40+ so what wol.13

Nythän tää innostu...
ehdotus: oisko mitään jos tonne listaukseen piinailijoiden ja plussanneiden kohdalle laitettais lisätietoja, tyyliin onko luomu/ivf/icsi/pas jne ja monesko sellainen ja monettako lasta yrittää? Mitäs ootte mieltä?
 
Babez, mä oon siis alkuvuodesta käynyt kaikki perustutkimukset yksityisellä eli seuraava olis suoraan koeputki, jos jotain. Mitään vikoja ei löytynyt paitsi alhainen amh (0,5 vain) ja suht ohut mutta kuitenkin kelvollinen limis (en muista lukemia). Mies priimaa. Letroihin sain reseptin, mut se oli ennen kuin tiedettiin amh, sen jälkeen puhelimessa lääkäri sanoi että letrot on suht turhia tässä tapauksessa, ihan hitusen voi nostaa prosentteja. Eipä koeputkellakaan suuret onnistumisprossat tässä iässä ole, mut toki reippaasti korkeammat kuin luomuna. Se klinikka oli ihana, joten luultavasti sinne taas, jos jonnekin, mutta kiva tietää, jos muitakin hyviä! Tämä yksi Hgin keskeisistä klinikoista.
 
MaiMei: pahoitteluni. Tiedän miltä se tuntuu.

Zandi: hoitojen jälkeen (siirtoja 10), jos tulos negatiivinen, ei vuoto ole sen kummempi kuin normimenkat. Näin mulla.

Ootteko kukaan käytäteet DHEA-lääkettä? Minulle toisen klinikan lääkäri sitä suositteli, vaikka pari vuotta sitten AMH oli 4.1. Sitä tässä sitten aloittelin käyttämään, kun seuraava siirtokin menee syksyyn,

Toista lasta täällä toivottaisiin.
 
PERJANTAINA 15.5.2015

nimi / ikä.....monettako kuumeilee..........kp / kierron pituus

Zandi (40).................2................. 30kp/27
Karoliina74 (40)..............................28kp/31
mama na baba (42).........................24kp/27
Choco_brown (38).......2................. 23kp/24-26
Esteri1 (41)..................2................ 20kp/
Kalabaliikki (39)...........4............... 18kp/21-28
Minttu 71 (43).............................. 17kp/30
Tyydeli (41)..................2............... 13kp/28-30
Marza (44)....................................12kp/30
woodoo (40).................................. 10kp/?
mileena 74 (40).............................. 9kp/28-30
Pirunpelto (38) .............................. 4kp/28-32
Babez74 (41)................................. ?kp/29
Glearblue (44)................................ 4kp/25-29
MaiMei (39) .................................. 3kp/26
Äiti seiskanelonen (41) ...2.............. 2kp/28-30
Jimima (43)...................2.............. 2kp/27-29

Piinailupäivät:

Zandi (40).................. pp 13
Kalabaliikki (39).............Dpo 7
mama na baba .............Dpo?
Tyydeli (41)................. Dpo -1

Plussanneet: :heart:

2015
vauvatoiveinen....(38) - 01/2015
Hedelmiina.........(39) - 02/2015
Sahramiini..........(43) - 03/2015
flutur................. (41) - 03/2015
Tammityttö.........(39) - 03/2015
Virkki.................(39) - 4/2015

2014
Saana72 ...........(41) - 02/2014
Iines* ...............(40) - 03/2014
Tuuliannaliina ....(40) - 03/2014
Esteri1 ..............(40) - 05/2014
Vesipossu ..........(41) - 07/2014
Jopo73 ..............(41) - 08/2014
Fleur .................(39) - 09/2014
bugsy ................(44) - 09/2014



Taustailijat:
hennamilla (38)
Rosella75 (40)
Ninnuska73
KeltainenSeepra
Anuliini1975 1.
kiialiina (41)
~lounakehto~ (41)
Leo Pardi (40)
Katjusmaaret (41)
Torvi (42) 2.
ruutana (39)
Meibibeibi (44)
Hupsikka (?)
harrastoive (43)
Tiuku74 (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
hupiaelämään(40+)

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Viimeksi muokattu:
On vähän jännät paikat mulla täällä. Mitään en ole testaillut, odottelen, että alkaako huomenna menkat, vai ei. Tänään on kiertopäivä 28/25-29. Mitään huomiseen alkavaan vuotoon viittaavaa ei ole, ei edes sitä ruskeaa vuotoa. Näillä mennään ja tänään tapaan taas rakkaan miehen :)
 
Päivittelin tuohon nyt ne kenen lapsilukumäärän luulen muistavani. En lähtenyt mututuntumalla arvailemaan muita. Päivitän sitä mukaa kun kerrotte. Sitä en tiedä miten tuohon vielä mahtuisi hoidot mukaan? Jos jollain on idea, niin päivittäköön seuraavan kerran.
Tai voihan lisätä aina nimmarin. Niin kuin raskaana olija kertovat viikkonsa.

Tyydeli ja luomuna :LOL:

Voi että mä olen niin ylpeä noista mun ovisviivoista. On se taas niin vahva ja hieno!! Tekis mieli teille postata, kuinka hienoja viivoja tuleekaan. EIkä tässä ole kettuilua, vaan oikeesti sekin viiva vähän ilahduttaa, että nyt taas on oikea hetki.
Vielä ei tietty voi tietää, että kuinka monta päivää se viiva tällä erää kestää. Uskalsin lisätä jo itseni piinailijoihin, vaikka panopuuhat vielä puuttuu. EI taida tietää mies, mitä illalla saapi... Ei sillä ollutkaan treenejä tänään!! Hyvä niin!! Saa treenata kotona. :)

Pahoittelut Jimima. Mä jo luulin...

Ja Zandi, mun mielestä voit kyllä siirtyä jo plussanneisiin. Ihan hyvin. :)
 
Päivittämiseen: toinen lapsi yritykseksessä

Mitä mieltä olette, jos jokaisen piinaajan perään laitetaan kyseisen yrityskerran yritystapa (mikä ihmeen sana toi on) eli esim. Luomu, IVF, PAS tms? Itselläni on nyt siis IVF. Se ei tosin kerro mitään, että onko muilla ollut aiemmin kokemusta hoidoista ja minkälaisista, kaikilla lienee luomusta. :D Jos noi signatureen lisää ja sitten kirjoittelee muualle palstoilla, niin todellakin olisi hymyssä pitelemistä, kun siellä tulisi porukkaa vastaan luomuna. :) Tässä ketjussa kyllä toimisikin.

Woodoo, toivottavasti teidän fuckfestit osuu nyt sitten oikeaan kohtaan ja näistä juhlista jää ikuinen muistuttuja. :)

Babez, miten loppujen lopuksi kävi, pystyittekö vielä päättämään hoitopaikkaanne, vai pohditteko vielä?
Ja muista tosiaan ajatella, että nää Niagarat vie nopeammin lähemmäs seuraavaa yritystä.

Maimei ja Babez, mullekin on jo monen monta kertaa meinannut käydä niin, että kun ole nähnyt jossain alelaarissa tai muualla jotain ihanaa söpöä pikkuiselle, mutta saanut käveltyä kuitenkin ohi. Yhden kerran mies on joutunut puhumaan minut ympäri ja jättämään jonkun ihanan pöllövaatteen hyllyyn. Sen meinasin väkipakolla viedä mukanani. Lastentarvikeliikkeessä on pitänyt käydä viimeisen vuoden aikana pari kertaa pyörähtämässä katselemassa vaunuja ja pinniksiä, mieskin ollut mukana. Juu, ei ole mieleisiä löytynyt silmämääräisesti, kun en todellakaan ole mistään alkanut kyselemään, kun ei ajankohtaista ole.

Ja MaiMei tuohon, että mieli alkaa kummasti valmistautumaan. Juuri noin se on, tosin mun mieli valmistautuu toisen hetken, että nyt mennään kohti vauva-arkea ja toinen, ettei tästä mitään tullutkaan tai jos tulee niin kuinka pian tämä viedään kuitenkin minulta pois. Niin ja jos ei viedäkään, mitä ihmettä sitten kun on raskaana. Soitto neuvolaan. Kertooko ne sieltä kaikki nykyaikaiset ultrajutut, yms tutkimukset vai mistä kaivan kaikesta tiedon jajajajaja.
Päänuppi on ihan sekaisin, vaikka hyvin te vakuutatte noiden testien tulkitsemisessa. :)
Olen tosiaan pk-seudulta ja väestöliitolla käynyt. Hyvää hoitoa ollaan saatu ja hyvin meitä on otettu huomioon, mutta jos Babez laittaa mulle hänelle laittamani viestin takaisin (koska mua laiskottaa nyt ihan valtavasti, niin yritän päästä helpommalla :)), niin laitan sulle MaiMei kyseisen paikan lääkäreistä vähän enemmän detaljia, en tiedä antaako se mitään osviittaa, mutta kerron nyt kuitenkin. Ainoa syy, minkä takia vaihdettaisiin paikkaa olisi se, että muualla olisi ilta-aikoja tarjolla.

