40+ so what wol.13

Voi Pirtsi kun olis jotain viisaita sanoja tähän saumaan. Toivon vaan, että pääsisitte pian eteenpäin hoidoissa, koska ihan kelvollisia kääryleitä on todistettavasti saatu aikaan myös mm. vadissa yhyttämällä (nimittäin se vatipää ja se toinen osapuoli) ja jos te semmoista operaatiota avuksenne tarvitte, niin pian, kiitos.
 
Kiitos. Pitää selailla tuota lapsettomuus-puolta ja etsiä sieltä tietoa asiasta lisää, ja varmaankin ne jonot hoitoihin riippuu paljon paikkakunnasta.
Mä olin semmonen puolivarma tänään, että siihen preggiin tulisi jotain.
Vielä joku päivä me saadaan siihen jotain.
 
  • Tykkää
Reactions: Jopo73
Pirtsi, mulle sanoi lääkäri viime pe kun lähetteitä kirjoitti, että älkää sitten säikähtäkö spermatuloksista, niissä EI ole vaihtoehtoa "normaali" ja silti maailma on täynnä lapsia!! Ja vaikka mitään ns. vikaa ei kummastakaan löytyisi, silti suositteli oikaisemaan prosessissa keinohedelmöityksellä. Niin että pitäisköhän sitä sitten vaan harkita? Aika paljon noihin testeihinkin saa menemään rahaa ;)
 
Ehtoota!
Ens alkuun onnittelut kaikille elokuussa plussanneille!

Sitten pahoittelut erityisesti Pirtsille uskon, että nyt kun on diagnoosikin saatu, niin saatte apua. Sinuna jatkaisin julkisella kaikki mahdolliset testaukset ja sitten nopeasti täsmähoitoon yksityiselle samalla ollen julkisen jonoissa. Me hassattiin niissä jonoissa ihan liian kauan aikaa. Noissa tapauksissa inseminaatio, ivf, icsi ja alkiokuoren avaus (kevyimmästä tujumpaan hoitoon) ovat varmaankin niit joista apuja ja ovulaation induktio. Eli ihan liikkumattomatkin spermat saadaan siellä petri maljassa yhytettyä. Ja näissä kaikissa toimenpiteissähän sperma "pestään" jotta jäisi parhaat yksilöt jäljelle. Joten vielä ei kannata toivoa heittää - vaihdilla vaan ettepäin!

Sitten kuulumisia ja realismia...
olin sitten ultrassa 10+2. Ja todettiin tuulimunaraskaus. Hcg, raskauspussi, limikset, kohtu kaikki kehittyneet toivotunlaisesti, mutta se jokin puuttui sieltä sisältä. Itse asiassa tässä on jännäilty, että onko siellä 2 vai kolme alkua - ja olihan siellä alut, mutta siihen se jäikin. Harmittaa ihan sikana, kun esikoisia olis pukannut. Nyt edessä sama kuin niin monella meistä - lääkkeellinen tyhjennys.

Koska tämä oli kolmas kerta kolmen vuoden sisällä päästään jatkotutkimuksiin, jossa katsotaan kromosomit jne. Oli ihan loistava lääkäri sairaalassa, propsit sille. Mutta olisin mieluiten kuullut yhdet tai vaikka ne kahdet sydämenäänet ja ne vilkutukset, joista en koskaan ole päässyt nauttimaan..

Ette arvaa miten ketuttaa... ei se alkuraskauden huoli ihan turhaa ollut
.
Joten mut voi pyyhkiä plussanneista pois ja laittaa sinne yrittäviin:
41v. 1. Lapsi kierto x/29.
Ilmoittelen sitten kun tiedän mikä kp.
Yritystä ei lopeteta, vaan jatketaan heti kun mahdollista. Näin lähellä pyörii, niin pakko se on vielä mennä maaliin! Kuitenkin toinen raskaus alle 6kk sisällä. Nyt ois vaan toivonut että edes 1/3 sta olis mennyt maaliin.. Meillä tuntuu edes raskaudet alkavan luomuilusta, muttei ivf-hoidoista, joten luomuna jatketaan.

Tällasia aatoksia tänne.. saa kommentoida
 
Babez :cry:!! Isot halaukset hirmuisen uutisen johdosta!!! Kuinka kauhean epäreilua! Ja surullista. Sydän ihan pompahti, kun luin tämän. Toivottavasti asia on nopeasti ohi. Mutta siinä olet oikeassa: likeltä menee, ensi kerta onnistuu!!

Myös Pirtsille voimalähetys! Toisaalta, jos ongelma olisikin spermassa, on se helpoimmasta päästä hoidettavia kohteita. Kuinka miehesi asian ottaa? Ja sulla ei vieläkään menkkoja!

Tyydeli tuli nyt ihan puskista! ONNEA!!!! Nyt jännäämään! Meinas tulla että kännäämään... Ite voisinkin, samaa fiilistä kuin Pirtsillä, että varmaan KAIKKI vielä tälläkin palstalla, uudet ja vanhat, raskautuvat ennen kuin minä... Et kohta täällä on yksin, niinku 35+-palstan kanssa kävi...

No, ehkä voin huvikseni keksiä raskausoireita. Mahaa pistellyt ja repinyt oudosti. Vv jotenkin kummallista. Rinnoissa ei mitään. Woodoomaisesti oon siis ainakin vielä tänään rv3:lla! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Babez74
Voi Babez, oon niin pahoillani puolestasi :cry:.

Pirtsi, MaiMei, Jimima, Virkki, Woodoo ja muut, toivottavasti syksyinen plussatuuli puhaltaisi teidän puskissakin.

Kovasti onnea Tyydelille ja muille plussanneille ja toivottavasti ovat kestävää laatua!

Ei olla vielä saatu tuloksia, puhelin on liimattu käteen, kun ei tiedä koska se soitto tulee (kassajono, vessa, koulu). "Piinailu" ei ole koskaan ollut näin pelottavaa. :devil:

Äiti74 (13+5)
 
Tervehdys!

Minä pyörin täällä oman elämäni masennuskuplassa, ehtyvän munatoiminnan lisäksi on juuri nyt aika paljon muitakin huolia ja huomaan että koko ajattelumaailma on kamalan mollivoittoinen. Pitäisi kuitenkin muistaa, että mulla on kaikki todella hyvin, mulla on kolme lasta ja hyvä parisuhde!! Ei sais masentua, mutta kun.. Toivotaan että munatoiminnan ulkopuoliset asiat saataisiin pian pois murhekansiosta. Todettakoon, että prosessissa on mukana juristeja joten ihan helppo keissi tämä ei ole..

Mutta... Kehtaankin märistä kun TAAS palstalla kuhisee ikävissä merkeissä. VOIEI BABEZ, ei saisi mennä noin!! Jos nyt vähän ettii positiivista niin raskautuminen onnistuu, kyllä se täytyy saada vietyä loppuun asti vielä!! Tsemppiä tyhjennykseen, toivotottavasti kaikki menee hyvin!! Ja uutta putkeen!!

Ja Pirtsi! Harmilliset uutiset simpoista, MUTTA; sehän on oikeasti hyvä, että tiedetään mistä kenkä puristaa. Vuodesta toiseen yritys ilman epäonnistumisen syytä.,. Ei kiva. Tuossakin tuloksessa on se onnen paikka, että nyt voi lähteä hoitamaan juuri tuota epäkohtaa!! Olen erittäin luottavainen, teille tulee vielä se vauva!! Nyt hoputusta hoitoihin!! Julkiselle, yksityiselle, jonnekin!! Mun mielestä hienoa että on SYY.

Tyydelille onnea. Hurjasti täällä on plussia, kuitenkin. Ja Sahris esim on jo niiiin pitkälle, kohta muut perässä. Jaksetaan..
 
  • Tykkää
Reactions: Babez74
Oi miten plussia nyt satelee, ONNEA kaikille plussanneille! (y)

Pirtsi, pahoittelut huonoista uutisista, mutta toisaalta hyvä että löytyi syy. Jospa hoidot olisi sitten teidän juttunne, jos tämä luomutouhu ei ilmeisesti kovin helposti tuota tulosta. Tsemppiä!

Babez, olen niin pahoillani puolestasi. Toivottavasti tyhjennys sujuu hyvin ja sitten vain uutta yritystä kehiin. Jaksamista!

