40+ so what wol.13

Perkele kyn yritän luikkii noiden testieni kanssa pitkin kämppää. Noh, pääsin livahtamaan äässiin ja ostin 2pkt Preggejä. Tein äskö ensimmäisen parin tunnin pidätelystä. "Ihan kuin jotain ois" mut ei hele se näy kameraan!

[URL]http://aijaa.com/3lZTf6[/URL]

Jos ei huomenaamulla ole alkanut, teen taas uuden ja sitten se saa luvan olla sellainen, minkä Woodiskin näkee.

Nyt on kauheet poltot selässä ja vatsassa.
Ja sorry nämä joka kuukausittaiset arvuuttelut, ootte varmaan jo menettäneet toivon minun suhteen ja varmaan olenkin viimeinen joka täällä ehkä koskaan plussaa :cautious:

Hermot!! Mielenterveys!! Saunaolut?!
 
Ei niissä mitään olekaan, paitsi vauvakuumeisen silmin ja silloinkin saa käyttää mielikuvitusta.

Uusi testi tehty aamulla ja negatiivinen se on, ei voi mitään.

Ikinä ei ole ollut menkat näin myöhässä.
Harmittaa taas niin paljon. Kerkee uudet jäsenet tulla ja mennä, minä en koskaan saa sitä plussaa testiin. En ikinä.
Eikä tähän ketutukseen ole edes sanoja, ei lohduttavia eikä parantavia. Eiköhän meistä kauan yrittäneistä jokainen tiedä tämän fiiliksen.
Jos olisin sen ainokaisen edes saanut. Kamalaa itsesäälissä rämpimistä :poop:
 
Täällä tikuteltu päivittäin ovista. Pari kertaa sain jo digiin hymiön (kp2 ja kp7) , mutta ei tainnut pitää paikkansa :LOL:

KP1- KP14:
http://aijaa.com/qvvc3H

Eilen kp13 antoi vahvan viivan, tänään jo himpun vaaleemman eli nyt taitaa olla aika lähellä the Hetki. Mitään tuntemuksia ei ole, joten vaikea sanoa. Ihan tikkujen varassa mennään. Peittoja on heiluteltu melkein päivittäin, vähän jo turnausväsymystä ilmassa... :ROFLMAO:
Josko kohta vois pitää pienen paussin...

Huomenna pitäisi sitten aloittaa Terolutit. Eli tämän kierron ei ainakaan pitäisi pitkittyä kovasti ja toivottavasti auttaa tiputteluvuotoon. Minkälaisia kokemuksia muilla on teroista? Hyötyä? Haittaa?
 
Meibijees näyttäis joo että nyt on otollinen hetki :)

Pirunpelto harmillista...mikähän mahtanee sit olla syynä pitkään kiertoon..onko ollu stressiä tjn muuta vastaavaa?? :unsure:

Mä en nyt kans ymmärrä tätä omaa kiertooni enään ollenkaan :cry:
Perjantaina kierronpäivänä 28 tuli siis ihan puskista veriholahdus...näin jälkeenpäin mietittynä ihan punaista ei mitään ruskeaa vanhaa verta jne...sen jälkeen vain pyyhittäessä punaväriä...välillä enenmmän välillä vähemmän housuihin ei mitään...ja näin on nyt jatkunut kooooko pitkän viikonlopun...en ymmärrä...ei mulla ikinä oo tälläsiä menkkoja ollu...tai mitä tää nyt sit onkaan :( En ees tiedä mistä pitäs laskea uuden kierron alku tai vanhan loppu??? Mitään menkkatuntemuksia ei oo eikä mielikään oo sellainen menkkaoloinen...tosi rauhallinen ja seesteinen fiilis (n)
 
Vitsi, mikä viivarivistö Meibijees! Oisko sulle tullut munKIN viivat. Tikutin tänään ovista, on kai kp13/14, mutta ihan vitivalkoinen oli koko tikku. Mulla on usein ovis kp17-19, mutta yleensä sitä ennen kyllä viiva vahvenee aikansa. Ehkä mun viivat on ollutta ja mennyttä.

Joku puhui niistä hedelmällisyystesteistä! Teitkö sen? Minäkin mietin, että taidan ostaa niitä ihan omaksi huvikseni. Ovulaatiotestejäkin ostan, että näen, milloin tämä runko toimii niin kuin pitäisi. Ja tietty meen otattamaan ne verikokeet sun muut.

