Äidit jotka loksauttaa teidän suut auki?

pallo
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
Alkuperäinen kirjoittaja Hannele:
Alkuperäinen kirjoittaja työllinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiinukka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tupakoivat raskaana olevat naiset ja naiset jotka tekee tasaisesti 3 vuoden välein lapsia ettei vaan vahingossakaan tarvii mennä töihin.
Eiköhän se käy työstä jos kolmen vuoden välein saat vauvan? En mä ainakaan tee lapsia sen takia ettei tarvitse töihin mennä vaan lapsien takia ja kuka minun lapsilleni olisi parempi hoitaja kuin minä, äiti.
mäkin teidän näitä tapauksia. Ei tartte maksaa veroja, kun ollaan vaan kotosalla. Ei kun anteeksi, maksathan sä siitä valtiolta saamastani avustuksesta...kun et tainnut edes kouluja käydä tai työssä olla ennen kuin aloitit "urakkasi"
Minäkin tiedän kahden lapsen äidin joka loppuvuodesta pähkäili että mitähän tekisi kun ei halua mennä töihin kun nuorempi täyttää kolme vuotta... On nyt raskaana ja on niin perkeleen vaikea odotus,niinkuin oli edellisistäkin. En voi tajuta että miks pitää tehdä lapsia jos odotusaika on yhtä kärsimystä,eikä varmasti vähiten muille perheenjäsenille.
:eek: :eek: ihan totta..harrastaako joku tällästä ettei tarvi mennä töihin :eek: :eek: :eek: ei jumalauta sanon minä
Onks tää sulle uutinen? Mä tiedän useammankin, jotkut jopa viitsii sanoa suoraan, että näin tekevät. Aika hirveetä...
musta tuntuu että moni luulee mustakin näin:( tosin meillä on kolme lasta pienillä ikäeroilla enkä oo ehtiny töihin välissä. totuus on että oon tullut raskaaksi ehkäsystä huolimatta..eli en siksi tee lapsia ettei tarvi mennä töihin.kyllä kai jokainen tajuaa että ei saa eläkettä esim.jos ei oo töitä tehny..
 
Fazerin sininen
Alkuperäinen kirjoittaja kahvipannu porisee:
Vappuna irtokarkkiosastolla, eräs poika söi karkkia niistä laatikoista suoraan suuhun, mutta sitten osa oli pahoja ja sylki takasin laatikkoon...
Äiti seiso vierssä ja sano tuu pois , mennään jo.

Poika oli 4-5v ja jätin karkit siihen paikaan ja valmis pussukka kärryihin.
tää on just yksi niistä syistä minkä takia en ikinä osta irtsareita niistä lootista. olen nähnyt tapauksen jossa lapsi pisteli lootista karkkeja suuhunsa minkä kerkisi ja äiti siihen ett, älä syö niitä nyt heti ne pois suusta ja tyttöhän sylkäisi kaikki namit sinne takaisin, hyi hitsi!
 
vieras
mutta sellaiset mammat saa minun suuni auki jotka tulee kylään puhuvat vaan omalle lapselleen,yritän jotain jostain muusta puhua niin joka ikinen aihe kääntyy hänen lapseen..se on todella rasittavaa,jos haluaa tulla kylään niin miksei voi puhua muustakin kuin siitä omasta ohanuudesta.Kannattaa miettiä että pysyy kotona jos ei muusta osaa puhua..
 
