40+ so what wol.13

TORSTAINA 14.5.2015

nimi / ikä........................kp / kierron pituus

Jimima (43).................................. 30kp/27-29
Zandi (40).................................... 29kp/27
Karoliina74 (40)..............................27kp/31
mama na baba (42).........................23kp/27
Choco_brown (38)......................... 22kp/24-26
Esteri1 (41).................................. 19kp/
Kalabaliikki (39)............................. 17kp/21-28
Minttu 71 (43).............................. 16kp/30
Tyydeli (41).................................. 12kp/28-30
Marza (44)....................................11kp/30
woodoo (40).................................. 9kp/?
mileena 74 (40)..............................8kp/28-30
Pirunpelto (38) .............................. 3kp/28-32
Babez74 (41)................................. ?kp/29
Glearblue (44).............................. 3kp/25-29
MaiMei (39) .................................. 2kp/26
Äiti seiskanelonen (41) ................... 1kp/28-30

Piinailupäivät:

Jimima (43)..................Dpo 17
Zandi (40).................. pp 12
mama na baba .............Dpo?

Plussanneet: :heart:

2015
vauvatoiveinen....(38) - 01/2015
Hedelmiina.........(39) - 02/2015
Sahramiini..........(43) - 03/2015
flutur................. (41) - 03/2015
Tammityttö.........(39) - 03/2015
Virkki.................(39) - 4/2015

2014
Saana72 ...........(41) - 02/2014
Iines* ...............(40) - 03/2014
Tuuliannaliina ....(40) - 03/2014
Esteri1 ..............(40) - 05/2014
Vesipossu ..........(41) - 07/2014
Jopo73 ..............(41) - 08/2014
Fleur .................(39) - 09/2014
bugsy ................(44) - 09/2014



Taustailijat:
hennamilla (38)
Rosella75 (40)
Ninnuska73
KeltainenSeepra
Anuliini1975
kiialiina (41)
~lounakehto~ (41)
Leo Pardi (40)
kalabaliikki (38)
Katjusmaaret (41)
Torvi (42)
ruutana (39)
Meibibeibi (44)
Hupsikka (?)
harrastoive (43)
Tiuku74 (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
hupiaelämään(40+)

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Viimeksi muokattu:
MaiMei, suuret pahoittelut, olipa julmaa :hug: . Käännä tämä sitten kuitenkin niin, että jotain on vielä mahdollista tapahtua, ottaa tietenkin aikansa.

Choco, letroilla ja menopurilla mullekin tuo viimeisin hoito tehtiin, koska niillä pelkillä letroilla tuli yhden kerran kolme follia. Mutta se taisi olla joku spesiaalikeissi.

Toivottavasti piinailijoiden himmeät viivat vahvistuvat!
 
Viimeksi muokattu:
Kankealla tabletilla lyhyesti. Pahoutrelut maimei surullusta on. :(

Zandin plussa on selvä den sijaan jäin kaipaamaan 2 min kuvaa ja mitä mahtoikaan olla 2 min 30 sek? Tai pelkkä 30 sek? Nyt jää kaivelemaan tu.. :LOL: onnea plussasta ja peukut jatkoon!

Tsempit kaikille! V@tun tapletti.
 
  • Tykkää
Reactions: Karoliina74
Woodoo. Varo vain toiveitasi. Nauratti itseäkin noita laittaessa, mut aattelin et kun täällä testejä aina toivotaan, niin tässä tulee. Eikä ne varmaan kerro yhtään mitään mun tohkeuden määrästä... :D Kerrankin kun on itsellä mitä kuvata. Heh. Sitä paitsi noi vahvistumiset tuon aijaan kautta ei näytä yhtään miltään. Toiset kuvaa päivittäin, minä puol minuutittain...
Mutta lupaan. Seuraavat kuvat aikaisintaan huomenna. Ehkä vasta lauantaina.
 
