***8 viikon jännääjät***

Huomenta kasiviikkoiset, nostanpa meidät tänne ylös.
kai nuo flunssaoireet ovat myös "oikeita" oireita.. Toivotaan parasta LEP!
Mulla jatkuu päänsärky kolmatta päivää ja väsymys on ihan törkeä. Nyt on kyllä ihan ei raskaana fiilis. Eilen taisin suoriutua vessareissultakin pari kertaa tarkistamatta paperia ! :LOL:
Tosin tuo mahan toiminta on muuttunut, kai ne ilmavaivat ym muutoksetkin voisivat olla oire..tai sit ei..
Enkä muuten testaa ennenkuin kp 30 jos tarvitsee...Onko joku jo testannut? Jännää...
Hauskaa perjantaita kaikille! :wave:
 
PERJANTAI 15.2.2008

Ezu..................kp20/25-27.....yk.3............haaveissa 2.
Tiiwi.................kp21/28...........yk.3...........haaveissa 1.
siskonen..........kp22/25...........yk.6...........haaveissa 1.
snowball..........kp22/30-35......yk.2...........haaveissa 1.
kuumetta.........kp23/24-26......yk.18.........haav. 1.yhteinen
Tove-81...........kp23/28...........yk.6...........haaveissa 1.
Swiss...............kp23/28...........yk.?...........haaveissa 3.
Siniapila...........kp23/25...........yk.3...........haaveissa 1.
LEP..................kp23/27-31......yk.2...........haav. 1.yhteinen
hörhöilijä.........kp24/26-29......yk.2...........haaveissa 2.
Mangusti80.....kp24/26-30......yk.4...........haaveissa 1.
Tulentyttö.......kp24/28-30......yk.2...........haaveissa 3.
kärppänä
heinälatoon....kp25/24-28.......yk.1..........haaveissa 1.
KatCat............kp26/28-30.......yk.1..........haaveissa 2.
Oiski...............kp26/28-32.......yk.3..........haaveissa 2.
Omelia............kp28/29-36.......yk.11........haaveissa 1.
Julietta............kp28/35............yk.4..........haaveissa 1.
Taikasäde.......kp28/27-40.......yk.2..........haaveissa 3.
Miilukka...........kp30/28-40.......yk.8...........haaveissa 5.



HAAMUILIJAT:









PLUSSANNEET:

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.



TIPPUNEET:

 
Omelia nyt on korjattu sun kp:t, hyvä kun huomasit, välillä voi tulla virheitä kun yrittää tihrustaa ja vaihtaa noita päiviä :D

Muutkin ilmottakaa jos on jotain korjattavaa :wave:

Kyllähän kuulemma flunssaoireetkin voi olla NIITÄ oireita, että ei varmasti lopu tää ikuinen pähkäily ollakko vaiko ei.....
 
huomenta vaan :wave:
eilen päivällä ainakin tää akkeli testas negan (tai harmaa viivanpaikka) ei värin väriä eli selvä viivanpaikka. mikä halpatestin herkkä puikkotesti se olikaan nyt.
tosiian lyhimmän kp:n mukaan on päivät menny jo ohi ja seuraavaa etappia odotellessa. oon ootellu ett jos se ovis pätkähtäs tulla nyt myöhemmin mut ei oo tosiaan mitään sen tapaista limaa näkynyt koko kierron aikana :x :snotty: mitään täti oireita ei ole vieläkään ilmassa mutta en kyllä usko raskautumiseen enää tässä kuussa :ashamed:
 
Tove-81
Päivää! Ehtiikö vielä mukaan? Ensi viikolla pitäisi tädin tulla kylään... :kieh:

Meillä olisi laskujen mukaan pitänyt ovis olla 5.2 ja tikuttelin ahkerasti, mutta ei mitään! Kosteus löytyi kyllä ja harrastelimme ahkerasti silti. Sitten piruuttani 9.2 tikutin ja näyttikin plussaa ovistesti! No ei muuta kuin hommiin taas... Toivottavasti oli nyt sopiva ajoitus, tuntuu vaan että mitenhän sitä "tavaraa" riittää kun oltiin koko viikko hommissa ja viikonloppuna vasta ovis.

Mutta tässä nyt sitten odotellaan tätiä kylään..Koska ovis oli myöhässä niin tätikin tulee varmaan vasta 22.2! En tiedä...Mitään oireita ei ole ollut yhtään.

Ollaan yritetty ekaa lasta miehen kanssa nyt puoli vuotta. Kaverit ympärillä poksahetelee kokoajan raskaaksi ja kyselevät että koskas me. Ei olla kerrottu yrityksestä muille mitään, tämä on meidän oma juttu.

Masentaa välillä rankasti. Nyt vielä eräs uusi pariskunta tekemässä aborttia kun nainen tuli vahingossa raskaaksi kun unohti pillerin..Suututtaa, että täällä olisi rakastava pari odottamassa omaa lasta niin toislle käy noin.

Mulla siis kp 23 / 28 ja yritystä 6 kuukautta...ekaa toivotaan.

Miten muilla?
 
LEP
Naiset auttakaa!! Mä en oo saanut kolmeen yöhön nukuttua varmana tuntia enempää. :/ Päivällä väsyttäs kovasti, mutta yö kun tulee niin ei nukuta enää yhtään. Valvon lähes koko yön. Hetkeksi saatan nukahtaa ja näenkin jo kamalia unia. Toissayönä näin unta, että verta valui. Sitä edellisenä yönä, että meidän mökki oli kokonaan homeessa. Ja viime yönä, kun hetkeksi nukahti, niin näin unta että kuljin meidän kylän narkkareiden seurassa ja käytin huumeita! :whistle: Siitä sitten taas heräsin ja nukahdin lopulta vasta kuuden jälkeen. Huomenna kiva mennä kuuteen aamuvuoroon, jos ei saa taaskaan unta yöllä! :|

Tervetuloa uudet mukaan jännää!! :wave: Täällä ollaan meidän ensimmäistä yhteistä lasta yrittämässä siis. Miehellä on entisestä suhteestaan 4-vuotias poika. Minulla ei lapsia ole vielä. Toinen yrityskerta menossa ja oireita jos jotain taas alkaa keksiä pääkoppa, mutta toisaalta vaan tunne on, että enhän mä vielä voi raskaana olla. :whistle: Vajaa viikko vielä jännäämistä!
 
Tove-81 lisäsin sut listaan ja tervetuloa mukaan, tiedän ton tunteen kunmuut tulee raskaaksi ja ite yrität ja yrität, vaikka meillä on nyt vasta yk 2 ja kaksi lasta ennestään, niin silti tuntuu jotenkin pahalta ja kateelliselta kun muut saa sen plussan testiin, meilläkin on nyt tän parin kuukauden aikana tullut 3 raskaus uutista tuttavilta ja kaikki tyylin: hups, mä vaan tulin raskaaksi :|

Voi harmitus Miilukka että sait negan, mutta jospa se vielä sieltä plussaksi muuttuu :hug: toivon kovasti niin :)

LEP mä valvoin kans koko viime yön ja sen vähän ku nukuin niin unet oli joatinihan ihmeellisiä :eek: Oisko tää jotain hormooneihin liittyvää tää valvominen ?
Kumma kun kaikki vaan tulee pistettyy niitten piikkiin :kieh:
Mutta toivottavasti saisit nukutta, että jaksat töissä olla :hug:
 
Heips! Mua väsytti kans illalla ihan sikana.. no en sit kuitenkaan saanu unta ja katoin sen kolmosen kauhuleffan ja jotain muuta vielä... kahen aikoihin kömmin takas sänkyyn vaikkei nukuttanu.. Aamulla heräsin kuitenkin ihan normiaikaan... OUTOA!

Masun juilintaa on edelleen ja niitä mahavaivoja... :x lämpöä oli just jotain 35.8... Iltasin on yleensä sitten sen 37.1... Ois tehny jo mieli tänään testailla mut on nega kuitenki niin maanantaina sitten...
Huomenna loppuu terokuuri, siitä sit 2-3päivää pitäis menkkojen alkaa jos alkaa... Jännittää!

Tsemppiä! :flower:
 
Mä taas nukun kuin tukki ja silti väsyttää 7-8 h yöunen jälkeen.
Oikein illalla odotan että saa mennä nukkumaan vaikka yleensä olen kukkunut telkkarin ääressä yömyöhään.
Lämpö edelleen koko ajan 37 pinnassa.
Tänään on kyllä "ei raskaana" fiilikset. Piti jo käydä tarkistusreissulla kun tuntui että nysse täti tuli. Mut ei onneks....hullun hommaa..
 
LEP
Tämä on tosiaan hullun hommaa! :whistle:
Elämä on yhtä oviksen bongailua ja menkkojen odottelua. Siinä välissä sitten kuvitella jos jonkinlaista oiretta ja on jo välillä varma raskaudestaan, mutta sitten ne menkat sieltä hyökkääkin. Nyt olo on enemmänkin sellainen, että en ole raskaana nyttenkään. Mutta kun kaikenlaisia omituisia juttuja tapahtuu, niin sitten se pieni toivonkipinä käykin päässä. ;) Kyllä tuntuu viikko pitkälle, kun odottaa että saisi jo tietää onko oireilut taas valeoireita vai oikeita tällä kertaa!

Naiset ja hormoonit! :heart: Mikä ihana yhdistelmä ollaankaan. :heart: :LOL:

Korjailin kirjotushäröjä... Onko kirjoitusvirheet raskausoire? :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja LEP:
Naiset ja hormoonit! :heart: Mikä ihan ayhditelmä ollaankaan. :heart: :LOL:
JOO! Varsinkin miesten mielestä!! Mun mies ei ainakaan kovin välitä mun tempperamentistä yhdistettynä PMS-oireisiin!!! :D

Ois niiiiiin tehny mieli tas tänään testata, mutta on vasta 11 päivää oviksesta, niin negaahan se näyttäis vaikka raskaana olisinkin...

Tää on kyllä aina niin pirun raastavaa! Välillä on ihan varma ja välillä ei... Piti sen lääkärinkin lupailla taas vaikka mitä! Seuraavalla kerralla kyllä saa luvata mulle kuunkin taivaalta!!!

Toivoisin niin ettei tarttis niitä clomeja mennä ens viikolla ostamaan. Maksavatkin niin sikana. 60 euroa!! HUHHUH! Ne rahat käyttäis mieluummin vaikka ultraan!!!

Jauhan taas samaa, joten meen nyt kampaa tätä takkutukkaa... kehtaa sit lähtä töihin!

Moro! :wave:
 
Ezu
Iltaa kaikille!
Tänään päivällä olin taas ihan varma että en oo raskaana, ei mitään oireiluja.. Nyt illalla taas kivistykset, palelut yms. Ei tästä ota hullukaan selvää, ei auta kun oottaa ens viikkoon. Nyt siis kp 21 menossa, laskin ne aiemmin väärin.
Mitä muuten luulette, onko hyvä merkki kun itkeä vollotin kun frendit taas loppu? Tosin näin kävi ekalla kattomiskerrallakin.. :LOL:
Mut onneks ollaan ens viikolla viisaampia! Ja toivottavasti raskaana! =)
 