Ai niin, tää sai mut kans :eek: . Pojalla 5v oli hammaslääkäri ja äiti kehui kovasti, että hän istuu vaikka pojan päälle, jotta lekuri saa homman tehtyä. Kysyin sitten, et onko hällä hammaslääkärikauhu. Ei kuulemma. Mä olin ihan et, siitä se varmaan kauhu tulisikin, jos äiti pakolla pakottaisi pojan hoitoon. Onneksi poika oli ollut lekurilla ihan kiltisti. Ihmettelen siis sitä kasvatustapaa, joka äidillä on :/
 
Enusko
Alkuperäinen kirjoittaja Meade:
Äidit jotka alituiseen muistuttavat lapselle, että kuinka paljosta he ovat luopuneet saadessaan tämän lapsen ja kuinka paljon uhranneet lapsen takia ja mitä kaikkea he ovat tehneet lapsen hyväksi. Lapsi siis kokee syyllisyyttä omasta olemassaolostaan. :headwall:
En ole ikinä tavannut vastaavaa äitiä, onko niitä olemassa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja se äitipuoli:
Täsmennä, kiitos.
Perustele.
Mitä sen äitipuolen pitäisi ?
Hpotaa ja huolehtia ja rakastaa kuin omiaan niitä lapsia, joita näkee vain silloin tällöin, uhrata heihin rahaa ja aikaa ja voimavaroja, ja korostan sanaa voimavaroja.
Aina kuvitellaan, että lapset ovat vain... vastaanottavia, ja kun hyvää ammenat, hyvää saat takaisin.
Entäs jos se ei menekään niin?
Jospa se menee niin, että vaikkakuinka panostat joka tapaamiskerralla lapsiin, joille et äiti etkä oikeastaan yhtään mitään ole, saat takaisin - ei mitään.
Eli lapset itse eiv't ota vastaan. Heitä ei kiinnosta. He joko sanovat, tai sitten muutoin osoittavat, että se äitipuolen panostus ei ole mitään.
Ja kun he palaavat kotiinsa, siellä on oma äiti, joka sanoo, että se ämmä ei muuten ole sulle mitään jne jne...
eli lasten oma biologinen äiti tekee sen myyräntyön, ettei lapsipuolet ole kiinnostuneita äitipuolen ns. uhrautumisesta.

Miten monta vuotta pitäisi hakata päätä seinään.
eikä nyt puhuta mistään terapeutti-suhteesta, vaan tavallisesta ihmisestä, jolla pitäisi olla voimavaroja ja energiaa ja aikaa myös omille lapsilleen.

Miksi jonkun, kenenkään äidin pitäisi hylätä omat lapsensa ja keskittyä lapsiin, jotka eivät ole kiinnostuneita tästä ihmisestä ??????
Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi. Se lause sisältää totuuden siitä, miten täälä tulis elää parhaimman mahdollisen lopputuloksen saavuttamiseksi.

Ja kun hyvää antaa, niin hyvää myös saa. Ja se ei tarkoita, että se hyvä tai sama pitäisi just siltä samalta henkilöltä saada takaisin, vaan se voi tulla mistä tahansa muualta suunnasta.

Jos vaikka itse olisit todella pahassa tilanteessa, ja saat apua aivan vaikka vieraalta hyväntahtoiselta ihmiseltä, odottaisitko tilaisuutta että voisit auttaa sitä samaa ihmistä, vai laittaisitko avun kiertämään, auttaisitko esim samassa tilanteessa olevia vieraita ihmisiä jos vaan voisit?

Maailmankaikkeus ei unohda! Ei yksi ainutkaan ajatus, sana tai teko pyyhkiydy ikinä pois.

 
Alkuperäinen kirjoittaja pallo:
musta tuntuu että moni luulee mustakin näin:( tosin meillä on kolme lasta pienillä ikäeroilla enkä oo ehtiny töihin välissä. totuus on että oon tullut raskaaksi ehkäsystä huolimatta..eli en siksi tee lapsia ettei tarvi mennä töihin.kyllä kai jokainen tajuaa että ei saa eläkettä esim.jos ei oo töitä tehny..
Eläkettä saa kaikki. Ne vaan saa isompaa, jotka on niitä töitä tehny.
 
Alkuperäinen kirjoittaja no:
kauhistuttaa vanhemmat jotka käyvät valtataistelua keskenään lapsen hyvinvoinnin kautta.

eli ,en syötä kun ei oo mun vuoro .en vaihda vaippaa,kun ei oo mun vuoro..

lopulta tää lapsi on syömättä ja juomatta ,märällä vaipalla.

JA kun tulevat kylään,lapsi syö syö ja syö pöydän antimia kuin ei ois ruokaa nähnytkään.ikään kuin varastoon.
äiti kertoo,et ei oo syönyt mitään tänään,kun isä ei oo antanut ruokaa ..lapsi 1v7kk..ja eletään iltapäivää.

ja toinen vauva tulossa.
siis mitäh ?? |O |O |O voi kiesus sentään :headwall: :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja se äitipuoli :
Alkuperäinen kirjoittaja ?!?:
Alkuperäinen kirjoittaja äitipuoli:
[Oletko ajatellut, että siinä menee ns. äitipuoli miehensä ex-liiton lasten kanssa, lapset ovat oman äitinsä vaatettamia ja viikonlopputapaamisella ja jostain syystä äitipuolen kanssa kaupassa.

olivat aikamoisia ryysyläisiä, me itse ok kamppeissa, ja yhteisellä lapsella niinikään normivaatteet.
Olisikohan isukin pitänyt ostaa lapsille vähän parempaa vaatetta sitten ylle??? Kuuluu myös isälle se vaatetuspuoli... Ja miksei äitipuolellekin!

MIKSI ÄITIPUOLEN KUULUISI VAATETTAA TOISTEN LAPSIA? VAATETA ITSE NAAPURIN MUKULAT? !
SAMALLA SITTEN OMILLE EI RAHAT RIITÄ, niin meillä meinasi mennä

Sitäpaitsi en ymmärrä miksi tässä taas vaaditaan äitipuolelta vastuuta toisen lapsista, ja semmosta vastuuta, joka ei oikeasti äitipuolelle kuulu, mutta sitten toisaalta, kun käärii hihat, ja ottaa vastuuta, tulee haukkumiset: asia ei sulle kuulu, anna isin ja äidin hoitaa jne jne
ja nimenomaan tällä palstalla!
juuh ja mä en hulis mun äitipuolelta mitään jos tarjois (kauhee akka) onneksi on tullut kuvioihin vasta viime aikoina |O |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja ?!?:
Se, että äiti passaa aikuisia poikiaan... Vaikka poika seisoisi metrin päässä kahvinkeittimestä, niin äiti tulee kaatamaan lisää kahvia kun lusikalla mukin reunaa kilkuttaa :headwall:
Mun anoppi tuppaa olee tällainen. :snotty: Mutta mies ei onneks ole, eli ei pyydä/vaadi ym. äitiään tekee mitään. Anoppi tuntuu pitävän mun miestä pikkupoikanaan, joka ei osaa mitään.. Esikoinen tulossa kesällä ja anoppi luulee ilmeisesti, että on ollu neitseellinen sikiäminen. ;) Ainakin kommentit on sellaisia, ettei miehelläni olis asiaan osaa eikä arpaa.

Ei liittynyt kylläkään keskustelunaiheeseen, mutta oli pakko purkaa vähän höyryjä, kun rupes jo pelkkä ajatus taas ärsyttää. :kieh:
 
AnniHelena
Äiti joka soittaa aikuiselle pojalleen herättääkseen tämän joka aamu töihin/kouluun ja lässyttää vauvakielellä: muista nyt sitten syödä, siellä on voileivät jääkaapissa, muista laittaa villapaita kun on niin kylmä... kuulen tälläisiä keskusteluja töissä (työkaverini soittaa pojalleen).
 
Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena:
Äiti joka soittaa aikuiselle pojalleen herättääkseen tämän joka aamu töihin/kouluun ja lässyttää vauvakielellä: muista nyt sitten syödä, siellä on voileivät jääkaapissa, muista laittaa villapaita kun on niin kylmä... kuulen tälläisiä keskusteluja töissä (työkaverini soittaa pojalleen).
Jos näkisit pojan, et ehkä ilmettelisi.
 