Omaa napaa: KP 6 ja vuodot loppui oikeastaan jo pari päivää sitten, eilen vain pientä tuhrua. Nyt sitten odotetaan limoja ja ovista. Tosi synkkä fiilis tämän projektin suhteen, huomaan että katkeruus alkaa nostaa päätään. :( Tuntuu että kaikki kaupungin raskausmahat osuu mun tielle ja täälläkin olen kohta yksin surkuttelemassa. Älkää ymmärtäkö väärin, iloitsen vilpittömästi jokaisen plussasta ja nämä vastaankävelevät raskausmahat eivät tietenkään ole minulta millään lailla pois, mutta juuri nyt tekee vain mieli itkeä että "miksei meillä tärppää?!?". Samalla tiedän etten saisi valittaa tai edes ajatella näin, koska mulla kuitenkin on yksi ihana lapsi. :love: Mutta näin se vain menee, nälkä kasvaa syödessä ja mä haluaisin niin sen sisaruksen esikoiselleni. Miksi sen pitää olla niin vaikeaa?? (Ja joo, tiedän kyllä syyn, vanha akkahan mä olen, mutta ei se sitä vauvahaavetta yhtään poista.) Että tällaiset fiilikset täällä. :notworthy:
 
  • Tykkää
Reactions: Babez74
Hui, mitä menoa täällä on ollutkaan. Ainakin Theran, Tyydeli ja Meimii plussanneet, oliko vielä muitakin?

Ja mikä pommi Babez, ei noin vaan voi käydä, kun monella yrittää. Olen kyllä niin olossasi mukana, harmi ettei se auta sinne päähän. :(

Pirtsille ihan hirveästi tsemppiä kaikkeen tulevaan. Hyvä, että diagnoosi on, niin sinänsä voi olla helpompi tie eteenpäin.

MaiMei kiitos kuulumiskyselyistä! Eilen palattiin viikon reissusta ja niinhän siinä kävi, että menkat alkoi heti toisena reissupäivänä. Toisaalta otti päähän, toisaalta hyvä että elimistö on käynnissä. Olin odottanut jotain megakuukautisia, mutta pah, hyvä jos olivat normaalit (mulla on melko runsaat normaalisti). Nyt mietin, että kerta olivat noin "mitättömät", että pitäisiköhän mun odottaa vielä toinenkin välikierto. Tosin lääkäri oli kyllä jälkitarkastuksessa sanonut, että ei sieltä normaalia kummempia pitäisi tulla. Mutta enpä taida jaksaa mitään "ylimääräisiä" kiertoja. Eli eiköhän se ole lääkkeiden osto ja ensi kuussa sitten hoitokierros käyntiin.

Kaikille palstalaisille kovasti plussaisia tuulia tämän auringon hellimään maahan.
 
  • Tykkää
Reactions: Babez74
KESKIVIIKKO 19.8.2015


nimi / ikä.....monettako kuumeilee..........kp / kierron pituus

Katjusmaaret (41)..........4................ 51kp/26-29
Pirunpelto (39)...............1.................37kp/29-30
Jelli75 (39)......................3................29kp/26
Esteri1 (42)....................2.................28kp/
Minttu 71 (43)................5.................28kp/30
Martza (44).......................................26kp/30
Johanna75 (40)..............6................24kp/
Tikru-78 (37).....................................20kp/
MaiMei (39) ....................2................20kp/26
Anuliini1975 (40).............1...............18kp/25-29
Meibijees(37)..................2................17kp/32
Virkki (39)........................2................17kp/26
mama na baba (42)...........................15kp/27
Kalabaliikki (39).................................13kp/22-28
C. rotundifolia (40)...........2.................9kp/26-29
SuloinenSalaisuus (40)....................... 7kp/25
Mileena74 (41).................3.................7kp/28-30
Jimima (43).......................2.................6kp/28-30
Pilvilinna74 (40)................6.................6kp/25
Woodoo(40).....................4.................3kp/24-26
Zandi (40)........................2..................8kp/27(9/2015 hoitoon)


Piinailupäivät:

Mileena-74(41).....................dpo 23
Pirunpelto (39).....................dpo 22
Esteri1(42)...........................dpo14 (aamuhaamu?)
MaiMei..................................dpo 7


Plussanneet: :love:

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
KeltainenSeepra......... - 8/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/15
Theran...................(36) - 8/15
Tyydeli...................(42) - 8/15

2014
Saana72 ...........(41) - 02/2014
Iines* ...............(40) - 03/2014
Tuuliannaliina ....(40) - 03/2014
Esteri1 ..............(40) - 05/2014
Vesipossu ..........(41) - 07/2014
Jopo73 ..............(41) - 08/2014
Fleur .................(39) - 09/2014
bugsy ................(44) - 09/2014



