-

zamppa
ilonasi, teillä on sitten ollut vielä kovempi vauhti päällä kuin meillä :LOL: . Mä kun oon koko ajan miettinyt että ollaanko liian nopeita. Mut hei onneksi on muitakin samaan veneeseen.
On kyllä täälläkin suunnalla ehditty törttöilemään enemmän kuin tarpeeksi, että tuleva "pakkorauhoittuminen" tekee varmaan molemmille ihan hyvää. Eikä siinä mitään... vaikka vauva olikin tavallaan vahinko niin onnellisia ollaan ja toivottavasti yhdessä pysytään. Häitäkin on jo tullut sivuttua kun sormukset vajaa pari viikkoa sitten vaihdettiin mutta ei nyt hoppuilla sen asian kanssa. Tärkeintä että ollaan onnellisia yhdessä niin vauvan kuin meidänkin kannalta.

Täällä heiluu tällanen alkuvuodesta 23v täyttänyt rantapallo (rv 35+) ja miehen äljäke joka täyttää ensi kuussa 26. Yhdessä ollaan neljättä vuotta, joista asuttu yhdessä koko ajan ja kihloihin on menty 2v sitten, mutta ei avioliittoa kiitos kuitenkaan :D
Mulle vaan ei oo tullu vastaan yhtäkään kommenttia "nuoresta iästä".. omituista sinänsä, kun täällä tuntuu moni saaneen arveluttavaa palautetta ikänsä puolesta :eek: Meille ei tosiaan kukaan ole mitään negatiivista sanonut, paitsi sellaiset pinnalliset "muka-ystävät" jotka varmaan tälläkin hetkellä kauhistelee tämän pariskunnan pian syntyvää pientä ihmettä :heart: Joka muuten by the way oli aika yllätys, ensin petti pillerit -> päättyi alkuunsa km:ään ja samantien ollaan siitytty uudestaan vaikka tarkoitus ei ollut :whistle: Ainoa mitä mulle neuvolassa ihmeteltiin, oli se, että minäpäs taidankin sitten olla hedelmällistä sorttia B) :LOL:

Hurjaa, vastahan se minäkin plussasin ja hermosin ensimmäisestä lapsenlapsesta kertomisesta isälleni (+sisaruksilleni) ja huokaus.. kaikille alussa jännääjille paljon tarrasukkia matkaan, ja nauttikaa pienestä salaisesta ihmeestä sisällänne :flower:

Synnytystä odotellessa...

Täällä kans esikkoa odotellaan,täytän elokuussa 20,mies on23 vuotta ja nopeaa tahtia mekin ollaan edetty =) Viime elokuussa mies vihdoin kysyi minua ulos kun olin töissä kaupan kassalla (oltiin silmäilty jo pari kuukautta toisia :heart: ),siitä asti oltiin kuin paita ja peppu,käytännössä olemme siitä asti asuneet yhdessä,mutta virallisesti sama osote on ollut maaliskuun alusta asti. Laskettu aika masujesperillä on 20.10 että tammikuun lopulla pieni on saanut alkunsa :heart: :heart: :heart:
Eikä ollut vahinko vaan yksinkertaisesti tuntui siltä,ja päätettiin että jos on tullakseen ni tulee ja heti päätti tulla :LOL:

Minusta on ollut ihanaa että oma perhe on ollut niin kannustava koko ajan =) Meillä kummallakin mieheni kanssa takana myös pitempi seurustelu ja sen jälkeen kiva rillutteluaika joten sekin on saatu koettua :saint:

Omat kaverithan nuo olivat huuli pyöreänä mutta eipä tähän tuntuis että kellään voi olla mitään pahaa sanottavaa,iloinen asiahan tämä on :heart: Itse olen onneni kukkuloilla...