  • Tykkää
Reactions: Karoliina74
Menet aijaa.com osoitteeseen ja lataat kuvan sinne. Siinä on sitten erilaisia linkkejä. Valkkaa vaihtoehdoista alin. Kun tänne palstalle laitat sitä, niin valitse ensin jokin sana minkä haluat osoittavan siihen kuvaan. Sitten klikkaat tuosta viestikentän yläpuolelta nappia, jossa on maapallo ja sen alakulmassa äärettömän kuva (6viimeinen kuvake). Siihen vain laitat sen osoitteen minkä sait alimmaksi siellä aijaassa. Toivottavasti selvensi vähän.
T. Zandi Saimaan rannalta sateesta.
 
Pahoittelut uudesta kierrosta. äiti seiskanelonen. Pahoittelut myös MaiMei, julmaa on. Mutta ainakin yritystä hedelmöittyä on. Se on hyvä merkki.

Mutta jimima! Joko olet testannut?! Dpo17 jo! Kyllä nyt pitää jo testata, meidän muidenkin takia. ;)

Onnittelut Zandi, ihana plussa.

Täällä ovisviiva vahvistumaan päin... Tässä nyt vain jääkiekko-ottelut ja miehen treenit pe iltana ja hänen illanviettonsa la taitavat sotkea fuckfestaikataulustusuunnitelmiani... Kuka sitä nyt keskiyöllä jaksaa, kun on aikainen aamuherätyskin!!
 
Viimeksi muokattu:
Karoliina, lääkäritkään eivät osaa sanoa onko meidän lapsen vamma periytyvää vai ei. (Tarkemmin en esikoisen vammaa voi alkaa selostaa, koska tekstit jäävät tänne ja meidät voisi tunnistaa). Suvussa on muita juttuja jotka voisivat periytyä ja nekin olisivat miehen mielestä liian rankkoja juttuja meille. Tunnen monia perheitä, joissa on useampi erityislapsi. Olen siis ollut mukana erityislasten tukiryhmissä ja kursseilla, missä näitä tapaa (ihmekös olen niin pessimisti?). Kaikki sairaudet eivät edes ole olleet perinnöllisiä vaikka osuneet samaan perheeseen, siis esim. olen törmännyt kerran perheeseen, jossa kaksi downia. Hirmu paljon erityisten vanhemmissa on yksinhuoltajiakin, siis mies lähtenyt lätkimään, kun ei ole kestänyt rankkaa arkea tai parisuhde on muuten jäänyt hoitamatta.

Mutta hei, yritän alkaa ajattelemaan nyt positiivisemmin. Ja tuo Zandin testi on niin vahva ja selvä plussa, että sellaisena varmasti pysyykin :)
 
MaiMei, olen niin pahoillani, tuollainen on niin epäreilua! :hug: Jos nyt jotain positiivista haluaa tässä tilanteessa nähdä, niin jotain kiinnittymisyritystä on ainakin ollut, ehkä ensi kerralla onnistuisi. Ja parempi ehkä että kävi näin nyt heti alussa kuin että vasta viikkojen päästä. Mutta p*ska tilanne joka tapauksessa. Tsemppiä!

Zandi, sinulla näyttääkin varsin hyvältä, onnittelut! Toivotaan että on tarrannut kunnolla kiinni. :)

O.N. KP 1. Eipä tarvinnut testata, vaan heti aamulla tuli ekat pienet tuhrut ja iltapäivällä aukesi hanat. :kieh: Ja minä typerys olin jo ehtinyt jopa vähän elätellä toivoa että josko nyt olisi tärpännyt, mutta ei. :( Taisi muuten sittenkin olla vasta DPO 16 eikä 17, kun mulla melkein joka kierrossa on ollut 16 päivän luteaalivaihe. Usko projektiin alkaa nyt olla reilusti pakkasella meikäläisellä, mutta eipä auta surkuttelu, kohti seuraavaa fuckfestia, niin kun täällä on tullut tavaksi sanoa! :D
 
Jimima. Pahoittelut uudesta kierrosta. :(
Miksei nyt vaan näytä käyvän niin, että palstaa olisi tyhjennetty kerralla kunnolla? No pysyy jutut vireenä, kun piinaajia riittää testien jälkeen . huoh tätä tabia. Tarkoitus tietenkin testien jälkeen...

