40+ so what wol.13

Pirtsi, ei auttanut meidän taustatsempit tähän kiertoon. Toivottavasti ensi kierto on sitten SE kierto.

MaiMei, todellakin onnea! Siirsin sinut plussanneisiin :)

Babez, täällä odotetaan kuumeisesti... Pelottaa tämä hiljaisuus (oonko hieman tunteella mukana tässä???), toivottavasti kyseessä on vain pitkä päivä ja onnellinen yhdessä olo miehen kanssa.

Äiti74, Jimima, mites siellä??? Nyt on kyllä piinattavia ihanan paljon peräkanaa. <3

Tänne ei mitään uutta sitten aamun, olen sentään ollut tänään enemmän valveilla kun nukkunut. Pääkin tuntuu olemaan "selviämään" päin, kun on pysynyt enemmin pystyssä.
Niin ja tässä muita piinaillessa olen kokonaan unohtanut, että pitäisi ehkä varuiksi hommata sellainen CB digi tuonne reissulle mukaan, mutta kai sen sitten sieltäkin voi ostaa, jos tarvetta edes tulee. Onhan mulla noita mitä lie testejä tuolla.

Pirtsi: tyhmää ja tylsää. Ois sullakin saanut tärpätä.

Maimei: hienoa! Minulla on hyvät vibat raskaudestasi. Minä tein tänään varmaan kuudennen testin ja CB:n digi näytti Raskaana +3. Itse tein digitestit vkon välein. Ultra vasta parin vkon päästä. Piinailen sinne saakka... Ja olen hiljaa taustalla sinne asti.

Hei!
Liityn uutena porukkaan. Lisäisikö joku minut listaan.
Olen iältäni 42 vuotias. Nyt menossa yrityskierto 3. Tänään on kiertopäivä 21/27.Kaikenlaisia oireitakin taas on ja himotestaajana aloitinkin testailun jo tänään, mikä tietysti oli ihan tyhmää näin varhain. Mukavampaa jännäillä täällä yhdessä, meidän kaikkien puolesta.

Pikakuulumiset kaikille...
Ohi on..tämä odotus. Klinikalta soitettiin kesken työpäivän: oletko paikasa jossa voit puhua (en vielä).. Valitettavasti verikokeen tulos oli negatiivinen.
Ja siitä se ajatus sitten lähti..harmittaa ihan sikana. Oli vähän sellainen olo, kun sitä tuhrua alkoi tulemaan eikä alavatsa ollut pinkeenä. Todella pettynyt olo. Nyt on enää loppukeskustelu lääkärin kanssa. Mä oisin niin halunnu joulukuussa sinne mammikselle...

Ei muuta kuin leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.. sinne puhelimeen sanoinkin, että eihän sille voi mitään, että tapasi miehensä vasta tässä iässä. Mutta yrittämästä emme lakkaa! Suosittelevat yhtä välikiertoa, eli liityn ainakin luomupupuilijoihin ja sitten todnäk jnkn yksityiselle jatkamaan..

Joten kaikki kerratkaapas mitä kaikkea ja mitä määriä pitäisi ottaa niitä tukijuttuja? Ja mikä ihmeen gelee? Help.

Sorry tästä omanapaisesta viestistä, myöhemmin lisää - nyt vetämään lohtunameja (salmiakkia tiety) colaa, poppareita ja leffa!

Ps. Ehdin laihtuakin tässä 1,9kg:) nyt välipäivää...

PS. Maimei - ihana näky clearbluessa - mulla jäi just digimittarit käyttämättä - eikun ovista tikuttamaan seuraavaksi. Kerrohan mitä mies tokas?

jos joku on päivittämässä listaa, niin en osaa sanoa mikä kiertoaika, mut kierron pituus 29 ja ikää 41...

Että tällasta tänään...surupäivä.

Täyttä elämää tällä palstalla, iloa ja surua! Peukkuja MaiMeille ja puille plussanneille, että kaikki sujuu hyvin ja ihanasti ja jaj a :) Pirtsi ja Babez :'( Mutta ehkäpä ensi kuussa!!

