Huomenta vaan!
Onnea
Virkille plussasta!
Tsempit IVF jännäilijöille,
Zandi ja Babez! Itse en noin pitkälle päässyt niissä muutamissa IVF (tai ICSI olis tehty) yrityksissä mitä viime vuonna tehtiin, kummassakin maksimilääkkeistä huolimatta vain yksi folli kasvoi, joten punktiotakaan ei tehty. Täytyy sanoa, että oli yksi vaikeimmista ja haikeimmista päätöksistä sanoa, että sitä yhtäkään follia ei punktioida. Juurikin se rahanmeno versus mahdollisuudet follin suhteen (ei solua, ei selviä viljelystä yms). Jos olisi ollut edes kaksi follia, niin olisin lähtenyt punktioon. Eipä tuota paljon kannattaisi harmitella, ollut ja mennyt, jäänkö nyt loppuelämäksi sitä miettimään??
MaiMeille tsempit jännäilyyn, se on se kun sitä ei koskaan voi varmaksi tietää ennen kuin se kp1 koittaa, oli sitten oikeita oireita, kuviteltuja tai ei yhtään mitään tuntemuksia. Mäkin kuulostelen jokaista vihlausta, että onko tuo erilainen kuin viime kierrossa oli. Hulluksi tulee. Tänään sain potkun mahaan vihaiselta 4-vuotiaalta kun yritin aamulla herätellä. Tuli sitten sanottua, että jospa siellä on vauvan alku niin kuolee tuollaisesta. Olipa hölmöä, mutta minkäs sitä mielelleen tekee. I feel you!
Jimima, DHEAta itse kokeilin viime vuonna joskus, sai sen verran pahoja sivuvaikutuksia, etten voinut jatkaa. Mutta kannattaa kokeilla, koska se on alhaisia amh arvoja nostanut joillakin henkilöillä. Mutta sekään ei tietty riitä, että arvo nousee, pitäs myös tulla tulosta, eikä aina kuitenkaan tule. Suosittelen kokeilemaan miten kestät sitä. Tosin tuota ei saisi ulkomailta tilata ja täällä se on reseptilääke, enkä tiedä paljonko maksaa. iHerbistä itse tilasin, oli halpaa, kun en aiemmin tiennyt, ettei saanut Suomeen tilata. Mulle ei koskaan tehty aukkaria, sitä ei yksityiset lääkärit edes maininneet missään vaiheessa (3 eri lääkäriä kuitenkin). En tiedä miksei, itsekin sektioon jouduin ekasta, joten jos siellä jotain kiinnikkeitä on siitä tullut, eipä ole tietoa, hassua. Jotenkaan vielä en usko, ettei sieltä yhtään solua koskaan tulis, mutta kun sen jälkeen on kaikki muukin arpapeliä, hedelmöitys, kulkeutuminen kohtuun ja itse kiinnittyminen.
Rosella, mullakaan mies ei ollut innoissaan yrityksen alkamisesta, oikein suuttui asiasta kun oli kuulemma rankkaa hänelle vauva-aika. Mutta kun aikaa kului ymmärsi miten tärkeää se on minulle, taipui sitten ja oli valmis hoitoihinkin lähtemään. Mutta kuten joku jo aiemmin sanoi, itsekin kuvittelen tuon takia, että on salaa tyytyväinen, ettei tärppää.
Menossa varmaan joku dpo7. Nyt oli toinen kierto, kun en tikuttanut ovista. Jotenkin tuntuu, että stressaan enemmän siitä kun en tikuta. Ovislimat oli kyllä kuin suoraan haamujengistä, eli ei kyllä jäänyt huomaamatta. itse oviskipua en aiemmista kierroista poiketen tuntenut, joten onko se merkki, ettei ovista tullut?? Nänniherkkyyskin oli tosi vähäistä. Toissapäivänä oli vatsa kipeä, mutta se olisi liian aikaista millekään kiinnittymiselle ja sen jälkeen ei mitään oireita. Eli summa summarum, en oo varmaankaan raskaana.
Pahoittelut
Tyydeli ja
Marza ja
woodoo uusista kierroista. Oletko sä
Tyydeli nyt ollut missään tutkimuksissa sen sun viimeisen km:n jälkeen?
Pahoittelut
Torvelle myöskin!
Päivittelen kyllä kun käyn läppärini kautta täällä, useemmin lueskelen kuitenkin puhelimella ja voi että inhoan sitä näpyttämistä siihen. Opiskelut on vienyt paljon aikaa ja työnhaku. Sen takia en oo paljon käynyt kommentoimassa.
Ai niin, mites nautitte tuota
maca jauhetta, minkä joukossa? Heräteostos aamulla kun hain Cittarista kahvitarjousta. Maca-jauhe. Ohjeena: Laita vaikka kahvin joukkoon pari rkl. Hyvä etten vessaan mennyt yökkimään. Olipa aivan hirveän makuista, ainakin kahvissa ja jäi sellasiin kokkareihin. Ettei nyt mikään paras alku tälle tarinalle
Lisäksi on melkein pelkkää hiilaria, ja olen just vähähiilarisella, että sekään ei oo kovin kiva. Kunhan saan painon sinne normaalilukemiin (normiBMI siinä -3 kiloa vielä), menen itekkin akupunktioon.
Tulipa romaani, sorry. Kiva että täällä on aktiivista! Tsemppii kuumeeseen!