Diipeli, minäkin olin kaupan kassalla töissä jossa nykyinen mieheni useasti ostoksia teki :wave: :heart: :D Ja minäkin muutin pian, 2viikon sisällä hänen luokseen ja sen jälkeen ollaan oltu ku paita ja peppu myöskin:) Lapsesta ajateltiin parin kk:n seurustelun jälkeen että on tervetullut jos niin haluaa, ja yhden km:n kautta nyt ollaankin toisessa raskaudessa jo loppusuoralla, ihanaaaaa:)

zamppa
Onko muilla ollut vaikeuksia kaverisuhteiden ylläpitämisessä vauvailmoituksen jälkeen?
Ollaan miehen kanssa ensimmäiset mun puolen kavereista, joille tulossa vauva ja tuntuu että kukaan ei pahemmin soittele tai pidä yhteyttä. On välillä niin kamalan yksinäinen olo :( . Ja silloin kun kavereita näkee niin mut jätetään jutuista enemmän tai vähemmän ulkopuolelle, kun jutut pyörii vain seuraavan viikonlopun bailauksen ympärillä. Ymmärrän tietysti, että suhtautuminen tulevaan vauvaan voi olla hieman hakusessa mutta silti sama ihminenhän mä olen vaikka vauva onkin tulossa. Paras kaveri vielä oli alussa ihan innoissaan kuullessaan ja oikein kyseli olisiko mahdolista päästä kummiksi. Nyt kuitenkin vähän sellainen olo että haluaako sitä nyt sitten ketään kaveria kummiksi, kun on yhteydenpitokin vähentynyt.
Mieskin lähtee viikonlopuksi reissuun ja omalla äidillä muita suunnitelmia että eipä sitä taida yksin jaksaa minnekään lähteä. Ärsyttää vaan, kun välillä tuntuu siltä että kaikki hylkää. En mistään hinnasta vaihtaisi miestä tai tätä raskautta tai tulevaa vauvaa mihinkään mutta välillä on vain jotenkin niin yksinäistä.

Tulipa surkutteluviesti mutta pakko purkaa jollekin... ehkä hormonit vaan vähä herkässä vaiheessa tai jotain. Mietityttää vain että mitä sitten, kun jään töistä pois vajaan neljän viikon kuluttua? Onko sitä vielä yksinäisempi, kun mies päivät töissä ja itse jatkuvasti kotona.

zamppa mä itse kun jäin pois töistä, ekat 4viikkoa jotka olivat kesälomaani, hurahtivat kyllä kunnolla, vaikka pahemmin ei kavereiden kanssa ole ollut. laitoin kaikkia vauvajuttuja valmiiksi, pesin vaatteita, laitoin kaappiin ym ym.. nyt mulla olisi vielä 3 viikkoa laskettuun aikaan! eli noin 2viikkoa sitten jäin äitiyslomalle, ja nyt tuntuu että aika ei kulu ei sit millään kun olen kaiken jo valmiiksi tehnyt... mutta tosissaan töiden jälkeen kun on vihdoinkin mahdollisuus vaan olla ja levätä niin kyllä minulla ainakin aika meni nopeasti!:) vähän tuli jo toissapäivänä fiilis että olisi kiva tehdä ihan pikkiriikkisen töitä.. :D

