diipadaapa
Sinun kirjoitustyylisi ja argumenttisi sekä iänikuinen vatvomisesi ja rasittava epälooginen päättelysi ovat niin omaa luokkaansa, että todellakin tunnistan sinut ja aloittamasi ketjut. Voihan niitä joku muukin olla aloittanut, mutta oman osasi olet jo tällä saralla hoitanut. Jos oikeasti haluat asiaan vaikuttaa, suuntaa energiasi sinne, missä siitä on hyötyä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Hmm... Luuletko, että olen ainoa ihminen, jonka mielestä pakkoruotsi ei ole oikeudenmukaista? Ymmärtääkseni enemmistö suomalaisista on samaa mieltä kanssani, joten kenties joku muukin asiasta saattaa kirjoitella...Alkuperäinen kirjoittaja diipadaapa:Kuulehan ap, alat olla jo todella rasittava ja väsyttävä näine jokaviikkoisine aloituksinesi. Miksi täällä palstalla tätä samaa asiat jauhat, mikset käytä energiaasi sinne suuntaan vaikuttamiseen, missä niitä lakeja muutetaan?
Ei mulla muuta, sanottavani olen sanonut jo niin moneen kertaan noissa aiemmin aloittamissasi ketjuissa.
Näin äkkisiltään voisin vaikka väittää, että 2/3 palstalaisista on jo tästä aiheesta saanut enemmän kuin tarpeekseen. :kieh:
Älä vaivaudu vastaamaan - tiedän kyllä, mitä olisi tulossa. En palaa enää tähän ketjuun.