Ahdistaako lapsesi ulkonäössä jokin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maiju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Ei nyt ahdista,mutta joskus katselen esikoisen ,kesällä 10v,vatsanseutua kun tuntuu poitsu turpoavan aika ajoittain:)Joo mä pidän silmällä sen painoa :xmas:

Kuopuksen,8v,etuhampaat huolestuttaa kun niiden välissä on iso rako,kysyy ittekkin että tarttisko näille tehä jotain :D

Mutta ei mua ahista kauheesti.

Mä vien ton painontarkkailun vähän pidemmälle...
Tyttö on 1,5v ja painoindeksi huitelee jossain +20 ja oon alkanu seuraamaan mitä se syö ja kuinka paljon. Varsinkin tarkkailen sitä mitä anoppi tytölle syöttää ja kuinka paljon...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
voi luoja et osataan olla tyhmiä et joku pieni naarmu tai ulkonäkö seikka ahdistaa vanhempia TODELLISTA AHDISTUSTA ON SE ET LAPSI JOUTUU KOKEMAAN PIENENÄ SUURIA LEIKKAUKSIA!!!!!

Voitko sanoa sen varmuudella. Entä jos lapsi voikin paremmin esim. hörökorva tai luomi leikkauksen jälkeen niin mitäs sitten sanot?

No keskimmäisen tummuus oli ihan vastasyntyneenä outoa, hiukset, ihon sävy, mahdottoman suuri suu. Oli oikein vaikeuksia katsoa lasta. Vastasyntyneenä se vaan oli oudon näköinen. Ei ruma, vaan ihan kuin vieras lapsi kun esikoinen on aivan vaalea ja kovasti itseni näköinen. Pian ulkonäköön kuitenkin tottui vaikka katson vieläkin, että kenen helkutin näköinen tyttö oikein on. Likasta on kehittynyt persoonallinen ja tosi kaunis tyttö isoine silmineen ja leveine hymyineen joka tarttuu jopa vastaantulijoihin. Kuopuksen kanssa ei käynyt samoin, että ulkonäkö olisi aiheuttanut sekavia tunteita vaikka näyttää taas aivan eriltä.

voi luoja et osataan olla tyhmiä et joku pieni naarmu tai ulkonäkö seikka ahdistaa vanhempia TODELLISTA AHDISTUSTA ON SE ET LAPSI JOUTUU KOKEMAAN PIENENÄ SUURIA LEIKKAUKSIA!!!!!

Turhaan sä siellä mesoat.

Mua ahdistaa tuossa pojan naarmussa vain ja ainoastaan se, että sen syntyminen teki kipeää!

Alkuperäinen kirjoittaja Rahina:
No keskimmäisen tummuus oli ihan vastasyntyneenä outoa, hiukset, ihon sävy, mahdottoman suuri suu. Oli oikein vaikeuksia katsoa lasta. Vastasyntyneenä se vaan oli oudon näköinen. Ei ruma, vaan ihan kuin vieras lapsi kun esikoinen on aivan vaalea ja kovasti itseni näköinen. Pian ulkonäköön kuitenkin tottui vaikka katson vieläkin, että kenen helkutin näköinen tyttö oikein on. Likasta on kehittynyt persoonallinen ja tosi kaunis tyttö isoine silmineen ja leveine hymyineen joka tarttuu jopa vastaantulijoihin. Kuopuksen kanssa ei käynyt samoin, että ulkonäkö olisi aiheuttanut sekavia tunteita vaikka näyttää taas aivan eriltä.

Jospa sä et olekaan sen keskimmäisen äiti?! :o

Kysäsepäs mieheltäs, olisko hänellä sulle jotain kerrottavaa... ;) :D

No ei mua niin paljon ahdista, et veisin lapsen leikkaukseen. Mutta se voi ahdistaa sit lasta myöhemmin, jos sen takia aletaan kiusaamaan. Muuten meidän neiti on niin kaunis, et saapa nähä, mikä kaunotar tuosta vielä puhkeaa :) Sattunut hyvin kohdilleen isin italialaiset geenit, hmm, että jospa tuossa sit yks korva unohtuis..

