Olipas hauska ketju!Hyvässä ja pahassa! =)
Mulla menee oikeesti kaikki energia mukuloitten kanssa kulkiessani niihin omiin mukuloihin etten jaksa muita äitejä arvostella. Joskus joku "kohtaus kaupassa" ehkä saa hämmästymään,mutta paremmin mietittyäni asiaa,käsitän että noi "pienen hetken-tilanteet" on kuitenkin juurikin niitä HETKIÄ eli pari sekuntia tai minuuttia perheen vuorokaudesta!
Mulla on viis mukulaa ja jos joku tekis analyysin meitin perhetilanteesta pelkän kassajono-käyttäytymisen takia niin..huh huh!
tai sen takia,että kun saan kärrättyä mukulat autoon ja ne viis kassillista survottua meitin farkun perään,pistän ovet kiinni autosta ja poltan ihan rauhassa röökin siinä auton vieressä!Ja siellä ostoskärryissä on todennäkösesti sitä oluttakin ollut!
Miten hemmetissä joillakin on aikaa tai viitteliäisyyttä tuijotella toisten ostoskärryjen antimia,lasten vaatetusta ja käyttäytymistä,vanhempien vaatetusta jne.jne.
Noh,kukin eläköön elämänsä kuten tahtoo..vaikka sitten niitten muitten äitien ostoksia kyyläämällä!
Joku kertoi,että suun saa loksahtamaan kuuden lapsen äiti joka käy ostoksilla hymyssä suin ja mukulat käyttäytyy hyvin jne.!!PEESI!
Mulle on ihan painajaista noi kauppareissut ja olen just se pää punasena huutava äiti siellä kassajonossa!!
..........mikä ei sitten taas kerro mitään siittä miten mää käyttäydyn kotona!! =)
Emmää vaan ymmärrä miks pitää ihmisiä (kai äiditki on ihmisiä vielä?)syyllistää joistain pikku-jutuista,mitä näkee juurikin kauppajonossa tai kadulla? :headwall:
Lähinnä tää ketju nauratti,kun toiset ihan tosissaan on syyllistämässä toisia jostain minuutin välähdyksestä elämässä!!!