6 kk päästä !!!

  • Viestiketjun aloittaja vauvamasu 3kk
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
tavallinen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Hmmm, nyt kyllä minäkin ihmettelen että miksi sä haet all-in-oneja jos ei sulla ole lasta?
Ihan saman havainnon tein äsken... Jospa vaikka haluaa kerätä jo valmiiksi kaapit täyteen vauvatavaraa sitten JOS joskus senkin vauvan sattuisi saamaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tavallinen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Hmmm, nyt kyllä minäkin ihmettelen että miksi sä haet all-in-oneja jos ei sulla ole lasta?
Ihan saman havainnon tein äsken... Jospa vaikka haluaa kerätä jo valmiiksi kaapit täyteen vauvatavaraa sitten JOS joskus senkin vauvan sattuisi saamaan.
No mulle tuli kyllä mieleen, sen kummemmin ap:ta mollaamatta, että ottaako hän vastaan vaippoja ja myy ne eteenpäin :eek: :|
 
tavallinen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Alkuperäinen kirjoittaja tavallinen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Hmmm, nyt kyllä minäkin ihmettelen että miksi sä haet all-in-oneja jos ei sulla ole lasta?
Ihan saman havainnon tein äsken... Jospa vaikka haluaa kerätä jo valmiiksi kaapit täyteen vauvatavaraa sitten JOS joskus senkin vauvan sattuisi saamaan.
No mulle tuli kyllä mieleen, sen kummemmin ap:ta mollaamatta, että ottaako hän vastaan vaippoja ja myy ne eteenpäin :eek: :|
Mikäli näin on, niin voisi keksiä muuta tekemistä... Laitetaas nikki muistiin vastaisuuden varalle, eikä ostella kestoja ihan keltä tahansa jos tuonne kirpan puolelle sattuu niitä tulemaan...
 
Jane
Eiköhän tämä ole väärä paikka kysyä kun nämä marimekko äiteet on aina eri mieltä joka helvetin asiasta.
Helpompi varmaan kun juttelette sen avopuolison kanssa ja teette sen päätöksen ihan keskenänne. Mitä te muiden mielipiteistä edes välitätte?
 
Mitä väliä mummojen mielipiteistä? Kai sä aikuinen olet ja päätät itse omista asioista? Toki pitää muistaa, että salaa mieheltä ei kannata raskautua vaan miehenkin on haluttava lasta! Tosin aika erikoisen kevyesti miehesi suhtautuu lasten hankkimiseen.
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja vauvamasu 3kk:
Alkuperäinen kirjoittaja Pimeää:
Enemmän mua tökkää teidän tilanteessa se, ettei sun mies vielä halua lasta...
tuosta nyt voi olla montaa mieltä, välillä se kyselee onko masussa asukki...kerran humalapäissään sopersi tälläista: "sä saat ihan itse päättää milloin tuut raskaaksi koska sähän se omasta kehostasi päätät, en mä. "

kestän tosin tän kuumeen kanssa. kävis lukion loppuun... :whistle:
:LOL:
 
vauvamasu 3kk
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Hmmm, nyt kyllä minäkin ihmettelen että miksi sä haet all-in-oneja jos ei sulla ole lasta?
mutta eikös se ole kiva saada edes jotain? tuossa pari kuukautta sitten ostin yhden pienen vaaleanpunaisen aal-in-one kestovaipan, koska halusin nähdä millaisia ne ovat, halpakin oli. nyt se on mieheni nallen päällä:D
ja ajattelin alkaa ostella vaippoja jo tulevana raskauskautena, ei lasta tarvita "lupaan" ostaa vaippoja, kyllä ne säilyy muutaman vuoden kaapissakin, eikä yksi vaippa vie paljoa tilaa. ;)
 
mii
no iällä ei ole väliä, mutta kirjoitustesi perusteella sun kannattas vielä hetki kasvaa. nähä vähän maailmaa ja saada kokemusta itsestään elämästä.
et vaikuta kypsältä ikäiseksesi. lapsien ei kannata hankkia lapsia.
tämä on mun mielipide.
 
m
Alkuperäinen kirjoittaja vauvamasu 3kk:
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Hmmm, nyt kyllä minäkin ihmettelen että miksi sä haet all-in-oneja jos ei sulla ole lasta?
mutta eikös se ole kiva saada edes jotain? tuossa pari kuukautta sitten ostin yhden pienen vaaleanpunaisen aal-in-one kestovaipan, koska halusin nähdä millaisia ne ovat, halpakin oli. nyt se on mieheni nallen päällä:D
ja ajattelin alkaa ostella vaippoja jo tulevana raskauskautena, ei lasta tarvita "lupaan" ostaa vaippoja, kyllä ne säilyy muutaman vuoden kaapissakin, eikä yksi vaippa vie paljoa tilaa. ;)
Ne vaippojen kuminauhat kyllä kuoleentuvat ajan mittaan, että ihan huvikseni en itse niitä kaappeihin ostelisi vuosia etukäteen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vauvamasu 3kk:
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Hmmm, nyt kyllä minäkin ihmettelen että miksi sä haet all-in-oneja jos ei sulla ole lasta?
mutta eikös se ole kiva saada edes jotain? tuossa pari kuukautta sitten ostin yhden pienen vaaleanpunaisen aal-in-one kestovaipan, koska halusin nähdä millaisia ne ovat, halpakin oli. nyt se on mieheni nallen päällä:D
ja ajattelin alkaa ostella vaippoja jo tulevana raskauskautena, ei lasta tarvita "lupaan" ostaa vaippoja, kyllä ne säilyy muutaman vuoden kaapissakin, eikä yksi vaippa vie paljoa tilaa. ;)
Käsitin että etsit niitä ilmaiseksi, mutta ehkä ymmärsin väärin.. Se olisi vähän ikävää nyt hamstrata täältä ilmaisia vaippoja, jos ne voisi saada joku, joka niitä tarvitsee. Sä voit kuitenkin käydä vaikka töissä ja tienata vaipparahasi, kun on aikaa valmistautua.

Nikkisikin on harhaanjohtava, ihan voisi luulla että pulla on uunissa.
 
no
Ehkä sinun kannattaa vielä rauhassa odotella ja kypsyä - noin niinkuin kirjoitustesi perusteella. Siis ei millään pahalla, mutta muutamakin vuosi toisi varmaan kypsyyttä kummasti lisää. Äläkä missään nimessä ala hankkimaan lasta miehen kanssa, joka ei ehkä vielä halua isäksi!
 
vauvamasu 3kk
Alkuperäinen kirjoittaja entäs se 3kk:
mistä se 3kk tulee?
vatsani turpoaa välillä jostain ruoka-aineista, silloin on helppo pullistaa vatsaa, vatsan kokoa en kylläkään tiedä mitä raskauskuukautta se vastaa...mieheni sanoo sitä vauvamasu3kk:deksi. minusta se on kivaa. :)

 
Annuska
Kaikkea ei aina saa, kun haluaa, vaikka se onkin kurjaa.

Vauvat ovat söpöjä, mutta ne pitää myös elättää senkin jälkeen, kun valmiiksi ostellut kivat vaipat alkavat olla pieniä, mutta tarpeettomia.

Opiskelu on helpompaa silloin, kun ei vielä ole sitä lasta hoidettavana.

Lasta ei hankita vastoin kihlatun tahtoa. Lasten tekeminen on yhteinen päätös, ja kummankin pitää olla asian puolelle.

Jos ei lapsen isä ole tosi jees-mielellä mukana asiassa, hän lähtee kaasu pohjassa suhteesta viimeistään, kun lapsi täyttää vuoden.

Opiskelu, lapsen hoito ja huolto ja elättäminen ovat yh:lle vielä vaikeampaa kuin parisuhteessa olevalle.

Ja loppuniitti: tältä palstalta oppaa alta aikayksikön, että exät (exän ex-eukot ja exän nyxät) ovat vihoviimeinen kiusa. Exää ei kannata hankkia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vauvamasu 3kk:
tätä keskustelua lukiessani tulee sellanen olo että ihan kuin olisin joku ihan tyhmä, liian nuori, tärähtänyt, rahaa havitteleva, bilettävä pissis. enkä todellakaan ole. minusta tuo on loukkaavaa, ainakin pikkuisen. täytyy myöntää vaikka haaveilenkin vauvasta, kerran kun luulin tulleeni raskaaksi, kuukautiset päivän, pari myöhässä, järkytyin pahasti! eli vaikka mulla onkin vauvakuume haluan vauvan myöhemmin koska tiedän sen olevan mahdollista silloinkin. :flower:
Ok :)
 
vauvamasu 3kk
sitäpaitsi nickihän pitää keksiä rekisteröitymisen hetkellä, jos silloin on esim surullinen ,nickistä tulee varmaankin joku siihen liittyvä, tuolloin mieheni oli keksinyt sen masujutun. minä itse en niinkään pidä siitä. kokeilkaa itse, vaatii vatsalihaksia saada täydellisen pyöreä kova masu.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä