Aarg, ottaa niin päähän miehen piittamaattomuus!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suloinenkosto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suloinenkosto

Vieras
Hän tekee joka aamu eväsleivät itselleen töihin ja jättää yhden kurkkusiivun, jota ei voi kuulemma käyttää kun on kuivettunut, keittiön työtasolle. Olen miljoona kertaa pyytänyt että laittaa sen suoraan biojäteroskikseen koska jos ei hän sitä tee, minä joudun sen tekemään kun herään.
Tänään se saakelin kurkku löytyi taas sieltä pöydältä ja kun keittiö oli muutenkin sekainen niin meni hermot. Otin sen kurkun ja länttäsin miehen tietokoneen näyttöön kiinni. Repikööt siitä irti kuivettuneena kun kotiutuu töistä! Ja tästä lähtien se kurkku löytyy siitä monitorista joka päivä!

Alkuperäinen kirjoittaja suloinenkosto:
Hän tekee joka aamu eväsleivät itselleen töihin ja jättää yhden kurkkusiivun, jota ei voi kuulemma käyttää kun on kuivettunut, keittiön työtasolle. Olen miljoona kertaa pyytänyt että laittaa sen suoraan biojäteroskikseen koska jos ei hän sitä tee, minä joudun sen tekemään kun herään.
Tänään se saakelin kurkku löytyi taas sieltä pöydältä ja kun keittiö oli muutenkin sekainen niin meni hermot. Otin sen kurkun ja länttäsin miehen tietokoneen näyttöön kiinni. Repikööt siitä irti kuivettuneena kun kotiutuu töistä! Ja tästä lähtien se kurkku löytyy siitä monitorista joka päivä!

Me ei kyl koskaan voitais olla pari kun mulla olis aina kurkkua näytöllä :)

Voi että, ymmärrän niiiiiin hyvin tunteesi :laugh: :laugh: Mun ei oo tarvinnu kurkkuviipaleita sentään liimata tietsikkaan, mutta muuten on miehellä pikkasen eri siisteyskäsitys ku mulla. Eiköhän se siippas tuosta vinkistä hiffaa :D

meillä ongelma on lähes loppuun juodut juomat tiskipöydällä. Tarviiko sinne jättää se pari hörppöä pohjalle. Tiskipöytä on ahdas ja mukulat kun touhuaa niin aina ne lasit kaatuu ja mulla kiehuu päässä kun siivoan.

Mihinkähän vois noita juomia laitella, jotta herra oppis?????

Alkuperäinen kirjoittaja jep:
meillä ongelma on lähes loppuun juodut juomat tiskipöydällä. Tarviiko sinne jättää se pari hörppöä pohjalle. Tiskipöytä on ahdas ja mukulat kun touhuaa niin aina ne lasit kaatuu ja mulla kiehuu päässä kun siivoan.

Meillä mies tekee muuten tuota myös, kahvikuppiin jää aina lirut pohjalle, sitten jos et huomaa ja laitat astianpesukoneeseen, valuu kahvit pitkin seiniä.
Enpäs tiedä mikä tuohon voisi toimia.

Alkuperäinen kirjoittaja jep:

Jos juo esim purkista (hyi ällöä) niin keräät viikon ajan kaikki jämät sinne purkkiin.Makuelämys voi olla mukava.

Saiskohan leivänmurut jotenkin kätevästi liimattua näytölle...? :D

^toi ois hyvä! harmi kun ei kahvinjämien kanssa toimi

Kaada jämät takaisin pannuun, kun kerta selvästi halusi niitä säästellä. Ovat sitten odottamassa seuraavaa kahvinjuonti kertaa.

Tietysti, jos itsekin juot kahvia, niin ei ehkä ihan toimiva...

Alkuperäinen kirjoittaja hm:
^toi ois hyvä! harmi kun ei kahvinjämien kanssa toimi

Kaada jämät takaisin pannuun, kun kerta selvästi halusi niitä säästellä. Ovat sitten odottamassa seuraavaa kahvinjuonti kertaa.

Tietysti, jos itsekin juot kahvia, niin ei ehkä ihan toimiva...

Juon kyllä, eli ei oikein toimi. Pitäisiköhän piilottaa kahvipurkki?

Noniin, raporttia pukkaa. Mies suuttui odotetusti kurkkuepisodista ja puolustautui väittämällä että oli ollut aamulla niin kiireinen että unohti laittaa kurkunsiivun roskikseen. (Ai tänäänkö vaan?) Kehtasipa vielä käskeä minua putsaamaan monitorin kurkusta, no en tietenkään suostunut. Lupasin sen sijaan että kurkku löytyy siitä samasta paikasta tästä lähtien aina kun se unohtuu keittiöön.
Mielenkiinnolla odotan huomisaamua.

Yhteistyössä