6 kk päästä !!!

  • Viestiketjun aloittaja vauvamasu 3kk
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Ei ole kyse varmaankaan tässä kohtaa negatiivisesta asenteesta vaan puhtaasta ihmetyksestä koska jos tekstejäsi vähääkään seuraa, annat monenlaista kuvaa itsestäsi. Yhdessä vaiheessa teskteistäsi saa kuvan että sinulla olisi pieni vauva, toisessa että odottaisit ja kolmannessa ilmoitat ettei näistä mitään vaan vasta haaveilet lapsesta tai olet tekemässä testiä tms.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vauvamasu 3kk:
ja koko elämäntarinako pitäisi kertoa? eikö muka sitten saa vastata palstalla, vaikka ei ole vauvaa?`minustaa saa. se että neuvoo kysyjää ei ole väärin, kysyjä itse päättää kenen neuvosta ottaa vaarin. en mene sanomaan asiasta joka on minulle tuntematon jaata enkä juuta.
No ei, mutta noi sun juttus mitä tässä ketjussa olet kirjoittanut, niin on hiukan.. ööh, hassuja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vauvamasu 3kk:
ja koko elämäntarinako pitäisi kertoa? eikö muka sitten saa vastata palstalla, vaikka ei ole vauvaa?`minustaa saa. se että neuvoo kysyjää ei ole väärin, kysyjä itse päättää kenen neuvosta ottaa vaarin. en mene sanomaan asiasta joka on minulle tuntematon jaata enkä juuta.
Ei tartte kertoa vaan susta ei saa hirmu hyvää kuvaa kun yhtenä päivänä yhtä, toisena toista. Epäluotettavan kuvan.
 
m
Alkuperäinen kirjoittaja vauvamasu 3kk:
sitäpaitsi nickihän pitää keksiä rekisteröitymisen hetkellä, jos silloin on esim surullinen ,nickistä tulee varmaankin joku siihen liittyvä, tuolloin mieheni oli keksinyt sen masujutun. minä itse en niinkään pidä siitä. kokeilkaa itse, vaatii vatsalihaksia saada täydellisen pyöreä kova masu.
Mua melkein pelottaa nää jutut.. jotenkin ihan super-outoja..
 
OK
Tee ihmeessä.. Mä olin 26 ja opinnot kesken ja KYLLÄ KADUIN kun vauva syntyi ja elämän muuttui raskaammaksi potenssiin sata. Ei rahaa jne.
Mut jokaisella oma elämä ja omat valinnat. Mieti ja tee niinkuin parhaaksi näet
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja Pimeää:
Enemmän mua tökkää teidän tilanteessa se, ettei sun mies vielä halua lasta...
Peesaan tätä. Kyllä lapsi on yhteine projekti...

Vaikka jotkut väittää että kyllä mies tottuu ku on kieroilulla lapsen saanu...
No niitä sanotaanki usein yksinhuoltajiks...
 
epäilijä
Kattokaas ap:n profiilia ja viestilistaa. Ainakin mulla näkyy hurjan paljon viestejä samoilla minuteilla kirjotettuna. Miten kukaan ehtii niin nopsaan vai muutteleeko kelloa vai miten?
 
öö
Alkuperäinen kirjoittaja vauvamasu 3kk:
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Hmmm, nyt kyllä minäkin ihmettelen että miksi sä haet all-in-oneja jos ei sulla ole lasta?
mutta eikös se ole kiva saada edes jotain? tuossa pari kuukautta sitten ostin yhden pienen vaaleanpunaisen aal-in-one kestovaipan, koska halusin nähdä millaisia ne ovat, halpakin oli. nyt se on mieheni nallen päällä:D
ja ajattelin alkaa ostella vaippoja jo tulevana raskauskautena, ei lasta tarvita "lupaan" ostaa vaippoja, kyllä ne säilyy muutaman vuoden kaapissakin, eikä yksi vaippa vie paljoa tilaa. ;)
sori vain mutta sun jutuista saa kuvan että olisit jotain 14v?
Mieheni nallen päällä? Mies tykkää ja ihailee ku pullistelen mahaa?

Jotenki vajakin kuulosta
 
epäilijä edelleen
Alkuperäinen kirjoittaja epäilijä:
Kattokaas ap:n profiilia ja viestilistaa. Ainakin mulla näkyy hurjan paljon viestejä samoilla minuteilla kirjotettuna. Miten kukaan ehtii niin nopsaan vai muutteleeko kelloa vai miten?
07.05.2009 18:20
07.05.2009 18:15
07.05.2009 18:15
07.05.2009 18:14
07.05.2009 18:12
07.05.2009 18:12
07.05.2009 18:10
07.05.2009 18:05
07.05.2009 18:01
07.05.2009 17:59
07.05.2009 17:58
07.05.2009 17:57
07.05.2009 17:56
07.05.2009 17:44
07.05.2009 17:43
07.05.2009 17:40
07.05.2009 17:35
07.05.2009 17:33
 
