750 e tilillä ja lapsilisään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minä"

Vieras
pitäisi pärjätä. -Ja joo mies saa kyllä vielä palkkaa tässä kuussa, mutta kun ne talvirenkaat pitää ostaa. Hassua, miten sitä panikoi vaikka tietää, että kyllä tästä kuusta taas selvitään. Yritän ajatella positiivisesti, että vuokra ja laskut on maksettu :)

miksi sittn vingut? täällä on yks jolla ei ole euroakaan rahaa ja seuraavaan tiliin vielä aikaa 2 viikkoa. joten ole hiljaa ja osta talvirenkaas....! vituttaa tollaset vinkujat!

tilillä 0 e, lapsilisiin aikaa, laskuja 3000 edestä rästissä, lainoihin pitäis keksiä 1500e, syödä pitäis. Auto rikki, maalla olis välttämätön.. MITÄ IHMETTÄ AP RUTISEE????

No musta toi on kyllä vähän tuo summa kolmeksi viikoksi.. En sitä väitä etteikö varmaan pärjätä mutta onhan se ärsyttävää laskea rahoja, joka ostoksesta. >Ne ajat luulin jo jääneen taakse :)

kuha leuhkii jotta köyhät nyppis loputkin pärstäkarvansa..:D..mulla on tilillä 400€ ja maksuja ois 1500 odottamas loppukuuhun mennes..osan eräpäivä jo nyt alkukuusta.lisäksi menee tietysti ruokaan ja työmatkakuluihin n.200€..rahaa tulee n. 1000-1200 vielä tämän kuun aikana :D...ja pyykkikone sanoi sopimuksen irti toissapäivänä ja tiskikone (joka ei niin oleellinen) jo aiemmin..T: äiti ja 2 lasta..ja töissä olen, tosin matalapalkka alalla kun edelleenkään jonkun täytyy nekin työt tehdä tai ei yhteiskunta pyöri :)eikä huoleta..kyllä tästä selviää kunhan auto ei hajoa tai tule lääkekuluja ( ja kaikki säästöt meni autoon kesällä joten turha niistä alkaa selittää)..nyt tli muuten 3 kpl iltapäiväkerho maksuja kk sisäänmaksettavaksi kun vähän hidas tuo niiden alkuun pääsy ..ja mätkyt jotka hoidettava nyt kun ei tule ensi kuun alussa siihen rahaa . hymyä huuleen vaan ja menoksi kun ei se kuolemaksikaan ole (ainakaan vielä ) ollut

No ompas ihania vastauksia ;) Aah, sehän onkin leuhkimista, jos meillä on tässä kuussa tiukkaa? Ja niihin tuloihin.. mä olen ollut 8 v kotiäitinä joskus, että ihan pienillä tuloilla on ollut pakko tulla toimeen.. Mua ainakin suuresti ärsyttää toi centtien kyttääminen ja mitä voi ostaa ja mitä ei.. Siitä tästä oli kyse :)

ap....edelleen ihmettelen, mitä vingut siellä? osta mitä huvittaa ja jne...meillä muilla kotiäideillä ei tollaisia summia jää jemmaan....hyvä että muksut saa ruokaa ja vaatteet päälle....

Mitä oikein ajattelit sitten ostaa, jos tavalliseen elämään ei riitä tuo 750 euroa/3 vko? Vastaukset on vähän aloituksen mukaisia...

Terv. Katkera köyhä, jolla kolmekymppiä seuraavaksi viikoksi rahaa :/

Yhteistyössä