Karoliina, mites testin kävi? Kuvauksia odotetaan...
 
Viimeksi muokattu:
Jimina höh! :(

Mä aattelin testata taas huomisaamuna, aattelin kuvaa sit ottaa, jos jotain näkyis! Liekö nyt edes viel huomenna, mutta mutta.. Tänään oli lähes koko päivän kuvottava olo, paitsi nyt illalla!? Toivo taas heräää! Tietty vatsatautiakin on liikenteessä, mut ei tää semmoiseks ainakaan mennyt..
 
Oih Zandi!!!! Mieletöntä! Vahva plussahan se on! Ja vielä ekasta hoidosta! Onnittelut!! Happy 4 u! Kyllä pp12 jo pitäisi olla jo varmaa kotitesteinkin - pp10 asti korkeintaan vaikuttaa irrotuspiikin istukkahormoni. Nyt vaan toivomaan kovasti, että menee maaliin asti kaikki hyvin. Vahva plussa lupaahyvää alkua - eikun digitestiä tekemään:) varmasti jännä vierailu anoppilassa, jonka tulet aina muistamaan. Eikun listapäivitys ja plussanneisiin 05/15.

Choco - mä oon samaa mieltä kans että se sanonta on ihan syvältä. Välillä vaan hyville tyypeille sattuu liikaa kaikkea ikävää kohdalle - enemmän kuin jaksaisi kantaa. Elämä vaan on välillä epäreilu ja asiat tapahtuvat sattumanvaraisesti ilman syytä. Ja sitten on Hannu Hanhia, joille ei koskaan osu mitään ikävää kohdalle. Tokihan se olisi optimaalista jos onnea jaettaisiin kaikille tasaisesti. Mutta lähtökohdista huolimatta, jokainen pystyy vaikuttamaan omilla teoillaan ja asenteillaan paljon siihen millaiseksi tulevaisuus muodostuu. Tsemppiä lapsiyrityksiin ja toivotaan meille kaikille terveitä lapsia! Yölinja vaikenee...
on: hanat aukes. Huomenna soittelen yksityisklinikoille - hei kaikki hoidoissa olleet : mitä klinikkaa ja ketä lääkäriä suosittelette?
 
Babez :). En vielä siirry plussanneisiin, vaikka siltä se alkaa todella näyttämään. Huomenna vasta digi, mietitään sen jälkeen jos uskaltaa hypätä aidan tuolle puolen.

Laitan sulle tuonnenpana viestiä omista lääkäreistäni.

Puuh. Mikä ihme siinä on että nyt kun olisi hyvä ettei ihan koko yötä ramppaisi vessassa, niin hätä on koko ajan? Viime ja tämä yö sama juttu. Vähintään tunnin välein vessassa jollei jopa puolen. Olen tässä toista tuntia kärvistellyt että menenkö vai en. Kohta menen testieni kanssa ja sen jälkeen toivottavasti vihdoin nukahdan kunnolla. Tosin naurettavaahan tää on, mutta niin minua. :/
 
Minä täällä taas...
Tänään onkin sitten eilistä epävarmempaa, vaikka pitäisi kuitenkin plussaan päin edelleen viitatakin. Toki tavara ollut rakossa lähes puolet vähemmän aikaa, mut kovin on haaleampaa eiliseen verrattuna. Wondfon testi, hyvä että siinä enää mitään näkyy ja kuvassa ei näy sitäkään vertaa mitä livenä. CB:n testi myös eilistä haaleampi (tässä näkyy vähän wondfoa kans) Liekö eiliset parsat vieneet alkavan raskauden mennessään. :/
Ens yönä en varmaan nuku ollenkaa, kun jännitän digin tekemistä ja istun koko yön jalat ristissä pissaa pidättelemässä.
Mulla taitaa olla noita wondfoja extroja matkassa. Saapa nähdä maltanko olla tekemättä tänään myöhemmin. Argh, mä inhoan jännitystä. Mitäpä luulette tuleeko mun nukkumisesta nytkään yhtään mitään. :(
 
Zandi. Miten toi wondfo voi olla tollanen jos CB on noin tumma :O.. eihän noilla viivoilla digiä tarvi jännittää, se näyttää ihan takuullla raskaana :). . Mä nyt en kyl vielä mitää hanskoja tiskiin olis lyömässä , korkeintaan työrukkaset ;) :hug:!!
 