Ei ahdista, joka hetki noita ihanuuksia pitää pussailla.. :heart:
Mutta valitettavasti kun uhmikselta palaa käämit, miettii että miksei omiaan vois hallita paremmin kun sama ilme kasvoilla kun itsellä kääminsä menettäneenä, uhistellaan.. ja kaikki maneerit.. huoh.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:

Voitko sanoa sen varmuudella. Entä jos lapsi voikin paremmin esim. hörökorva tai luomi leikkauksen jälkeen niin mitäs sitten sanot?

kyllä kai ne lapset voi paremmi niide luomi ja hörökorva leikkauksien jälkeen mut tarkotin tässä nyt isoja leikkauksia joita tehään useampi ja koko loppuelämän joutuu ravaamaan lääkärillä.Niistäkin selvii ja pystyy elämään normi elämää mutta väitän silti ett se on hieman eri kuin luomileikkaukset ym.

Njaa, ei nyt ahdista varsinaisesti. Pikkusella on aika näkyvällä paikalla syntymämerkki, välillä ahdistaa ajatus että häntä kiusattaisiin siitä.

Kakkosella on pojaksi aiivan liian pitkät, tummat ja tuuheat ripset.

Esikoisen läväri kulmassa häiritsee joskus. :whistle:

Mun tyttäreni on kalju. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Ei nyt ahdista,mutta joskus katselen esikoisen ,kesällä 10v,vatsanseutua kun tuntuu poitsu turpoavan aika ajoittain:)Joo mä pidän silmällä sen painoa :xmas:

Kuopuksen,8v,etuhampaat huolestuttaa kun niiden välissä on iso rako,kysyy ittekkin että tarttisko näille tehä jotain :D

Mutta ei mua ahista kauheesti.

Samoin minä huolissani 9v painosta. Vatsanseutu pömpöttää ja housut vyötäröstä kireät :|

Esikoisella on niin paksut hiukset, että ne on aina ihan hiestä märkänä. Parturissa niistä ohennetaan aina puolet pois ja pidetään lyhyttä mallia.
Ahdistaa kun toisella on ihan turhaan kuuma ja hiki ja sitten riisutaan vaatteita vähemmälle. Ainoa helpotus tässä on, että kyseessä on poika.

Ei häiritse, kumpikin kauniita :heart:

Tai no jos nyt tarkemmin ajattelen niin VÄLILLÄ kummallakin tulee silmien väliin verisuoni aika hyvin näkyviin ja näyttää ihan siltä että olisi mustelma..

Mut ei se kyl häiritse :/ *ottaa mustakin taas selvää :D*

Minun rakkaallani on oikeasti liian raskaat luomet (silmäluomet) ja isot hörökorvat. Ja silti, ei , ne ei ahdista mua. Lapseni on silti mulle niin rakas ja ihana ja maailman täydellsin. En vaihtais yhtäkään piirrettä rakkaastani pois.

Ei ahdista! Tyttö on aivan ihanan suloinen ja omistaa aivan ihanan syntymämerkin... Luomi, kaunis sellainen toisen olkapään takapuolella. Se on minusta niiiiin nätti :) Tuo tyttö tulee olemaan miesten mieleen! Ja keltä hän on nuo piirteet periny, en tiedä, ei minulta ainakaan ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:

kyllä kai ne lapset voi paremmi niide luomi ja hörökorva leikkauksien jälkeen mut tarkotin tässä nyt isoja leikkauksia joita tehään useampi ja koko loppuelämän joutuu ravaamaan lääkärillä.Niistäkin selvii ja pystyy elämään normi elämää mutta väitän silti ett se on hieman eri kuin luomileikkaukset ym.

kuka on väittänyt että ne on sama asia :o

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Njaa, ei nyt ahdista varsinaisesti. Pikkusella on aika näkyvällä paikalla syntymämerkki, välillä ahdistaa ajatus että häntä kiusattaisiin siitä.

No, onpas vikoja moden lapsillakin, millanenhan lie ite.

No ei ahdista mutta harmittaa: keskimmäinen loukkasi viime kesänä hampaansa ja siihen tuli "kolo" keskelle hammasta, etuhammas siis. Nyt tuo kolo kasvaa ja leviää vaikka käydään jopa fluorauksessa säännöllisesti. Poika 1v 8 kk. Maitohammas kuulemma käyttäytyy noin kun on niin haperoa. Eikä kuulemma paikata koska paikka pysyisi huonosti. Jos oikein pahaksi tulee niin poistavat koko hampaan.

Alkuperäinen kirjoittaja bannia varmaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:

No, onpas vikoja moden lapsillakin, millanenhan lie ite.

Petolinnun keittiöpuolelta nykäisty. :xmas:

Yhteistyössä