S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Ei nyt ahdista,mutta joskus katselen esikoisen ,kesällä 10v,vatsanseutua kun tuntuu poitsu turpoavan aika ajoittainJoo mä pidän silmällä sen painoa :xmas:
Kuopuksen,8v,etuhampaat huolestuttaa kun niiden välissä on iso rako,kysyy ittekkin että tarttisko näille tehä jotain![]()
Mutta ei mua ahista kauheesti.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:voi luoja et osataan olla tyhmiä et joku pieni naarmu tai ulkonäkö seikka ahdistaa vanhempia TODELLISTA AHDISTUSTA ON SE ET LAPSI JOUTUU KOKEMAAN PIENENÄ SUURIA LEIKKAUKSIA!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:voi luoja et osataan olla tyhmiä et joku pieni naarmu tai ulkonäkö seikka ahdistaa vanhempia TODELLISTA AHDISTUSTA ON SE ET LAPSI JOUTUU KOKEMAAN PIENENÄ SUURIA LEIKKAUKSIA!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Rahina:No keskimmäisen tummuus oli ihan vastasyntyneenä outoa, hiukset, ihon sävy, mahdottoman suuri suu. Oli oikein vaikeuksia katsoa lasta. Vastasyntyneenä se vaan oli oudon näköinen. Ei ruma, vaan ihan kuin vieras lapsi kun esikoinen on aivan vaalea ja kovasti itseni näköinen. Pian ulkonäköön kuitenkin tottui vaikka katson vieläkin, että kenen helkutin näköinen tyttö oikein on. Likasta on kehittynyt persoonallinen ja tosi kaunis tyttö isoine silmineen ja leveine hymyineen joka tarttuu jopa vastaantulijoihin. Kuopuksen kanssa ei käynyt samoin, että ulkonäkö olisi aiheuttanut sekavia tunteita vaikka näyttää taas aivan eriltä.
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:voi luoja et osataan olla tyhmiä et joku pieni naarmu tai ulkonäkö seikka ahdistaa vanhempia TODELLISTA AHDISTUSTA ON SE ET LAPSI JOUTUU KOKEMAAN PIENENÄ SUURIA LEIKKAUKSIA!!!!!
Voitko sanoa sen varmuudella. Entä jos lapsi voikin paremmin esim. hörökorva tai luomi leikkauksen jälkeen niin mitäs sitten sanot?
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Ei nyt ahdista,mutta joskus katselen esikoisen ,kesällä 10v,vatsanseutua kun tuntuu poitsu turpoavan aika ajoittainJoo mä pidän silmällä sen painoa :xmas:
Kuopuksen,8v,etuhampaat huolestuttaa kun niiden välissä on iso rako,kysyy ittekkin että tarttisko näille tehä jotain![]()
Mutta ei mua ahista kauheesti.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:voi luoja et osataan olla tyhmiä et joku pieni naarmu tai ulkonäkö seikka ahdistaa vanhempia TODELLISTA AHDISTUSTA ON SE ET LAPSI JOUTUU KOKEMAAN PIENENÄ SUURIA LEIKKAUKSIA!!!!!
Voitko sanoa sen varmuudella. Entä jos lapsi voikin paremmin esim. hörökorva tai luomi leikkauksen jälkeen niin mitäs sitten sanot?
kyllä kai ne lapset voi paremmi niide luomi ja hörökorva leikkauksien jälkeen mut tarkotin tässä nyt isoja leikkauksia joita tehään useampi ja koko loppuelämän joutuu ravaamaan lääkärillä.Niistäkin selvii ja pystyy elämään normi elämää mutta väitän silti ett se on hieman eri kuin luomileikkaukset ym.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Njaa, ei nyt ahdista varsinaisesti. Pikkusella on aika näkyvällä paikalla syntymämerkki, välillä ahdistaa ajatus että häntä kiusattaisiin siitä.
Kakkosella on pojaksi aiivan liian pitkät, tummat ja tuuheat ripset.
Esikoisen läväri kulmassa häiritsee joskus.![]()
Mun tyttäreni on kalju. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja bannia varmaan:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Njaa, ei nyt ahdista varsinaisesti. Pikkusella on aika näkyvällä paikalla syntymämerkki, välillä ahdistaa ajatus että häntä kiusattaisiin siitä.
Kakkosella on pojaksi aiivan liian pitkät, tummat ja tuuheat ripset.
Esikoisen läväri kulmassa häiritsee joskus.![]()
Mun tyttäreni on kalju. :snotty:
No, onpas vikoja moden lapsillakin, millanenhan lie ite.