4vuotiaan päivärytmi?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä on 4v7kk ja 1v7kk ikäiset pojat.Rytmi on suurinpiirtein seuraava.Herätään n.6.30-7.30 välillä.Aamupalat ja aamutouhut,lähdetään ulos/avoimeen päiväkotiin/kaupoille tms.Syödään lounas n.klo 11,pienempi päikkäreille 11.30-12.00 välillä.Isompi katselee telkkaa tai sitten pelataan tai hän on yksin pihassa tms.Välipalat n. 14.30 ja päivällinen 16.00.Sitten ulkoillaan vielä ja sisälle tullaan 18.00-19.00 välillä.Nukkumaan pojat menee 20.00.Yhden päivän viikosta ovat päiväkodissa parkissa,kahtena päivänä isommalla on srk:n päiväkerho ja kahtena päivänä viikossa käydään avoimessa päiväkodissa.
 
Meillä näin:
Heräillään 7-8
Syödään aamupala ja katsotaan Muumit.
Lähdetään ulos/puistoon/kaupungille
Lounas n. 12.00
Päikkärit ruuan jälkeen n. 2 tuntia
Välipala
Ulkoilua
Ruoka n. 17.00
Nukkumaan mennään kello 21.

Kahdesti viikossa on seurakunnan kerho ja noin kerran viikossa hän on Tenavatuvalla tai Puuhapirtillä sen 3 tuntia hoidossa, minkä siellä saa olla.
 
tuota miten spip80 saat lapsen yöunille klo 21? jos nukkuu 2h päikkärit?
meillä lapsi on viikot päiväkodissa nukkuu siellä yhden tunnin eikä nuku ennen klo 21.30 vaikka mitä tekisi

lomilla ei nuku päikkyjä ja sammuu klo 20
 
:D sellainen ku muullakin perheellä?
herätään aamulla, nukkumaan mennään illalla, syödään aamupala, lounas,välipala ja illallinen ja muu aika ulkoillaan, leikitään, touhutaan =) näin niinkuin viikonloppuisin, arkisin sitten tarhassa n.8-1515 =)
 
Minulla on 3v9kk ja 6v3kk ikäiset pojat. Meidän päivärytmi:
Klo 7.00: Heräävät
Klo 7.15: Aamupala
Klo 7.30: Hammaspesu
Klo 7.50: Tarhaan ja eskariin lähtö
Klo 14.00: Kotiin
Klo 14.15: Välipala
Klo 16.30: Päivällinen
Klo 17.30: Ulkoilua
Klo 19.00: Suihkut
Klo 19.30: Iltapala
Klo 20.00: Television katsomista
Klo 21.00: Nukkumaan
 

Yhteistyössä