"Kiva" Jampu kuulla, että samanlaisia oireita löytyy sinultakin. Vaikka eihän tämä toki kivaa ole, mutta vähän helpottaa sitä ahdistusta siitä, että tämä olisi vakavampaa. Alkuviikko on sujunut mulla vähän paremmin, mutta nyt taas nykii ja ihme pistoksia ja pistelyä siellä täällä, etenkin käsissä ja jaloissa ja ahdistus alkaa kasvaa. Miksei nämä ikinä lopu nämä oireet!!!??? Ei tiedä enää mille lääkärille menisi ja mitä näistä "oireista" alkaisi selvittää..
Nyt musta tuntuu, että mun jalkapohjat on jotenkin kipeet ja helposti alkaa vetää suonta, jos varpaita kipristelee tai liikuttaa...
Akkeli, mulla kans ollut noita kasvo-oireita. Etenkin oikealla puolella juuri nenän vieressä ja poskessa outoa tuntoa, pitää usein kädellä huiskaista siitä jotain "roskaa" pois, mitä siinä ei ole. Myös semmoista painon tunnnetta ja kipuakin joskus. Olen ajatellut, että liittyisi niskaan tai siihen että puren hampaita yöllä tai muuten jännitän, mutta en sitten tiedä...
Välillä mietin, että eihän näin paljon erilaisia oireita voi kenelläkään terveellä olla ja sitten taas toisaalta, että näin moninaiset ja oudotkin oireet ei kyllä varmaankaan sovi mihinkään sairauteen. Muuta kuin tietenkin johonkin ihan kauheaan, mikä vainoaa ja vaanii mua jossain nurkan takana...
Mulla ei oo Uppu tuollaista sairaalakammoa, mutta ensimmäisen synnytyksen jälkeen minäkin jouduin kauhean olon jälkeen sairaalaan 4 päiväksi, oli kohtutulehdus. Sen jälkeen olin varmaan monta kuukautta aina lämpimästi pukeutunut, ihme viritykset etten saisi rintatulehdusta (sekin oli siinä samalla) ja suihkusta tulin ulos vasta kun olin pukenut kaikki vaatteet villasukkia myöten jalkaan. Meni jo ihan "hulluksi" tuo kaiken varominen ja pelkääminen...

joten ymmärrän siinä mielessä olosi.
Antoivatko lääkärit sinulle jo jotain lääkitystä tilanteen rauhoittamiseksi, jos jo tuollaisia diagnooseja viitsivät ehdotella.
Tsemppiä taas kaikille!!!