Äidit jotka loksauttaa teidän suut auki?

Mä olen turistirysässä töissä ja tänne tuli äiti lapsensa kanssa ja sanoi, et eihän heidän tarvitse maksaa, koska he käyvät sisällä vain pari minuuttia, kun tyttökin pääsi nyt kerrankin vähän luvattomasti sairaalasta ulos? No minä vastasin, että valitettavasti meillä maksaa kaikki sisäänpääsymaksun. No äiti sitten väänti uudestan sen et kun vain pari minuuttia ja kun tyttökin pääsi hetkeksi sairaalasta ja mä toistin taas saman. No äiti sitten että he eivät mene ollenkaan sitten. Mä mietin vain että jos mulla nyt olisi sairas lapsi, niin kyllä mä maksaisin sen ihan sinne missä olo piristyisi, tässä tapauksessa kun summa oli vielä reilusti lle 10?, enkä kylväis sitä sairautta joka paikkaan, vaan yrittäisin lapsen saada hetkeksi unohtamaan sen.

Tuli van mieleen, että vaikka en pidä itseäni minään superäitinä, niin joskus toiset äidit saa mut ihmettelemään heitä ja suuresti...
 
No...kävin tossa torstaina sellossa,karkkikaupassa käytiin...siellä sit sellainen n.3 v huusi ja itki,pettynyt oli rassukka.Äiti sanoi ei me nyt osteta mitään,katellaan vaan...


Jep jep...mitä järkeä on viedä lasta karkkikauppaan vaan katselemaan??
 
weballergy
Alkuperäinen kirjoittaja Oggi ja sen torakka:
No...kävin tossa torstaina sellossa,karkkikaupassa käytiin...siellä sit sellainen n.3 v huusi ja itki,pettynyt oli rassukka.Äiti sanoi ei me nyt osteta mitään,katellaan vaan...


Jep jep...mitä järkeä on viedä lasta karkkikauppaan vaan katselemaan??
:LOL:
Eikä!
 
???Kysysitkös.....
Niin..Entäpä jos sillä kyseiselle äidillä oli todella tiukkaa ,ja rahat vähissä ??Ei varmaan pitäs mennä arvostelemaan ennenku tietää todellisen syyn.....
 
Vappuna irtokarkkiosastolla, eräs poika söi karkkia niistä laatikoista suoraan suuhun, mutta sitten osa oli pahoja ja sylki takasin laatikkoon...
Äiti seiso vierssä ja sano tuu pois , mennään jo.

Poika oli 4-5v ja jätin karkit siihen paikaan ja valmis pussukka kärryihin.
 
No muutama päivä sitten katselin Itäkeskuksessa vähän ihmeissäni yhtä äitiä, joka istui kahvilassa viereisessä pöydässä. Jutteli jokun kaverinsa kanssa ja vieressä vauva huusi vaunuissa loputtoman pitkän ajan, äiti välillä vähän hytkytti vaunua mutta ei ottanut syliin, ei oikeastaan vilkaissutkaan vaunuihin vaan jatkoi paasaamistaan ja kahvila raikui vauvan huudosta :(
 
vieras
Äidit tai isät, ei sillä väliä. Aggressiivisen oloiset ja ylisuojelevat. Lapsi ei saa leikkiä hiekassa kun se on likaista ja pitää olla pipo päässä +20 asteessa ilman fiksua syytä.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ???Kysysitkös.....:
Niin..Entäpä jos sillä kyseiselle äidillä oli todella tiukkaa ,ja rahat vähissä ??Ei varmaan pitäs mennä arvostelemaan ennenku tietää todellisen syyn.....
Ahaa. Taas näitä. Ja ilmainen sisäänpääsy vaan kaikille jotka sepittää kunnon nyyhkytarinoita? En ymmärrä. Ja kuka sen määrittelee kenen tarina tarpeeksi hyvä. Kaikki maksaa ja sillä siisti.Jos ei ole varaa niin keksitään tekemistä johonon varaa. Yksinkertasta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kahvipannu porisee:
Vappuna irtokarkkiosastolla, eräs poika söi karkkia niistä laatikoista suoraan suuhun, mutta sitten osa oli pahoja ja sylki takasin laatikkoon...
Äiti seiso vierssä ja sano tuu pois , mennään jo.

