hjaloo??
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Nykyisin toki puuttuisinkin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:On tämä täysin totta. Tapahtui joskus 90-luvun alussa pienellä maaseutupaikkakunnalla. Erikoisinta minusta oli se, etteivät mieheni vanhemmat puuttuneet asiaan mitenkään. Pyörittelivät vain silmiään.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:???? Voiko tämä olla edes totta?? 8-vuotiaalle paukku??? Mitä he***ttiä???Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Entisen mieheni äidin veljen lapsilla oli metka meininki. Näiden lasten äiti kysäisi minulta kyläillessämme heillä, että haluaisinko paukun. Ilmoitin haluavani. Äiti teki minulle paukkua curacaosta ja heidän 8-vuotias tyttärensä ilmoitti haluavansa paukun myös. Perheen äiti kaatoi tätä curacaota täyden n. 3 dl:n lasillisen tytölleen. Perheessä oli myös muutama alle 15-vuotias poika. Heillä oli bänditreenit pihan navetassa. Menimme mieheni kanssa kuuntelemaan soittoa ja näillä kaikilla pojilla oli olutpullo kourassa.
Aivan järkyttävää touhua. Olin niin ällistynyt, etten saanut sanaa suustani.
Mikset sinä itse tehnyt asialle mitään??
Mutta olin juuri sukuun tullut teini enkä järkytykseltäni saanut suutani auki. Anopilleni asiaa ihmettelin ja totesin, että noin ei touhu saisi kyllä jatkua. Anoppi oli puhunut veljelleen ja veljen vaimolle jo aikaisemmin samasta asiasta, mutta ilman mitään tulosta. Asia jäi sitten siihen.
Asia on jäänyt kyllä vaivaamaan mieltä. En enää silloisen kihlattuni kanssa tekemisissä ole, joten en tiedä, mitä perheessä on sittemmin tapahtunut.
luinko alussa väärin mutta eikös hän sinullekkin paukun tehnyt?????
ja sanoit ottavasi???