Äh, pitkä teksti vaan katosi jonnekin... Miten vielä nykypäivänä tällaista käy ihan liian usein?! Mikseivät nämä saitit jotenkin varmista, että haluatko varmasti poistua sivulta? Yksi hutilyönti, niin naps vaan, poissa on. Damn.
No eiku uusiks, jos muistan vielä... Pahoittelut Hupsikalle, todella kurja uutinen!! Mutta tosiaan, toivoa on, kun kuitenkin tuo kaikki ylipäänsä tapahtui! Toivottavasti vuoto alkaa pian, ettei tarvi turhaan kärvistellä ja ihmetellä. Kyllä se vain tässä iässä tuo aiemman tai myöhemmän keskenmenon pelko on todellinen. Vaikka eihän sitä kaiken aikaa voi ajatella. Uskon kyllä, että kipeää tekee, kun jo ehti mieleensä päästää onnenkipinän. Halit!!
Itselläkin se auttaa paljon, että on tuo ihana esikoinen. Ellei kakkosta siunaannu, on yksikin ehdottomasti tarpeeksi. Välillä huomaan miettiväni, että ellei tässä ollenkaan raskaannukaan, niin on siinä hyviäkin puolia. Elämä yhden kanssa on helpompaa ja halvempaa, saa jatkaa töitä normaalisti (yrittäjänä vauvalomat vaan hankaloittaa, enkä voi kokonaan lopettaa töitä missään vaiheessa), eikä tarvi pelätä, olisko kakkonenkin keskonen.
Mies on aika vahvasti sitä mieltä, ettei halua ollenkaan tutkimuksiin. Mä saan halutessani mennä, mutta hän ei tahdo tietää, jos vaikka syy oliskin spermassa. Pelkää, että mä lähden sitten etsimään "parempaa isää". No en lähde. Taustalla taitaa olla se, että meillä oli kunnon aviokriisi vasta alle vuosi sitten, et ymmärrän yskän sinänsä. Miehen takia ei myöskään voida adoptoida (edesmennyt masennus) tai hankkia eläintä (paha allergia kaikkea kohtaan). Et varmaan kokee syyllisyyttä, eikä tahdo mahdollista lisätaakkaa. No, katsellaan rauhassa, ehkä me noin vuosi vielä voidaan yrittää ja vaan luomuna, tai sit mä käyn jossain vaiheessa gynellä ainakin ite, tms., ei nyt jaksa miettiä.
Heh, äiti-73, maltoin joo olla testaamatta tänään! Lähinnä pitäis huomenaamuna muistaa, että nyt piti tehdä testi. Hyvä niin, etten oo hirveästi nyt näitä puinut. Tänään oli vv limaista, se on yleensä hiljalleen lähestyvien menkkojen merkki. Koklasin ihan nopeesti kohdunnapukkaakin, se oli tosi kova ja "esillä", ja jotenkin jännä. Mutta kun en oo mitenkään säännällisesti ronklaillut, niin en tiedä muuta, kuin että menkkojen alkaessa se on aina hyvin pehmeä.