Voi ei,
harrastoive... :hug: Mua ihan jännitti, että millainen tulos täällä on! Mutta joo, onneksi ei tarvi enää sun stressata epätietoisuutta. Muistan kyllä vielä hyvin, kuinka varma olin itsekin ekalla ja viel tokallakin yrityskierrolla. Jos ei ole pitkään aikaan "antanut lapselle lupaa", ei sitä vaan ole niin tarkkaan seurannut kroppaansa, ja sitten moni asia tuntuu ehdottoman erilaiselta yhtäkkiä. Näin vitosyrityksellä ja siitä hamaan jatkoon saakka ei paljon ylitoiveita enää synny. Vaikka kyllähän se toivo aina kurkkii, optimistisella ihmisellä. Mutta nyt vaan uudet tsempit päälle!!
Itse näin viime yönä älytöntä raskausunta. Testasin siinä kaksi punaista viivaa, ja sitten aina "heräsin" unesta ja "tajusin", että se on sittenkin totta eikä unta, kunnes taas tajusin, että tämä on yhä unta - ja sitten taas "heräsin" ja luulin, että se onkin totta... Se jatkui ja jatkui! Huh... Unessa myös oli tosi vahvat raskaustuntemukset, ja menin jopa kahvilaan, jossa korostin, että haluan alkoholittoman glögin.
Oli rinnat tosi kipeät yöllä, siitä varmaan unet syntyivät, aattelin illalla, että onks ne muka aina näin kipeät, mutta, no, onhan ne.
Tyydeli, hah, mä mietin juuri samaa yks päivä! Tulin tulokseen, että jos menisivät kesken parin kuukauden jälkeen vasta, niin siinä tapauksessa olisin ehkä mieluummin raskautumatta ollenkaan. Ja sitten just se, että yritykset lykkääntyvät.
Kiitos tapausesimerkistä,
Paulanna! Ja onnea matkaan teille, ihanalta kuulostaa! Me ei varmaan olla aikeissa lähteä kovin pitkälle hoitojen suhteen, mutta hyvä kuulla vaihtoehdoista. Mulla on ystäväpiirissä yksi luovutetulla munasolulla aikaansaatu lapsi ja sitten luovutusspermalla vissiin viis lasta. Mut nämä jälkimmäiset ovat yksivanhempi/lesboperheitä. Itse unelmoin yhä adoptiosta... Mietin vieläkin, että pitäiskö vaan yrittää jotenkin huijata miehen masennuslääkekausi, lahjoa joku lääkäri, no heh, ei kai... Mut senkin kanssa alkais iän puolesta olla hoppu, JOS jotain onnistuiskin.
Iloista päivää kaikille, jospa tässä töihin pääsisi näiden unien jälkeen käsiksi! Menkkatuntemuksia alkaa jo olla
Sellainen vähän "tahmea" olo, että tietää, et se tuhru sieltä tulee ehkä jopa tänään jo, kp24.