40+ so what wol.13

Olen pahoillani, mörrinkäinen.

Aika paljon menkkoja ja negoja täällä. Ihan kuin koko marraskuu alkaisi kaikilla puhtaalta pöydältä.

Jimima, esikoisen raskaus ei näkynyt predictor testillä, ei kp 30 eikä 32, vaikka muut testit jo näytti ja lopulta verikoe myös. Mutta nää muut raskaudet ovat tasaisesti näkyneet dpo12 lähtien, jokainen.
Mutta aina pitää toivoa menkkoihin asti, ja vähän sen jälkeenkin... ;)
 
Viimeksi muokattu:
Onpa todella nyt synkät ajat, ja ulkonakin vielä! Tänne nyt kipeästi kaivattais plussaa, edes yhtä, että jotain toivoa ilmaantuisi! Ei halua vielä uskoa, että ikä tulis vastaan... Munkin äiti herranjumala vahinkoraskautui kierukan läpi 40-vuotiaana!

Kurjuus, mörrinkäinen... :/ Sellaisia päätöksiä voi olla edessä itse kullakin.

Mutta eipä me nyt synkistytä kuiteskaan!! Toivoa on, aina on toivoa!! Eli ensi kerralla :) Marraskuussa kuulemma suurin osa suomalaisista pannaan alulle, lukikos tuo juuri Me Naisissa vai missäpä :) Et meillä on nyt iso vastuu Suomen tulevaisuudesta!
 
No MaiMei sithän täällä on hyvinkin toivoa raskautua kun näin heti alkukuusta pistettiin simppaset sisään :D nyt sillee mukavasti nippaillee/jomottaa oikealta alavatsalta... josko se nyt ois sitä ovulointia pliiiissss.... ainenkin toivon niin että myös tuottaisi tulostakin aaahhh ja niin pitkät piinapäivät ennen kuin ees voi testata...

Tsemppiä teille kaikille ihunaisille ja kovasti niitä ++++++ tänne kaikille!!! :heart:
 
Minttu 71 ja Tyydeli, tästä olen myös lukenut. Voiko myös olla että ruskea tuhrua tulee ja välillä menkkamaista kipua, mutta ei kunnon menkkoja. Tällaista täällä ja tänään 4+jotain nega tulos, tosin ovulaatiosta ei tarkkaa havaintoa. Mitään muita oireita ei ole tällä hetkellä, joten ei tässä oikein tiedä mitä on meneillään.

Kiitos Hupsikka, plussaa toivotaan niin kauan kuin vääräksi todistetaan. Eikös niin, Jimima myös?!

On se aika joskus nopeamminkin mennyt. No, muru tulee Suomeen 13vrk päästä, sitä kohden ja kaikki muu otetaan vastaan sillä välin, mitä tulee :) Nyt laitetaan kyllä testaus taas jäihin ja ensi kerralla oltava mies linjoilla. Hän loukkaantui syvästi kun ilmoitin aamulla testituloksen tekstiviestillä, kun en voinut odottaa... Onko täällä ketään muuta kaukosuhteessa elävää? Ei kaikkein otollisinta vauvanhankintaa ajatellen :(

Tsemppiä taas kaikille. Toivotaan että marraskuu on yhtä hyvä kuukausi meille kaikille kuin tilastot näyttävät!
 
Moikka kaikille,

Olen ollut aika vaisuna kun on ollut vähän sellaiset fiilikset, ettei plussaa taida meille tulla ja nyt kun työnhaku on itselläni aktiivisesti päällä, en näe sitä plussaa enää edes niin hyvänä asianakaan. Tosin nyt kun sitä ei enää toivo, niin tässähän voisi käydäkin juuri niin että raskaus alkaisi. Voi olla että huomenna kuitenkin testailen, olis nimittäin kp 27/28.

