Ihan saman havainnon tein äsken... Jospa vaikka haluaa kerätä jo valmiiksi kaapit täyteen vauvatavaraa sitten JOS joskus senkin vauvan sattuisi saamaan.Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Hmmm, nyt kyllä minäkin ihmettelen että miksi sä haet all-in-oneja jos ei sulla ole lasta?
No mulle tuli kyllä mieleen, sen kummemmin ap:ta mollaamatta, että ottaako hän vastaan vaippoja ja myy ne eteenpäin :|Alkuperäinen kirjoittaja tavallinen äiti:Ihan saman havainnon tein äsken... Jospa vaikka haluaa kerätä jo valmiiksi kaapit täyteen vauvatavaraa sitten JOS joskus senkin vauvan sattuisi saamaan.Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Hmmm, nyt kyllä minäkin ihmettelen että miksi sä haet all-in-oneja jos ei sulla ole lasta?
Mikäli näin on, niin voisi keksiä muuta tekemistä... Laitetaas nikki muistiin vastaisuuden varalle, eikä ostella kestoja ihan keltä tahansa jos tuonne kirpan puolelle sattuu niitä tulemaan...Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:No mulle tuli kyllä mieleen, sen kummemmin ap:ta mollaamatta, että ottaako hän vastaan vaippoja ja myy ne eteenpäin :|Alkuperäinen kirjoittaja tavallinen äiti:Ihan saman havainnon tein äsken... Jospa vaikka haluaa kerätä jo valmiiksi kaapit täyteen vauvatavaraa sitten JOS joskus senkin vauvan sattuisi saamaan.Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Hmmm, nyt kyllä minäkin ihmettelen että miksi sä haet all-in-oneja jos ei sulla ole lasta?
Alkuperäinen kirjoittaja vauvamasu 3kk:tuosta nyt voi olla montaa mieltä, välillä se kyselee onko masussa asukki...kerran humalapäissään sopersi tälläista: "sä saat ihan itse päättää milloin tuut raskaaksi koska sähän se omasta kehostasi päätät, en mä. "Alkuperäinen kirjoittaja Pimeää:Enemmän mua tökkää teidän tilanteessa se, ettei sun mies vielä halua lasta...
kestän tosin tän kuumeen kanssa. kävis lukion loppuun...
peesi.Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:No älä ainakaan ennen hanki, ennen kuin mieskin haluaa.
mutta eikös se ole kiva saada edes jotain? tuossa pari kuukautta sitten ostin yhden pienen vaaleanpunaisen aal-in-one kestovaipan, koska halusin nähdä millaisia ne ovat, halpakin oli. nyt se on mieheni nallen päälläAlkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Hmmm, nyt kyllä minäkin ihmettelen että miksi sä haet all-in-oneja jos ei sulla ole lasta?
Ne vaippojen kuminauhat kyllä kuoleentuvat ajan mittaan, että ihan huvikseni en itse niitä kaappeihin ostelisi vuosia etukäteen.Alkuperäinen kirjoittaja vauvamasu 3kk:mutta eikös se ole kiva saada edes jotain? tuossa pari kuukautta sitten ostin yhden pienen vaaleanpunaisen aal-in-one kestovaipan, koska halusin nähdä millaisia ne ovat, halpakin oli. nyt se on mieheni nallen päälläAlkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Hmmm, nyt kyllä minäkin ihmettelen että miksi sä haet all-in-oneja jos ei sulla ole lasta?
ja ajattelin alkaa ostella vaippoja jo tulevana raskauskautena, ei lasta tarvita "lupaan" ostaa vaippoja, kyllä ne säilyy muutaman vuoden kaapissakin, eikä yksi vaippa vie paljoa tilaa.
Käsitin että etsit niitä ilmaiseksi, mutta ehkä ymmärsin väärin.. Se olisi vähän ikävää nyt hamstrata täältä ilmaisia vaippoja, jos ne voisi saada joku, joka niitä tarvitsee. Sä voit kuitenkin käydä vaikka töissä ja tienata vaipparahasi, kun on aikaa valmistautua.Alkuperäinen kirjoittaja vauvamasu 3kk:mutta eikös se ole kiva saada edes jotain? tuossa pari kuukautta sitten ostin yhden pienen vaaleanpunaisen aal-in-one kestovaipan, koska halusin nähdä millaisia ne ovat, halpakin oli. nyt se on mieheni nallen päälläAlkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Hmmm, nyt kyllä minäkin ihmettelen että miksi sä haet all-in-oneja jos ei sulla ole lasta?
ja ajattelin alkaa ostella vaippoja jo tulevana raskauskautena, ei lasta tarvita "lupaan" ostaa vaippoja, kyllä ne säilyy muutaman vuoden kaapissakin, eikä yksi vaippa vie paljoa tilaa.
:attn:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Annas kun mä arvaan... te ootte seukannut nyt ehkä jonkun 8kk?
vatsani turpoaa välillä jostain ruoka-aineista, silloin on helppo pullistaa vatsaa, vatsan kokoa en kylläkään tiedä mitä raskauskuukautta se vastaa...mieheni sanoo sitä vauvamasu3kk:deksi. minusta se on kivaa.Alkuperäinen kirjoittaja entäs se 3kk:mistä se 3kk tulee?
Siis Tytsi on kiva.Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:Tunnetko palstan Tytsiä? Teillä voisi olla höpötettävää =)
OkAlkuperäinen kirjoittaja vauvamasu 3kk:tätä keskustelua lukiessani tulee sellanen olo että ihan kuin olisin joku ihan tyhmä, liian nuori, tärähtänyt, rahaa havitteleva, bilettävä pissis. enkä todellakaan ole. minusta tuo on loukkaavaa, ainakin pikkuisen. täytyy myöntää vaikka haaveilenkin vauvasta, kerran kun luulin tulleeni raskaaksi, kuukautiset päivän, pari myöhässä, järkytyin pahasti! eli vaikka mulla onkin vauvakuume haluan vauvan myöhemmin koska tiedän sen olevan mahdollista silloinkin. :flower:
Mä just olin kirjoittamassa, että liekö kotiosoite PORVOO.Alkuperäinen kirjoittaja TreÄiti:Vauvamasu3kk, asutkos sinä PORVOOSSA