40+ so what wol.13

MaiMei, mahtavaa! Onhan siinä tosiaan viiva! Onnea! :flower: Nyt toivotaan että vahvistuu vakuuttavasti ja kaikki sujuu hyvin! Osaan kuvitella että työhön on hieman vaikea keskittyä. :D

Itselläni KP 27 ja DPO 14 (tai 13) eikä mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan. Sen verran kyyniseksi pessimistiksi olen tullut, etten viitsi mitään testejä uittaa ennen kun menkat on myöhässä. Veikkaan että alkavat ti-ke tai viimeistään to.
 
Mä oon salaa tässä monta viikkoa käynyt katsomassa mitä maimeille kuuluu, kun tuo 35+ ketju ei taida olla hengissä. Tuo ei ole haamu. Se on PLUSSA!!!!

Anteeksi, kun tunkeutui ketjuunne :p

An & poitsu 29+6
 
Viimeksi muokattu:
Oi moi An!!! Ja kiitos :heart: Mutta alussa vasta, alussa vasta... Sulla sen sijaan jo ihan hirmuisen pitkällä, mahtavaa!! Onnea tuleviin viikkoihin! Tuossa vaiheessa mä jo melkein olin viimeksi synnyttämässä... Uups, eipäs nyt niitä ajatuksia tässä vaiheessa mieleen..! :)

Ja Jimimalle myös kiitos! Kyynisen pessimismin allekirjoitan täysin... En kyllä itsekään halunnut testata, ennen ku oikeesti myöhässä. Mut hei, sulla vielä täysi toivo!

Pirtsikin, toivo elää! Jotain aavistusta sun testeissä näkyy juu.

Kuinkas Babez? Täytyy sanoa, että en usko, että mulla olis dpo12 vielä näkynyt yhtään mitään. Etenkin tuo toinen testi on NIIN älyttömän haalea, että näin dpo16 saa kyllä ihan valoa vasten sitä katsella. Toinen on ihan selkeä, mutta siis niin riippuu testistä!
 
MaiMeillä näen plussan ONNEA!! Tsempit, tsempit.. Pirtsin tikuissa en edelleenkäänn näe mitään :ashamed:. Vaikka kovasti haluaisin. Toivotaan että kohta on nähtävää.

Ja muitakin jännääjiä babezia ja zandia ja ties ketä, jos tulis kevätplussia ja paljon!!

Meillä alkaa kevätfestarit kun alkaa menkat jo vähenemään, pari viikkoa eteenpäin on yhtä rakkauden juhlaa. Ja sitten taas jännätään. Peukut kaikille!!
 
Heissan, taitaa olla vuoden 2012 puolella tai sitte tossa 2013 alussa kun olen viimeksi tässä ryhmässä mitään päivitellyt. Lähes kaikki näytätte olevan uusia =) ja niin nuoria!!! Itseeni verrattuna. :whistle:

Toki samoja asioita täällä käydään läpi ja saadaan/annetaan vertaistukea. Itse otin "lopputilin" täältä kun viimeisessä yrityksessä syke näkyi 6+6 mutta olivatten sitte 8+6 poissa. Pettymys oli todella kova. Eikä mitään tapahtunut sillä rintamalla 1.5 vuoteen. Eipä kyllä enää yrittämällä yritettykkään..

Päätin nyt kuitenkin kurkata miten täällä :wave: ja ehkä antaa toivoa jokaisen omaan "ihmeeseen" :heart:. Tukevasti raskaan ja tänään viikkoja 14 täynnä. Täysin tuli tämä raskaus puskan takaa mutta parempi myöhään..

NT-ultra käyty ja sen tuloksen + verikokeen+iän yhteistulos kromosomipoikkeaman riskille ompi 1/1300. Tulos on kuulemma täysin normaali eikä ole syytä jatkotutkimuksiin(tarjotaan jos luku olisi 1/250).