Tässä kuussa oli kummallinen ovulaatio. Jo toisena kuukautena peräkkäin tuli ovisvuotoa, jota ei ole koskaan ennen tullut, ja vasta pari päivää sen vuodon jälkeen ovisjomotukset. Kumpikohan siis olikaan se ovis? En edes tässä kuussa tikutellut ovista, joten jäi vähän ihmetyttämään koko homma.

Minut saa varmaan siirtää taustailijoihin. Sehän voi tosin olla että se juuri auttaisikin raskaaksi tulemisessa, tai sitten ei. Olen miettinyt että saattaisin vielä kokeilla akupunktiota. Aiemmin kirjoitinkin että ystäväni raskautui parin vuoden lapsettomuushoitojen jälkeen juuri akupunktiolla. Mutta nyt pitää mennä kaivamaan kaapista testi valmiiksi aamua varten, ei oireen oiretta joten en usko että testi mitään näyttää tässäkään kuussa.
 
omanapaista päivitystä: ei nukuttu aamukolmen jälkeen, menkkakipuja, pienen pientä tumman juoksevaa tuhrua, ei oikein muuta. kp30. En ole ottanut särkylääkettä enkä ota, mutta jotain olis kiva tehdä. Auttaisko jos tilaa ultra-ajan yksityiselle, mitä siellä näkevät, näkeekö vielä mitään? Kuinka kauan tällaista kannattaa kestää? Kun ei tiedä onko hyvä vai huono merkki... en muista koskaan kokeneeni tällaista kiertoa.
 
Halusin vielä sanoa Ruutanalle, että on monia luontaisia keinoja, jotka voivat auttaa hedelmällisyydessä, sekä miehen että naisen. Akupunktion lisäksi on ainakin Bowen-terapia ja Bemer-hoito. Tämä tuli mieleen, kun olin juuri eilen Bemer esittelytilaisuudessa ja esittelijällä oli kokemuksia raskautumisesta Bemerin avulla.

Voihan sitä välillä keskittyä muihin asioihin elämässä ja antaa raskaudelle mahdollisuus tulla jos on tullakseen. Tosi useasti siitä kuuleekin että onnistuu vihdoin kun jättää yrittämättä. Mielen voima on tosi iso, ei se fyysisten tuntemusten pongailu välttämättä pelkästään riitä raskautumiseen. Kovasti tsemppiä!
 
Sinne meni se viimeinenkin toivo tämän kierron osalta: KP 1. :( No, olin jotenkin jo käsitellyt asian omassa päässäni ja myös täällä palstalla eikä asian vatvominen auta, joten eikun eteenpäin. Josko tämä olisi se maaginen kierto. :)
 
No höh, Jimima :( Mä tulen varmastikin huomenna viimeistään perässä, sellainen menkkaolo on. Enkä kyllä turhaan testaile. Jos nyt jotain outoa käy, eikä menkat ala huomenna, niin sitten to-aamuna voisin testin tehdä, mutta taitaapa säästyä se testi. Voimia uudelle kierrokselle!

Harrastoive, onpa tyhmää että tuommoinen jama! Mulla oli myös oudot menkat viimeksi, vain pari päivää vuotoa. Jokohan tässä stressaa kohta itselleen epäsäännöllisen kierron... Itsellä ollut melkein päivän tarkkaa touhua jo viimeiset pari vuotta, sen jälkeen, kun imetyksen lopetin. Toivottavasti tilanne selkenee pian!

Ruutana, toivotaan, että testi yllättää! :) Mulla myös välillä töiden suhteen sellainen olo, että ehkä nyt ei oliskaan hyvä raskautua... Mutta sitten kuitenkin, lapsi menee kaiken edelle, myös unelmatöiden. Akupunktio, tosiaan... Vaihtoehtohoidot eivät vielä ole käyneetkään mielessä...

