Kannattasko sun hakea apua, et vaikuta kauhean tasapainoselta.Alkuperäinen kirjoittaja vauvamasu 3kk:mutta entäs jos teen itsarin ennen tuota synttäriä?Alkuperäinen kirjoittaja :Ja enää viisi vuotta sinulla kyseiseen ikään. Lähes yhtä lähellä kuin rippikoulusi.Alkuperäinen kirjoittaja vauvamasu 3kk:aukuisuudesta? mähän olen lapsi vielä, en sano että olen kalkkis vanhus, enkä kolme vee räkänokka, olen 19v ja sillä siisti. tehkää itse henkinen ikä testejänne, ihan rauhassa vaan, ois kamalaa olla 24v tai vanhempi, niillähän ryppyjäkin, roikkutissit, selluliittia, ja kamala työ.
Lapsen ei ole hyvä olla jos vanhemmat ovat ihan kuutamolla kaikesta.Alkuperäinen kirjoittaja vauvamasu 3kk:selitä miksi pitäisi aikuistua? mitä se hyödyttää? näin on hyvä olla.Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Aikuistumiseen vaikkapa?Alkuperäinen kirjoittaja vauvamasu 3kk:odottaa mutta minne? tiistaihin klo 21?Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Ketjun luettuani olen sitä mieltä, että ap:n kannattaisi vielä odottaa ennen äitiyteen ryhtymistä :flower:
Ai tasapainottomia? Toki saat olla niin tasapainoton kun itse haluat, mutta ei sun kyllä kannata mitään lasta alkaa tekemään, ennen ku saat pääs kuntoon. Ja kato muuten sanakirjasta mitä rasismi tarkottaa :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja vauvamasu 3kk:olenkin kiihtynyt, ihan raitis. ehkä jotku vaan on tälläsia, eikö sain olla? rasismia tuo on.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kannattasko sun hakea apua, et vaikuta kauhean tasapainoselta.Alkuperäinen kirjoittaja vauvamasu 3kk:mutta entäs jos teen itsarin ennen tuota synttäriä?Alkuperäinen kirjoittaja :Ja enää viisi vuotta sinulla kyseiseen ikään. Lähes yhtä lähellä kuin rippikoulusi.Alkuperäinen kirjoittaja vauvamasu 3kk:aukuisuudesta? mähän olen lapsi vielä, en sano että olen kalkkis vanhus, enkä kolme vee räkänokka, olen 19v ja sillä siisti. tehkää itse henkinen ikä testejänne, ihan rauhassa vaan, ois kamalaa olla 24v tai vanhempi, niillähän ryppyjäkin, roikkutissit, selluliittia, ja kamala työ.
Maaninen vaihe taisi lyödä samalla päälle?Alkuperäinen kirjoittaja vauvamasu 3kk:ole hyvä, mulla oli tänään hyvä päivä, ajelin kuule ajettavall ruohonleikkurillakin. :$Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:Voi hyvää päivää, mikä ketju, en oo pitkään aikaan nauranut näin paljon!
Kun vanhemmat ovat tasapainoisia ja turvallisia aikuisia, ei maanisia, tasapainottomia teinejä.Alkuperäinen kirjoittaja vauvamasu 3kk:lapsen on hyvä olla milloin?Alkuperäinen kirjoittaja :Lapsen ei ole hyvä olla jos vanhemmat ovat ihan kuutamolla kaikesta.Alkuperäinen kirjoittaja vauvamasu 3kk:selitä miksi pitäisi aikuistua? mitä se hyödyttää? näin on hyvä olla.Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Aikuistumiseen vaikkapa?Alkuperäinen kirjoittaja vauvamasu 3kk:odottaa mutta minne? tiistaihin klo 21?Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Ketjun luettuani olen sitä mieltä, että ap:n kannattaisi vielä odottaa ennen äitiyteen ryhtymistä :flower:
Sen verran neuvoa, ett sitä ei tehdä lääkärissä. Ja kannattaa tutkituttaa yläpää paaaljon ennen alapäätä sun tapauksesas.Alkuperäinen kirjoittaja vauvamasu 3kk:raskaustestiä tekemään joo, pikkasen etuajassa joo, mies vasta tulossa makkariin... :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Iiris:Mene kiiruusti lääkäriin! Erittäin vakava tapaus!
Alkuperäinen kirjoittaja vauvamasu 3kk:elämäähän tää vain on, me kaikki kuollaan joskus, ehkä huomenna, ehk teidän jonku lapsi kuolee ens yönä sänkyyn, eihän sitä koskaan tiedä os aorta repeää...kaikki on mahdollista. öitä ja muistakaa olla onnellisia mitä teillä vielä tänään on, se kaikki voi olla mennyttä piankin. kiitos, jättäkää mut nyt rauhaan, palailen jos tuun paksuksi eiks ookin ihanaa! mullekin sellainen tuttia imevä pikku kuolakone. eihän sellaista voi kuin rakastaa. pidän tietysti siitä super hyvää huolta, kuinkas muutenkaan, onhan hän mun lapsikin, en olis sille samanlainen äiti kuin te omllenne, oikeesti, tuollainen kakspluspalstalla notkuja, lekikin sen lapsen kanssa kun itsekin oon teidän mielestä lapsi, en aikuinen, miehessäni on hänelle riittävästi aikuista. vai mitä! :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Tervetuloa aikuisten ihmeelliseen maailmaan, täällä ei TODELLAKAAN saa tehdä mitä haluaa. Vielä vähemmän jos on lapsia. Älä tosiaan rupea vielä lasta tekemään, olet hyvin keskenkasvuinen vielä.Alkuperäinen kirjoittaja vauvamasu 3kk:tyhmää vaan että kun on 18v ajatellaan että saa tehdä mitä vaan ilman että vanhemmilta täytyy kysyä/joltain muulta henkilöltä...ja nyt ei olekaan niin, vaan aina on joku este, opiskelut,raha, lasten huonot käytöstavat että en muka jaksaisi...odotan sitä päivää jolloin voin itse päättää kehostani, mielestäni, ajatuksistani, teoistani. :kieh: aivan kuin vankila tämä nykyinen olotila. äitini sanoi minulle tässä yksi päivä että kun lapset tuli hänen elämään tunttui kun kuudessa vuodessa (siis ennen lapsia) ei olisi tapahtunut mitään erikoista, että lapset ovat parasta mitä on koskaan ollut...mi8nä en näköjään saa sitä. en olisi mikään teiniäiti, varmaan osaisin hoitaa paremmin muksujani kuin moni 40v äiti. tänäänkin yksi pasi kehui mun luonnetta, että haluaisi oman naisensa tilalle minun laiseni, se nainen siis ilmeisesti huono äiti kun on kaikenlaisia ongelmia, masennuslääkkeet ja kaikki...pointti siis hänellä että jaksan olla mukava vaikka talo tuntuisi sortuvan. tätä pasia vitutti kun se nainen häntä 5vuotta vanhempi, kannustin häntä pelastaamaan suhteensa.
Samaan pohdin minä...Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:mistä toi sun nimimerkki tulee?
entäs se 3kk:Alkuperäinen kirjoittaja Anselmiini:Samaan pohdin minä...Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:mistä toi sun nimimerkki tulee?
Mikä sulla on hätänä? Kukaan ei ole väittänyt, että et koskaan saisi hankkia lapsia. On vain neuvottu odottamaan ja kypsymään, jotta pystyt olemaan parempi äiti lapsellesi. Sinähän haluat lapsesi parasta? Odota siis ainakin muutama vuosi, niin lapsesi saa toivottavasti äidin, jolle lapsi ei ole pakkomielle vaan ihana lahja oikeaan aikaan. Lasta ei nimittäin pitäisi hankkia täyttämään elämääsi ja tekemään elämästäsi onnellista. Lapsen harteille ei voi sysätä järjettömiä odotuksi siitä kuinka lapsi tekee sinut autuaaksi ja onnelliseksi. Olisi hienoa, että oppisit ensin nauttimaan elämästäsi muutoin ja lasta miettisit sitten kun elämäsi olisi tasapainoista ja onnellista jo valmiiksi. Tuo valtava pakkomielle vauvaan ei kuulosta oikein hyvältä...vauva ei välttämättä täytäkään kaikkia niitä odotuksia joita sinulla on vaan tekee elämästä raskasta ja synkkää järjettömällä valvottamisela, itkuisuudella, sairastelulla tai sitten vain omat hormoonisi menevät niin sekaisin, että onnen ja autuuden sijaan saat vauvavuodesta pelkkää ahdistusta ja pimeyttä.Alkuperäinen kirjoittaja vauvamasu 3kk:parasta varmaan mennä strriloimaan itsensä?
tuskin täällä on yhtään hänen kommenttiaan jätetty lainaamatta :|Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Idiootti ap taitaa poistella sanomisiaan nolostuneena!!