Hyvää alkavaa kesää kaikille kuumeilijoille ja paljon paljon ONNEA yrityksiin =) !!
 
MaiMei, mahtavaa! Sulla on hyvä tilanne. Uskon tuon lämpöilyn tietävän hyvää. Mulla ei ole lämmöt ollut lainkaan nyt koholla, joten siksikin pelkään pahinta. Nyt odottelua vaan! Onnea vielä!

Miten Babez sulla? Jimima toivottavasti sinullakaan ei ala menkat ja pääset testien makuun.

Tetu kiitos kivasta tsemppiviestistä. Mukavaa odotusaikaa ja voi hyvin! Ihana kuulla tällaisiakin tarinoita.
 
Pirtsi, sinnittele vielä :) Jospa...

MaiMei, ite en juuri oo lämpöjä mittaillu, paitsi alkuun plussan jälkeen. Silloin ne ainaki iltasin oli yli 37 vaikka norm vähän päälle 36. Nyt ihan vasta alkoivat laskea (13+5). Joten kyllä sinulla TOSI hyvältä näyttää :)

Zandi ja Babez, haudutelkaa huolella :)

Jimima, tääl on sinulle kaikki sormet ja varpaat pystyssä!

Tetu68, tuu tonne odottajiin höpisemään, samoissa mennään :)

Satoisaa kevätaikaa kaikille :) !
 
Viimeksi muokattu:
Iiihhh MaiMei!!! Ihanaa! Ihan superihanaa! Olen onnellinen sinunkin puolesta ihan oikeasti!

Mun oma tilanne on heikompi, reisisäryt tulivat aamulla kuvioihin ja vaaleanpunainen vuoto. Mut ei minuu enää harmita yhtään niin paljon kun näin MaiMein viivasen :)
 
Moikka kaikille!
Onnittelut Maimeille plussasta! Vanhan kanan tarina sai hymyn huulille:) sulla pitäis olla joku oma kolumni Kaksplus lehdessä;-)

Ja kiitos tsempeistä! Ei ole vieläkään hanat auenneet, vaikka pientä tuhrua on... kävin heti aamutuimaan verikokeessa ja huomenna sitten tulokset! Iik! En viittiny aamulla toists testiä tehä..

Ihanaa Tetu68 että tulit piipahtaa ja tuomaan toivoa kaikille! Just viime yönä näin unta, et 50v. Kälyni sai muksun ja mä en;-)

Plussatuulia kaikille!!
 
Mä olen nyt vähän pihalla, että ketä kaikkia pitäisi onnitella ja kenellä kaikilla näkyy viivasia. Mun kännykkä ei nyt näytä juuri mitään. Mutta ilmeisimmin Pirtsillä ja MaiMeillä on jännät paikat!
Entäs Jimima? Lippu korkealle ja edes vähän uskoa mukaan... Entäs äiti seiskanelonen?

Ja pidetään peukkuja Babez! Tuokoon verikoe hyvät uutiset tullessaan!

Tervetuloa hennamilla! oliko muita uusia?
Kyllä mä ainakin luotan ovistikkuihin. Ja kun ostaa esim citymarketista rsfu:n ovistikkuja, niin ei voi valittaa hirveästä rahan menostakaan. 7€kun menee nopeasti mihin muuhun vaan. Näyttää ainakin mulle ihan riittävän tarkasti plussat. Alkuun vahvistin tuloksen myös digillä, enää ei tarvitse.

On: Ei mitään kerrottavaa.
 