Tuli tosta ripeästä tahdista mieleen että ite tapasin nykyisen mieheni jouluaattona 2004 ja lokakuussa 2005 saatiin poika ja yhessä ollaan asuttu koko tämä aika.Ollaan nyt oltu yhessä kohta 2.5v ja poika täyttää 2v.lokakuun alussa :D Ja eikä siinä vielä mitään mutta meillä pukkaa jo toista vauvaa joka siis syntyy jo syyskuun alussa eikä kerkeä tulla ees 3v.täyteen :LOL: Ostettiin ok-talo viime marraskuussa ja hyvin meillä on mennyt,ei tarvi ees riidellä! :D Joka minusta on omituista ku minäkin oon senverran äkkipikainen että hermot saattais mun kans mennäkkin,mutta mies on onneksi rauhallinen tapaus ja ei kuuntele aina mun höpötyksiä :D Ja jos mulle on ihminen kiltti niin silloin olen minäkin =) Ja oon MUKA rauhottunutkin kovasti miehen myötä.Kyllä sen tietää ja tuntee silloin ku on se kuulu SE OIKEA ihminen kaverina.ZAMPALLE!Tuo ei ole mitään uutta kuultavaa se että kaverit"hylkää"kun kuulee että ootat vauvaa.Ne saattaa olla tietysti vähän ihmeissään nyt kun sinä saat vauvan etkä pääse enää juhliin niiden kans niinkuin ennen,tavallaan ne kuviot muuttuukin tossa vaiheessa ja niin pitääkin.Eihän se odottava äiti voi juosta tuolla muitten nuorten kans hörpöttelemässä ja metästämässä itelle uutta poikaystävää =) Sinä olet vakiintunut ja alat perustamaan perhettä ja ehkä rauhottumaan noitten menojen kans,kun taas kavereilla ei vielä moneen vuoteen pyörivauvat mielessä vaan niillä on ihan eri jutut mielessä.Ite en oo ollut ikinä mikään bilehile,semmosissa en oo ikinä viihtynyt vaan oon tykännyt olla kotona jne.Muutenkin mulle on perhe merkinnyt aina eniten maailmassa niinkuin nytkin.Ei mulla oo ees vielä ammattia,mutta en minä sitä murehdi =) Teen ensin lapset ja hoidan ne ja sit kun ne on tarpeeksi isoja niin sit alan katteleen sen koulutus jutun :D Mihinpä sitä ois kiire valmiissa maailmassa?? =)

eli oon -84 syntyny, mies v.86 ja ensimmäistä odotellaan. yhdessä ollaan oltu vuodesta 1999 ja kihloissa kohta 4v. nyt on menossa rv. 34+1
odotus on mennyt hyvin, eikä kukaan oo ihmetelly meijän vauvan tuloa. osa tuumannu että johan on aikakin.
kaverit on ottanu ihanasti uutisen vastaan. varsinkin miehen kaverit, ne huomioi minut ja on kyselemässä esim. onko hyvä istua yms. jos ollaan jossain.

Mäkin saan varmaan liittyä tähän porukkaan .. :D
oon -83 syntynyt ,mies -80 ensimmäistä yhteistä lasta odotellaan syntyväksi 5.9.07 :heart: ollaan oltu yhessä marraskuun alusta 2004 ;)

Mulla on ed.lyhyestä avioliitosta yksi -03 syntynyt tyttö :heart:

AnQ
Morjens! Miekin voisin tunkea itteni tähän porukkaan, nyt menossa rv 29+3 (jee, kohta 3/4 takana :) ), eli esikon pitäisi elokuussa maailmaan putkahtaa. Mie oon syntynyt '86, avokki '79 ja Lappeenrannassa asustellaan. Meille tulee nyt ensi kuussa vuosi täyteen, joten myökään ei mitään turhia olla aikailtu :D No, sentään ollaan jokunen vuosi jo tunnettu "ennestään".

Mie oon kanssa miettinyt tuota kavereiden suhtautumista vauvajuttuun, muutama on hävinnyt kun pieru Saharaan, eli ilmeisesti ne kaverisuhteet oli lähinnä sit sen kaljan avulla kasassa. Onneksi on noita "kunnon kavereita", joiden kanssa voi tehdä muutakin kun jumittaa viikonloput hirveessä tuubassa kapakoissa. Ja tietty, onhan netistäkin löytynyt vertaistukea, onneksi :)

Lähinnä nyt vaan alkaa pelottamaan, että oiskohan sitä voinut sittenkin odottaa pari vuotta, mut toisaalta, miulle on aina ollut jotenkin itsestäänselvyys että penskat hankitaan nuorena. Kyllä se luonto sieltä puskee sit esiin, vaikka olisi kuinka siitä vieraantunut ;)

Jospa mäkin tänne tulisin =)
Ikää löytyy 21vuotta(vm86). mies on 25wee(vm81). perheen esikoinen 2.5v ja kuopus 11kk kohta. masussa myllertää helmitulokas,eli la joskus helmikuussa,kolmatta rakkaus pakkausta odotellaan innolla. Vahinkoja ei oo yksikään meillä ollut,pitkään harkittuja,mutta loppujen lopuks tosi helposti alkunsa saaneita :heart:
Yhdessä ollaan oltu kohta 4vuotta,joista kihloissa 3vuotta. häät suunnitteilla myös..