Pirtsi, tiedän tunteen. Kyllä sitä ollaan hyvinkin aallon pohjalla aina kierron loppumetreillä ja uuden alussa. Sieltä sitten rämmitään aina ylös. Tosin nyt on jotenkin jo luovuttanut olo! En tiedä, miksi en ole keskenmenon jälkeen edes ajatellut raskautumista ja koko vauvatouhu tuntuu kaukaiselta! Apua!

Laittakaa kaikki plussanneet sitten ultrakuulumisia. Toivon ihan jokaiselle parempaa tuuria kuin itselleni. Miten Äiti -74?? Millon saat tuloksia?
 
  • Tykkää
Reactions: Pirunpelto
Minä ainakin ostin kaksi hedelmällisyystestiä (eli vaihdevuositestiä). Ne mittaavat FSH-pitoisuutta, se kun vaihdevuosien jälkeen nousee rajusti. Ensimmäisen testin tein, ja se näytti että FSH-ta on muttei liikaa. Muutaman päivän kuluttua pitäisi tehdä toinen testi, mutta olen hukannut sen. Tilaan kai sitten lisää testejä.

Tsemppiä Pirunpelto.
 
Ja Therankin vissiin plussailee, tulehan tännekin puolelle kertomaan yksityiskohtia!! Go Esteri go! Hirmuista plussabuumia on tässä kesän aikana kyllä ollut, tai siltä ainakin tuntuu.

Siis tietenkin muiden kuin itseni kohdalla... No joo, onhan täällä iso liuta kanssakärvistelijöitä! Tsempit, Pirtsi!! Kertaapa vielä, oliko teillä hoitotaustaa jo tai aikeita nyt suunnata hoitoja kohti? Mitäs Zandille kuuluu? Kukahan päivittäis listaa... Ehkä mä illalla ehtisin. Nyt täytyy sännätä töiden pariin. Ja omassa navassa ei mitään ihmeitä. Vähän innostuin lauantaina, kun kesken juhlien vessassa oli wc-paperissa todella kirkkaan punainen miniläiskä, mutta emmä oikeesti tiedä mistä se tuli. Ehkä se jo oli siinä paperissa. Se oli melkein oranssikin. Ja sitäpaitsi olis ollut joku dpo4 vasta. Tai jopa dpo3. Mä oon nyt vähän sekaisin laskutavoistani, tiistaina oli eniten ovisoireita. Mutta testi oli silloin aamulla ekan kerran hyvin plussa. Keskiviikkona ei ollut enää mitään särkyjä. No, ke joko dpo0 tai dpo1. Mennään sillä että dpo0. Tänään siis dpo5. Vasta...
 
Huomenta leidit! Mun ei niin tieteellisesti todettujen laskujen mukaan olis dpo12 ja mun mielestä aamutikussa oli haamua. Oireitakin on. Täytynee lähteä hankkimaan digi.
Mä oon viettänyt taas hiljaiseloa kun tuntuu että on niin paljon muuta, uusi työ jne... Mut tähän täytyy kommentoida kun niin tutulta kuulosta, minulla myös dpo 12 ja la sain plussaa, tosin haaleaa kahteen eri testiin...ja digi mietinnässä, mutta ajattelin malttaa vielä muutaman päivän...ehkä
 
  • Tykkää
Reactions: Jelli75 ja Esteri1
Plussia tulee, onnea!! Kesä on rakkauden aikaa. Meimii, säästä rahas, tossa on jo plussa. :)

Mulla on sellanen perusmenkkamasennusfiilis. Eli suomeksi sanottuna vitutus. Tänään kp 1, tässä kierrossa ovis osuu siis ihan keskelle lomamatkaa, jossa mies ei ole mukana. Kierrot vaan menee ja menee eikä tässä ole aikaa haaskattavana. Ei koko lomakaan oikein nappaa, rahat on loppu ja ovista pukkaa. Pitää mies raiskata just ennen lentoa, siitä 2-3 pvää ovikseen, luulisin, ni jos ois supersitkeä sperma niin ehkä se jaksais. En tiiä, tuskinpa siellä mitään tapahtuu kuitenkaan. Plääh. Tästä tulee pisin kierto ever.

Pirtsille
tsemppiä, peukutan satalasissa jatkohoitoja jos ei nyt ala plussaa tulemaan!! Kun teillä ne lähtökohdaton aika heikot, muistaakseni. :(
 
Plussia tulee, onnea!! Kesä on rakkauden aikaa. Meimii, säästä rahas, tossa on jo plussa. :)

Mulla on sellanen perusmenkkamasennusfiilis. Eli suomeksi sanottuna vitutus. Tänään kp 1, tässä kierrossa ovis osuu siis ihan keskelle lomamatkaa, jossa mies ei ole mukana. Kierrot vaan menee ja menee eikä tässä ole aikaa haaskattavana. Ei koko lomakaan oikein nappaa, rahat on loppu ja ovista pukkaa. Pitää mies raiskata just ennen lentoa, siitä 2-3 pvää ovikseen, luulisin, ni jos ois supersitkeä sperma niin ehkä se jaksais. En tiiä, tuskinpa siellä mitään tapahtuu kuitenkaan. Plääh. Tästä tulee pisin kierto ever.

Pirtsille
tsemppiä, peukutan satalasissa jatkohoitoja jos ei nyt ala plussaa tulemaan!! Kun teillä ne lähtökohdaton aika heikot, muistaakseni. :(
Woodoo pystyn niin hyvin samaistuun sun fiiliksiin...vuoden ajalta joka kuukaus.. Ja joo mä oon päättäny olla NIIN raskaana, kunnes toisin todistetaan :) toki mä sen digin vielä teen tai pari...
 
Kertokaahan äskettäin plussanneet että mitä oireita tai oireettomutta on ollut! Ne aina kiinnostaa.

Woodoo, pahoittelut ja häntä pystyyn! Ja reissuoviskaan ei ole vielä hyödytön, tuo aika voi ihan hyvin riittää! Joskus voi olla parempikin kuin saman päivän satsi.
 
Aloin oikein kalenteria tiiramaan lomanalotuksen suhteen, meil o muuten parin viikon päästä ihan sairaan siistiä. Miehen raiskaamiseen oviksen kynnyksellä on apauttiaralla työpäivän jälkeen 2min aikaa ja silloin kotona on omat lapset plus matkakaveri lapsensa kanssa. Ei yhtään ihmettele hei mitään kun tungetaan kahdestaan makkariin.. Täytyy sanoa, että jos mä menisin kaverin luo ja oltais lähdössä yhdessä matkalle niin kyllä pikkasen kattoisin kieroon ku just ennen lähtöä kaveri lähtis miehen kanssa makkariin tuhisemaan. Voi jippii.
 
  • Tykkää
Reactions: Karoliina74
MAANANTAI 17.8.2015


nimi / ikä.....monettako kuumeilee..........kp / kierron pituus

Katjusmaaret (41)..........4............... 49 kp/26-29
Mileena74 (41)...............3.................35kp/28-30
Pirunpelto (39)...............1.................35kp/29-30
Theran (36)....................4.................32kp/31-35
Jelli75 (39)......................3.................27kp/26
Esteri1 (42).....................2.................26kp/
Minttu 71 (43).................5..................26kp/30
Meimii (41)..........................................26kp/27
Tyydeli (42)....................2....................24kp/28-30
Martza (44)..........................................24kp/30
Johanna75 (40)...............6.....................22kp/
Tikru-78 (37).........................................18kp/
MaiMei (39) ....................2....................18kp/26
Tammityttö (39)..............3...................?/?
Anuliini1975 (40)............1......................16kp/25-29
Meibijees(37).................2.......................15kp/32
Virkki (39).........2....................................15kp/26
mama na baba (42)..................................13kp/27
Kalabaliikki (39)........................................11kp/22-28
C. rotundifolia (40)..............2....................7kp/26-29
SuloinenSalaisuus (40)................................5kp/25
Jimima (43).......................2......................4kp/28-30
Pilvilinna74 (40)..................6.....................4kp/25
Woodoo(40)...................4.........................1kp/24-26


Piinailupäivät:

Mileena-74(41).....................dpo 21
Pirunpelto (39).....................dpo 20
Esteri1(42).......................... dpo12 (aamuhaamu?)
Tyydeli (42)..........................dpo 10
MaiMei.................................dpo 5


Plussanneet: :love:

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina...........(39) - 02/2015
Sahramiini...........(43) - 03/2015
flutur................. (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Babez74 .............(41) - 7/2015
KeltainenSeepra......... -8/2015
Karoliina74..........(40) - 8/2015
Meimii.................(41) -8/15

2014
Saana72 ...........(41) - 02/2014
Iines* ...............(40) - 03/2014
Tuuliannaliina ....(40) - 03/2014
Esteri1 ..............(40) - 05/2014
Vesipossu ..........(41) - 07/2014
Jopo73 ..............(41) - 08/2014
Fleur .................(39) - 09/2014
bugsy ................(44) - 09/2014



Taustailijat:
Touhulan mamma (40) 3.
Zandi (40) 2. Syyskuussa seuraava hoitokierros
Glearblue (44)
Choco_brown (38)
hennamilla (38)
Rosella75 (40)
Ninnuska73
kiialiina (41)
~lounakehto~ (41)
Leo Pardi (40)
Torvi (42)
ruutana (39)
Meibibeibi (44)
Hupsikka (?)
harrastoive (43)
Tiuku74 (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
hupiaelämään(40+)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta.
Sen jälkeen lähetä ja vóila!



