Oon tullut siihe tulokseen, että oon ihan heikosti perehtynyt tähän yrittämisen maailmaan, lyhenteet ja systeemit ovat ihan hukassa
Mä sentään kävin hakemassa ne gelee royalit ja söin pari päivää ja sit tulikin ahdistus, että jos ne ei sovikaan mulle, joten jätin pois ne! Sellainen fiilis, että ei tiedä, mikä sopii, mikä ei ja mitä kannattais. Toisaalta miettii, että raskaaksi onnistui hetkeksi tulemaan, mutta mikä sitten sen tuhosi. Eipä ole vastauksia ja jotenkin en taida tuntea kroppaani tällä saralla paljoakaan. Joten syön sitten vaan lääkärin määräämää Clomifenia. Varagyne vielä suositteli viimeksi, että syö vaan teroluteja, että auttaa sikiötä kiinnittymään, mutta tää vakigyne sitten sanoi taas, että ei tarvi niitä syödä. Phuuh sanon minä!
Ollaan yritetty tässä niin hurjalla tahdilla, että jos ei napsahda niin rupes jo pelottamaan, että kuinka kova pettymys tuleekin. Viime kierrolla oli vaan plussaa menkat, sai varmistuksen, että jee lääkkeet toimii ja ovulaatio on tapahtunut. Niin siis eihän tää ole kuin vasta toinen yrityskierros keskenmenon jälkeen. mutta vuosi tulee ensi kuussa täyteen, sitten ollaan virallisesti lapsettomuudesta kärsiviä. Vai muuttaako laskutapaa alkanut raskaus, vaikka päätyikin keskenmenoon. En tiedä ja ei kai sillä väliäkään. Kauhee toivo on vielä päällä, vaikka kuinka yrittäis toppuutella.
Phuuh tämmöinen omanapajuttu nyt sittenvaan. On jotenkin helpompi täällä purkaa kuin kellekään ystävälle. Ne ystävistä, jotka ovat halunneet lapsia niin ovat niitä saaneet, omanikäiset noin 11-vuotta sitten (30v kriisissä) ja nuoremmatkin jo monta vuotta sitten. Harmittaa suuresti, että tavattiin niin myöhään. Ois voinut yrittää enemmän ja kauemmin ja vaikka useampia lapsia. Nyt toiveissa edes yksi!
Ai niin luin tänään lehdestä, että Norja kiri Suomen edelle "paras maa äideille" -vertailussa, syynä se, että Norjassa vähemmän äitejä kuolee synnytykseen! Ikävä uutinen! Tuota asiaahan tässä "iäkkäänä" ja huonokuntoisena on miettinyt myös!
Nojopas on negatiivinen tää mun ajatuksenjuoksu tänään. Jos vaikka iltasiivoisi niin kai tää tästä iloks muuttuu, hah. Ai niin ja huomenna teen r-testin,vaikka on liian aikaista, mutta ei muuten pysty menemään sovituille "lasillisille" ja vaikka ois negatiivinen niin silti tuntuu, ettei sais juoda. Mites muut? Juotteko alkoholia tässä yritysaikana?
Ja niin pirtsi, raskausoire??!!