Kaveriton suhtautunu lapsiin hyvin,vaikka esikoisen 18vuotiaana sainkin. nykysin melkeenpä kaikilla kavereilla on myös oma perhe. Muutenkin vauva uutiset on otettu joka suunnassa tosi ihanasti vastaan :heart:

Mutta,mitäs muuta? ajatus lyö tyhjää,väsyttää niin paljon,joten taidanpainua nukkumaan miehen viekkuun..

:heart: lla: Ode

minäkin voisin ilmoittautua tähän pinoon..eli ikää on 22v jatoista odotan 22+1..esikoinen on nyt 1v 2kk!
Juuri ultrasa käydessäni kätlö tokaisi että "ai etä oot jo tois synnyyttäjä ja noin nuorena..meinaatko oikein sarjan tehdä! en voinut kun nauraa että saas nähdä nyt..nuorena jaksaa.. :LOL:

Ystävät on jäännyt mutta uusia on tullut tilalle! :)
Kaikki eivät voi tulla toimeen ikuisesti ja sitten oli näitä selkään puukottajia :kieh: No nyt on hyviä ja rakkaita ystäviä tullut! :heart:

Koulutuksesta sen verran että minulla on peruskoulu ainoastaan käytynä! Sen jälkeen olin vähän aikaa t.harjoittelussa ja sitten äippä lomalla kaksi vuotta!! Jonka jälkeen ryhdyin yrittäjäksi :) Niin ja siinä välissä hain myös töihin ja olisin saanut töitä mutta yrittäjyys tuli eteen :) Eli ei se koulutuskaan aina ratkaise! Nykyään on paljon eri reittejä työ elämään ja kouluttautumiseen!!! :)

Toukkahaave Tosiaan tosi hauska sattuma! Vaikutat itsekin mukavalta ihmiseltä :) Täällä taas tappelu lasten kesken käynnissä :whistle: Ajattelin kohta tytön yllättää ja lähteä viemään Tykkimäkeen!! Saisi vähän piristystä arkeen!! Oltiin eilen Mammani hautajaisissa :'(

No mutta elämä jatkuu!! :)

Sellaista haluaisin koko porukalta kysyä että :
Minkä kokoinen perhe teillä on suunnitelmissa? Ei vielä ainakaan tullut tiyttyä lukua meillä vastaan!
Montako lasta on nyt? 2 ja kolmas syntyy elokuussa
Asutteko vuokralla vai omassa asunnossa? Asumme omassa rivitaloasunnossa 4h+k+s
Oletteko naimisissa? Emme vielä, kihloissa!
Kauan olette olleet yhdessä? Tammikuussa Kuusi vuotta :heart:

Tässä muutama! Kiva jos joku jaksaa vastailla :)

zamppa
Tuosta koulutuksesta... itsellä vain valkolakki ja reilu vuosi sitten jätin liiketalouden opinnot kesken, kun ei ollut se mun juttu. Ihan tuurilla edes pääsin koko kouluun :whistle: . Meinasin hakea tosin nyt syksyllä toistamiseen viestinnän koulutukseen, mutta kun sattuu olemaan juuri sellainen koulu johon pääsee parisenkymmentä henkeä/vuosi. Mikäli pääsisi tällä kertaa sisään niin lykkäisi sitten vuodella aloitusta, että saisi olla vauvan kanssa kotona eka reilun vuoden. Ei sitä kukaan kauhiasti ole painostanut tai muuta mutta itse kuitenkin haluaisi jo päästä opiskelemaan sitä mitä tosissaan haluaisi. Töissä olen ollut täyspäiväisesti jo neljä vuotta ja koko ajan kohonnut korkeammalle. Tällä hetkellä esimies asemassa että ei sinänsä valittamista :) .