no
Alkuperäinen kirjoittaja epäilijä edelleen:
Alkuperäinen kirjoittaja epäilijä:
Kattokaas ap:n profiilia ja viestilistaa. Ainakin mulla näkyy hurjan paljon viestejä samoilla minuteilla kirjotettuna. Miten kukaan ehtii niin nopsaan vai muutteleeko kelloa vai miten?
07.05.2009 18:20
07.05.2009 18:15
07.05.2009 18:15
07.05.2009 18:14
07.05.2009 18:12
07.05.2009 18:12
07.05.2009 18:10
07.05.2009 18:05
07.05.2009 18:01
07.05.2009 17:59
07.05.2009 17:58
07.05.2009 17:57
07.05.2009 17:56
07.05.2009 17:44
07.05.2009 17:43
07.05.2009 17:40
07.05.2009 17:35
07.05.2009 17:33
mikä ihme tuo on?
joku vaan tykkää niin tästä mitäsnytistä
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vauvamasu 3kk:
sitäpaitsi nickihän pitää keksiä rekisteröitymisen hetkellä, jos silloin on esim surullinen ,nickistä tulee varmaankin joku siihen liittyvä, tuolloin mieheni oli keksinyt sen masujutun. minä itse en niinkään pidä siitä. kokeilkaa itse, vaatii vatsalihaksia saada täydellisen pyöreä kova masu.
asustko miehesi kanssa yhdessä? Miten kauan olette asuneet?
 
Alkuperäinen kirjoittaja epäilijä:
Kattokaas ap:n profiilia ja viestilistaa. Ainakin mulla näkyy hurjan paljon viestejä samoilla minuteilla kirjotettuna. Miten kukaan ehtii niin nopsaan vai muutteleeko kelloa vai miten?
Höh, nopsat sormet vaan ja paljon asiaa, hyvinhän sitä kerkeää.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vauvamasu 3kk:
tällä palstalla joku kysyi mistä tiedä "miten usein vaihdan lapseni paidan..." mutta eikös sitä vaihtaisi vaikka kuudesti päivässä rakkaalta lapseltaan paidan jos pitää kovasti tästä "hoivaamisesta"? epäilen kovasti että teetän tulevaisuudessa kovasti pyykkiä :D
Jossakin iässä se paidanvaihto on tappelua eikä suinkaan lapsen hoivaamista.
Kuka pyykin pesee kun teetät pyykkiä?
 
no ohhoh
No huhhuh.

Ei tää ap ihan terve taida olla "vauvamasu-juttuineen"... Kun lukee noita sen aiempia juttuja jossa on antanut ymmärtää olevansa äiti. Vastaa galluppeihin ja neuvoo muita vailla mitään faktatietoja?!

Jos nyt kuitenkin ap jättäisit sen vauvan hankkimatta vielä piiiiiitkään aikaan! Saattaisit vähän yllättyä että se arki ei ookkaan ihan niin ruusunpunaista... :D
 
Di
Alkuperäinen kirjoittaja Vastarannankiiski:
Alkuperäinen kirjoittaja vauvamasu 3kk:
Olen nuori, vauvakuumeinen, lukiolainen, kihloissa. ärsyttää kun kaikki mummot ja muut paasaa opiskelusta ja muista, että pitää saada kunnon ammatti ennen perheen perustamista. minusta se on väärin. muita samassa "haluttais mutta ei saa" tilanteessa? mikä avuksi? mieheni ei halua vielä lasta. olen nyt 19v ja olisin lapsen syntyessä 20v. |O :|
Ootko muuten ihan varma, ettei sua kiinnosta tuo vauvan saaminen vain siksi, kun se on "kiellettyä"? Kihloissakin jo olet, ja siihenkin aika nuori. Olisiko häät ennemmin seuraava askel, niin sillä voisi tulla uskottavuutta lisää mummojakin ajatellen?
Mä olin jo naimisissa tuon ikäisenä ja olen edelleen :whistle: Eiköhän ne ikärajat ois muutettu jos täysi-ikäinen olisi liian nuori kihloihin/naimisiin.
 
kalkkisäiti
Totta kai voit hankkia lapsia mummojen yms kommenteista huolimatta, sehän on sinun asia. Mutta ET voi ( tai ei kannata) hankkia niitä vauvoja ilman miehesi todellista halua isäksi. Mitkään känni sopertelut ei riitä, jos et sitten halua jäädä vauvasi kanssa kahden. Siinä on suuri ero, että hyväksyykö mummit vai miehesi vauvan.
 
sain 16v esikoisen, mutta en todellakaan käynyt täällä kirjoittelemassa "mieheni tykkää kun pullistelen vatsaa....jne..." Tunnen itseni paljon aikuisemmaksi, vaikka olenkin sinua vuoden nuorempi! Enkä kehoittaisi sinua hankkimaan lasta vielä, vaan odottamaan muutaman vuoden, ei tää kotona olo ole mitään herkkua koko aika. Vaikutat hieman lapselliselta ikäiseksesi. Miksi et voi edes kertoa kauan olette surustelleet, sitä on moni kysynyt?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä