Kuulehan
MaiMei ja muut mahdolliset plussaajat! Älkää ikinä, nevö evö tunteko mitään pahaa oloa noista omista positiivisista testeistänne!
Niin ilolla katsoin MaiMein viivaa, ja ajattelin että oispa ihana halata ja onnitella plussauksesta! Eihän se minulta tai keneltäkään ole pois noi plussat, kaikkihan me sen saman perässä juostaan ja samalla asialla täällä ollaan.
Jos minä ikinä saan plussaa testiin, ihan varmasti aion hihkua siitä ja revetä liitoksistani. Ja sitten pelätä tulevaa, mutta se hetken ilo..aivan varmasti hypin kattoja pitkin!
Siitä puheenollen, ei ole käytössä kuin greippimehu. Miehen simpat ei ole priimaa ja siinä osittain piilee meidän ongelma. Nyt aion rohkaistua ja pakottaa itteni niihin verikokeisiin, mulla on siis jo lähete sinne. Pitäs käydä kierron eri vaiheissa testeissä, jotta nähdään ovuloinko minä yms arvot.
Puhuin eilen miehen kanssa asiasta aika vakavasti ja itkemättä - hän on 110% valmis tekemään mitä vain, että saataisiin yhteinen lapsi. Sanottiin kauniita asioita toisillemme ja juteltiin asia halki, poikki ja pinoon.
Hmm..ubikinoni..? Tuo gelee royal epäilyttää (edelleen vertaan sitä hunajaan vaikkei ole) mutta se liittyy mehiläisiin ja olen allerginen niiden pistolle. Luin, että jotkin ovat saaneet analyflaktisen shokin geleestä :O Niin ajatus siitä pelottaa, en taida uskaltaa edes kokeilla.
Ja
Babez, nimenomaan leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. Kävin hakemassa jäätävän määrän suklaarusinoita, sipsejä, ihan kaikkea mahdollista vi*utus mättöä vaikka vyötärö tursuaa jo ilman lapsiakin ovista ja ikkunoista niin tursutkoon. Nyt ei kiinnosta.
Zandi mihin reissuun olette lähdössä, miten multa menee ohi kaikki? Ota ihmeessä joku "järkevä" testi mukaan, jokin varma mielummin kun noita pilipali-testejä.
Mä kerkesin hetken noiden testien kanssa olemaan jo puolivarma (taas..) tärpistä, kun oli niitä haamuja ja viivanpaikkoja. Blah.
Olen aasi.
Kiitos taas tsempeistä ja tuesta. Jospa, jospa minä kesäkuussa pääsisin teidän perään enkä jäisi tänne yksin huhuilemaan. Onneksi tulee uusiakin, tervetuloa :wave:
Mutta hei ihanaiset Sahrikset, Jopot, Maikkulit sun muut, älkää ihan kokonaan jättäkö tätä palstaa jookos.
Liityn
Woodoon kanssa siis fuckfesteille. Mua naurattaa vieläkin tuo termi
Ja nyt loput piinailijat, tsemppiä ja testejä kehiin. :flower: