Meillä on 4v7kk ja 1v7kk ikäiset pojat.Rytmi on suurinpiirtein seuraava.Herätään n.6.30-7.30 välillä.Aamupalat ja aamutouhut,lähdetään ulos/avoimeen päiväkotiin/kaupoille tms.Syödään lounas n.klo 11,pienempi päikkäreille 11.30-12.00 välillä.Isompi katselee telkkaa tai sitten pelataan tai hän on yksin pihassa tms.Välipalat n. 14.30 ja päivällinen 16.00.Sitten ulkoillaan vielä ja sisälle tullaan 18.00-19.00 välillä.Nukkumaan pojat menee 20.00.Yhden päivän viikosta ovat päiväkodissa parkissa,kahtena päivänä isommalla on srk:n päiväkerho ja kahtena päivänä viikossa käydään avoimessa päiväkodissa.