Välillä mietin lisää defenssejä, että jos ei raskaudukaan, niin mitä hyviä asioita siinä on... Eipä tarvi synnyttää, saa pitää timmin kropan ja muun entisellään (olen synnyttänyt vain kilon painoisen, joten vältyin raskausarvilta, repeilyiltä sun muilta), ei tarvi pelätä vammaista lasta tai sairauksia tai muita vastoinkäymisiä, keskenmenoja jne.

Mutta kauheasti sitten myytävää tavaraa ja vaatetta, kun aika paljon olen kummiskin säilyttänyt! :) Hirveä duuni, en kyllä ala siihen. Eli vauva tänne ja äkkiä! :)
 
Huomenta kaikille

harmittavan paljon nyt negoja liikenteessä :( Ja yksi keskenmenoki :(

Itsellä silmät ristissä kun niin huonosti saanu nukuttua, taistelua tuon teinin kanssa siihen malliin,että "oksat pois". Ah sitä naiseksi kasvamisen tuskaa :D
Onneksi on viikonloppuna tiedossa mukavaa vapaata ja toimintaa, tasapainottaa kummasti tätä arkea :)

HARRASTOIVE: Sinun kirjoittelujasi olen seurannut, olethan uusi täällä :) Ja taatusti ne ensimmäiset yrittämiskierrokset ovat ne jännimmät. Sopivasti muuten murusi tulee takaisin ulkomailta mikäli sinulla nyt alkaa uusi kierto. Tsemppiä sitten siihen kiertoon.
Muutamista kommenteistasi olen kuitenkin laittanut "merkille" sen,että onkohan tämä yrittämisesi ja raskautumisen toiveesi ihan sellaisella pohjalla kuitenkaan mikä sinua voimaannuttaisi, tätä sanaa taisit käyttää myöskin. Jos testit näyttävät negatiivistä niin eihän silloin ole raskautta ja ei voi siten puhua raskaudesta jos sitä ei edes ole. Joskus se toive raskautumisesta sekoittaa niin päänkin,että hyvä olisi niistä käydä puhumassa myös ammattiauttajan luona. Ultran sijaan suosittelen siis tilamaan aikaa sinne psykologille.
 
Tiistai 4.11.2014

nimi / ikä........................kp / kierron pituus


ruutana (39).............................. 27kp / 24-32
MaiMei (38)............................... 25kp / 27
Zandi (39)................................. 25kp / 24-30
Hedelmiina (39)......................... 25kp / 35-40
Minttu71 (43)............................ 25kp / 30
Marza (44)................................ 24kp / 30
vauvatoiveinen (38)................... 22kp / 27-29
Glearblue (44)........................... 21kp / 25-29
Äiti seiskanelonen (40)............... 16kp / 26-30
äiskä-73 (41)............................. 14kp / 28-32
sahramiini (42).......................... 10kp / 26-28
Vauvahaaveita#3 (41)............... 3kp / 28
Jimima (42).............................. 1kp / 28-30
harrastoive (43)....................... 1kp / 18-30


Piinailupäivät:

MaiMei (38).................... dpo 13
Minttu 71 (43)................ dpo 11
Zandi (39)...................... dpo 9
Vauvatoiveinen (38)....... dpo 6
Hedelmiina (39)............. dpo 5
äiskä-73 (41)................. dpo 1

Plussanneet: :heart:

Saana72 (41) - 02/2014
Iines* (40) - 03/2014
Tuuliannaliina (40) - 03/2014
Esteri1 (40) - 5/2014
Vesipossu (41)- 7/2014
Jopo73 (41) - 8/2014
Fleur (39) - 9/2014
bugsy (44) - 9/2014


Taustailijat:

Tyydeli (
~lounakehto~ (41)
mörrinkäinen (36)
Susseli72 (42)
Memmu05 (40)
SoturiPrinsessa (43)
Jadee (39)
Tiuku74 (39)
PippuriPiia-70 (43)
Tintti-Tiivari (43)
Fiialiia (40+)
Piksukka (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
Kessu (41)
Jetsulleen (39)
hupiaelämään(40+)

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Viimeksi muokattu:
ruutana testi tulosta odotellaan... =)

Voi harmi Jimima :hug: ja uudella puhdilla uuteen kiertoon :)

Niin MaiMei kyllähän sitä kaikkea aina miettii ja pohtii jos ei nyt raskautuisikaan... täällä kanssa ainakin alkaisi hirveä vaate rumpa plääh... sitä meinaan on hiukan tullut säästettyä :whistle:
mutta juu tännekkin sitä vaavia toivottais niin...

Tsemppiä sinne Glearblue teinin kasvatukseen :) täällä meillä on poika teini iässä mutta nyt ainakin ollut suht helppo onneks, näissä pienemmissä on senkin eestä puuhaa... Onko muuten siellä mitään tuntemuksia raskauden suuntaan? kun sinullakin jo kierto loppupuolella.

Tää on nyt täällä sitten yhtä odottelua :popcorn:
 
ÄISKÄ-73 kuulemma tyttöillä ois se teiniaika vaikeampaa, tiiä sitten. Onneksi on yksi poikakin tässä joukossa. Mutta kaksi tyttöäkin vielä sitten jossain vaiheessa saatettava tuon niin ah "ihanan" teinivaiheen yli :/ :D
Ja mitä raskausoireista tulee, en mä sellaisia kuullostele koska pidän erittäin epätodennäköisenä sitä,että yleensäkkään tässä iässä enää raskautuu. Edellisen plussan aikana en muista kyllä,että ois mitään oireita oikeestaan ollut, mut sehän olikin tuulimuna. Muista raskauksista on ehkä jotain pientä oiretta ollutkin,mut en enää muista, siitä ku aikaa jo ihan kiitettävästi kulunut. Sinulla tais tärppipäivät juuri mennä?
 
Mä meinasin äsken ajaa kolarin, kun ajattelin varastaa ihan pienen hetken itselleni, ja katsoa mitä tänne kuuluu.. Huh. Joo, tiedän kyllä: Jos ajat, ajat. :)
Mutta, mutta tää työelämä on niin rentouttavaa suhteessa tähän raskautumisprojektiin. En ehdi kertaakaan työpäivän mittaan miettiä asiaa, kun kotona tytön kanssa ollessa se pyöri tauotta mielessä. Se sai välillä maanisia piirteitä, niin tämä on nyt kerrassaan ihanaa! :)
 
clearblue, kenellä psykologilla itse kävit? kiitos kovasti kannustuksesta ja tiedoksesi, että neg. testitulos ei aina pidä paikkaansa, siitä on netti täynnä kun googlaat. Myöskin ns. tässä iässä raskautuneita on netti täynnä. Jos sinulla on huono päivä, niin voisitko tehdä palveluksen ja pysyä poissa täältä pilaamassa muiden päivän.

Heräsin aamukolmelta massiivisiin menkkakipuihin ja taju meinasi oikeasti lähteä. Palkkatyössä olisi ollut helppo jäädä kotiin mutta urheasti lähdin asiakastapaamisiin. Kipu helpotti vihdoin iltapäivällä kun oli pitkä ajomatka ja istuinlämmitys päällä! Krampit laukesivat ja vuoto vihdoin alkoi. Surullista mutta ei tuota kipua olisi enää kestänyt. Tällaista kiertoa en muista olleen koskaan kaikkine raskausoireineen ja tiputteluineen ja kovine kipuineen, joten uskon että siittiöillä oli osuutta asiaan vaikka se ei testissä asti näkynytkään. Iso osa raskauksista ei näy testeissä, joten ei niistä voi myöskään keskenmenoina puhua.