Jännittäjiä vielä riittää tälle kuullekin! Mulla pitäis tän kuun kierto olla selvä viikon lopussa, huh! En oo halunnut testata yhtään etukäteen :O mutta katotaan nyt, rupeeko ihan kohta poltteleen! Vatsassa tuntuu hiukka oudolta, mutta en osaa sanoa tuntuuko siltä, että menkat pian alkaa vai miltä, mielikuvitus ainakin tekee puolet oireista :D.. Nännit ei ole arat ainakaan, kuten viimeks, mut eihän se sillon päätynytkään hyvin, että jos on jotain eri oiretta, ni se ehkä on hyvä vaan! Mielessä on siis pyörinyt km, jostain syystä.

Toisaalta mietin, että jos nyt ei tärppää niin on ehkä kovin pettymys tämän vuoden aikana, vaikka olisikin tosi outoa ja onnekasta, että nyt jo tärppäis uudelleen! Mutta me ainakin kovasti yritettiin!

Jännittäviä testejä, hyviä tuloksia ja intoa yrityksiiN! <3

Kuulehan MaiMei ja muut mahdolliset plussaajat! Älkää ikinä, nevö evö tunteko mitään pahaa oloa noista omista positiivisista testeistänne!
Niin ilolla katsoin MaiMein viivaa, ja ajattelin että oispa ihana halata ja onnitella plussauksesta! Eihän se minulta tai keneltäkään ole pois noi plussat, kaikkihan me sen saman perässä juostaan ja samalla asialla täällä ollaan. :)

Jos minä ikinä saan plussaa testiin, ihan varmasti aion hihkua siitä ja revetä liitoksistani. Ja sitten pelätä tulevaa, mutta se hetken ilo..aivan varmasti hypin kattoja pitkin!

Siitä puheenollen, ei ole käytössä kuin greippimehu. Miehen simpat ei ole priimaa ja siinä osittain piilee meidän ongelma. Nyt aion rohkaistua ja pakottaa itteni niihin verikokeisiin, mulla on siis jo lähete sinne. Pitäs käydä kierron eri vaiheissa testeissä, jotta nähdään ovuloinko minä yms arvot.
Puhuin eilen miehen kanssa asiasta aika vakavasti ja itkemättä - hän on 110% valmis tekemään mitä vain, että saataisiin yhteinen lapsi. Sanottiin kauniita asioita toisillemme ja juteltiin asia halki, poikki ja pinoon.

Hmm..ubikinoni..? Tuo gelee royal epäilyttää (edelleen vertaan sitä hunajaan vaikkei ole) mutta se liittyy mehiläisiin ja olen allerginen niiden pistolle. Luin, että jotkin ovat saaneet analyflaktisen shokin geleestä :O Niin ajatus siitä pelottaa, en taida uskaltaa edes kokeilla.

Ja Babez, nimenomaan leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. Kävin hakemassa jäätävän määrän suklaarusinoita, sipsejä, ihan kaikkea mahdollista vi*utus mättöä vaikka vyötärö tursuaa jo ilman lapsiakin ovista ja ikkunoista niin tursutkoon. Nyt ei kiinnosta.

Zandi mihin reissuun olette lähdössä, miten multa menee ohi kaikki? Ota ihmeessä joku "järkevä" testi mukaan, jokin varma mielummin kun noita pilipali-testejä.
Mä kerkesin hetken noiden testien kanssa olemaan jo puolivarma (taas..) tärpistä, kun oli niitä haamuja ja viivanpaikkoja. Blah. Olen aasi.

Kiitos taas tsempeistä ja tuesta. Jospa, jospa minä kesäkuussa pääsisin teidän perään enkä jäisi tänne yksin huhuilemaan. Onneksi tulee uusiakin, tervetuloa :wave:

Mutta hei ihanaiset Sahrikset, Jopot, Maikkulit sun muut, älkää ihan kokonaan jättäkö tätä palstaa jookos.

Liityn Woodoon kanssa siis fuckfesteille. Mua naurattaa vieläkin tuo termi :D

Ja nyt loput piinailijat, tsemppiä ja testejä kehiin. :flower:

mama na baba, Tervetuloa! Lisäsin sinut listoille, jos tiedät mikä dpo menossa, niin päivitetään sekin sitten listoille. (tiedoksi myös, että kuka vaan voi päivittää listaa ja ohjeet on ketjun ensimmäisellä sivulla ;))

Onpa tämä musta päivä. Ensin Pirtsi ja sitten Babez perässä, oon niin suruissani. Ei ole oikein sanoja, tuntuu tosi pahalle.
Pahoin pelkään, että itsekin seuraan perässä ja jokainen joka nyt kertoo nega uutisia, on jotenkin niin henkilökohtaisenkin menetyksen oloinen. Niin omituiselta kuin se kuulostaakin. Ihan kuin uutis uutiselta menen eteenpäin kohtaamaan sitä omaa uutistani ja jotenkin henkisesti yrittää siihen valmentautua.