Anuliini, mitäs mitäs, ettekö te vasta ole keskusteluvaiheessa, että miten etenette tämän asian kanssa. Voiko todella olla, niin että voisi olla plussaa tuloillaan?

Tyydeli, en minä vielä uskalla vaihtaa plussanneisiin. Ehkä kuukauden sisällä, niinkuin Karoliina jo veikkaili. :rolleyes: Ja onnittelut vahvoista ovisviivoista! Ne helpottaa niin paljon elämää. :)

Tuota plussanneiden listaa kun katsoo, niin meillä on ollut käsittämätön loppuvuosi, ei ainuttakaan plussaa, ollut varmaan ihan liian kylmää. Mutta tämä vuosi on kyllä aloitettu sitäkin vahvemmin. Toivottavasti saamme pidettyä trendin yllä.
En kyllä vieläkään käsitä, että mun mielestä Jopo juuri raskautu ja nyt on jo nyytti kainalossa. Mihin kaikki aika katoaa??
 
Zandi, palstalla on kieltämättä hyvä pöhinä nyt!! Pidän kaikille peukkuja ja seuraan taustalla silmä kovana.

...aattelepa vielä, että se mun plussanikin on jo 5-viikkoinen ja aika iso tyttö jo :D Kohta menee kouluun.
 
Kalabaliikki, todellakin vielä aikaista, mutta tuostahan voi syntyä vielä vaikka mitä. :) Sinulle on tulossa pitkät ja piinaavat päivät ennen kuin varmuus koittaa.

mama na baba, voi kurjuus. Nyt vain nokka kohti uusia yrityksia kunhan edellisestä on päässyt yli. :(

Jopo, tuota minä nimenomaan olenkin pohtinut. :)

Karoliina, joko tänään kuvaa? Kyselit niitä kuvien latausohjeita tälle sivulle. Alla olevan kaltaisen kuvan saa lisättyä, kun kopio sen "foorumille 1" kohdan tekstin tänne. Ei tarvi tehdä tosiaan muuta, kuin kopio vaan sen tekstin tänne ja se on siinä. Kuvaa klikkaamalla näkyy sitten tarvittaessa suurempi ja tarkempi kuva. Eli tämä on vielä helpompi kuin se aiemmin kertomani. :)

ON. Pikkuhiljaa kai se on uskottava, että sanomanne on totta. Tässä kuvatus lääkärin ohjeistamalta testipäivältä eli tältä aamulta.

Mies alkoi jo surffailemaan mitä en saa syödä. Ja tietäisitte sitä masun silittelyn määrää. En uskonut tärppiin, niin menin siirron jälkeen sanomaan jotain sen kaltaista, että sitten kun on plus, niin voi silitellä masukkaa niin paljon kuin haluaa, että siihen asti näpit irti. Tätähän minä sitten pyysin...
 
Viimeksi muokattu:
Melkoinen hulabaloo viikko takana. Pikaisesti vaan olen ehtinyt tänne kurkkimaan, joten sekaisin kuin seinäkello... Pahoittelut kuitenkin kaikille uuteen kiertoon joutuneille ja onnittelut Zandille plussasta!

Ilolla luin, että joku muukin innokas on jo ostanut vauvanvaatteita. Mullakin muutama pikkuinen vaatekappale odottaa kaapin ylähyllyllä. :whistle: En vaan voi itselleni mitään, jos jotain supersöpöä sattuu kohdille.

Täällä toivo heräilee ja odotukset kasvaa. Alas tullaan sitten varmasti rytinällä, kun menkat alkaa.

Minut voisi lisätä listoille. Kp 19/ 24-26, dpo 5.
 
Elänkin eilispäivän uudelleen. Olin laskenut väärin, kun huhtikuussa onkin vain se 30 päivää, eli Tänään mennään kierrossa vasta28/25-29, eli vielä ois huominen. Kyllähän se vasta puheen tasolla Oli, mutta kyllä jotain on tapahtunutkin :heart: Mutta saattaa olla vain pitkä kierto tässä kuussa. Kiltisti odottelen ja olen ihan hissun kissun muuten, niin kyllä ne menkat sieltä alkaa, ei mulla Voi Olla tällaista mäihää, olkaa huoleti :D
 
Ilo se on pienikin ilo! Ovis viiva vahva vain eilisen ja tänään jo haaleampi. Se on normaalimpaa mun kropan toimintaa kuin se, että vahvaa viivaa neljättä päivää.

Hieno viiva kalabaliikki, olisit laittanut sen toisen negan siihen vertailun vuoksi viereen! Teitkö sen negan muuten laimeammasta pissasta vai samasta? Tosi aikaisinhan sä testaat. Mulla ei näy edes dpo10 mitään, vasta dpo12 haamuilee, jos on haamutakseen.

Vauvanvaatteita löytyy mullakin. Kunnon aloituspakkaus. Tuli ostettua viime vuoden raskauksissa, siis niinä jotka meni kesken.
 
Pahoittelut mama na baba! Kalabaliikki aika hieno viiiva, jännitystä :)

On: täällä ei ole keretty testata, joten ei kuviakaan. Ja aattelin muutenkin ehkä yrittää tuonne maanantaihin asti odottaa, jos en sitten huomenna!? Mulla on ihmeellinen oikeanpuolinen alavatsakipu ollut tässä useamman päivän, sellanen vihlonta ja sitten jos kävelee niin satttuu enemmän :O Nyt se kohta on kuumempi kuin muu vatsa tai kroppa ja tuntuu pienenä jomotuksena paikallaan ollessa. Täs ny ihmettelen, mitä lie on taas menossa!?

Ai niin ensimmäistä yritetään ja ei vissiin ihan luomua, kun clomifenit käytössä :O
 
Viimeksi muokattu:
Jee, täällä on muitakin testihulluja, kuin minä - huh!
Zandille onnittelut ja halauksia! Hemmetti kone sekoaa näköjään kohta.
Pikaisesti tulin kertomaan löydöstäni, mikäli jotakuta kiinnostaa (ja jos linkin saa laittaa?)
Ravintolisä miehelle (ja naiselle?) siittiöiden parannukseen. Tuote on normaalisti aika paljon ja nyt loput huikeessa alennuksessa. Itsehän kanssa kokeilen kaikki maasta taivaisiin lapsen saamiseksi. Ja uskalsin tilata geleetäkin. Pitää valvotuissa olosuhteissa ottaa napit niin näkee turpooko henkitorvi vai ei. (kaikkea sitä riskeeraa!)


Ja tähän loppuun siis päivityksenä tuohon listaan, että ensimmäistä yritetään.

Verikokeet alkaa ensiviikolla ja miehen simppanäyte pitäs uusia. Nousen tästä suosta vaikka väkisin, prkl!

No ei toimi, uusiks

Life Fertiliforte - www.life.fi
 
Viimeksi muokattu:
Pirtsi. Eihän toi mitään huuhaata oo, sinkki ja seleeni on todistetusti tärkeitä siitiöiden kehitykselle :)!!

Zandi. Nonii! Onnea ny vielä kerran :)!!

Peukut piinaileville ja Tyydelille onnittelut hyvästä ovisviivasta!

ihana ku uskallatte ostaa kaikkea :D Mä oleb taas se toinen ääripää joka en uskaltanut ostaa esikoisen aikaan mitään ku vasta rv 30+. Hieman epäuskoinen tapaus :D! !

Tää on lusinu pian viikon tulosten odottelua. ..vielä ehkä "vain" viikko enää jäljellä.

Mukavaa vkl kaikille! !

Tammis 12+0 (tai 12+4 ultran mukaan )
 
Onnea ihanasta plussasta Zandi :) Upeeta! Ajattele miten paljon säästät kun kun ekasta hoidosta tärppää... on millä ostella testejä :D Aika hieno toi "raskaana 2-3" nyt jo, hyvin nousee hormonit :)

Peukut Kalabaliikille :)

Tyydis, varmaan helpotti toi normaali o-plus! Aina kun on jotain normaalista poikkeavaa ni tuntuu ettei oo mahiksiakaan, mutta jos nyt ois :)

Pirtsi ihana söhelö <3

Kaikille oikein plussahtavia kevättuulosia :)

Terkuin Sahris, joka ei omista yhtään vauvantarviketta...
 
Pirtsin tavoin täällä yritellään nousta suosta väkisin. Aamun raskaustesti selkeäkin selvempi nega ja menkkaoireita ilmassa. Meinasin jo tyytyä taustailemaan tai jopa lopetella koko kuumeilun miehen vauvainnon lopahtamisen vuoksi, mutta en suostu :mad: Jos vaikka ostaisi ubikinonit seuraavaan kiertoon... Minähän en luovuta. Mies on kuulemma varma etten vaan yksinkertaisesti voi enää tulla raskaaksi, joten tuskin alkaa ehkäisemäänkään.
 
Tokaa täällä tahkotaan, luomusti toistaiseks, säästäminen alkoi nyt, et jos syksyllä pystyis jotain muutakin. Ilman miestä ei kyl pysty, että katsotaan paljonko se viitsis panostaa sit rahallisesti. Me ei olla puhuttu paljon mitään tästä viikosta, ei se oo kyselly miten mä jakselen tms. Itse näyttää jakselevan ihan tavallisesti. No, se on semmoinen. Mitää mahansilityksiä en osais kuvitellakaan ;)

Mitä mun vaateosteluihin tulee, niin jotain oon ostellu sen varjolla, että sisarusteni lapsille sit joskus. Jos ne sattuvat lisääntymään. Voi kun!! Kaipaan pieniä sukuun ja hoitolapsiksi! Siskon vauva olis niin unelmien täyttymys. Mutta ei sillä ole edes miestä nyt.

Varmaan pidemmät menkat tulee olemaan kuin normisti, kun vielä tänäänkin tullut ihan kirkasta verta. Mutta ei ne mitenkään erityisen runsaat ole. Kuvailematta sen kummemmin totean, että on siellä jonkinlainen limis kuitenkin ollu.
 
LAUANTAI 16.5.2015

nimi / ikä.....monettako kuumeilee..........kp / kierron pituus

Zandi (40).................2................. 31kp/27
Karoliina74 (40)...........1..................29kp/31
Choco_brown (38).......2................. 24kp/24-26
Esteri1 (41)..................2................. 21kp
Kalabaliikki (39)...........4............... 19kp/21-28
KeltainenSeepra........................... 19kp/ 24-26
Minttu 71 (43).............5................ 18kp/30
Tyydeli (41)..................2............... 14kp/28-30
Marza (44)....................................13kp/30
woodoo (40)..................................11kp/?
mileena 74 (40).............................. 10kp/28-30
Pirunpelto (38) ..............1............... 5kp/28-32
Babez74 (41)................................. ?kp/29
Glearblue (44)................................ 5kp/25-29
MaiMei (39) ...................2............... 4kp/26
Äiti seiskanelonen (41) ...2.............. 3kp/28-30
Jimima (43)...................2.............. 3kp/27-29
mama na baba (42).........................1kp/27

Piinailupäivät:

Zandi (40).................. pp 14
Kalabaliikki (39).............Dpo 8
KeltainenSeepra............Dpo 5
Minttu71 (43)...............Dpo 4
Tyydeli (41)................. Dpo 0

Plussanneet: :heart:

2015
vauvatoiveinen....(38) - 01/2015
Hedelmiina.........(39) - 02/2015
Sahramiini..........(43) - 03/2015
flutur................. (41) - 03/2015
Tammityttö.........(39) - 03/2015
Virkki.................(39) - 4/2015

2014
Saana72 ...........(41) - 02/2014
Iines* ...............(40) - 03/2014
Tuuliannaliina ....(40) - 03/2014
Esteri1 ..............(40) - 05/2014
Vesipossu ..........(41) - 07/2014
Jopo73 ..............(41) - 08/2014
Fleur .................(39) - 09/2014
bugsy ................(44) - 09/2014



Taustailijat:
hennamilla (38)
Rosella75 (40)
Ninnuska73
Anuliini1975 1.
kiialiina (41)
~lounakehto~ (41)
Leo Pardi (40)
Katjusmaaret (41)
Torvi (42) 2.
ruutana (39)
Meibibeibi (44)
Hupsikka (?)
harrastoive (43)
Tiuku74 (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
hupiaelämään(40+)

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Viimeksi muokattu:
Zandi hurjasti onnea. :flower:

Kai se täällä on uskottava. Oli pikkuinen puolen päivän tuhru kuukautisina. Olen tehnyt usean testin, negoja kaikki. Noin surkeat menkat ei paljoa uskoa luo kunnolliseen uuteen kiertoon.
 

Yhteistyössä