Poika oli 4-5v ja jätin karkit siihen paikaan ja valmis pussukka kärryihin.
:eek: Yök :x En taida ostaa irtokarkkeja ihan heti meille
 
Alkuperäinen kirjoittaja ???Kysysitkös.....:
Niin..Entäpä jos sillä kyseiselle äidillä oli todella tiukkaa ,ja rahat vähissä ??Ei varmaan pitäs mennä arvostelemaan ennenku tietää todellisen syyn.....
eikai kukaan varasta omaa lastaan sairaalasta jha veis lastaan semmoseen paikkaan missä luultavasti on sisäänpääsymaksu ilman rahaa?
jos mammalla tiukkaa rahasta ni olis voinu keksii juotai ilmasta huvia?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ???Kysysitkös.....:
Niin..Entäpä jos sillä kyseiselle äidillä oli todella tiukkaa ,ja rahat vähissä ??Ei varmaan pitäs mennä arvostelemaan ennenku tietää todellisen syyn.....

Minullehan ei kuulu kenenkään rahatilanne. Tässä maailmassa harvemmin mitään saa ilmaiseksi. Tänne ei kuitenkaan sattumalta tulla, joten miksi tulla ollenkaan jos ei ole valmis maksamaan.

Toinen asia mikä täällä on useammin tullut ilmi, on se että köyhät ei valita vaan maksaa mukisematta ja rikkaat sitten taas valittaa, että onpa kallista?
 
öh
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Äidit tai isät, ei sillä väliä. Aggressiivisen oloiset ja ylisuojelevat. Lapsi ei saa leikkiä hiekassa kun se on likaista ja pitää olla pipo päässä +20 asteessa ilman fiksua syytä.
mun mielestä lapsella täytyy olla päähine vaikka ois + 50 astetta. auringonpistos on ikävä juttu..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ???Kysysitkös.....:
Niin..Entäpä jos sillä kyseiselle äidillä oli todella tiukkaa ,ja rahat vähissä ??Ei varmaan pitäs mennä arvostelemaan ennenku tietää todellisen syyn.....
Ahaa. Taas näitä. Ja ilmainen sisäänpääsy vaan kaikille jotka sepittää kunnon nyyhkytarinoita? En ymmärrä. Ja kuka sen määrittelee kenen tarina tarpeeksi hyvä. Kaikki maksaa ja sillä siisti.Jos ei ole varaa niin keksitään tekemistä johonon varaa. Yksinkertasta.
Olin ennemuinoin töissä luonaskahvilassa jossa oli ruoka seisovassa pöydässä, kerran muuan sanotaanko ei valtaväestöön kuuluva äiti tuli kahden melko hyvinsyöneen näköisen (pulskan) leikki-ikäisen lapsen kanssa pyytämää että saisivat syödä ilmaiseksi kun lapsilla on nälkä
:| :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja öh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Äidit tai isät, ei sillä väliä. Aggressiivisen oloiset ja ylisuojelevat. Lapsi ei saa leikkiä hiekassa kun se on likaista ja pitää olla pipo päässä +20 asteessa ilman fiksua syytä.
mun mielestä lapsella täytyy olla päähine vaikka ois + 50 astetta. auringonpistos on ikävä juttu..

Mä oon tapellu tolle nyt 7 veelle miljooat kerrat lippiksen tai huivin päähä vaik olis kuin kuuma.Mun tyhmyyttä ainakaa sil ei tuu auringonpistosta!Itellä joskus ollu ja en toivo sitä kellekkää.

PS.Ja vaikka kuinka ite näytän idiootilta ni myös mä pidän päähinettä auringossa nykyään
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja öh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Äidit tai isät, ei sillä väliä. Aggressiivisen oloiset ja ylisuojelevat. Lapsi ei saa leikkiä hiekassa kun se on likaista ja pitää olla pipo päässä +20 asteessa ilman fiksua syytä.
mun mielestä lapsella täytyy olla päähine vaikka ois + 50 astetta. auringonpistos on ikävä juttu..
Puhuinko päähineestä?

 
vierailija
muutama vuosi sitten päiväkodin pihalla isi ja äiti olivat hakemassa 5 ja 1,5-vuotiaita veljeksiä kotiin. pienempi oli keinumassa ja isi jäi häntä keinuttamaan kun äiti metsästi 5-vuotiasta pitkin pihoja. kun isompi oli lopulta saatu reppuineen lähtökuntoon, olisi pienempi pitänyt saada keinusta pois. huutohan siitä tuli ja isi luikki kiireesti sanomaan äidille ettei "veikko" halua lähteä. äiti meni vuorostaan kokeilemaan, keinutteli pientä vielä hetken ja yritti houkutella "lähdettäiskö jo? eikö vielä? no kohta mennään. joko mennään?" aikansa tentattuaan äiti tuli sanomaan isille täysin huuli pyöreänä ettei se "veikko" nyt vaan tule. :O vaihtoivat siinä vielä jonkun kerran vuoroa ja yrittivät neuvotella 1,5-vuotiaan kanssa kotiinlähdöstä kun päiväkotikin menee jo kiinni ja kaikilla on nälkä eikä kaupassakaan ole vielä käyty... lopulta "veikko" nostettiin pois keinusta henkilökunnan toimesta ja perhe sekä henkilökunta pääsi lähtemään koteihinsa...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Oggi ja sen torakka:
Alkuperäinen kirjoittaja öh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Äidit tai isät, ei sillä väliä. Aggressiivisen oloiset ja ylisuojelevat. Lapsi ei saa leikkiä hiekassa kun se on likaista ja pitää olla pipo päässä +20 asteessa ilman fiksua syytä.
mun mielestä lapsella täytyy olla päähine vaikka ois + 50 astetta. auringonpistos on ikävä juttu..

Mä oon tapellu tolle nyt 7 veelle miljooat kerrat lippiksen tai huivin päähä vaik olis kuin kuuma.Mun tyhmyyttä ainakaa sil ei tuu auringonpistosta!Itellä joskus ollu ja en toivo sitä kellekkää.

PS.Ja vaikka kuinka ite näytän idiootilta ni myös mä pidän päähinettä auringossa nykyään
Rakkaat ihmiset, päähine ja pipo eivät ole synonyymeja. Edelleen, puhuin piposta.

 
Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:
Alkuperäinen kirjoittaja Oggi ja sen torakka:
No...kävin tossa torstaina sellossa,karkkikaupassa käytiin...siellä sit sellainen n.3 v huusi ja itki,pettynyt oli rassukka.Äiti sanoi ei me nyt osteta mitään,katellaan vaan...


Jep jep...mitä järkeä on viedä lasta karkkikauppaan vaan katselemaan??
:LOL:
Eikä!
Vähän niinkun AA-kerho tekis päiväretken Alkoon :LOL: "Ei osteta mitään, katellaan vaan" ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
muutama vuosi sitten päiväkodin pihalla isi ja äiti olivat hakemassa 5 ja 1,5-vuotiaita veljeksiä kotiin. pienempi oli keinumassa ja isi jäi häntä keinuttamaan kun äiti metsästi 5-vuotiasta pitkin pihoja. kun isompi oli lopulta saatu reppuineen lähtökuntoon, olisi pienempi pitänyt saada keinusta pois. huutohan siitä tuli ja isi luikki kiireesti sanomaan äidille ettei "veikko" halua lähteä. äiti meni vuorostaan kokeilemaan, keinutteli pientä vielä hetken ja yritti houkutella "lähdettäiskö jo? eikö vielä? no kohta mennään. joko mennään?" aikansa tentattuaan äiti tuli sanomaan isille täysin huuli pyöreänä ettei se "veikko" nyt vaan tule. :O vaihtoivat siinä vielä jonkun kerran vuoroa ja yrittivät neuvotella 1,5-vuotiaan kanssa kotiinlähdöstä kun päiväkotikin menee jo kiinni ja kaikilla on nälkä eikä kaupassakaan ole vielä käyty... lopulta "veikko" nostettiin pois keinusta henkilökunnan toimesta ja perhe sekä henkilökunta pääsi lähtemään koteihinsa...

:LOL: voi luoja!!!
 
etpä sit kysyny???
en tarkottanu et ois tarvinnu päästä sisään ilmatteexs tms...Mut aika kärkkäästi ilmasit asjan ,ilman et vaivaiduit kysymään.Tuskinpa todella oikeesti sairaan lapsen äiti sairaalasta veis lasta jos lapsen terveyden vaarantais ,mut tuskinpa myöskään äiti jolla terveet lapset ni keksis noin vakavasta aiheesta nyyhky tarinaa.
 

Yhteistyössä