Taustailijat:
Babez74 (41) 1. kierto x/29
Tammityttö (39) 3.
elotar74 (41) 3.
Touhulan mamma (40) 3.
Glearblue (44)
Choco_brown (38)
hennamilla (38)
Rosella75 (40)
Ninnuska73
kiialiina (41)
~lounakehto~ (41)
Leo Pardi (40)
Torvi (42)
ruutana (39)
Meibibeibi (44)
Hupsikka (?)
harrastoive (43)
Tiuku74 (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
hupiaelämään(40+)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta.
Sen jälkeen lähetä ja vóila!



"All will be well as long as we do our best"
 
Viimeksi muokattu:
Voi Babez! :cry::cry::cry: Jaksamista tähän hetkeen ja toivottavasti jostain löytyy apu, että seuraava alkaisi ja olisi mukana loppuun saakka!

Pirtsi, älä menetä toivoa, oli kuitenkin simppoja ja sunkin osalta kuulosti siltä, että siihenkin lääkitys löytyy! Eli kaikki on vielä mahdollista ja koskaan ei tiedä ihmeistäkään! Onko täti muuten vieläkin pysynyt poissa?! Mitä sanoo testit??

Tyydelille kovasti onnea!! Tosi tosi monta elokuussa plussannutta, toivottavasti päästään kaikki loppuun! Meimiilläkin hienosti vahvistunut!

Äiti74 tuu sit kertomaan tulokset!

Zandi, maimei, jimina, woodoo ja kaikki muut vielä onnea hoitoihin ja yrityksiin ja toivon ylläpitoon!

Mikä Esterin tilanne?

ON: Pelko on päällä, vaikka kuinka yritän olla rauhallinen. Viime yönä nukkuminenkin oli jo vaikeaa ja tuntui, että nipisteli vatsassa. Mietin koko ajan oireita, että onko niitä, vähenevätkö, vieläkö olen, mikä tilanne.. Onneksi ens tiistaina tilanne selkenee johonkin suuntaan. Väsymys on vielä ollut hurja, hetkittäin olllut kuvotustunteita, ei joka päivä, eikä esim eilen..Joku päivä myös pyörrytti ni, ettei meinannut mistään tulla mitään :O Eilen piti mennä nukkumaan ennen klo 22 :O En koskaan mene ennen puoltayötä. Iltaisin maha turpoaa niin, että kävelykin meinaa olla hankalaa. Mutta ilmeisesti saattaa kuulua tähän alkuun. Isot annokset ruokaa ei mene, ähky tulee äkkiä. Rintojen arkuus vaihtelee vuorokauden sisällä paljonkin. Periaatteesssa nyt pitäisi olla rv 6+3, voi kun olisi!!
 
  • Tykkää
Reactions: Babez74
Voi Babez, että on syvältä! Ärsyttävää, sekin, että on jo odotus aika pitkälle jatkunut ja sitten mennään alaspäin ja lujaa. Toivotaan nyt, että tyhjennys onnistuu ja pääset toipumaan! Minua ärsyttää aina se eniten, että monta kiertoa menee "hukkaan": ensin jännätään, sitten petytään ja se toipuminen.... Ugh! Onkos sulla onnistuneet nuo lääkkelliset tyhjennykset?

Meimiillä on hieno plussa! Grrrrreat!

Karoliina, sulle jää nyt sitten hyvien uutisten tuohan viitta! Eli sillä asenteella sinne ultraan.

Missäs Tyydelin seuraava kuva on? Huomennako viimeistään?

Äippä-74....tuliko soittoa? Sultakin toivon hyviä uutisia.

Mulle tuli tänään postissa kasa ovulaatiotestejä ja hedelmällisyystesti. Tänään oli oviksessa jo yritystä, mutta ei vielä plussaa. Oisin tilannut sen ens viikoksi, koska isäntä on maailman äärissä.
 
  • Tykkää
Reactions: Babez74
Oi ja voi, täältähän saa lukea sekä hyviä että huonoja uutisia. Onnea plussanneille ja tsemppiä muille :)

Itse olen ihan vasta-alkaja täällä keskustelussa, sekä oviksen metsästyksessä... Aiempien raskauksien aikaan ei ollut niin kiire, ei tullut laskeskeltua oviksen ajankohtaa, vaan ihan mutu-tuntumalta mentiin silloin. Nyt, kun tuota ikää pukkaa jokapäivä lisää, niin toivoisi tietenkin pikaista tärppiä. Ovista odotellessa, jos se suvaitsisi tulla... :cautious: Hormonikierukan aikana ei tullut niin tarkkailtua oviksen säännöllisyyttä. Mutta heinäkuun alussa oli varmuudella viimeksi. Elokuussa en ole ovista tuntenut... Testit tilattu ja vastaanotettu - nyt tarttis vaan roppakaupalla kärsivällisyyttä ja onnea (y)

Plussatuulia kaikille!
 
Olen pahoillani Babez! Eikö näkynyt aiemmin ultrassa, vai etkö käynyt? Mutta niin surullista.
Kolme km:a itselläkin takana, niin enhän mä hirveän optimistinen ole.
Mutta se on varma, että tämä on viimeinen yritys. Jos tämäkin päättyy keskenmenoon, on hankittava jokin ehkäisy tai jokin toimenpide.

Olen mä tehnyt tikkuja. Joku sanoi hauskasti, että ei se km ainakaan tikkuun pissimällä tule. Siis tehnyt tikkuja, mutta en oo kehdannut valokuvata aiemmin. Äsken kuvasin, vesihana päällä...
Rsfu:n tulee tosi haalea viiva, en edes yrittänytkuvata. Apteekin testiin tuli ihan ok viiva.

http://aijaa.com/3eg1hL
 
Joo. On dpo 12. Ja ihan kiitettävä viiva siihen nähden. Esikoisesta sain negaa vielä kolme päivää menkkojen oletetun alun jälkeen.
Yleensäkin dpo10 on täysin negaa, nyt jo dpo11 antoi haamun. Siihen se sitten jääkin. Ts. ei oireita.

Tsemppiä odotteluun, äiti seiskanelonen! Josko ne hyviä uutisia olis vaan!
 
Täällä vihdoin valtavan kivulias KP1.

Babezille halauksia. Miten epäreilua
Toivottavasti sen lääkkeelisen tyhjennyksen kanssa kaikki menisi hyvin ja pääsisitte pian takaisin jaloilleen, vaikka uskon, että tuossa tilanteessa ei jaksa ajatella sitä jaloilleen nousua ihan hetkeen ja se sallittakoon.

Googlettelin paljon noita keskusteluja lapsettomuudesta, hoidoista ja semmoisista, niin yllättävän paljon löytyy tarinoita, joissa hoidot eivät ole tuottaneet tulosta, vaan luomuna on yllättäen raskauduttu

Toivoa siis on, ainakin tähtipölyn verran ja siihen pitää jaksaa uskoa.
Nyt monella meillä palstalaisella näköjään masis-fiilikset. Toisia masentaa tuleva syksy ja pimenevät illat, itse taas saan voimaa syksyn kauneudesta ja toivottavasti kroppa saa lisää puhtia siitä!
Niin ja siitä taka-vasemmalla olosta, en nyt osaa päättää olenko vai enkö ole. Jos olen poissa täältä, kenelle kertoa omista fiiliksistä? Ei näistä voi jutella oikein kenellekkään, emmekä ole asiasta sanoneetkaan mitään.. Joten kai minä jään tänne roikkumaan ja seurailemaan.

Mitä kuuluu äiti seiskaneloselle ja Esterille??


Ainiin, ehdin soittaa hoitajalle tänään pikapuhelun. Hän ei paljoa osannut tuloksista sanoa, tai oikeastaan mitään. Pyysi vaan lähettämään simppatutkimuksen heille, ja he hoitaa sen eteenpäin ja odotellaan sitten lapsettomuuspuolelle kutsua.
Yritti lohdutella, ettei jonojen julkisella pitäisi olla tällä hetkellä pitkiä, mahdollisuus olisi ehkä saada aika jo syyskuulle!
Toivotaan niin, en tahtoisi hukata enää yhtään kuukautta tähän "turhaan" odotteluun.

Niiiiin ja luin internetin ihmeellisestä maailmasta kuinka voisi edes yrittää parantaa simppojen laatua, ja uutena juttuna minulle nousi esiin L-Karnitiini. Sinkkiä, C-vitamiiniä sun muuta mies syö jo, mutta täytyy laittaa tuokin tilaukseen. Kaikki keinot ovat sallittuja sodassa ja rakkaudessa!

 
  • Tykkää
Reactions: Karoliina74
Maimei, Tyydeli, Värkki, Theran, Zandi, Jimima, Woodoo, Pirtsi, Äiti74 &Jopo73 ja Karoliina - kiitos kaikille ihanista lohdutuksen sanoista ja myötäelämisestä!! Tulee todella tarpeeseen vertaistuki! Fiilikset on just niinkuin Virkkikin sanoi, suututtaa kun menee turhaan kiertoja hukkaan. Toivottavasti tyhjennys menisi vklna hyvin - viimeksi tein sen kotona ja kaikki tyhjeni kerralla ja vuotoa 6pv. Nyt siis menen polille sisään. Ne jatkotutkimuksetkin aloitetaan samalla siellä julkisella. Jotenkin turvallisempi olo kun pääsee polille valumaan - voivat sitten pumpata vuorotellen cytoteciä ja kipulääkettä.. thumbs up! Tyydeli, kyllä oli ar ultra ja siellä just nähtiin niitä alkuja 3, mutta oli liian aikaista. Ei kande mennä liian aikaisinkaan. Tyydeli, tehtiinkö sulle 3. Km jälkeen tutkimuksia? Sulla oli oikein hieno plussatesti!! Onnee!

Äiti74-toivotaan että nimenomaan no news on good news! Eikös ne soitakin vaan jos on huonoja uutisia ja muuten tulee kirje? Ainiin, pitääkin jaksaa muistaa perua se 2. Neuvola...

Voi Pirtsi - ikävää kuulla että kp1:-( eikun taas alusta! Löysin ihan loistavan sivuston jonka kautta pääsee kaikkkin erilaisiin sivustoihin, joissa neuvotaan mitä pitäisi syödä ja tehdä, jotta munisten laatu paranisi - sen mukaan vaikutukset näkyisi 3 kk päästä ja että on tutkimustuloksia joiden mukaan muniksia voi saada lisääntymään. Tässä:http://natural-fertility-info.com/preventing-miscarriage
Siellä mainitaan se geleekin

Elokuussa raskautuneille: mitä teitte toisin kuin aiemmin? Vinkit? Ihanaa kun nyt on plussa-aaltoa!!

Jatketaan tätä vilkasta keskustelua ja yhdessä avautumista; -)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Pirunpelto
Babez, tsemppiä viikonloppuun! Onneksi sulla on tavara tullut hyvin pois aiemmin. Jospa sama olisi nytkin. Kiitos hyvästä linkistä.

Nopeasti meille gynepuolen asiantuntijoille (oikeasti meillä on tietoa paljon!), että mitäpä sanotte mun ovistesteistä??? Kp15 oli ihan nega ja kuvassa on ylin kp 16, keskellä kp17 ja alin kp18....

http://aijaa.com/BlG5DX (Kopioikaa linkki, olin jo kerennyt hävittää sivustot, kun turaan puhelimen kanssa)

Oon ihan down. Mulla on todellakin ongelmia tän oviksen kanssa,kun ei testeihinkään tule kunnon plussaa! Tuo keskimmäinen on ihan hailu ja on kai joku tosi pikainen, kun ei ikinä saa sitä bongattua. Että mitteepä tien asian kanssa?

Tyydeli, aika lupaava sun raskaustesti. Ai että kun nyt onnistuisi! Samaa kysyn sulta ja muilta plussanneilta kuin Babez: mitä teit???

Karoliina: miten sun ultra?
 
Virkki, eikös tuo keskimmäinen ovikselta näytä, ainakin minun silmään on. Kai hyödynsitte? (y)

Täällä kp 18 menossa ja Teroluteissa 4. päivä. Tikutuksen mukaan ovis oli viikonloppuna, oireita ei kyllä ollut. Ensi viikon keskiviikkona viimeinen tero ja sit kuulostellaan tuleeko menkat vai ei. Testejä ei ole yhtään varastossa, mietin et pitäisköhän joku pikku satsi tilata ensi viikon lopulle.... :geek:
 
Virkki, nopeehan tuo piikki näyttäis olevan, mutta ihan hyvältä plussalta se mun silmään näyttää. Mä en ikinä saanut testiviivaa kontrollia vahvemmaksi, mutta samalla lailla oman ovikseni huipun bongasin ja todistettavasti ovuloin.
 

Yhteistyössä