Onneksi MaiMei toi hyviä uutisia ja uskoa siihen, että kyllä tämä voi onnistua keneltä meiltä tahansa.

Lisäys, kun Pirtsi olikin tähän väliin kerennyt kirjoittelemaan. Ensinnäkin sulla on aivan mahtava asenne!
Olen varmaan täällä unohtanut sanoa, että lähdetään huomenna miehen vanhempien luokse Itä-Suomeen ja sunnuntaina kotiudutaan. Siellä sitten pitäisi pissiä tikkuun, kun eihän sitä kotiin asti malta odottaa. Lauantaina on "lupa" tehdä kotitesti. Nuo raskaustestit on samanmerkkisiä (en muista merkkiä), mitä mulla on ovistikkuja ja niiden kanssa olen kyllä ovikset bongannut satavarmasti, toki digillä vielä varmistanut sen.
Mikä ihmeen fuckfestit??? Mitä mulla on jäänyt taas huomaamatta?

Viimeksi muokattu:
[[/B]]Iltaa. Ihan hanurista tabletilla somettaa. Ensinmäkin nakkisormet tekee kirjotusvirheitä ja toisekseen samsung o hanurista. Kirjautuminenkkn kesti kun tuli vaan joku saakeli n mainos enkä saanut pois..

maimeillä oli mun silmissä jo iha selvä keissi edellisen testin kanssa joten uusi testi ei yllätä. Onnea, edelleen! :flower:

Pirtsi ja babez pahoittelut ja oliko muita? Zandia vielä jännitän..

Ja se fuckfest.. Muistaisin että joku joskus olisi maininnut saksalaisesta alan elokuvasta tuolla nimellä. Jäänyt mieleen , sitä kohti suunnataan.. työmatkalla taas otollisimmat hetket mutta ne ympärilöä olevat päivät pelkkää juhlaa... :LOL:

Tsempkt!

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Karoliina74
MAIMEI: Mahtavaa - onnea plussastasi!

Iteselle voi laittaa KP2
Minähän tässä ilmoittelin aiemmin,että minut vois listoilta poistaa -niin vanha ku oon. Mutta näytän yhä tuolla roikkuvan, niin josko antaa mennä vielä hetken :)
Mä voisin vielä yrittää niillä geleroyaleilla ja mitä "vippas konsteja" täällä olikaan käytetty - kerrotteko reseptiä siihen? MAIMEI oli tainnut jotain popsia plussakierrollaan?

Mukavaa huomista vapaata keillä se vapaapäivä on!

Pirtsi ja muut kiertolaiset :hug:

MaiMeille, hopihop tonne odottajiin. Mä sain digillä 2-3 dpo17 muistaakseni mutta tämä lienee yksilöllistä :)

On: pessimisti istuu ja valvoo, pyörittää ja vatuloi.. Kaikki sikiön "markkerit" on (mun mielestä ) taas samanlaisia kuin aikaisemmissa keskeytyksissä. Tai siis mitään "vikaa" ei ole vaan poikkeamat liittyy siihen että mulla on vertailussa kaksi tervettä ja kolme menetettyä. Terveet ovat olllet pieniä viikkoihin nähden, vaikka IVF alkuisia eli päivät tiedossa. Sekä sellaisia hissukoita. Kaikki nuo sairaat on kasvaneet viikkoja isompana. Nytkin ovis on tiedossa 100% ja se oli viikom myöhässä "lasketusta". Silti sikiö oli tuohon päivään nähden jo 4pv edellä. Ja liikkuminen kohdussa Adhd tasoa. Kuten aina. Normaalistihan äidit olis innoissaa ja onnellisia että sikiö on reilu ja eläväinen. Mutta kun tämä kaikki voi liittyä kantamaani vammaan :( Sairaat vauvat on yleensä kookkaita toisin kuin vaik downit. Että en pysty oikein asennoitumaan muuhun kuim siihen että tämäkin vauva menetetään.
Pistän netin ja googlen kiinni ja yritän ajatella muuta. Vaikeaa on.

Ihana Pirtsi :) :heart:

Mäkin mietin, että uskallanko ottaa geleetä, kun saatan olla myös allerginen mehiläisen pistoille, mutta vetelinpä sitten kuitenkin. Tiedoissa lukee, että ei sovi henkilöille, jotka allergisia mehiläisille. Et jos tietää asian, ei tietty kannata siinä tapauksessa! Mä tilasin netistä Gelee Royale -kapseleita ja otin yhden aamuisin. Samalla tilasin q10:a eli ubikinonia (olikohan se Tammitytön inspiroima idea), joidenkin tutkimusten mukaan se uudistaa ja nuorentaa soluja. Sitä kanssa yksi per päivä. Mitä se on, en oikein tarkemmin tiedä, mutta itse tilasin vegaaniystävällistä ubikinonia. Lisäksi söin pari parapähkinää per päivä, plus D-vitamiinia, foolihappoa, sinkkiä ja B-vitamiinia. Ja sitä vehnänalkioöljyä, kun muistin.

Mutta ihan hyvin voi olla, että nyt vaan sattui tarpeeksi ok solu ja siittiö kohtaamaan. Kävi miten kävi, oon todella tyytyväinen, että edes jotain tapahtui! Onhan se merkki siitä, että jotain ylipäänsä VOI tapahtua.

Virkki: mikä sut saa niin epävarmaksi, sullahan on viikot kuitenkin kertyneet digiin hyvin? Eiköhän kaikki ole ihan hyvin!!

Vielä kerran ONNEA MaiMei! Joko kerroit miehelle?

Pahoittelut Pirtsille ja Babezille, ihan hanurista! :hug: Samoin Clearbluelle pahoittelut uudesta kierrosta!

Mama na baba, tervetuloa kuumeilevaan joukkoomme! :wave:

Tetu68, kiitos kun kerroit tarinasi, antaa toivoa tällaiselle vanhalle pessimistillekin. :)

Tammityttö, tsemppiä! Toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin! :hug:

Omaa napaa: KP 29 ja DPO 16 tai ehkä 15. Odottelen ensimmäisiä tuhruja, jotka todennäköisesti tulevat tänään. Varsinainen piinailupäivä edessä siis. Tyydeli kehotti pitämään lipun korkealla, kiitos siitä. :) Kuitenkin on yli 2 vuoden yrityksen jälkeen mennyt usko tähän hommaan, joten harrastan jonkinlaista "itsesuojelua" enkä salli itseni toivoa liikaa. Tuntuu että tipahdan vain korkeammalta, jos uskallan toivoa liikaa. Tai siis toki toivon koko ajan että vihdoin tärppäisi, mutta en uskalla innostua tai toivoa mitään tässä vaiheessa kiertoa. Jonkinlainen itsesuojeluvaisto kai, kun yrittää valmistautua siihen pettymykseen, joka todennäköisesti kuitenkin on edessä. 2 vuotta sitten olin oikeasti toiveikas joka kierrossa, mutta tässä vaiheessa olen enää kyyninen pessimisti asian suhteen. Silti tämä loppuvaiheen piinailu on ihan hirveää. Olen aina välttänyt liian aikaista testaamista, olen kai halunnut siirtää sitä pettymystä ja elää vielä hetken toivossa, mutta ehkä vaihdan nyt tyyliä ja testaan DPO 14, ellei menkkoja vielä näy. Turha elätellä toivoa, jos sitä ei ole. Ensi kierrosta (luonnollisesti taas olettaen että sellainen tulee :ashamed:) pitäisi kai kokeilla tuota ubikinonia, se on vielä kokeilematta. :D Noh, nyt pitää selvitä työpäivästä. Jos ei huomenna menkkoja näy, teen testin, mutta tuskin on tarvetta. :| Sorry, yritän olla positiivisempi, näitä mun juttuja on varmaan masentava lukea. Olen oikeasti ihan positiivinen ja iloinen ihminen, uskokaa tai älkää. ;)

Mukavaa keskiviikkoa ja plussatuulia kaikille!

Viimeksi muokattu:
KESKIVIIKKONA 13.5.2015

nimi / ikä........................kp / kierron pituus

Äiti seiskanelonen (41) ...................30kp/28
Jimima (43).................................. 29kp/27-29
Zandi (40).................................... 28kp/27
Karoliina74 (40)..............................26kp/31
mama na baba (42).........................22kp/27
Choco_brown (38)......................... 21kp/24-26
Esteri1 (41).................................. 18kp/
Kalabaliikki (39)............................. 16kp/21-28
Minttu 71 (43).............................. 15kp/30
Tyydeli (41).................................. 11kp/28-30
Marza (44)....................................10kp/30
woodoo (40)...................................8kp/?
mileena 74 (40)...............................7kp/28-30
Pirunpelto (38) ............................... 2kp/28-32
Babez74 (41).................................. ?kp/29
Glearblue (44)............................... 2kp/25-29

Piinailupäivät:

Jimima (43)..................Dpo 16
Äiti seiskanelonen (41)...Dpo 14
Zandi (40).................. pp 11
mama na baba .............Dpo?

Plussanneet: :heart:

2015
vauvatoiveinen....(38) - 01/2015
Hedelmiina.........(39) - 02/2015
Sahramiini..........(43) - 03/2015
flutur................. (41) - 03/2015
Tammityttö.........(39) - 03/2015
Virkki.................(39) - 4/2015
MaiMei.................(39) - 5/2015

2014
Saana72 ...........(41) - 02/2014
Iines* ...............(40) - 03/2014
Tuuliannaliina ....(40) - 03/2014
Esteri1 ..............(40) - 05/2014
Vesipossu ..........(41) - 07/2014
Jopo73 ..............(41) - 08/2014
Fleur .................(39) - 09/2014
bugsy ................(44) - 09/2014

Taustailijat:
hennamilla (38)
Rosella75 (40)
Ninnuska73
KeltainenSeepra
Anuliini1975
kiialiina (41)
~lounakehto~ (41)
Leo Pardi (40)
kalabaliikki (38)
Katjusmaaret (41)
Torvi (42)
ruutana (39)
Meibibeibi (44)
Hupsikka (?)
harrastoive (43)
Tiuku74 (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
hupiaelämään(40+)

Fertility Calendar Tool | babymed.com

"All will be well as long as we do our best"

CB, ilmeisesti osattiin aavistaa, että tulet takaisin, kun lista ei osaltasi päivittynyt. ;) Tervetuloa!

ON. Teinpä testin, jotta saan noita pois haaskattua. Testi on onestepin tikku (ja ovistikut ainakin toimii itselläni loistavasti). Ei kuulkaas ollut haamun haamua. En jaksa vaivautua purkamaan härpäkettä tai alkaa tuo nyt kuvailemaankaan tuon muovi-ikkunan heijastusten kanssa.
Mulla on kyllä pieni veikkaus, että tuossa olisi pitänyt joku haamu jo näkyä, jos jotain olisi tuloillaan. Ainakin jos toimii vähänkään samaan tapaan kuin ne ovistestit. Mutta ihme kyllä vielä ei tunnu miltään, vaikka omat epäilykset alkavat vahvistumaankin.
Mies kävi apteekissa ostamassa pari CB plussaa ja yhden digin. Jotta saadaan oikeana päivänä varmisteltua kunnolla. :D Tosin jos nyt olisi ollut jokin häivähdys jostain paremmasta, niin olisin varmaan jo nyt testannut tuolla plussalla.

Edit:
Apua, testiajan ulkopuolella tuli näkyviin haamuska (tosin en enää 3minuutin jälkeen tarkkaillut ja viiteen minuuttiin asti olisi tulos ollut luettavissa. Tämä siis varmaan 10minuuttia myöhemmin. Tai ei toi oikeen oo edes haamu, mutta ei selkeä plussakaan, luonnossa vielä selkeämpi kuin tuossa kuvassa. Eli siinä sitten kuitenkin kuvaa, sekin kännykällä napsastu. Kommentti on siis mun, kun menin tyrimään tekstin lisäysosuuden. Mutta HUOM! tämä ei ole testiaikana saatu! Ovisplussat samalla testillä menee niin, että ennen kuin kontrolliviiva on värjäytynyt, niin testiviiva helottaa jo punaisena. Toisin päin viivojen värjääntyminen tapahtuu silloin kun vasta lähestytään ovista. Jos ei ole ovista, niin ei tikussa ole kertakaikkiaan mitään.Mutta ehkä tässä voi olla pieni toivon siemen kuitenkin. Yritäpä tässä olla ettei se toivo nousisi. Toivottavasti ei tarvi rymähtää alas....
Mutta, kyllä huomenna pukkaa taas samaa testiä...

P.S. Kuinka paljon saa tekstiä aikaa yhdestä testistä ja sen nettiin lataamisesta? Näemmä paljon kun kyseessä olen minä. :/ Miten te jaksatte?

Viimeksi muokattu:
Voi Zandi, höh. Pakko silti aina muistuttaa, että itselläni yksikään ei ole ollut plussa kuin vasta usean päivän myöhässä. Edellinen antoi haamun vielä kun oltiin jo 3 pvää myöhässä. Jatkan peukutusta!!

Nyt paremmalla koneella joten voi enemmän paneutua kaikkiin. Tetu on nimimerkin perusteella jo kypsässä iässä oleva kana, jos tuossa iässä voi munia niin kyllä meidän muidenkin siihen pitää pystyä!! Onnea Tetu kauheesti!!

Jimimaa peukutan myös päivät alkaa olemaan aika hyvät, ja jos joku muu peukkuja kaipaa niin tässä on!! bd bd!!

Uusille halit ja terkut. Jotenkin ahdistaa tämän kierroksen festit, tosiaan työmatkaa ja muuta menoa pukkaa. Mutta kun ei tässä oikein voi hukkaankaan heittää kun ei montaa kierrosta ole aikaa. Niin pakko sitten väkisin ottaa mies jossain komeron nurkassa niissä väleissä kun kerkeää eikä teinit ole tiellä. Hieman on mies päästä pyörällä, että kuis nyt näin, mutta osallistuu kyllä. :p

Sellasta. Peukkuja ja muita ulokkeita täällä siis pystytellään teille ja meille. :kiss:

Oh, oli pakko ottaa kuva tuosta Plussanneet-kohdasta listauksessa... :)

Zandi voi harmi! Mutta samat sanat, en usko että mullakaan olis tuossa vaiheessa näkynyt vielä yhtään mitään.

Jimima, jännää!!! Nyt on sulla sama piinapäivä kuin mulla sunnuntaina! Hitsiläinen! Itsesuojelu on tuttua. Mutta on sun dpo:t kyllä pitkällä!

Ja juu, kerroin miehelle, sen jälkeen kun oltiin vähän juhlittu hänen uuden työpaikkansa saantia :) Oli siis melkoinen juhlan ilta. Mut hän tuli vasta 11 aikaan kotiin, joten melkein heti petiin. Lykkäsin vaan testin eteen siinä jossain vaiheessa iltapalaa, hiljaiseks meni :) Yllättynyt ja varovaisen positiivinen :)

Siis tossahan on ihan selketä kaksi viivaa?? ZANDI!!:heart::flower::stick: Oikeesti, näenhän mä nyt oikein, kun en näitä osaa kovasti tulkita. Toi lyhyempi vasemmalla oleva on siis plussaviiva? ei kai tossa mitään vaakasuoraa haamua katsella vaan tota vasenta viivaa?

Ei tossa ole mitään epäselvää ja ihan sama missä ajassa on tullut, ei se pissa miksikään taikaraskaudeksi muutu vaikka se seisoo. WAU!!

Mä nyt tukin tän palstan tohkeissani, mutta Pirtsi oliko sun one step liuskat sofin? Nuo omani ovat siis wondfon onestep puikkoja, mutta niistä on liuskatkin olemassa.
Hölmöä, että niin samat nimet kahdella tuotemerkillä.

Edit.....
Ja woodoo, sitä vasenta katsotaan. Ei mitään poikkiviikoja pitäisi tulla. Vain kaksi pystyviivaa.
Ette te mua kyllä maanpinnalle yritä nyt laskea laisinkaan näillä puheillanne :p, mutta voinhan mä pari päivää vielä hekumoida, että me voidaan olla raskaana. :D

Viimeksi muokattu:
Melkoista elämän kirjoa eli iloja ja suruja täällä ketjussa... Onnittelut MaiMei :flower: tuollaiset antaa niin paljon toivoa muillekin.

Täällä n. dpo 8 ja oireita odotellaan epätoivoisena. Epätoivoani lisää se, että mies on väläytellyt koko vauvayrityksen lopettamista :'( Ollaan kuulemma liian vanhoja ja köyhiä ja lisäksi on perinnöllisen sairauden riski, downin syndrooman riski yms. yms. Itse en voi noin ajatella, etenkään kun näkee millä innolla muut täällä yrittävät lasta ja mitä ovat lastensa puolesta valmiita tekemään. Olisinpa raskaana NYT (ja pysyisin raskaana) niin homma olisi sillä selvä. Ei tarvitsisi alkaa vääntämään kättä aiheesta.

Yhteistyössä