Seuraava harmitus on se, että jos tänään on kp1 niin kun muru tulee kotiin, on kp13. Mun kierroilla tuo saattaa olla liian myöhäistä, pitänee kai varmuuden vuoksi kellistää muru jo lentokentällä :)
 
Noh, tytöt! Live and let live :)

En tiedä tarvitseeko tähän kenenkään sekaantua, mutta sekaannunpahan kuitenkin.

Glearblue puhuu täyttä asiaa. Meidän iässämme aika on tehnyt tehtävänsä. Tosin tilanne ei kaikilla ole absoluuttisen sama, joku saattaa raskautua helposti ja saada terveen lapsen, jollekin eivät edes raha ja hoidot voi lasta tuoda vaikka kuinka haluaisi. Päivä päivältä jokaisella meistä kuitenkin tilanne huononee. Fakta.

Harrastoive on oikeassa siinä, että kaikilla meillä on oikeus asennoitua yritykseen juuri niinkuin haluaa, etsiä sellaista apua kuin haluaa ja sieltä mistä haluaa. Jos katsoo parhaaksi ovulaatiosta lähtien seisoa vasemmalla ukkovarpaalla maha täynnä vaikka omenaviinietikkaa ja pullo parasta punaviiniä povarissa, niin so be it :) Kaikkien ei kuitenkaan tarvitse tehdä samalla tavalla, joku saattaa haluta seisoa oikealla ukkovarpaalla.

Meitä kaikkia, kaikenlaisia ja kaikenkarvaisia tarvitaan palstalla ja meidän jokaisen tehtävä on tukea toisiamme. Lisäisin vielä, että tukea silloin, kun jaksamista riittää. Kun takapakkeja ja onnistumisia tulee, jokaisen olisi mukava saada tukea ja ymmärrystä ja kannustusta muilta. Meidän kenenkään käsissä ei kuitenkaan ole se, kenelle niitä plussia suodaan. Jokainen ehdimme kokea omat ilomme ja pettymyksemme. Eletään nämä hetket omalla tavallamme ja ollaan onnellisia, että täällä on niin paljon ystäviä, joiden kanssa ne hetket voi jakaa :)
 
Voi ei harrastoive :hug:
mutta jos siellä kuitenkin oisi ollut yritystä mutta ei sitten kuitenkaan jaksanut mukana, ja jos tämä sinun kiertosi ennustaisi seuraavan oviksenkin vähän myöhemmäksi =) toivotaan ainenkin niin, sitten murusikin voisi vaikka osua oikeaan hetkeen :heart:

Glearblue niin täälläkin on kaksi neitiä vielä jossain vaiheessa saavuttamassa tuon murkkuiän ja nyt jo ovat aika sähäkkiä kun sille päälle sattuvat : / joo tärppipäivät myös ohitettu kera talletusten ja toivo elää tärpistä... katsotaan sitten myöhemmin kuinka tämän eukon käypi.

Ja Tyydeli tso tso... aja varovasti :rolleyes:

Näinhän se menee sahramiini, jokos siellä muuten rupee ovis lähenemään???
 
Harrastoive: en tiedä mitä ehkäisyä käytitte, mutta jos käytössä on ollut jotain hormonaalista, niin kaikkihan muuttuu, kun sen lopettaa. Oireita ei siksi kannata liikaa kytätä ja kytkeä suoraan raskauteen. Myös ns. Kiinnittymisen yritys näkyy haaleana plussana testissä ja sitten häipyy. Puhdas nega viittaa siihen, että mitään ei ole tapahtunut. Yritä ottaa rauhallisesti. Jos jo eka yritys vie sulta yöunet, niin miten käy, jos joudutkin yrittämään pari vuotta? Fakta on, että raskautuminen on iso haaste yli 40-vuotiaana ja vähintään joka toinen alkanut raskaus menee kesken. Pitää siis olla vahva ja pitää jalat maassa. Tsemppiä uuteen kiertoon!