AnniHelena
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena:
Äiti joka soittaa aikuiselle pojalleen herättääkseen tämän joka aamu töihin/kouluun ja lässyttää vauvakielellä: muista nyt sitten syödä, siellä on voileivät jääkaapissa, muista laittaa villapaita kun on niin kylmä... kuulen tälläisiä keskusteluja töissä (työkaverini soittaa pojalleen).
Jos näkisit pojan, et ehkä ilmettelisi.
?

Olen mä sen nähnytkin, ihan normaali-ihminen, mitä nyt äidin pahoin paapoma.

 
Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena:
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena:
Äiti joka soittaa aikuiselle pojalleen herättääkseen tämän joka aamu töihin/kouluun ja lässyttää vauvakielellä: muista nyt sitten syödä, siellä on voileivät jääkaapissa, muista laittaa villapaita kun on niin kylmä... kuulen tälläisiä keskusteluja töissä (työkaverini soittaa pojalleen).
Jos näkisit pojan, et ehkä ilmettelisi.
?

Olen mä sen nähnytkin, ihan normaali-ihminen, mitä nyt äidin pahoin paapoma.
Ok. Mieleeni tuli vaan ensimmäisenä mielenterveyspotilas tai" pikkaisen yksinkertainen" (mikähän olisi nykyään korrekti sana? ).

 
vieras ja ällistynyt.
Lukenut jokaikisen viestin, kommentin, mielipiteen, aatteen...ja täytyy kyllä sanoa että...huhhuh. Joo omalla tavallaan monissa viesteissä on pointtia. Mutta sitten mieleeni pälkähtää ajatus: Onko kukaan meistä sen parempi äiti tai isi tai vanhempi tai puolivanhempi, jos kykimme täällä kategorioimassa äitejä? (hyvä/paha/huono/fiksu/ilkeä/järkyttävä jne.) Valitettava tosiasia on se että kukaan meistä ei ole täydellinen äitinä, ihmisenä. Toki voi yrittää mutta se nyt vain on mahdottomuus. Jokainen meistä kuitenkin on sen tien valinnut/lahjan saanut: Vanhemmuus. Kautta aikojen on ollut miljoona erilaista kasvatusmetodia..minkä sitten luokittelisi yhdeksi, ainoaksi ja oikeaksi kun äitejä ja isiä ja mielipiteitä maailmassa on miljardeja...biljardeja...äärettömiä määriä...Vanhempi joka kohtelee lastaan kaltoin toimii väärin. Vanhempi joka on epävarma mitä lapselleen pukisi päälleen toimii väärin. Vanhempi joka laittaa vauvan hoitoon päästäkseen rentoutumaan toimii väärin. Vanhempi joka juo alkoholia ja/tai polttaa tupakkaa toimii väärin. Vanhempi jolle suotu enemmän kuin yksi tai kaksi lasta pienen ajan sisällä toimii väärin. Vanhempi joka antaa lapselleen kaiken toimii väärin. Vanhempi joka ei anna lapselleen mitään toimii väärin. Vanhempi joka huutaa/toruu/komentaa toimii väärin. Vanhempi joka hymyilee ja ottaa iisisti toimii väärin. Vanhempi joka ei ole terästä, kansikuva/muotokuva ihanneäidistä tuoksuvat pullat vierellä ja iloinen sliipattu hymy kasvoillaan toimii väärin.........Miettikää. Niin paljon mielipiteitä, ei ne siitä mihinkään muutu. Niin paljon virheitä, eivät nekään arvostelemalla poistu. Sen sijaan että kehitetään ketjuja joissa mollata äitejä/isejä/vanhempa, TIETÄMÄTTÄ tosiasioita, seuratessaan vain sivusta....miksi ette laittaisi pystyyn keskustelua jossa keksisitte avun ja ratkaisun näille "tavattoman tökeröille" vanhemmille joiden tilanteista ette loppujen lopuksi tiedä pätkän vertaa. Menkää ja katsokaa itseänne peilistä ja kysykää itseltänne: "Olenko minä sitten niin täydellinen että minulla on varaa arvostella toisia?" Jos vastaukseksi saat "kyllä", Silloin suosittelen sille henkilölle ensimmäisenä sitä "moraaliopetusta/saarnaa."

Kuten sanoin, juttuja erittelemättä, monessa on pointtia, mutta..niin..toki sätitään täällä..senhän me ihmiset osaamme. sättiä sen sijaan että käyttäisimme ajan pohtimiseen, MIKÄ johtaa siihen että joku toimii niin tai näin. MIKSI me emme puutu? MIKSI me emme yritä edes osoittaa myötätuntoa ja MIKSI EMME YRITÄ SELVITTÄÄ ONGELMAA JA AUTTAA LÖYTÄMÄÄN RATKAISUN.....vierestähän on niin helppo seurata ja jälkikäteen arvostella.


Jep.
 
vieras ja ällistynyt
Niin tosiaan, täällä puhuu 22 vuotias kolmen pienen lapsen äiti joka näkee myös lähes päivittäin ties mitä "hirvittävää" mutta tiedostaa myös sen että äitiys ei ole pelkkää huvia. Se on hikeä, tuskaa, ei siitä palkaksi saa muhevaa palkkaa joka kuun lopussa..mutta jokainen päivä saan aurinkoisia hymyjä, pieniä kuolaisia pusuja, riidan jälkeen pieniä rutistuksia ja sovintoja, pulleita masuja, pieniä nassuja..ja kun lapset kasvavat ja lentävät pesästä..suurimmaksi palkaksi luokittelen kunnian, että sain olla osa niin upeaa taivalta ihmisen elämässä..omien lasteni kehityksessä. Uraa kerkeää rakentamaan ja kyllä tuo kaupan kassaki vaikka miulle kelepaa.^^ kunhan ny tärkeimmistäni ensin pidän huolen.

Perheeni on sydämeni, heidän sylissään on kotini, iloni ja valoni.

Aurinkoista kevättä ja kesän alkua kaikille "hyville" ja "huonoille" äideille!
 
jaa
Alkuperäinen kirjoittaja Oggi ja sen torakka:
Alkuperäinen kirjoittaja kastemato aamuauringon alla:
äiti joka maha pystyssä vetää kessua kuin jokin korsteeni
äiti joka jaksaa elää kellon mukaan minuutti aikataulua tyyliin: nyt meillä syödään, nyt meillä nukutaan jne.
äiti joka jaksaa itkettää lasta, eikä suostu ostamaan edes sitä pienen pientä tikkaria, vaikka itselle on tupakkaa ja kaljaa kärryssä

Joo toi on yks..jos on itelle varaa ostaa tupakkaa ni silloin on varaa myös ostaa lapselle se tikkari.
Mul on oikeesti muutaman kerra ollu ihan vitun tiukkaa mut oon sitte ite kärsiny.Oon ostanu pienimmän tupakka-askin ja lapselle sit se tikkarin tai makupalan tms.Mut lapsen ei tarvi kärsiä siitä et mulla rahat lopussa.Mun turhuuksista silloin vähennetään.

ja sit toi tosiaan...kello 13 syödään klo 14 päikkärit,hups nyt meni jo puoltuntia yli-koko päivä pilalla :headwall:
Jotkut lapset vaatii säännöllisen vuorokausirytmin. Meillä oli kuopuksen kanssa melkein kellontarkka rytmi, kun se oli vauva. Jos unet myöhästy puolituntia, päivä totisesti oli pilalla. Että ei se rytmi välttämättä vanhemmista johdu, meillä oli rytmi, koska vauva sitä tarvitsi.
 
justii
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tupakoivat raskaana olevat naiset ja naiset jotka tekee tasaisesti 3 vuoden välein lapsia ettei vaan vahingossakaan tarvii mennä töihin.
meinaat että kaikki jolla on lapset tasasin välein ovat työtä vieroksuvia?
 
