-

Täällä kans yksi ilmoittautuu mukaan!
Olen vm.83 ja täytän ensi viikolla 24. Esikoista odottelen, eilen plussasin vasta joten ihan alussa ollaan (kiva synttäri lahja ) =) Ensimmäinen neuvola käynti on vasta 16.11. Ei millään jaksais odotella siihen asti. Ei ollut suunniteltu mutta kyllä on toivottu! ;)
Emme kerro vielä kenellekään, ollaan oltu naimisissa nyt 4kk ja häätkin oli monelle yllätys. En oikein tiedä miten tähän uutiseen suhtaudutaan joten hiljaa hyvää tulee..ainakin luulen niin. :whistle:
Mieheni (vm81 ) oli ensin aika järkyttynyt uutisesta mutta on nyt jo ihan innoissaan. Tarvitsi muutaman tunnin aikaa sulatella uutista. =)
 

Joo elikkäs mun alkuraskauteni oli tosi rankka. Pahoinvointia oli 24/7 ja senpä vuoksi tuli jouduttua käymään yksi sairaalakeikkakin. Pahoinvointia kesti melkein 2kk..Paino putosi 8kg ja siksi jouduin sairaalaan. Nyt on asiat toisin,nyt nauttii jo olostaan :) Masu on kasvanut vasta muutamien viikkojen aikana ja nyt näytän omasta mielestäni hassulta...vauva liikkuu erittäin paljon ja liikkeet tuntuu pitkin päivää. Iltaisin nukkumaan mennessä meno sen kun villiintyy... :)
Painoa ei ole minulle kertynyt koko aikana kuin 3kg, mut nyt tässä pikkuhiljaa "keräillään" painoa... Hiukan jänskättää, mutta samalla olen tosi onnellinen :) Vauvan sukupuolta emme tiedä, emme saaneet selville sitä ultrassa. Olisimme kyllä mieheni kanssa halunnut saada selville sukupuolen.
Neuvolassa käytiin eilen ja kaikki ok. Kuunneltiin vauvan sydänääniä ja sitten tutkittiin minun oloa. Nyt pitäis täyttää kelalle lappuja et saisin äitiyspakkauksen. En jaksa odottaa että mitä kaikkea ihanaa sieltä löytyy. Tai no liian utelias ihminen kun olen, niin kävin jo kattomas kelan sivuilta millainen pakkaus on. Mut ois se kivaa päästä itse "hypistelee" niitä itse... :)

Mites sinun odotus aikasi on sujunut?

Katariina84 rv 23+4
 
Se meidän tapaaminen olikin sitten helpompaa kun luultiinkaan :D
Ihan kiva että on joku netti tuttu tässä naapurissa :)
Mutta eiköhän me törmäillä tossa pihalla taas kun olen siellä lastenkanssa :wave:
 
Hyvin on sujunut odotus aika. alussa oli viikolle 12 asti kamalaa aamu pahoinvointia... ihan monesti itku tuli kun ei jaksanut enään oksentaa... Sit se onneks helpotti ja tuli väsymys, selkäkipu, pääkipu, nivelkivut ja nyt tuli takas oksentelu... ei ole aina helppoa mut kyllä tässä pikku hiljaa ollaan jo voiton puolella... helmikuu lähestyy... :)
 

Yhteistyössä