MAANANTAINA 11.5.2015

nimi / ikä........................kp / kierron pituus

Äiti seiskanelonen (41) ...................28kp/28
Pirunpelto (38) ............................. 28kp/28-32
Jimima (43).................................. 27kp/27-29
MaiMei (39).................................. 27kp/26
Glearblue (44)............................... 26kp/25-29
Zandi (40).................................... 26kp/27
Karoliina74 (40)..............................24kp/31
Choco_brown (38)......................... 19kp/24-26
Esteri1 (41).................................. 16kp/
Kalabaliikki (39)............................. 14kp/21-28
Minttu 71 (43).............................. 13kp/30
Tyydeli (41)................................... 9kp/28-30
Marza (44)....................................8kp/30
woodoo (40)...................................6kp/?
mileena 74 (40)...............................5kp/28-30

Piinailupäivät:

MaiMei(39)............Dpo 16
Jimima (43)...........Dpo 14
Pirunpelto (38)...... Dpo 13
Äiti seiskanelonen (41)...Dpo 12
Babez74 (40)........ pp 12
Zandi (40)............ pp 9

Plussanneet: :heart:

2015
vauvatoiveinen....(38) - 01/2015
Hedelmiina.........(39) - 02/2015
Sahramiini..........(43) - 03/2015
flutur................. (41) - 03/2015
Tammityttö.........(39) - 03/2015
Virkki.................(39) - 4/2015

2014
Saana72 ...........(41) - 02/2014
Iines* ...............(40) - 03/2014
Tuuliannaliina ....(40) - 03/2014
Esteri1 ..............(40) - 05/2014
Vesipossu ..........(41) - 07/2014
Jopo73 ..............(41) - 08/2014
Fleur .................(39) - 09/2014
bugsy ................(44) - 09/2014



Taustailijat:
hennamilla (38)
Rosella75 (40)
Ninnuska73
KeltainenSeepra
Anuliini1975
kiialiina (41)
~lounakehto~ (41)
Leo Pardi (40)
kalabaliikki (38)
Katjusmaaret (41)
Torvi (42)
ruutana (39)
Meibibeibi (44)
Hupsikka (?)
harrastoive (43)
Tiuku74 (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
hupiaelämään(40+)

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Mies pakotti tekee vielä uuden raskaustestin ja puhdas nega siellä taas möllötti... mutta ei vielä ainakaan kunno menkkoja, sitä ruskeaa tuhrua vaan hieman. Tää piinailu on kyllä sanansa mukaista! Yökyöpeliltä terkut kaikille kanssasisarille <3
 
Täällähän on jälleen kuhinaa ollut.

MaiMei, onnea, onnea, onnea!!!

Babez, mulle sanottiin, että tiputtelua, jopa vuotoakin voi tulla, vaikka olisi raskaana. Kaikki on vielä siis sinullakin mahdollista. Itse olen pohdiskellut, kun noita kesäkuussa vanhaksi meneviä raskaustestejä on jonkin verran kaapissa, että pitäisiköhän niitä alkaa tuhlailemaan pois, mutta enpä taida vielä, jos sielläkin vielä negoja näyttää.

ON. Täällä todella haudutellaan. Olen nyt kaikkiaan reilun viikon vapailla ja etukäteen jännäsin, että miten saan yksinäni täällä pyörittyä ajatusteni kanssa. No, eipä ole ongelmaa. Viimeiset pari yötä olen kylmissäni hiessä pyörinyt ja jo viime viikon ollut järkky väsynyt muutoinkin, eikä tää helpota. Minä nukun, syön, käyn ulkoilemassa ja sitten vähän napsuttelen haydayta tabilla ja painun takaisin nukkumaan. Nukun vähintään puolet päivästä ja toisen puolen olen vain väsynyt, rytmit alkaa olla kivan sekaisin. Onneksi ei tarvi olla töissä juuri nyt. Ja lugeihin olen jo nyt kyllästynyt. Ne ovat inhottavan sotkevia, eikä pikku sidettäkään huvittais koko ajan pitää paikkoja hautomassa. No, kolme päivää enää tässä kierrossa.
Jotenkin niin pelkään, että tuo yöhikoilu on merkki että ei tärpännyt. Mulla on normaalikierron lopussakin tuota voimakasta yöhikoilua. Tosin mitä netistä lueskelin, niin ei siitä voi ainakaan näiden hoitojen kanssa mitään päätelmää vetää. Tai mistään muustakaan.
 
Onnea MaiMei! :flower:

Babez, jospa oli vaan liian varhaista testata? Peli ei ole menetetty ennen kuin vuoto alkaa.

Kurjaa Zandi, että olet noin väsynyt. Liittyykö se jotenkin noihin hoitoihin, vai voisiko enteillä plussaa?

Omaan napaan ei uutta. Odotellaan, odotellaan seuraavaa kiertoa.

Tsemppiä kaikille!
 
Kiitos kaikille teille ihanille :heart: :heart:
Hetki kerrallaan... Mikään ei erityisesti kieli siitä, että olis raskaana. Vähän tuntuu välillä mahassa hassulta, nännit on vähän kipeät ja nälkä yllättää vähän väliä, ja ne lämmöt nousussa. Tänään ostan lisää testejä. MIES EI VIELÄKÄÄN TIEDÄ!! Hänellä oli tänään tärkeä työhaastattelu, niin päätin, että kerron vasta tänään illalla sen jälkeen, kun olen tehnyt uuden testin. Illan siis pidättelen, sekä pissiä että kertomisodottelua :) No mies tulee kotiin vasta kympin aikoihin joskus, voisin vaikka vähän iltapalaa tarjota. Paitsi jos testi on nega, niin sitten en kyllä tarjoa mitään... :) Mua jännittää kertoa miekkoselle... Mitähän se tuumaa... Se on niin pessimisti, mä olen se perheen optimisti... Mut ehkä ei nyt vielä huolita huomisista.

Zandi, tosi jänskää aikaa sulla, I know!! Samoin Babez. Kylläpäs Zandia väsyttää, huhhuh! Ei ole hoitokierrot taatusti helppoja.

Babez, hyvä idea toi KaksPlus... ;) Tiiätte sit kuka on asialla, jos sinne ilmestyy Vanha kana koettaa munia -kolumni ;) Vanhan kanan uusi muna! Voi kun muna pysyis hautomossaan...

Tsempit jokikiselle!

Ja minunkin piti sanoa Tetulle, että olipas kivaa ja jännää kuulla sinun terkut! Kiitos!
 
KeltainenSeepra, uskon että liittyy hoitoihin. Tänään oli aamulla pää niin ihmeellinen, että vaikka väsytti, niin ei vaan enää pystynyt makaamaan yhtään. Ihan kuin kaikki veri olisi pakkautunut päähän tai jotain, niin oli pakko jo nousta pystyyn. Ihme tunne helpottaa samantien kun nousee ylös, joten sen täytyy olla liiasta makaamisesta. :)

Että mä jännään Babezin tämän päivän tuloksia. Peukut on niin ristissä.
Onko se niin, että tuolla verikokeen ottamisen ajankohdalla ei ole väliä? Käsittääkseni virtsanäytteessä suositaan aamua. Veri ei liene niin laimentuvaa tavaraa. :)

Niinkuin on Pirtsille ja Virkillekin, että saavat vahvistusta raskauksilleen. Virkki nyt on jo MaiMein kanssa selvillä vesillä, mutta Pirtsi saa vielä extrapeukut, jotta menee todemmaksi.
 
TIISTAINA 12.5.2015

nimi / ikä........................kp / kierron pituus

Äiti seiskanelonen (41) ...................29kp/28
Jimima (43).................................. 28kp/27-29
Glearblue (44)............................... 27kp/25-29
Zandi (40).................................... 27kp/27
Karoliina74 (40)..............................25kp/31
mama na baba (42).........................21kp/27
Choco_brown (38)......................... 20kp/24-26
Esteri1 (41).................................. 17kp/
Kalabaliikki (39)............................. 15kp/21-28
Minttu 71 (43).............................. 14kp/30
Tyydeli (41)................................... 10kp/28-30
Marza (44)....................................9kp/30
woodoo (40)...................................7kp/?
mileena 74 (40)...............................6kp/28-30
Pirunpelto (38) ............................... 1kp/28-32
Babez74 (41).................................. kp?/29

Piinailupäivät:

Jimima (43)...........Dpo 15
Äiti seiskanelonen (41)...Dpo 13
Zandi (40)............ pp 10
mama na baba .........Dpo?