äitix3
Alkuperäinen kirjoittaja vieras ja ällistynyt:
Niin tosiaan, täällä puhuu 22 vuotias kolmen pienen lapsen äiti joka näkee myös lähes päivittäin ties mitä "hirvittävää" mutta tiedostaa myös sen että äitiys ei ole pelkkää huvia. Se on hikeä, tuskaa, ei siitä palkaksi saa muhevaa palkkaa joka kuun lopussa..mutta jokainen päivä saan aurinkoisia hymyjä, pieniä kuolaisia pusuja, riidan jälkeen pieniä rutistuksia ja sovintoja, pulleita masuja, pieniä nassuja..ja kun lapset kasvavat ja lentävät pesästä..suurimmaksi palkaksi luokittelen kunnian, että sain olla osa niin upeaa taivalta ihmisen elämässä..omien lasteni kehityksessä. Uraa kerkeää rakentamaan ja kyllä tuo kaupan kassaki vaikka miulle kelepaa.^^ kunhan ny tärkeimmistäni ensin pidän huolen.

Perheeni on sydämeni, heidän sylissään on kotini, iloni ja valoni.

Aurinkoista kevättä ja kesän alkua kaikille "hyville" ja "huonoille" äideille!
kirjoituksesi oli mahtava. voi kun kaikki olisivat yhtä suvaitsevaisia,mutta kun ei. miksi ihmeessä kaikkien lapsien pitäisi olla niin täydellisiä. jos lapsi kiukuttelee yleisillä paikoilla, se tekee äidistä huonon?? pieni lapsi joka ei hallitse vielä tunteitaan käyttäytyy usein näin. eikö se ole hyvä asia että lapsi purkaa tunteitaan.iän myötä he kyllä oppivat missä voi alkaa kiljumaan ja missä ei. miksi lasten pitäisi osata käyttäytyä yhtä hyvin kuin aikuisen. he vasta opettelevat elämään tässä maailmassa,eivätkä kaikki opi yhdestä kerrasta. miksi pitäisi komentaa niin että lapsi ei enää uskalla missään sanoa jos suututtaa.. lapset eivät ole täydellisiä. he sotkevat syödessään, he rypevät rapakoissa, he haluavat kokeilla kaikkea jännää ja uutta. sallittakoon se lapsille. elämä on elämistä varten. itse en ainakaan komenna lastani nurkkaan seisomaan jos hän on tiputtanut palan kakkua juhlissa lattialle. kauhistellen muut äidit katsovat miten tuo lapsi sikailee syödessään.. hmm.. taisin minäkin ilmaista nyt kuitenkin sen millaiset äidit saavat minun leukani loksahtamaan:) eli sellaiset jotka komentavat ja odottavat pieneltä lapselta niin paljon. olkaamme hyviä ja suvaitsevia äitejä. ei kukaan ole täydellinen ja jokainen tekee niin kuin itse parhaaksi katsoo. ei voi tuomita yhden tapauksen perusteella.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Äidit tai isät, ei sillä väliä. Aggressiivisen oloiset ja ylisuojelevat. Lapsi ei saa leikkiä hiekassa kun se on likaista ja pitää olla pipo päässä +20 asteessa ilman fiksua syytä.

Nähtiinkö eilen aamupäivällä puistossa? Unohdin tyttären kesälakin kotiin ja tarjosin pipon sijasta huivia. Ei kelvannut, joten lähdimme kotiin. Kotipihalla nykäsi pipon päähän ja meni tyytyväisenä omalle pihalle leikkiin, eikä huolinut kesälakkia. Ensimmäiset lämpimät päivät, eikä suostunut olemaan lakki päässä. Sen jälkeen on ollut hattu päässä periaate ja se pitää. Sori!
 
Mua häiritsee sellanen/sellaset äidit, jotka ilmoittaa ettei lapsi saa leikkiä kuralätäkössä kun vaatteet kastuu, vaikka kurikset oliskin jalassa ja sit tämä ettei lapsi voi keinua tavallisessa keinussa kun ei ole ennenkään keinunut, jos pääsee itse niin sitten saa keinua.. kaveri vaan eilen totes puistossa.
No sehän on sen asia, mutta eipä joka puolella ole vauvakeinuja ja toiseksi, kyllä meillä harjoiteltiin molempien kanssa keinumista siinä tavallisen mallisessa. Hyvä ettei äiti pyörtynyt kun lapsi halus isompaan liukumäkeen. "Ei se sinne osaa kiivetä kun ei ole koskaan ennenkään kiivennyt". Juu ei se lapsi opi, jos ei sen anneta mitään opetella. Hyvin kuitenkin sujui, toisella kertaa ja paljon paremmin jne.
 
Pööperö
Alkuperäinen kirjoittaja no:
kauhistuttaa vanhemmat jotka käyvät valtataistelua keskenään lapsen hyvinvoinnin kautta.

eli ,en syötä kun ei oo mun vuoro .en vaihda vaippaa,kun ei oo mun vuoro..

lopulta tää lapsi on syömättä ja juomatta ,märällä vaipalla.

JA kun tulevat kylään,lapsi syö syö ja syö pöydän antimia kuin ei ois ruokaa nähnytkään.ikään kuin varastoon.
äiti kertoo,et ei oo syönyt mitään tänään,kun isä ei oo antanut ruokaa ..lapsi 1v7kk..ja eletään iltapäivää.

ja toinen vauva tulossa.
Peesi tähän!
Tämä on just kuin meidän tuttavaperhe. Erona vaan, että lapsia on neljä...

Lapset juoksee puolialasti kellonajasta riippumatta, kun vanhemmat käy sotaa siitä kumman vuoro on pukea, pyyhkiä, keittää ruokaa, siivota tmv.
"sä saat kyllä pukea nuo, kun mä keitin ruuan!" tai
"keitä sä kahvit, kun mä keitin aamulla" jne...
Kivan roolimallin saa lapset, kun vanhemmat alituiseen kinaa milloin mistäkin.
 
Juuri
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna :
No toi ihme SAVANNA ku juo joka päivä nykyään , laiskottelee , on masennusta , ei tee töitään , miehensä tekee sen työt ja tekee perheen ruoat . Tää SAVANNA vaa shoppailee miehensä rahat , jota ei ees rakasta (on sanonut sen miehelleenki). :eek:
Ja mielellään tälläsiä täällä kertoilee . Outo ÄITI todella !!!


tämä !!!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Huvitutti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Äidit tai isät, ei sillä väliä. Aggressiivisen oloiset ja ylisuojelevat. Lapsi ei saa leikkiä hiekassa kun se on likaista ja pitää olla pipo päässä +20 asteessa ilman fiksua syytä.

Nähtiinkö eilen aamupäivällä puistossa? Unohdin tyttären kesälakin kotiin ja tarjosin pipon sijasta huivia. Ei kelvannut, joten lähdimme kotiin. Kotipihalla nykäsi pipon päähän ja meni tyytyväisenä omalle pihalle leikkiin, eikä huolinut kesälakkia. Ensimmäiset lämpimät päivät, eikä suostunut olemaan lakki päässä. Sen jälkeen on ollut hattu päässä periaate ja se pitää. Sori!
Ei nähty eikä ainakaan E-Suomessa mikään superlämmin ollut eilen vaikka aurinkoista olikin.

Otetaas nyt vielä kerran kun tämä näyttää herättävän niin voimakkaita tunteita: En kyttää pipopäitä vaan pipon käyttö kesäkelillä oli vain yksi esimerkki ylisuojelevuudesta. Tietenkään se ei aina ole sitä vaan käytölle voi olla jokin hyvä syy kuten alkuperäisessä viestissäni täsmensin. Joten lepo vaan ja pipo päähän -kunhan se ei kiristä.

 

Yhteistyössä