Flunssainen olo jatkuu vaan, mutta tauti ei tule kunnolla päälle. Tänään on koko illan maha kramppaillut ihan oudosti. Sattuu välillä niin p****eesti ja sitten on taas hetki hyvä olla. (Olen varmaan syönyt jotain sopimatonta??) Toi Ezun mainitsema vollotus kuulostaa hyvin tutulta. Tossa äsken sain ukon hieromaan (iski viime yönä joku noidannuoli ja pää ei käänny toiseen suuntaan yhtään) ja itkuhan siinä tuli kun mukamas sattui... Tässä koittaa itselleen selittää asiat niin, että niillä ei voi tässä vaiheessa olla vielä mitään tekemistä mahdollisen raskautumisen kanssa. Pakko koittaa olla pessimisti, kun muuten tippuu liian korkealta ja kovaa. Noi oli kuitenkin vaan jotain pms-oireita... :LOL:
 
IHANAN KIRPAKKAA PAKKAS HUOMENTA KAIKILLE :wave:
aivan ihanan näkönen ilma,aurinko paistaa ja pakkasta oli äsken reilu 13astetta täällä hyvinkäälläkin :p :xmas: B)



).( itellä ei niinku mitään uutta :headwall: saa nähdä kuinka pitkä kierto tulossa....lyhin kierto ylitetty jo
näillä mennään edelleen ku kelkassa roikun nyt kuiteskin vielä KUN EI OLE TÄTIÄ NÄKYNY JA EI OLE MITÄÄN OIREITAKAAN :eek:





TOSI TYLSÄÄ KUN KIERTO ALKAA TAAS VENYMÄÄN,JA KUN EI OLE TOSIAANKAAN TUNNETTAKAAN TÄTIIN JA MIHKÄÄN MUUHUNKAAN. raskautumiseen en usko kun tossa oli 1,5viikon tauko peitteiden heiluttelussakin juuri.... tietty jos se ovis opis vasta tuloillaan..... ;) :whistle:
 
LAUANTAI 16.2.2008

Ezu..................kp22/25-27.....yk.3............haaveissa 2.
Tiiwi.................kp22/28...........yk.3...........haaveissa 1.
siskonen..........kp23/25...........yk.6...........haaveissa 1.
snowball..........kp23/30-35......yk.2...........haaveissa 1.
kuumetta.........kp24/24-26......yk.18.........haav. 1.yhteinen
Tove-81...........kp24/28...........yk.6...........haaveissa 1.
Swiss...............kp24/28...........yk.?...........haaveissa 3.
Siniapila...........kp24/25...........yk.3...........haaveissa 1.
LEP..................kp24/27-31......yk.2...........haav. 1.yhteinen
hörhöilijä.........kp25/26-29......yk.2...........haaveissa 2.
Mangusti80.....kp25/26-30......yk.4...........haaveissa 1.
Tulentyttö.......kp25/28-30......yk.2...........haaveissa 3.
kärppänä
heinälatoon....kp26/24-28.......yk.1..........haaveissa 1.
KatCat............kp27/28-30.......yk.1..........haaveissa 2.
Oiski...............kp27/28-32.......yk.3..........haaveissa 2.
Omelia............kp29/29-36.......yk.11........haaveissa 1.
Julietta............kp29/35............yk.4..........haaveissa 1.
Taikasäde.......kp29/27-40.......yk.2..........haaveissa 3.
Miilukka...........kp31/28-40.......yk.8...........haaveissa 5.



HAAMUILIJAT:

kärppänä heinälatoon









PLUSSANNEET:

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.



TIPPUNEET:


 
Apua! Testasin aamulla Acon Early Detectionilla ja testikenttään tuli todella hailakka viiva. Saattaa olla, että olen raskaana, mut hormonia ei vaan vielä ole muodostunu niin paljon, että näkyis testissä kunnolla, kun menkkojenhan pitäis alkaakin vasta huomenna. Tai sit munasolu on ehkä hedelmöittyny, mut ei oo kiinnittyny ja hormonia on silti erittyny vähäsen. Mies katto testiä ja sano, että olen raskaana, että selvä viivahan siinä on, mut ei todellakaan ollu mikään selvä. Tosin viimeks kun tein samaisen testin uudenvuoden aattona, niin siihen ei kyllä tullu mitään viivan tapastakaan ja täti tuli parin tunnin kuluttua. No, ei tässä auta kun ootella, miten käy. Voihan olla, että menkat alkaa pian tai jos ei, niin muutaman päivän päästä voi saada jo ihan selkeen plussan. Piti sit mennä liian ajoissa testaamaan, kun ei siitä tule yhtään viisaammaks.
 
Siniapila, ehkä se plussaksi muuttuu. Toivotaan kovasti!
Mä olen jo henkisesti luovuttanut, on niin ei raskaana fiilis ja tuntuu että täti tulee justiinsa.
Eipä tule sitten niin kova pettymys kun asennoituu tätiin. Hohhoijaa.. Ja vähän rauhottuisi tän homman kanssa.. Lämpö kyllä edelleen 37, se on positiivista. Yleensä ennen tätiä aina laskee. Toisaalta vasta kp 25...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tulentyttö:
LAUANTAI 16.2.2008

Ezu..................kp22/25-27.....yk.3............haaveissa 2.
Tiiwi.................kp22/28...........yk.3...........haaveissa 1.
siskonen..........kp23/25...........yk.6...........haaveissa 1.
snowball..........kp23/30-35......yk.2...........haaveissa 1.
kuumetta.........kp24/24-26......yk.18.........haav. 1.yhteinen
Tove-81...........kp24/28...........yk.6...........haaveissa 1.
Swiss...............kp24/28...........yk.?...........haaveissa 3.
Siniapila...........kp24/25...........yk.3...........haaveissa 1.
LEP..................kp24/27-31......yk.2...........haav. 1.yhteinen
hörhöilijä.........kp25/26-29......yk.2...........haaveissa 2.
Mangusti80.....kp25/26-30......yk.4...........haaveissa 1.
Tulentyttö.......kp25/28-30......yk.2...........haaveissa 3.
kärppänä
heinälatoon....kp26/24-28.......yk.1..........haaveissa 1.
KatCat............kp27/28-30.......yk.1..........haaveissa 2.
Oiski...............kp27/28-32.......yk.3..........haaveissa 2.
Omelia............kp29/29-36.......yk.11........haaveissa 1.
Julietta............kp29/35............yk.4..........haaveissa 1.
Taikasäde.......kp29/27-40.......yk.2..........haaveissa 3.
Miilukka...........kp31/28-40.......yk.8...........haaveissa 5.



HAAMUILIJAT:

kärppänä heinälatoon

Julietta :D








PLUSSANNEET:

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.



TIPPUNEET:


 
LEP
IIIIK!! Varovaisesti jo onnea kaikilla haamuilijoille!! :heart: :heart: Ihanaa!!
Kyllä ne siitä plussaksi kokonaan kohta muuttuvat. Mutta mitenkä minusta tuntuu, että jotkut on olleet malttamattomia ja etuajassa jo testaamassa? ;) Voi kunpa meille muillekkin tulisi plussa! Tänään vaan taas olo, että en mä voi raskaana olla. Kuvittelen vaan taas kaikki oireet, pääkoppa heittää ainoastaan. :|
 
LEP
hörhöilijä, vielä on ollut kurkku kipeänä vaihtelevasti. Sekä tukkoinen olo on myös ollut. Eli flunssaiset oireet jatkuvat edelleen. :| Kiukkuisena täällä ollaan tällä hetkellä ainakin. Hormoonitko taas alkaa heittää kenties? Mieskin ärsyttää tällä hetkellä kovasti ja ajattelin jo, että vielä tähän vauvakin jos tulee. Että ei kiitos! :eek: Mutta oikeasti tiedän, etten tuota edes tarkoita. Nyt vaan jostain syystä kaikki ärsyttää! Tietenkin tädin lähestymistä enteilee mullakin tuo.
 

Yhteistyössä