8 viikkoa aikaa pudottaa painoa...paljonko on mahdollista saada ilman sikamaista rehkintää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Eli mä olen pudottanut nyt jo vajaa 12 kiloa...mutta pudotettavaa vielä löytyy sillä mulla on vielä 6,5kg matkaa normaalipainon ylärajalle.

Eikä se ylärajalle jääminenkään innosta.

Mutta nyt on tasan 8 viikkoa ikaa häihin joissa haluaisin olla hoikka. Tai siis hoikaksi en ehdi itseäni saamaan, mutta edes hoikemmaksi.

Mä en voi aikanaan seuraavaan 2 viikkoon lenkkeillä tms...saattaa mennä jopa pidempään, että tovun leikkauksesta. Eli aika ruokavaliopainotteisesti pudotan painoa.

En ns. pidä poppakonsteista, mutta nyt nekin kelpaa.

Pitäisi siis saada mahd. paljon pois painoa 8 viikossa...mutta mihinkään vesi ja näkkileipälinjalle en lähde.

Vinkkejä ja arvioita, paljonko on realistista saada pois?

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Eli mä olen pudottanut nyt jo vajaa 12 kiloa...mutta pudotettavaa vielä löytyy sillä mulla on vielä 6,5kg matkaa normaalipainon ylärajalle.

Mutta nyt on tasan 8 viikkoa ikaa häihin joissa haluaisin olla hoikka. Tai siis hoikaksi en ehdi itseäni saamaan, mutta edes hoikemmaksi.

Mä en voi aikanaan seuraavaan 2 viikkoon lenkkeillä tms...saattaa mennä jopa pidempään, että tovun leikkauksesta. Eli aika ruokavaliopainotteisesti pudotan painoa.

Pitäisi siis saada mahd. paljon pois painoa 8 viikossa...mutta mihinkään vesi ja näkkileipälinjalle en lähde.

Alkuperäinen kirjoittaja fakta:

Kiitti :laugh:

Jos pidät 100 kcal diettiä tai Nutraat, voit saada pois vielä 1/2-1kg viikossa eli 4-8kg, riippen lähtöpainostasi.
Muista juoda reippasti, jotta aineenvaihdunta pysyy kunnossa, tietenkin evttä tai vichyä!

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
sä olet pudottanu jo niin paljon ettei se enää niin hirveesti ja äkkiä tipu. jatkat vaan samalla linjalla niin kyllä tippuu ;)

Joo...odotettavissa tosiaan on se, ettei samaan tahtiin enää putoa.

Samalla linjalla jatkaminen tuntuu nyt vähän...noh, ei oikein löydy sille motivaatiota. Olen tylsistynyt, haluan jotain uutta :D

Voin kyllä vaikka kuukauden kuluttua palata taas siihen vanhaan viimeiseksi kuukaudeksi, mutta nyt kaipaisin jotain vaihtelua :)

Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:
Mikäs leikkaus edessä? :hug:

Eikun takana. Leikattiin siis torstaina.

Pottuvarpaasta poistettiin kynsi, luuta hiottiin ja varpaan ihoa kavennettiin. HUomenna avataan siteet...ja voin kertoa että kyllä jännittää. Tää on pirun kipeä ilman koskemistakin...mitäköhän tää on huomnenna :o

Nimimerkillä: Panacidoa napaan 24/7

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Jos pidät 100 kcal diettiä tai Nutraat, voit saada pois vielä 1/2-1kg viikossa eli 4-8kg, riippen lähtöpainostasi.
Muista juoda reippasti, jotta aineenvaihdunta pysyy kunnossa, tietenkin evttä tai vichyä!

100 kcal...melkosen vähän...yritätkö sä tappaa mut ohjeillas :o

jestas sentään :o ehkä ei.

100 kcal...melkosen vähän...yritätkö sä tappaa mut ohjeillas :o

Tarkoitin 1000kcal!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:
etkös säkin synnyttänyt vasta vai oonko väärässä? Millä konstilla pudot 12 kg?

No vasta ja vasta...vauva on jo 3kk.

Juttaamalla suurin osa kiloista on karistettu. Nyt vaan ei löydy intoa syödä AINA eri pöperöitä kuin mitä muu porukka...haluaisin hetken aikaa syödä samaa kuin muu perhe. Edes osittain.

Mutta kalorien vahtaaminen on sitten pirun hankalaa...eikä se ruokavalio oikein sovi karppaukseksikaan.

Se taitaa olla kohtuu lähellä virallisterveellistä, mutta en ole vakuuttunut että kilot karisee riittävään tahtiin, joten palaan juttailuun unhan saan hetken syödä leivän sillointällöin :)

Jos olet jo pidempään laihduttanut, niin ylimääräiset nesteetkin taitaa olla jo huvenneet. Yleensähän sanotaan, että sellainen 0,5kg viikossa on hyvä tahti, jos tähtää pysyvään painonpudotukseen. Mitään erityisiä kikkoja en tiedä, mutta eiköhän kannattaisi tähdätä pysyvään painonpudotukseen, jos se kuitenkin on tavoitteenasi. Paljon tsemppiä operaatioon, vaikka tosi hienostihan olet jo painoa pudottanut!

Mutta apua, mullakin on kavereiden häät 7 viikon kuluttua, ja haluaisin saada viimeiset raskauskilot karistettua sitä ennen. Täytynee ihan tosissaan vähentää tätä ainaista herkuttelua...

Alkuperäinen kirjoittaja bona fide:
Tumma (yli 70%) suklaa vie nälän tunnetta ja kaakaorasva imeytyy huonosti, eli ei varastoidu matkalla. On oikea laihduttajan unelma herkku. =)

Tää olikin ihan uusi vinkki :saint:

Itse olin aikoinani varaamassa jopa aikaa lääkärille, sillä olin varma, että mulla oli joku kauhea sairaus, kun ruokahalu yht'äkkiä hävisi täysin. Mikään ei maittanut ja väkisin yritin sitä suklaata edes syödä, että jostain saisi energiaa... Sitten luin hammaslääkärin vastaanotolla lehdestä, että tumma suklaa vie muodostaa jotain "kylläisyyshormonia" aivoissa, joka vie näläntunteen. Lopetin suklaansyönnin pariksi päiväksi ja kyllä taas ruoka maittoi liikaakin... :xmas:

Yhteistyössä