Äidit jotka loksauttaa teidän suut auki?

työllinen
Alkuperäinen kirjoittaja Tiinukka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tupakoivat raskaana olevat naiset ja naiset jotka tekee tasaisesti 3 vuoden välein lapsia ettei vaan vahingossakaan tarvii mennä töihin.
Eiköhän se käy työstä jos kolmen vuoden välein saat vauvan? En mä ainakaan tee lapsia sen takia ettei tarvitse töihin mennä vaan lapsien takia ja kuka minun lapsilleni olisi parempi hoitaja kuin minä, äiti.
mäkin teidän näitä tapauksia. Ei tartte maksaa veroja, kun ollaan vaan kotosalla. Ei kun anteeksi, maksathan sä siitä valtiolta saamastani avustuksesta...kun et tainnut edes kouluja käydä tai työssä olla ennen kuin aloitit "urakkasi"
 
Hannele
Alkuperäinen kirjoittaja työllinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiinukka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tupakoivat raskaana olevat naiset ja naiset jotka tekee tasaisesti 3 vuoden välein lapsia ettei vaan vahingossakaan tarvii mennä töihin.
Eiköhän se käy työstä jos kolmen vuoden välein saat vauvan? En mä ainakaan tee lapsia sen takia ettei tarvitse töihin mennä vaan lapsien takia ja kuka minun lapsilleni olisi parempi hoitaja kuin minä, äiti.
mäkin teidän näitä tapauksia. Ei tartte maksaa veroja, kun ollaan vaan kotosalla. Ei kun anteeksi, maksathan sä siitä valtiolta saamastani avustuksesta...kun et tainnut edes kouluja käydä tai työssä olla ennen kuin aloitit "urakkasi"
Minäkin tiedän kahden lapsen äidin joka loppuvuodesta pähkäili että mitähän tekisi kun ei halua mennä töihin kun nuorempi täyttää kolme vuotta... On nyt raskaana ja on niin perkeleen vaikea odotus,niinkuin oli edellisistäkin. En voi tajuta että miks pitää tehdä lapsia jos odotusaika on yhtä kärsimystä,eikä varmasti vähiten muille perheenjäsenille.
 
jag
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Äidit tai isät, ei sillä väliä. Aggressiivisen oloiset ja ylisuojelevat. Lapsi ei saa leikkiä hiekassa kun se on likaista ja pitää olla pipo päässä +20 asteessa ilman fiksua syytä.
tosta piposta sen verran,että mä en yks päivä kattonu paljon oli asteita ulkona (ei oo mittaria meillä) ja laitoin pipon tytölle.ulkona olikin aikas lämmin,mutta en voinut ottaa pipoa pois koska mielummin joku suoja pään päällä kuin ei mitään...joten...älä heti tuomitse.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja JUU:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Oggi ja sen torakka:
No...kävin tossa torstaina sellossa,karkkikaupassa käytiin...siellä sit sellainen n.3 v huusi ja itki,pettynyt oli rassukka.Äiti sanoi ei me nyt osteta mitään,katellaan vaan...


Jep jep...mitä järkeä on viedä lasta karkkikauppaan vaan katselemaan??
Mun mielestä lasten täytyy oppia myös se, että joka kerta ei todellakaan osteta mitään,vaan voi mennä kauppaan ja lahteä pois ilman, että ostaa yhtään mitään.
Sitäpaitsi 3-vuotiaan ei tarvitsisi edes osata vaatia karkkikaupassa mitään, ei niin pienten tarvitse syödä karkkia,kuten ei tarvitsisi suurimman osan lapsista syödä,puhkeavat hampaat todella alttiita reikiintymään!!!
Tuota... miksi ihmiset käyvät kaupassa eivätkä osta mitään? Minun mielestäni kaupassa käydään silloin kun TARVITAAN jotain ja sitten mennään ja ostetaan.
Joskus olen joutunut käymään useassakin kaupassa, kun olen tarvinnut jotain tiettyä tuotetta, jota kaupoissa ei ole ollut. En ala ostamaan pelkästään sen vuoksi, etten ilkeä mennä kassan läpi ostamatta.
 
TheUnforgiven
Alkuperäinen kirjoittaja Hannele:
Alkuperäinen kirjoittaja työllinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiinukka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tupakoivat raskaana olevat naiset ja naiset jotka tekee tasaisesti 3 vuoden välein lapsia ettei vaan vahingossakaan tarvii mennä töihin.
Eiköhän se käy työstä jos kolmen vuoden välein saat vauvan? En mä ainakaan tee lapsia sen takia ettei tarvitse töihin mennä vaan lapsien takia ja kuka minun lapsilleni olisi parempi hoitaja kuin minä, äiti.
mäkin teidän näitä tapauksia. Ei tartte maksaa veroja, kun ollaan vaan kotosalla. Ei kun anteeksi, maksathan sä siitä valtiolta saamastani avustuksesta...kun et tainnut edes kouluja käydä tai työssä olla ennen kuin aloitit "urakkasi"
Minäkin tiedän kahden lapsen äidin joka loppuvuodesta pähkäili että mitähän tekisi kun ei halua mennä töihin kun nuorempi täyttää kolme vuotta... On nyt raskaana ja on niin perkeleen vaikea odotus,niinkuin oli edellisistäkin. En voi tajuta että miks pitää tehdä lapsia jos odotusaika on yhtä kärsimystä,eikä varmasti vähiten muille perheenjäsenille.
:eek: :eek: ihan totta..harrastaako joku tällästä ettei tarvi mennä töihin :eek: :eek: :eek: ei jumalauta sanon minä
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kiilusilmäfanaatikko:
Alkuperäinen kirjoittaja taikatalvi-03:
Pehmoäidit, jotka selkeesti pelkää sanoa vastaan omalle lapselle, sellaset ihmetyttää.

Tuosta yhdestä viestistä tuli kans mieleen että olen useamman kerran nähnyt bussissa tilanteen missä todella pieni vauva kirkuu tukehtumisen partaalla vaunuissa, mutta sitä ei viitsitä ottaa syliin vaikka äiti istuisi vaunujen vieressä. Hytkytetään vaan vaunuja. Sitä en oikeen ymmärrä, että miksi ei. Ite en kestäisi kuunnella itkua, kun ihan vieraana ihmisenäkin tekee mieli mennä sanomaan että lohduta nyt herranjumala sitä vauvaasi. Itse jäisin mieluummin vaikka bussista pois kuin kuuntelisin sitä hirvittävää henkiinjäämishuutoa, mitä vastasyntyneet vauvat huutaa, eihän ne tajua että nyt ollaan bussissa, äitin on vähän vaikea imettää/syöttää/vaihtaa vaippa/jne..
Myönnän, että yleensä en ota lasta pois vaunuista, vaikka hän huutaa... Meillä huutaminen liittyy todella usein väsymykseen ja nukahtamiseen. Joskus lenkillä muksu alkaa karjua ja minä vaan kylmän viileästi työnnän vaunuja, kun tiedän, että lapsi kohta nukahtaa. Joskus ihmiset tuijottaa, mutta minkäpä sile voi... syliin ottaminen lohduttaa meidän lasta sen aikaa kun hän sylissä on, mutta heti kun vaunuihin laittaa, alkaa huuto. Siksi en ota syliin, vaan annan huutaa sen max. 5 min vaunuissa ennen kuin uni tulee :ashamed:
Sama juttu meillä. Lapsi huusi joka kerta jossain tietyssä iässä, kun vein ulos nukkumaan ns. unihuutoa noin 5 minuuttia. Varmasti monikin voinut ihmetellä mitä ihmettä toi äiti ei lohduta vauvaansa vaan antaa vaan huutaa. Mut tosiaan sen huudon jälkeen heti nukahti...

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
Alkuperäinen kirjoittaja Hannele:
Alkuperäinen kirjoittaja työllinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiinukka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tupakoivat raskaana olevat naiset ja naiset jotka tekee tasaisesti 3 vuoden välein lapsia ettei vaan vahingossakaan tarvii mennä töihin.
Eiköhän se käy työstä jos kolmen vuoden välein saat vauvan? En mä ainakaan tee lapsia sen takia ettei tarvitse töihin mennä vaan lapsien takia ja kuka minun lapsilleni olisi parempi hoitaja kuin minä, äiti.
mäkin teidän näitä tapauksia. Ei tartte maksaa veroja, kun ollaan vaan kotosalla. Ei kun anteeksi, maksathan sä siitä valtiolta saamastani avustuksesta...kun et tainnut edes kouluja käydä tai työssä olla ennen kuin aloitit "urakkasi"
Minäkin tiedän kahden lapsen äidin joka loppuvuodesta pähkäili että mitähän tekisi kun ei halua mennä töihin kun nuorempi täyttää kolme vuotta... On nyt raskaana ja on niin perkeleen vaikea odotus,niinkuin oli edellisistäkin. En voi tajuta että miks pitää tehdä lapsia jos odotusaika on yhtä kärsimystä,eikä varmasti vähiten muille perheenjäsenille.
:eek: :eek: ihan totta..harrastaako joku tällästä ettei tarvi mennä töihin :eek: :eek: :eek: ei jumalauta sanon minä
Onks tää sulle uutinen? Mä tiedän useammankin, jotkut jopa viitsii sanoa suoraan, että näin tekevät. Aika hirveetä...

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja äitipuoli:
Alkuperäinen kirjoittaja ?!?:
Alkuperäinen kirjoittaja äitipuoli:
[Oletko ajatellut, että siinä menee ns. äitipuoli miehensä ex-liiton lasten kanssa, lapset ovat oman äitinsä vaatettamia ja viikonlopputapaamisella ja jostain syystä äitipuolen kanssa kaupassa.

olivat aikamoisia ryysyläisiä, me itse ok kamppeissa, ja yhteisellä lapsella niinikään normivaatteet.
Olisikohan isukin pitänyt ostaa lapsille vähän parempaa vaatetta sitten ylle??? Kuuluu myös isälle se vaatetuspuoli... Ja miksei äitipuolellekin!
Isä maksoi ajallaan ihan hyvät elarit.
Isä olisi ostanut, mummokin olisi ostanut, mutta lasten äiti ei huolinut. Hän palautti takaisin vaatteet. Tai jos jonkun ottikin, ei ne koskaan tapaamiselle lapsille päälle tulleet.

Tapaamiselle äiti laittoi lapsille ne kaikkein surkeimmat ryysyt siitä syystä, että inhosi heidän isää.

Ostettiin me lapsille meille etäkotiin omia vaatteita, mutta on aika iso taloudellinen lovi budjettiin elareiden lisäksi ostaa lähes täydellinen vaatekaappi kenkiä ja toppatakkeja myöten, kun käyttö oli kuitenkin hyvin vähäistä.

Ja hei, tämä on ihan totta, niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin. Kaikki äidit eivät oikeasti halua, että lapsi näyttää siistiltä. Tai omaisi hyviä tapoja.
Tiedän että on totta,kokemusta on.Miehen lapsilla oli pienenä tosi surkeita-revenneitä ja likaisia vaatteita.Äiti ei ostanut yhdelle lapsista millään uutta takkia vaikka entinen oli toisten vanha,likainen ja rikki.Alesta olisi siihenkin vuodenaikaan saanut parillakympillä takkeja(kin).Eli lapsilisä olisi riittänyt vaikka vaatekertaan.Ostin sitten viimein omilla rahoillani viiden euron takin lapselle,alesta-nätti ja vuodenaikaan sopiva,uusi takki.Lapsi sanoi sovittaessaan:mitähän meidän äiti nyt sanoo ?Totesin että tämä takki ostetaan nyt,pitää sulla olla ehjät vaatteet päällä,tämä maksaa vain 5 e ja äiti voi soittaa ja keskustella kanssani jos on jotain asiaa takista.Takki lähti matkaan;puhelua ei koskaan tullut ja tyttö käytti takkia tyytyväisenä.(Vielä talvipakkasillakin,kun äiti ei edelleenkään suostunut ostamaan vuodenajan mukaista takkia...)
 
pilipalipilotti
Opiskeluaikoina istuttiin kaverin kanssa hampurilaispaikassa ja viereisessä pöydässä oli isä, äiti ja kaksi noin 3-4 vuotiasta muksua. Lähtivät siitä sitten ja seurattiin heidän menoaan kun toinen lapsista meille niin iloisesti heilutteli. Menivät autolleen ja kun lapset rupes kiikkumaan kyytiin isä alko niitä sitten läpsimään. Itku oli tulla ja kun tajuttiin, että vois tehdä jotain oli myöhäistä... Oli kyllä niin kamala näky ettei toista!!
 
Niiskunen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Äidit tai isät, ei sillä väliä. Aggressiivisen oloiset ja ylisuojelevat. Lapsi ei saa leikkiä hiekassa kun se on likaista ja pitää olla pipo päässä +20 asteessa ilman fiksua syytä.
Apua, meidän lapsilla on ohuen ohuet puuvilla pipot kesällä päässä!
 
Savanna
No toi ihme SAVANNA ku juo joka päivä nykyään , laiskottelee , on masennusta , ei tee töitään , miehensä tekee sen työt ja tekee perheen ruoat . Tää SAVANNA vaa shoppailee miehensä rahat , jota ei ees rakasta (on sanonut sen miehelleenki). :eek:
Ja mielellään tälläsiä täällä kertoilee . Outo ÄITI todella !!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna :
No toi ihme SAVANNA ku juo joka päivä nykyään , laiskottelee , on masennusta , ei tee töitään , miehensä tekee sen työt ja tekee perheen ruoat . Tää SAVANNA vaa shoppailee miehensä rahat , jota ei ees rakasta (on sanonut sen miehelleenki). :eek:
Ja mielellään tälläsiä täällä kertoilee . Outo ÄITI todella !!!
Mutta tossa ei olis mitään outoa, jos puhuttais MIEHISTÄ!!!!

:D
 
Sama
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna :
No toi ihme SAVANNA ku juo joka päivä nykyään , laiskottelee , on masennusta , ei tee töitään , miehensä tekee sen työt ja tekee perheen ruoat . Tää SAVANNA vaa shoppailee miehensä rahat , jota ei ees rakasta (on sanonut sen miehelleenki). :eek:
Ja mielellään tälläsiä täällä kertoilee . Outo ÄITI todella !!!
Mutta tossa ei olis mitään outoa, jos puhuttais MIEHISTÄ!!!!

:D


No kun kysyttiin ÄIDEISTÄ jotka loksauttaa suun auki .....
En kyllä ihmettelemättä tuollain käyttäytyvää ISÄÄkään katselis .
 
Alkuperäinen kirjoittaja Oggi ja sen torakka:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
muutama vuosi sitten päiväkodin pihalla isi ja äiti olivat hakemassa 5 ja 1,5-vuotiaita veljeksiä kotiin. pienempi oli keinumassa ja isi jäi häntä keinuttamaan kun äiti metsästi 5-vuotiasta pitkin pihoja. kun isompi oli lopulta saatu reppuineen lähtökuntoon, olisi pienempi pitänyt saada keinusta pois. huutohan siitä tuli ja isi luikki kiireesti sanomaan äidille ettei "veikko" halua lähteä. äiti meni vuorostaan kokeilemaan, keinutteli pientä vielä hetken ja yritti houkutella "lähdettäiskö jo? eikö vielä? no kohta mennään. joko mennään?" aikansa tentattuaan äiti tuli sanomaan isille täysin huuli pyöreänä ettei se "veikko" nyt vaan tule. :O vaihtoivat siinä vielä jonkun kerran vuoroa ja yrittivät neuvotella 1,5-vuotiaan kanssa kotiinlähdöstä kun päiväkotikin menee jo kiinni ja kaikilla on nälkä eikä kaupassakaan ole vielä käyty... lopulta "veikko" nostettiin pois keinusta henkilökunnan toimesta ja perhe sekä henkilökunta pääsi lähtemään koteihinsa...

Pikku POMO :LOL:
 
tuttua
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ?!?:
Se, että äiti passaa aikuisia poikiaan... Vaikka poika seisoisi metrin päässä kahvinkeittimestä, niin äiti tulee kaatamaan lisää kahvia kun lusikalla mukin reunaa kilkuttaa :headwall:
:D Reps :D

lusikalla mukin reunaa kilkuttaa..... tän haluaisin nähdä :D nauran varmaan loppuillan.....
Tervetuloa anoppilaan!! Minä en tuollaista palvelua anna.
pakko yhtyä tähän! Meillä anoppi kuorii välillä potutkin 18 vee pojalleen. Siis tää ei onneksi oo mun mieheni. :)

 
hmph
Ne kotiäidit ärsyttää suunnattomasti, jotka tekee peräkkäin lapsia ettei tartte mennä töihin. ja sitten itkeskelevät ja vinkuvat kun on raskasta ja kukaan ei auta. Ne äidit ihmetyttävät jotka tupakoivat raskaana ja ne äidit on tosi outoja jotka vie lapsen hoitoon muutaman viikon iässä että pääsee bariib.
 
vihreemamballe
Alkuperäinen kirjoittaja vihreemamba:
äidit jotka vievät lapsensa tuntemattomien hoitoon vain siksi et pääsee baariin!
Tiedätkö tällaisia? Mä tiedän yhden 14v iässä lapsen saaneen, joka kuskasi joka toinen vkl lasta hoitoon kaverinsa vanhemmille, että pääsi juhlimaan. Yks taas vie lapset hoitoon kaverinsa isälle, että pääsee baariin. Häneltä lapset jo kerran otettu huostaan, ikää äidillä 22v.
 
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
Alkuperäinen kirjoittaja Hannele:
Alkuperäinen kirjoittaja työllinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiinukka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tupakoivat raskaana olevat naiset ja naiset jotka tekee tasaisesti 3 vuoden välein lapsia ettei vaan vahingossakaan tarvii mennä töihin.
Eiköhän se käy työstä jos kolmen vuoden välein saat vauvan? En mä ainakaan tee lapsia sen takia ettei tarvitse töihin mennä vaan lapsien takia ja kuka minun lapsilleni olisi parempi hoitaja kuin minä, äiti.
mäkin teidän näitä tapauksia. Ei tartte maksaa veroja, kun ollaan vaan kotosalla. Ei kun anteeksi, maksathan sä siitä valtiolta saamastani avustuksesta...kun et tainnut edes kouluja käydä tai työssä olla ennen kuin aloitit "urakkasi"
Minäkin tiedän kahden lapsen äidin joka loppuvuodesta pähkäili että mitähän tekisi kun ei halua mennä töihin kun nuorempi täyttää kolme vuotta... On nyt raskaana ja on niin perkeleen vaikea odotus,niinkuin oli edellisistäkin. En voi tajuta että miks pitää tehdä lapsia jos odotusaika on yhtä kärsimystä,eikä varmasti vähiten muille perheenjäsenille.
:eek: :eek: ihan totta..harrastaako joku tällästä ettei tarvi mennä töihin :eek: :eek: :eek: ei jumalauta sanon minä
Löytyy minunkin tuttava piiristä tuollainen tapaus! Uutta lasta tasaisin välein, ettei työt kutsu ja sit itkee kun ei ole omaa aikaa.
 
se äitipuoli
Alkuperäinen kirjoittaja Marja:
Alkuperäinen kirjoittaja se äitipuoli :
Alkuperäinen kirjoittaja ?!?:
Alkuperäinen kirjoittaja äitipuoli:
[Oletko ajatellut, että siinä menee ns. äitipuoli miehensä ex-liiton lasten kanssa, lapset ovat oman äitinsä vaatettamia ja viikonlopputapaamisella ja jostain syystä äitipuolen kanssa kaupassa.

olivat aikamoisia ryysyläisiä, me itse ok kamppeissa, ja yhteisellä lapsella niinikään normivaatteet.
Olisikohan isukin pitänyt ostaa lapsille vähän parempaa vaatetta sitten ylle??? Kuuluu myös isälle se vaatetuspuoli... Ja miksei äitipuolellekin!

MIKSI ÄITIPUOLEN KUULUISI VAATETTAA TOISTEN LAPSIA? VAATETA ITSE NAAPURIN MUKULAT? !
SAMALLA SITTEN OMILLE EI RAHAT RIITÄ, niin meillä meinasi mennä

Sitäpaitsi en ymmärrä miksi tässä taas vaaditaan äitipuolelta vastuuta toisen lapsista, ja semmosta vastuuta, joka ei oikeasti äitipuolelle kuulu, mutta sitten toisaalta, kun käärii hihat, ja ottaa vastuuta, tulee haukkumiset: asia ei sulle kuulu, anna isin ja äidin hoitaa jne jne
ja nimenomaan tällä palstalla!
Toivottavasti olet provo tai et ainakaan kenenkään rassukan äitipuoli!
Täsmennä, kiitos.
Perustele.
Mitä sen äitipuolen pitäisi ?
Hpotaa ja huolehtia ja rakastaa kuin omiaan niitä lapsia, joita näkee vain silloin tällöin, uhrata heihin rahaa ja aikaa ja voimavaroja, ja korostan sanaa voimavaroja.
Aina kuvitellaan, että lapset ovat vain... vastaanottavia, ja kun hyvää ammenat, hyvää saat takaisin.
Entäs jos se ei menekään niin?
Jospa se menee niin, että vaikkakuinka panostat joka tapaamiskerralla lapsiin, joille et äiti etkä oikeastaan yhtään mitään ole, saat takaisin - ei mitään.
Eli lapset itse eiv't ota vastaan. Heitä ei kiinnosta. He joko sanovat, tai sitten muutoin osoittavat, että se äitipuolen panostus ei ole mitään.
Ja kun he palaavat kotiinsa, siellä on oma äiti, joka sanoo, että se ämmä ei muuten ole sulle mitään jne jne...
eli lasten oma biologinen äiti tekee sen myyräntyön, ettei lapsipuolet ole kiinnostuneita äitipuolen ns. uhrautumisesta.

Miten monta vuotta pitäisi hakata päätä seinään.
eikä nyt puhuta mistään terapeutti-suhteesta, vaan tavallisesta ihmisestä, jolla pitäisi olla voimavaroja ja energiaa ja aikaa myös omille lapsilleen.

Miksi jonkun, kenenkään äidin pitäisi hylätä omat lapsensa ja keskittyä lapsiin, jotka eivät ole kiinnostuneita tästä ihmisestä ??????
 
sori
Alkuperäinen kirjoittaja työllinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiinukka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tupakoivat raskaana olevat naiset ja naiset jotka tekee tasaisesti 3 vuoden välein lapsia ettei vaan vahingossakaan tarvii mennä töihin.
Eiköhän se käy työstä jos kolmen vuoden välein saat vauvan? En mä ainakaan tee lapsia sen takia ettei tarvitse töihin mennä vaan lapsien takia ja kuka minun lapsilleni olisi parempi hoitaja kuin minä, äiti.
mäkin teidän näitä tapauksia. Ei tartte maksaa veroja, kun ollaan vaan kotosalla. Ei kun anteeksi, maksathan sä siitä valtiolta saamastani avustuksesta...kun et tainnut edes kouluja käydä tai työssä olla ennen kuin aloitit "urakkasi"

Äitiyspäivärahasta ja kodinhoiudontuesta menee verot!! Ja vieläpä vähän rankemman mukaan kuin palkkatulosta , Niin että veronkieräjiä eivät ole.
'
Toisaalta, eikö se ole hyvä, että tulee myös niitä tulevia veronmaksajia, muutakin kuin maahanmuutttaja-taustaisilta perheiltä?? !!
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja maisa:
Äiti paikallisbussissa n. 4-5 vuotiaan kanssa: päästänhän me ilmaiseksi, vaikka meillä jäikin nyt rattaat kotiin?! ja kuski päästi..voi elämä, eihän tuon ikäinen mitään rattaita enää edes käytä?!

Ihan mielelläni minä 4-5 v pitäisin rattaissa, on helpompi kulkea pitkiä matkoja, ja pääsee paikasta A paikkaan B tänä päivänä ilman riitaa.. mutta meillä on vauva, ja joudun hinaamaan perässäni just 4-5 vuotiasta, joka ei oikeasti jaksa kävellä, koska asiointikäynnit eivät ole plekkää bussimatkaa pysäkiltä toiselle, vaan pitää muistaa että ollaan välillä virastossa, jonotetaan jne jne.. ne on tylsiä päiviä ja hoitoon en saa ikinä !
 
Mie oon sellanen suut auki loksauttava äiti, eli päästelen ärräpäitä ja muita ihan tosissani lapsen kuullen ja lapsellekkin... :ashamed: :D. Ja itse en kyllä rupea ketään arvostelemaan, koska en ole itsekkään tosiaankaan äitinä enkä varsinkaan äitipuolena ollut mikään ihanne! |O
 
totta
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:
Mulla loksauttaa suun auki toiset äidit, jotka arvostelevat toisten äitien tapoja kasvattaa, ojentaa, kouluttaa lapsiaan. Eiköhän jokainen osaa kasvattaa omat lapset sillain, miten parhaaksi näkee!!!!!

Kaikki ei osaa kasvattaa lapsiaan.
Mutta onneksi minä osaan.

 

Yhteistyössä