"All will be well as long as we do our best"
 
Viimeksi muokattu:
Huh! Listan tietojen oikeellisuus sitten hakusessa, vi**umaista päivittää monen päivän jälkeen. Jos se edes suurinpiirtein olisi sinnepäin.

Tänne kuuluu samaa kuin ennenkin. Paskaa sanon minä!


Omasta kiukuttelusta huolimatta vilpittömät onnittelut plussaajalle ja haamuilijalle Esterille sekä Meimiille.


Niin, tästä omasta tilanteesta siis sen verran, miehen simppanäyte aiemmin todettu hitaaksi. Minulla oli endo epäily, joka taasen edellisessä ultrassa ei sanonut mitään?
Verikokeet ja uusi simppanäyte annettu ja lähetettä lapsettomuushoitoihin odotetaan koko ajan. Mulla oli verikokeessa ongelma siinä prolaktiinissa, mutten sen enempää vielä tiedä asiasta, ennenkun tavataan lääkäri ja kunnallisella puolella ollaan, eli saadaan odottaa varmaan ihan hemmetin pitkään vielä.
 
Pirunpelto pahoittelut.. :( Toivon todella että saisitte sen oman käärön.

Onnea plussista. :)

En mä vielä usko tuohon plussaan.. huomen aamuna digi ja jos se sanoo että raskaana niin sitten uskon. :rolleyes:

http://aijaa.com/6R6ssn
2. http://aijaa.com/mGlE7o

Ai oireita.. vähän sellainen kesto krapula olo ollut mut oon laittanut senkin hyvän mielikuvituksen piikkiin. Ja väsymys on pikku hiljaa hiipinyt..just nukuin pari tuntia ja voisin mennä takaisin. Ei voi tietää vaikka olisi vaan kisaväsymystä.o_O
 
  • Tykkää
Reactions: Karoliina74
Yritin päivittää listaa tietoni... Ei onnistu ei:unsure:
Eli ikä 41, kuudes lapsi ja kp on nyt 26/27

Niistä oireista, ei niitä oikeestaan ole ollu, ainoa johon kiinnitin huomiota oli jokunen päivä oviksen jälkeen pyyhkiessä paperiin jäänyt veriviiru. Yöt on ehkä levottomampia hieman. Perjantaista lähtien on tullut kuvotuksen aaltoja jotka tulee ja menee. Ihan sama onko ruokailusta minuutti vai useampi tunti. Tissit ovat jotenki täyteläiset ja lämpimät (ja hellu tykkää:LOL:). Kasvoja myös kuumottaa, mut mitään kovin erikoista en osaa kyllä eritellä. Keväällä keskenmenneessä oli kyllä paljon enemmän oireita tosin olihan se kyllä jo paljon pitemmälläkin. Mutta näillä mennään.

Theranille Onnea myös, muistanko oikein ett olit tehnyt myös Yes or no -testin.
Jokos Esteri teki digin?
 
Moikka! Ilmoittaudun mukaan kuumeilijoihin. Ikää 41 v., siis ihan vast'ikään tämä ikä täyteen tullut... Hormonikierukka poistettu vajaa viikko sitten. Kaksi lasta entuudestaan, 10 ja 7 vuotiaat. Ja nyt iski sitten iltatähtikuume :) Tai ei kirjaimellisesti justiinsa nyt, vaan tuossa keväällä... Harkitsevaisena ihmisenä meni vähän aikaa, ennenkuin uskaltauduin kierukan poistoon :p
Vielä vähän hämillään, että olikos tämä nyt varmasti järkevä ratkaisu, olenko liian vanha, onnistuukohan raskautuminen jne... Kaikenlaista pyörii mielessä. Siksipä etsiydyinkin tänne lueskelemaan muiden parttiarallaa saman ikäisten mietteitä :)
 
  • Tykkää
Reactions: Jelli75

Yhteistyössä