Bebesin kysymyksiin:
Ei olla puhuttu lapsimäärästä, mies tosin puhuu nyt jo monikossa.
Ensimmäinen tulossa.
Vuokralla, 3h+k+s
Kihloihin mentiin kaksi viikkoa sitten :) .
Tammikuussa tuli vuosi suhteessa täyteen.

Alkuperäinen kirjoittaja bebes:
Ystävät on jäännyt mutta uusia on tullut tilalle! :)
Kaikki eivät voi tulla toimeen ikuisesti ja sitten oli näitä selkään puukottajia :kieh: No nyt on hyviä ja rakkaita ystäviä tullut! :heart:

Koulutuksesta sen verran että minulla on peruskoulu ainoastaan käytynä! Sen jälkeen olin vähän aikaa t.harjoittelussa ja sitten äippä lomalla kaksi vuotta!! Jonka jälkeen ryhdyin yrittäjäksi :) Niin ja siinä välissä hain myös töihin ja olisin saanut töitä mutta yrittäjyys tuli eteen :) Eli ei se koulutuskaan aina ratkaise! Nykyään on paljon eri reittejä työ elämään ja kouluttautumiseen!!! :)

Toukkahaave Tosiaan tosi hauska sattuma! Vaikutat itsekin mukavalta ihmiseltä :) Täällä taas tappelu lasten kesken käynnissä :whistle: Ajattelin kohta tytön yllättää ja lähteä viemään Tykkimäkeen!! Saisi vähän piristystä arkeen!! Oltiin eilen Mammani hautajaisissa :'(

No mutta elämä jatkuu!! :)

Sellaista haluaisin koko porukalta kysyä että :
Minkä kokoinen perhe teillä on suunnitelmissa? Ei vielä ainakaan tullut tiyttyä lukua meillä vastaan!
Montako lasta on nyt? 2 ja kolmas syntyy elokuussa
Asutteko vuokralla vai omassa asunnossa? Asumme omassa rivitaloasunnossa 4h+k+s
Oletteko naimisissa? Emme vielä, kihloissa!
Kauan olette olleet yhdessä? Tammikuussa Kuusi vuotta :heart:

Tässä muutama! Kiva jos joku jaksaa vastailla :)
Vastaanpa noihin kysymyksiin ekana =) 1.Eli meillä on kolmas lapsi tulossa ja miehen mielestä saisi jäähä siihen,mutta mutta...Minä haluaisin yhen vielä tämän lisäksi :D Ainakin,mutta mistäpä sitä tietää ku mies oli jo sitä mieltä aluksi kun poika syntyi että ne riittää mutta näin sitä vaan kolmatta pukkaa(toivossa on hyvä elää sanoi satiainen) :LOL: Mutta se on varma että enpä minä taija enää 30v:nä tehä lapsia,teen sitä ennen vaikka eihän sitä koskaan tiiä ku on vielä monta vuotta tuohon 30:een :D
2.eli siis 2 on 3.tuloillaan kovaa vauhtia =)
3.Omassa ok-talossa asutaan,4h+k+s
4.Naimisissa ei olla vaan kihloissa oltu 1v3kk:tta,ehkäpä sitä joskus mennä täräytettäis naimisiin(oon suunnitellut että maistraatissa käväsis ja juhlat pidettäis sit uuden vauvan ristiäisissä samalla)Voi että oon romanttinen ihminen :LOL: Inhoan vaan rahan menoa ja hirveää ihmis paljoutta joten siksi tuo olisi minusta hyvä ja järkevä ratkaisu =) Mutta tuo on siis vasta mietiskely asteessa.
5.Yhessä ollaan oltu kohta 2.5v.Ja aika on mennyt tosi nopeasti!! :eek:
Ja sehän mun piti sanoa kun joillakin ihmiset on kovasti päivitelleet nuorta ikää tehä lapsi,että onneksi mulle ei oo ikinä kukaan tullut sanomaan mitään siitä eikä ole hämmästellyt!Meillä on suvussa aika paljon ihmiset tehneet nuorena lapset joten ei ihmettele sitä ollenkaan =) Päin vastoin,kannustaneet on paljon että kyllä sen ammatin ehtii myöhemminkin hankkia joka on siis ihan totta.Ja mun oma elämähän se on kyseessä ja ite minä ne päätökset teen,eikä siihen ole kenelläkään mitään sanomista =) Ennen kaikkea oon tyytyväinen että saan ne myös ite kotona hoitaa,en ees raskis lapsia mihinkään hoitoon viiä eikä mulla voimat riittäis yhtä aikaa lasten hoitoon ja opiskeluun.Se olisi minusta väärin lapsiakin kohtaan jos yrittäisin voimattomana ja hermorauniona yrittää niitä hoitaa ja väsyksissäni huutaisin niille enkä jaksaisi sitten mitään.Eli kaikista paras se on tehä asia kerrallaan eikä yrittää venyttää väkisin voimavarojansa joka suuntaan,koska tietäisin mikä katastrofi olisi lopputulos.Jokainen tehköön omat ratkaisunsa ja tämä on mun,ja oon ylpeä siitä! =)

Elikkäs me asutaa 46m2 kaksios vuokralla, tarkotuksena on kyllä muuttaa kolmioo toiv meleko piakkoinki mut toisaalta eipä tuo vauva aluks nii paljoa tilaa vie et hyvi mahutaa kaksioonki:)

Koulutuksesta:
Ylppäreitten jäläkee mie alotin viime syksynä 2006 valtio-opin opiskelut Jyväskylän yliopistossa, eli tällä hetkellä oon yhteiskuntatieteiden ylioppilas, joku päivä ois tarkotus valamistua maisteriksi :) Ens lukukauden aijjon keskittyä lähinnä vauvelin hoitoon äitiyslomalla ja sit suoritella vähä kirjatenttejä, jos tuntuu et jaksaa mut nuo kouluhommat voi hoitaa tosi kätsysti vähä niinku "etänä" (eli lukkee kotona kirjan/kirjat ja mennee tenttii)

Perheenkoosta yms:
ollaa puhuttu alustavasti 3-4 lapsesta, mut eihä sitä koska tiijjä muuttuuko mieli ja saako ees nii monta lasta yms. Niin ja "aikatauluista" (tuntuupa tyhymältä puhua aikatauluista,iha niinku lapset ois jotaki bisnestä tms,ahahah :LOL: ) ei mittää tietoa. Kattellaa :)

Naimisissa ei olla, kihloista ollaa kyllä puhuttu mut tää avoliitto riittää toistaseksi.

-ilona rv 31+6

Minkä kokoinen perhe teillä on suunnitelmissa?
-mä haluaisin ison perheen,ainakin 4lasta,miksei viiskin. mutta nähtäväksi jää kuinka käy =)

Montako lasta on nyt?
-2 ihanaa pientä poikaa. kolmas vauva tulossa helmikuussa :heart:

Asutteko vuokralla vai omassa asunnossa?
-vielä hetken kerrostalo asunnossa(4h+k+s),tosin tämä myytiin viime kuussa ja muutto olisi edessä heti juhannuksen jälkeen isoon uuteen omakotitaloon(190m2) jossa iso piha,tämä myös oma =)

Oletteko naimisissa?
-Vielä ei olla,mutta kovaa vauhtia sekin tärkeä päivä lähestyy,eli häät tulossa :heart: Kihloissa ollaan oltu kohta 4vuotta..

Kauan olette olleet yhdessä?
-joulukuussa tulee viisi vuotta täyteen :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Odezza:
Minkä kokoinen perhe teillä on suunnitelmissa?
haluaisin ainakin kolme omaa lasta
Montako lasta on nyt?
1 yhteinen, ja sit mun miehen pojat käy joka toinen vkl.
Asutteko vuokralla vai omassa asunnossa?
omasssa 4h?keittiö rivarissa
Oletteko naimisissa?
-juups..mentiin viime syyskuussa

Kauan olette olleet yhdessä?
reilu 2 vuotta

AnQ
Hahaa, kysely! :xmas:

Minkä kokoinen perhe teillä on suunnitelmissa? Hm, kai 2-3 lasta olis sopiva määrä, mistään hirmuisen isosta poppoosta ei haaveilla.
Montako lasta on nyt? Tää masussa oleva on ensimmäinen.
Asutteko vuokralla vai omassa asunnossa? Vuokralla 88,5 m2 rivarikolmiossa, nappulan kasvaessa kyllä joudutaan vieläkin isompaa katsomaan, kun mies on yrittäjä ja tekee töitä kotoa käsin. Ehkä sit harkitaan jo omaa.. :)
Oletteko naimisissa? Avoliitto riittää (toistaiseksi..) hyvin, olisi ollut jotenkin höhlää vauvan takia nyt ruveta mitään häitäkään järjestämään ;)
Kauan olette olleet yhdessä? Vuoden verran.

Minkä kokoinen perhe teillä on suunnitelmissa? Tämä tuleva lapsi jää luultavasti viimeiseksi. Mutta onhan tässä vielä aikaa kun nuoria ollaan, mutta toistaiseksi ollaan puhuttu asiasta näin.
Montako lasta on nyt? Masussa oleva on kolmas.
Asutteko vuokralla vai omassa asunnossa? Just muutettiin vuokralle 92neliöiseen 4h+k lapsiystävällisellä alueella.
Oletteko naimisissa? Ihan pian 1v hääpäivä tulossa :)
Kauan olette olleet yhdessä? Tän vuoden lopussa 6v.

Kivä nähdä että on muitakin samassa elämän tilanteessa!!!
On jo useampia lapsia ja ikäkin on kaikilla kumminkin sama :LOL:
Tuntuu että nykyään nuorilla juuri tai siis meidän ikäisillä on jo paljon lapsia!!! Ehkä moni haluaa tulla tosissaan nuorena vanhemmiksi!!
Itse aina sanon miehelle että sitten kun olen 40 pääsen matkustamaan ja olemaan miehen kanssa!! Ja lisäksi on toivon mukaan niitä lapsenlapsiakin!! Sitten taas jotkut tekevät toisin päin ja perustavat perheen vasta 40 vuotiaana!!! Kaikki tyylillään....
Itse olen ainakin tyytyväinen ratkaisuuni!!

Toukkahaave....Ajattelin myös ehdottaa sinulle tuota tapaamista!!! :) Jos vaikka ihan lähiaikoina? Joskus juhannuksen jälkeen vaikka? Tämä viikko on ihan täynnä kaikkea menoa!!
Voihan se olla että jo tiedetäänkin tai oltaisiin nähty? Mistä sitä koskaan tietää!!!! :whistle:

Se on niin harvoin kun minä puhun asiaa :D Mutta omalla kohalla tuo pitää paikkansa,tykkään hoitaa lapset kotona.Eikä tarvi sitten murehtia turhia.Esim.jos oisin vaikka koulussa tai töissä niin mua harmittais älyttömänä kun en ite pääsis näkemään kun vaikka poikakin oppii jotain uutta!Silloin hoitotädit näkis ne ensimmäiset jutut ehkä ekan sanan,kun oppii käveleen jne.Mulla ois tullut oikeasti itku varmasti,kerran ne vain pieniä on ja aika menee muutenkin käsittämättömän nopeasti!Tyttökin täyttää jo ens kuussa 4v!Sitä saa kotona touhuta niin palon ja sitten yhtäkkiä kun rupeaa miettimään niin tajuaa että ollaan tässä itekkin 4v.vanhempia ja että mihin ihmeeseen nuo vuodet menee??Mutta se on semmosta välillä.. =)

Yhteistyössä