Haudi!!

Zandin plussat on niin plussia kuin vain voi olla, edelleen. Itse kun olen aina vain sen yhden testannut, niin en osaa edes ajatella että se miksikään muuttu, ellei vuoda. Toi jämätesti näyttää CBn kanssa samassa kuvassa ihan selkeää plussaa sekin, joten ei hätää!! Hyvät hoidot ollut, toivotaan, että kantaa loppuun asti!!

Testeistä, mulla on kolme plussatestiä kotona. Eli jokaisen onnistuneen plussat on tallessa. En todellakaan tiedä miksi, mutta niitä en ole heittänyt pois. KEskenmenneet olen aina viskassut sitten roskiin. Testauksessa olen ihan noviisi, tosiaan tuo missä on kaksi viivaa ristissä on ihan uusi, mä en varmaan ois omalla kohdalla osannut sitä edes tulkita.. :)

Mietin, kun tätä Maimein surkua ajattelen, että kun itse tuppaan testaamaan vasta kun ollaan useampi päivä myöhässä niin eihän sitä tiedä, onko tuollaisia hipaisua matkalla sattunut. Että olisi melkein mutta ei sittenkään? Jossain kohtaa mieitin, että pitääkö munkian alkaa testailemaan, mutta kun mietin vielä tarkemmin totean, että ehkä mielummin otan ne menkat kuin ajatuksen keskenmenosta. Ne kun aina on olleet niin perseestä. Ehkä se mulla on parempi olla tietämättä jos jotain pientä olsi tapahtunut. Siitä tulee niin paha mieli.

Monilla uusi kierto aluillaan, mulla alkaa olemaan fuckfest oven takana. Eilen oli aika omituisia tuntemuksia alavatsalla, aloin jo miettimään, että mitä jos nyt ovuloin. Miestä kun en ole pariin pvään nähnyt!! Tuskinpa kuitenkaan kierto niin aikasessa, kuitenkin. Vkl tuikitaan täpöllä, alkuviikolla olen poissa. Ilm ma ti olisi parasta aikaa, ei mahda mitään. Kahtellaan..

:wave:
 
Zandi toi on niin plussa kun olla voi:) sulla on vaan laimeampaa tavaraa kin ravaat alvariinsa vessassa... sekin on hyvä merkki;-) ihanaa, että uusi elämä on saanut alkunsa! Nyt tää niin lähtee aamupalale ja sit kyselemään eri klinikoiden palveluista. Aikaa kun ei ole tässä iässä ja näillä amh-arvoilla hukattavissa. Hyvää weekendin alkua kaikille! Kyllä tää pitkä vapaa tuli tarpeeseen! Ja hirmu niagara meneillään..vie voimat ihan.
 
Sammaa mieltä kuin muutkin, selkee plussa Zandilla! :) Edelleen mahtavaa! Jos edes 1 kuukaudessa saataisiin tältä listalta pois! :)

On: precheckin testissä ei minkäänlaista haamunhaamun viritelmän yritystäkään. Liian aikaista, toivottavasti vieläkin. Seuraavan kerran taidan testata maanantaina, jos ei sit ala vuoto. Vkl menee niin töissä, että unohdan tän siksi aikaa, niin vissiin..

Mukavaa viikonloppua,tuikkailuja, festejä sekä putouksia mitä kellekin! ;)
 
Babez ja muut hoidoissa käyneet. Onko se vuoto aina hoidon jälkeen normaalista runsaampi niagara? Siis jos hoito epäonnistuu? Vai vaihteleeko se kerrasta toiseen? Tai hoitotavasta toiseen?

Babezille tsemppiä selvittelykierrokselle, toivottavasti pian ootte jo seuraavaa hoitoa kovasti suunnittelemassa ja löydätte teille sen mukavimman paikan.

Jopo onesteppinä noita myydään, mut ne on nimenomaan wondfon onesteppejä. Luotan noihin melkein kuin kallioon. Ehkä on vain vielä noille liian aikaista näyttää selkeää plussaa. Tosin kokemus on tähän mennessä sieltä ovispuolelta.
Mies nauroi mun vessatouhuille kun kuuli niistä herätessään.
Mut nyt pirteänä... Ulos touhuamaan ja sitten reippailemaan.
 
Babez :hug:

Karoliina. .harmi :(

Zandi. Vaihtelee. Mulla on tehty omaan kiertoon lugeilla ja vuoto oli normaalin runsasta. Lääkkeellisessä kierrossa estrot ainak mulla paksuunnutti limakalvon että vuoto oli ihan hullua. Tosin mulla ei oo kokemusta kovin niukoista menkoista muutenkaan. Kovin yksilöllistä ja hoidosta riippuvat. Joskus tulla joku sai keskenmenon ihan isommalla viikolla ja silti vuoto oli maltilista.
 
Tääl vähän fiilikset ja taistelutahto jo nousussa. Kun aurinko tuos paistoi ja UFFista tarttui mukaan kuin vahingossa aivan ihana vauvapotkari eurolla, niin nous sellainen tunne että kyllä minä sen vauvan vielä saan, vaikka sitten rahalla!! Pettymyksiä voi tulla, mutta ehkä niihin osaa suhtautua jatkossa neutraalimmin. Nyt oli ja on tunteet aika pinnassa, kun ei ole ikinä tämmöistä kokenut. Se onnen aavistus oli kyllä sellainen, että sitä ei hevin unohda, kyyninen asenne (No ei se koskaan kuitenkaan onnistu) on mennyttä, osittain toki valitettavasti, koska silloin kaikki tuntuu lujempaa. Zandikin on varmaan jo huomannut, kuinka käsittämättömän nopeasti mieli alkaa valmistautua uuteen tilanteeseen, vaikka kuinka estelis. Ehtii käydä ihan kaiken läpi.

Kyllä varmasti jatkossakin testaan, kun menkat pari päivää myöhässä, kun on niin säännöllinen kierto, niin tietäähän sen, että jotain tekeillä. No nythän en tiedä, meneekö sekaisin. Toistaiseks menkat ollu ihan tavallisen oloiset. Täytyy ottaa ovistestit jo tosi varhain käyttöön.

Zandille nyt kaikki tsempit ja tarrasukat!! Oletko sä pk-seudulta? Mäkin voisin ottaa lääkärivinkit :)
 
Karoliina mä katoin just tota samaa että lohdullista on että meiän listalta raskautuu joka kk joku:)

Mulla on kyllä tullu melkoiset niagarat ja norm. Pidemmät menkat kummankin hoidon epäonnistuttua ja kkm ja km yhteydessä. Kiertokin on voinut siinä pidentyä.

Ihanaa Maimei, täällä samanlainen kans. Kirppikset on pahimpia.. kerran ostin kassillisen vauvan vaatteita, kun oli niin ihania ja halvalla - enkä mäkään ollu silloin enää raskaana. Sama ajatus, kyllä näille vielä käyttöä tulee:) mieli tosiaan alkaa nopeasti työstämään raskautta ja on ihan sekaisin eikä pysty keskittymäänkunnolla mihinkään...

Saiko täällä palstalla kirjoittaa näistä klinikoista? Sen verran noviisi...mutta Maimei mee ihmeessä vaikka ekaks heti sellaselle ilmaiselle käynnille niin saat lisää tietoa. Ne voi sit laittaa lähetteet julkiselle tarvittaviin testeihin, jotta ei tuu niin kalliiksi ne alkututkimukset.

Soittelin klinikoille ja niissä kun usein on kätilöt vastaamassa puhelimiin ja kun kerroin ikäni ja amh-arvoni niin hän totesi siellä että eihän se nyt niin huono ole ja loi lisää uskoa:) meitsil ol ensin tää välikierto joten eiköhän olla taas kesäkuussa sitten piinailemassa muiden kanssa.
 

Yhteistyössä