(.) tänään ahdistaa, kun miettii viimeistä reilua kahta vuotta. Ei lasta. Kolme kuollutta alkiota. Mitä jos emme lasta saakaan? Jos ei tärppää tässä kierrossa, niin alkaa piikit. Hurjaa. Uskon siihen, että tulen vielä raskaaksi, mutta kestääkö se...
 
Toivottavasti kaikkien talletukset ovat onnistuneet hyvin ja vintiöt tarraisivat matkaan mukaan :)

Äiskä -73, juu kyllä, oviksen pitäis lähestyä. Kp 8 lähtien on ollu liukasta mutta hetki ei ole vielä. Viime kierrossa kp 14. Talleteltu on nyt joka toinen päivä, ettei vaan myöhästytä... Mieskin kuulemma tunnistaa jo nää parhaat hetket ja on niin rantaleijonaa koko ajan että huh :) Sitten se hyytyy just parhaana päivänä kun ei jaksa enää :D Jaksais nyt pari kertaa vielä. Kaikenkaikkiaan pahimmat paineet touhusta on ohi, en nyt ees tikuta vaan jätän kaiken sattumalle. Sit taas piinailen ja kärvistelen. Ja toivon.

Tyydeli, vähän tuhmaa, ehkä.. ;)
 
Viimeksi muokattu:
Jimima, harmitus, kun tuli nega, mutta sulla on oikea asenne :) Juuri tämä voi tosiaan olla SE kierto!

MaiMei ja muutkin asiaa pohtineet, mäkin olen miettinyt (vähän pakostakin) sitä, mitä hyviä puolia siinä on, jos vauvaa ei tulekaan. Ja mietin, että mitenköhän sen yleensä tässä iässä jaksaisi...valvomiset tekee nykyään muutenkin tiukkaa :D. Mutta kuitenkin sen vauvan niin kovasti vieläkin haluaisin. Jos se vielä suotaisiin.

Harrastoive, tuo lentokentällä kellistäminen kuulostaa hyvältä :p Sillä ei kymppikerhoon pääse, mutta vähän jotain sinne päin...Ei muuta kuin kimppuun heti kun on näköyhteys :D

Sahramiini puhuu asiaa. Jokainen kokee ja elää nämä vaiheet omalla tavallaan. Mä haluaisin kannustaa kaikkia elämään mahdollisimman täysillä jokaisen päivän ja kierron. Mitä se sitten kenellekin tarkoittaa. Voi elää täysillä tutkailemalla tuntemuksiaan ja vahtimalla kierronpäiviä tai keskittymällä kaikkeen muuhun. Ei kumpikaan ole väärin. Ja joillakin tämä yritysvaihe ja vauvatoiveilu on pitkä jakso ja joillakin lyhyt. Nautitaan neidit ja rouvat elämästä! Täysin arvaamatontahan tämä joka tapauksessa on.

Omaa oloa päivitän tänne sen verran, että vuoto on jo loppumassa, mutta alavatsa tuntuu enempikin siltä, kuin olis menkat vasta tulollaan. Mutta kyllä tämä niin normisti muuten meni, että jos en olisi ollut kartalla siitä, millon menkat pitäisi alkaa, en olisi koko hetken raskaanaolosta mitään tiennyt. Mutta kun olen aina kalenteriin kp ykkösen merkannut, niin olen aina kierronpäivistä hyvinkin tietoinen...
 
Vauvatoiveinen, onko teillä millasia hoitoja suunnitteilla? Mietin vaan, että piikkejä sinänsä ei kyllä tarvitse pelätä. Olen itse aina ollut nuorempana tosi piikkikammoinen, mutta piikittelin kyllä sitten Pregnyliä, Ovitrelleä ja Gonalia ihan luontevasti. Pääsääntösesti ei sattunneet ollenkaan. Usein jouduin tökkimään esim. työpaikan vessassa päivällä...Oli joskus kyllä aika narkkariolo, kun siellä hiljaa kaivelin piikkejä esiin :kieh: Mutta siitä tietysti lähdetään, että teillä tärppää tästä kierrosta.

