M
minä
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja muhku:opelilla mielestäni zafiraa saa mallilla johon mahtuu tilapäisesti 6 tai 7
meillä opel zafira jossa 7 paikkaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja muhku:opelilla mielestäni zafiraa saa mallilla johon mahtuu tilapäisesti 6 tai 7
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:aikuinenkin, jollei satu olemaan mallia tankki. Itse olen 170 cm ja tarvittaessa olen taaimmaisella penkkirivillä matkustanut pitkiäkin matkoja (200-300 km:n matkoja). Ahdistavampi paikka mielestäni keskirivin keskellä kahden turvaistuimen välissä. Tavaratila tietenkin pieni, kun kaikki paikat käytössä, mutta eipä taida pienissä tila-autoissa missään olla isompaa tavaratilaa, pienempiä kyllä löytyy. Voyagerit ym. ovat tosiaan asia erikseen. Meille syntymässä nyt viides lapsi ja tavaratilan takia joudutaan varmaan vaihtamaan autoa. Reissataan nimittäin vähintään pari kertaa vuodessa Lappiin täältä eteläisestä Suomesta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Sii:Kyllä Voyageri on huomattavasti parempi vaihtoehto ko previa.
No eipä ihan taida olla![]()