Päivittämiseen:
toinen lapsi yritykseksessä
Mitä mieltä olette, jos jokaisen piinaajan perään laitetaan kyseisen yrityskerran yritystapa (mikä ihmeen sana toi on) eli esim. Luomu, IVF, PAS tms? Itselläni on nyt siis IVF. Se ei tosin kerro mitään, että onko muilla ollut aiemmin kokemusta hoidoista ja minkälaisista, kaikilla lienee luomusta.
Jos noi signatureen lisää ja sitten kirjoittelee muualle palstoilla, niin todellakin olisi hymyssä pitelemistä, kun siellä tulisi porukkaa vastaan luomuna.
Tässä ketjussa kyllä toimisikin.
Woodoo, toivottavasti teidän fuckfestit osuu nyt sitten oikeaan kohtaan ja näistä juhlista jää ikuinen muistuttuja.
Babez, miten loppujen lopuksi kävi, pystyittekö vielä päättämään hoitopaikkaanne, vai pohditteko vielä?
Ja muista tosiaan ajatella, että nää Niagarat vie nopeammin lähemmäs seuraavaa yritystä.
Maimei ja Babez, mullekin on jo monen monta kertaa meinannut käydä niin, että kun ole nähnyt jossain alelaarissa tai muualla jotain ihanaa söpöä pikkuiselle, mutta saanut käveltyä kuitenkin ohi. Yhden kerran mies on joutunut puhumaan minut ympäri ja jättämään jonkun ihanan pöllövaatteen hyllyyn. Sen meinasin väkipakolla viedä mukanani. Lastentarvikeliikkeessä on pitänyt käydä viimeisen vuoden aikana pari kertaa pyörähtämässä katselemassa vaunuja ja pinniksiä, mieskin ollut mukana. Juu, ei ole mieleisiä löytynyt silmämääräisesti, kun en todellakaan ole mistään alkanut kyselemään, kun ei ajankohtaista ole.
Ja MaiMei tuohon, että mieli alkaa kummasti valmistautumaan. Juuri noin se on, tosin mun mieli valmistautuu toisen hetken, että nyt mennään kohti vauva-arkea ja toinen, ettei tästä mitään tullutkaan tai jos tulee niin kuinka pian tämä viedään kuitenkin minulta pois. Niin ja jos ei viedäkään, mitä ihmettä sitten kun on raskaana. Soitto neuvolaan. Kertooko ne sieltä kaikki nykyaikaiset ultrajutut, yms tutkimukset vai mistä kaivan kaikesta tiedon jajajajaja.
Päänuppi on ihan sekaisin, vaikka hyvin te vakuutatte noiden testien tulkitsemisessa.
Olen tosiaan pk-seudulta ja väestöliitolla käynyt. Hyvää hoitoa ollaan saatu ja hyvin meitä on otettu huomioon, mutta jos Babez laittaa mulle hänelle laittamani viestin takaisin (koska mua laiskottaa nyt ihan valtavasti, niin yritän päästä helpommalla
), niin laitan sulle MaiMei kyseisen paikan lääkäreistä vähän enemmän detaljia, en tiedä antaako se mitään osviittaa, mutta kerron nyt kuitenkin. Ainoa syy, minkä takia vaihdettaisiin paikkaa olisi se, että muualla olisi ilta-aikoja tarjolla.
Anuliini, mitäs mitäs, ettekö te vasta ole keskusteluvaiheessa, että miten etenette tämän asian kanssa. Voiko todella olla, niin että voisi olla plussaa tuloillaan?
Tyydeli, en minä vielä uskalla vaihtaa plussanneisiin. Ehkä kuukauden sisällä, niinkuin Karoliina jo veikkaili.
Ja onnittelut vahvoista ovisviivoista! Ne helpottaa niin paljon elämää.
Tuota plussanneiden listaa kun katsoo, niin meillä on ollut käsittämätön loppuvuosi, ei ainuttakaan plussaa, ollut varmaan ihan liian kylmää. Mutta tämä vuosi on kyllä aloitettu sitäkin vahvemmin. Toivottavasti saamme pidettyä trendin yllä.
En kyllä vieläkään käsitä, että mun mielestä Jopo juuri raskautu ja nyt on jo nyytti kainalossa. Mihin kaikki aika katoaa??