Sahramiini, naisestahan kuulemma erittyy jotain (feromoneja??) siihen parhaimpaan aikaan ja mies innostuu ihan tietämättä syytäkin. Kyllä me niin eläimiä ollaan ;)
 
Hajamielisyydestä päätellen olen raskaana. En edes aamulla muistanut testata, lisäksi unohdin kännykän kotiin. Piti kääntyä autolla takaisin sitä hakemaan. Sen haettuani ehdin ajella autolla pari km, kunnes huomasin että kukkarokin on jäänyt kotiin. Sekin piti sitten hakea. Myöhemmin päivällä sitten huomasin että olin unohtanut hakemani kukkaron mieheni autoon. Piti ihan googlettaa että kyllä jotkut väittää hajamielisyyden olevan yksi raskausoire.

Nyt illalla tein kuitenkin negatestin, enkä oikeasti usko olevani raskaana. Lähinnä on sellainen olo, että täti tulee huomenna blaah.

Hienoa, miten vilkasta keskustelu muuten nykyisin on tällä palstalla! On ihanaa lukea kirjoitteluanne, vaikkakaan uutiset ei aina olekaan niin mukavia. Jatkakaa samaan malliin, siis tätä kirjoittelua :)
 
Viimeksi muokattu:
hupsikka: mulle tulee menopur-piikit ja jos näyttää, ettei irtoa, niin pregnyl irroittamaan. Piikkejä enemmän pelkään, että menee kroppa sekaisin. Kierto on nyt ihanteellinen 28 päivää ja ovis tulee kyllä siinä 15-17 päivän paikkeilla. Piikit ei kuitenkaan auta siihen raskauden pysyvyyteen, mikä meillä ollut ongelmana. Pieni kuolee jossain 6+5 kohdilla... Näitä nyt kokeillaan ja sitten IVF. Mutta tää kierto tuo plussan, kuten sanoit! :D

Tää palsta on aika lailla ainutlaatuinen. Täällä on tukea, kannustusta, realismia ja koko kirjo koko ajan esillä. Se on rikkaus. Kiitos kaikille!
 
Oi oi...onpa täällä ollut keskustelua jos jonkinlaista. Minä ainakin itse kirjoittelen tänne se tunne päällä, mikä sillä hetkellä sattuu olemaankin - sen enempää analysoimatta ja karsimatta ajatuksiani. Tulee joskus tunteiltua enemmän ja joskus vähemmän. Ajattelisin, että tänne voi kaikenlaiset tunteet kirjoittaa toisten sitä kritisoimatta. Voipi meinaan joskus olla, että tunnekuohussa kirjoitan epäselvästi tai hetken kuluttua ilmaisisin asian coolimmin ja järkevämmin - nää on näitä.

Joku jossain välissä kysyikin irroituspiikistäni, niin minulle laitettiin siis Pregnyl. En kyllä siitä itse selviäisi - lupasivat jatkossakin piikittää tarvittaessa, hinta kuulemma samaa luokkaa kuin itse apteekista hakien.

Nyt käytän vaginaalisesti Lugesteronia, ja voi veljet kun tänään tuli hurja huimauskohtaus - tietenkin kesken työkiireiden. 45 minuuttia oli pakko keräillä itseä, ja töiden jälkeen suoraan sänkyyn. Onko jollain Lugen käyttäjällä ollut huimausta (ja jokapäiväistä pääkipua)? Loppuuko ajan myötä vai jatkuuko koko kuurin?

Mulla rankkatyöviikko ensi viikolla: mies pois, itsellä neuvottelusuma ja (ei)kivana yllärinä tuli vielä alkuviikolle oma työhaastattelu ja päälle haastiksen jälkeisenä päivänä voisi jo tikutella raskautta. Huh, mitä hermoilua tiedossa joka asiassa!:headwall:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä