeilystä, kaikesta!
Ei ole ensimmäinen eikä viimeinen narsistimies joka tekee kiusaa jopa omien lasten kustannuksella! Olen joutunut seuraamaan läheltä kuinka eräänkin naisen elämän yritti exänsä sekoittaa väittämällä pahoinpitelijäksi ja ties miksi. Lopulta siinä kävi hyvin ja tuomarikin näki mikä valehtelija tuo mies oli.
Huolestuttaa että miehesi edes saa olla lasten kanssa, ei tee niillekään hyvää jos mies on narsisti eikä edes pidä heistä!
Etkö saa sieltä turvakodiin puolelta mitään lausuntoa avuksesi?
Todella kurja tilanne, mutta eiköhän tuohonkin ratkaisu löydy kunhan nyt tarkkaan mietit mikä on tässä tilanteessa tärkeintä. Okei, moni puolustaa töitä mutta mä näkisin että ei niillä töilläkään paljon merkitystä ole jos sinä romahdat ja lapset kärsivät loppupeleissä.
No just näin.. Ei ihme, että äitejä sorsitaan. Myös sijainen voi olla sairaslomalla, tehdä työstään sellaisen, ettei perhe ja itse uuvu liikaa.