heippa :wave: :wave: :wave:
Juu eilen oli tosiaan ultra ja oli aivan mahtava kokemus!!!Täällä Oulussahan kaupunki tarjoaa vain rakenneultran joten siksi tilasin ajan tohon Merioulun yksityiseen neuvolaan.Ihan normiultra oli,mutta silti jotenki niiin mukava kokemus =) Kätilö on ollu alalla 30 vuotta ja osaa hommansa.Se ultras meitä tunnin ajan ja selvitti tarkasti missä on mikäkin.Jopa napanuoran kolme verisuonta käytiin läpi. Lisäksi istukka ja sitten se vielä näytti mahan päältä mihin mikäkin tulee
Vauveli on erittäin vilkas ja jäntevä poika kuulemma(tokihan minä oon sen jo kauan tuntenu ku se rummuttaa aivan mahottomasti
) Sano tosiaan että terveen lapsen merkki ku noin riehuu,siis se tosiaan teki semmosia liikkeitä ettei perässä meinattu pysyä. Siellä se pikkunen haukotteli,nieli lapsivettä ja välillä pysähty kuuntelemaan että minustako ne puhuu ja sitten taas lähti ralli.Millon oli jalat oikialla ja käet ihan toisella puolella,millon käet ja jalat yhessä aivan sumpussa,siis aivan ihana vauva :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
kaikki sormet ja varpaat löyty oikeilta paikoiltaan,saatiin loistava kuva päästä missä näkyy hyvin kehittyneet aivot eri osasineen,painoa pikkuherralla on huimat 880g,noin :saint: Kätilö vaan meinas että mitenhän tuo masu mahtaa pomppia ku se vielä reenaa muutaman kuukauden nuita jalkalihaksia
Sit kätilö halus ehottomasti varmistaa ton sukupuolen ni vauvelipa olikin ensimmäiset 45minsaa jalat huvittavasti niin ristissä(niinku aikuiset istuu) ettei sinne yksinkertasesti näkyny,noo lopuksi sitten suostu takapuolta siirtämään ja keppihän se sieltä vilahti,itsekin se nähtiin miehen kanssa
Alko vaan harmittamaan kun ei tajunnut heti alusta asti käydä siellä neuvolassa,siihen kuuluu 20neuvolakäyntiä,joka kerta ultrataan,synnytysvalmennukset,pelkojutut,imetystuet,jotikäynnit ja kaikki niinku normineuvolassakin.Hintaa tolla ois ollu 430? mikä ei oo paha ku aattelee mitä kaikkee siihen kuuluu,ja tosiaan aivan ihana täti. jos meille suodaan vielä lapsosia niin varmaan meen sit koko raskauden ajaksi tohon yksityiselle,ihastuin siihen kotosaan tunnelmaan.
Jokatapauksessa meen viikolla 36 sinne vielä painoarvioon ja synnytystapa-arvioon... =) kaippa mä vaan oon niin utelias
Hyviä päivänjatkoja kaikille!!!!
Diipeli ja masujesperi 25+4