Plussanneet: :heart:

2015
vauvatoiveinen....(38) - 01/2015
Hedelmiina.........(39) - 02/2015
Sahramiini..........(43) - 03/2015
flutur................. (41) - 03/2015
Tammityttö.........(39) - 03/2015
Virkki.................(39) - 4/2015
MaiMei.................(39) - 5/2015

2014
Saana72 ...........(41) - 02/2014
Iines* ...............(40) - 03/2014
Tuuliannaliina ....(40) - 03/2014
Esteri1 ..............(40) - 05/2014
Vesipossu ..........(41) - 07/2014
Jopo73 ..............(41) - 08/2014
Fleur .................(39) - 09/2014
bugsy ................(44) - 09/2014



Taustailijat:
hennamilla (38)
Rosella75 (40)
Ninnuska73
KeltainenSeepra
Anuliini1975
kiialiina (41)
~lounakehto~ (41)
Leo Pardi (40)
kalabaliikki (38)
Katjusmaaret (41)
Torvi (42)
ruutana (39)
Meibibeibi (44)
Hupsikka (?)
harrastoive (43)
Tiuku74 (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
hupiaelämään(40+)

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Viimeksi muokattu:
Mie olen vähän pyörällä tästä ketjusta, menee niin nopsaan eteenpäin. Ihanaa MaiMei, että olet kovaa vauhtia menossa kohti plussanneita,pidän sinulle peukkuja iltaa varten :flower:
Täällä suunnalla on aika hiljaista, mutta jospas se tästä sitten rytinällä etenis, kun sen aika on :) Plussatuulia!!!!!!!!!
 
Voi NYYH, Pirtsi!!! Mä niin elättelin vielä toivoa, että josko sulla kävisi kuiteskin vielä tuuri! Kovasti voimia uuteen ponnistukseen! Olikos sulla gelee royale ja ubikinoni käytössä? Suosittelen! Ja se vehnänalkioöljy. Se jäi mulla tässä kierrossa kyllä vähän vähemmälle, alkukierrossa ihan joo, mutta sitten alkoi unohtelu.
 
No joo, haljua nyt Pirtsin jälkeen laittaa tämä, mutta toistaiseksi mut voi siirtää plussanneisiin.



On todella outoa uskoa todeksi, että se oon minä, joka tämän tänne postaa!! Ihan kuin seuraisi sivusta tätä koko toimitusta. No, taitaa olla tervettä itsesuojelua, ettei nyt into piukalla riemu katossa hillu :)

Oli muuten pelottavaa tuo Clearbluen tekeminen! En oo koskaan tehnyt. Ihan paniikkia oottaa sitä tulosta! En tiedä, milloin tuon sit pitäis näyttää Raskaana 2-3. Sitähän ei tiedä, milloin hedelmöitys on täsmälleen tapahtunut. No, ehkä teen ens viikolla toisen. Ylihuomenna ja viikonloppuna tulee luultavasti liuskailtua. Vielä ei siis tiedä, onko tulos vahvistunut vai ei, kun en liuskoja tänään ostanut, nappasin vaan äkkiä Clearbluen paketin, oli kauhea kiire.

Oudoissa tunnelmissa... Nyt sit miettimään, kuinka kertoo miehelle. Ostin juuri tuon testin oikeastaan siksi, että voi vaan lykätä sen käteen, ei tarvi sanoa mitään...
 

Yhteistyössä