40+ so what wol.13

Kuukautiset tulivat myöhässä. Tällä kertaa en testaillut etukäteen, vaan tein yhden testin vain kun vuoto oli jo päivän myöhässä. Negaa näytti. Näin arvelinkin kun festit oli tässä kierrossa surullisen surkeat. Nyt siis KP5 jo.
Uskon että kuukautisia myöhästytti nyt työpaikan vaihdoksesta johtunut stressi ja jännitys. Muuten ne ovat tulleet aika kellon tarkasti ajallaan. Vai alkavatko vaihtarit nyt häh? Täällä oli muitakin työpaikkaa vaihtaneita, oliko teillä jotain tällaista silloin?

mama na baba, kyllä kaikki vaikuttaa kuukautisiin, silloin kun mulla tuli ne ittestään niin ei koskaan joulukuussa :D Ilmeisesti jotenkin joulun sähellys vaikutti :)

Itte onnistuneesti tuli vietettyä viikonloppu kaveriporukalla mökillä, siis onnistuneesti, koska oli mukavaa ja koska en jäänyt kiinni :D Vetelin sujuvasti alkoholitonta kuoharia, pullon pidin piilossa.. Sen verran oudompaa porukkaa mulle, että kukaan ei ihmetellyt, etten syönyt feta- ja halloumijuustoa! :D Kieltäydyin myös muiden kuohareista.. Omassa kaveriporukassa ei ois mennyt läpi.

Lomat on loppu ja työt alkaa piakkoin ja nyt jännittää, miten vuorotyö vaikuttaa, erityisesti yötyöt ahdistaa jo etukäteen, jostain syystä on sellainen fiilis, että se ei tee hyvää raskaudelle. Oireita ei paljoa ole ollut, muuta kuin rintojen tai nännien aristus ja turpoaminen välillä ja väsymys. Ihan vähän ollut vatsassa nippailua, tosi paljon vähemmän kuin viimeksi, hyvä kai.. Väsymys on kyllä kiva, nukahdan hyvin iltaisin, aamuisin, päivisin ja autossa. Nukun joka hetki näköjään, kun on mahdollista :D

Viimeksi muokattu:
Tervemoi!!

KEltsille onnea!

Mulla kp 20 ja odottelen uuteen kiertoon pääsyää. Mulla ainakin menkat näyttää nyt ihan iän myötä muuttaneen muotoaan, kierto heittelee ja vuodot lyhenee. Stressin en ole koskaan huomannut vaikuttavan mitenkään.

Sais alkaa uus setti jo, voisi sitten haaveilla onnistuneesta ovulaatiosta.. Jos ois rahaa niin ettei p*skalle taipuis
kävisin joka kierrossa kattomassa tapahtuuko jotain. Koska rahaa ei ole liikaa pitää vaan arvailla ja toivoa.. Mistähän toi :poop:sanonsta mahtaa olla peräsin, ja mihin se viittaa?

No mutta pian kohti uutta ovulaatiotoivetta, tv woodis

Hellou naiset! Yritän urkkia mitä kaikkea täällä on tapahtunut ja bongasin keltsin - ONNEA!!
Ja oliko äiti74:sen testeissä jotain häikkää? Toivon kovasti puolestasi hyviä uutisia ainoastaan. On se niin ärsyttävää, ensin toivoa plussaa testiin. Sitten jos saat sen niin alkaa muut huolet, seulat,KM:t sun muut. Toki meidän ikä alkaa olla riskiaikaa, mutta harmittaa silti. Eikö sitä evoluutiota voisi siirtää niin, että alkupäästä nipistettäisiin ja jatkettas tänne elämän puolelle.
Ei mulla ainakaan olleet lapset mielessä kun vasta reilusti 20+ jälkeen. Ja "lisääntymiskykyinen" olen ollut 12-vuotiaasta saakka :cautious:

Noh. Verikokeissa siis käyty ja miehen näyte tutkittavana taas. Pelkään tuloksia hirvittävän paljon.
Ollaan niin kauan yritetty ja rehellisesti sanoen meillä ei ole varmaan koskaan ollut seksitöntä kautta 4 päivää pidempään. Eli sekin puoli on kunnossa ja ei tärppiä.

Soitin omista kokeistani ja hoitaja sanoi, että joku p-kirjaimella alkava hormoni ei ole viitearvoissa, oisko ollut prolaktiini?
Lääkäri ottaa kantaa kuulemma siihen sitten joskus, kun aika lapsettomuuspuolelle tulee. Eli tähän uppoaa niin paljon taas aikaa että :(
Taloudellisista syistä yksityiselle ei pysty nyt menemään.

Ja kyllä, olen testannut pro matriksen, se on blankko.

Tsemppiä, tukea ja tasaista mielenterveyttä naiset! :rolleyes:

TIISTAI 11.8.2015

nimi / ikä.....monettako kuumeilee..........kp / kierron pituus

Katjusmaaret (41)..........4............... 43 kp/26-29
Mileena74 (41)...............3.................29kp/28-30
Jimima (43)...................2.................29kp/28-30
Pirunpelto (39)...............1.................29kp/29-30
C.Rotundifolia (40).........2..................28kp/26-29
Theran (36)....................4.................26kp/31-35
SuloinenSalaisuus (40) ......................25kp/26
Pilvilinna74 (40)...............6.................24kp/25
Woodoo (40)..................4.................21kp/24-26
Jelli75 (39)......................3.................21kp/
Esteri1 (42).....................2.................20kp/
Minttu 71 (43).................5..................20kp/30
Meimii ()..............................................19kp/
Martza (44)..........................................18kp/30
Johanna75 (40)...............6...................16kp/
Tikru-78 (37).......................................12kp/
MaiMei (39) ....................2....................12kp/26
Tammityttö (39)..............3...................?/?
Anuliini1975 (40)............1....................10kp/25-29
Meibijees(37).................2......................9kp/32
Virkki (39).........2..................................9kp/26
mama na baba (42)................................7kp/27
Kalabaliikki (39).....................................5kp/22-28

Piinailupäivät:

Mileena-74(41).....................dpo 15
C.Rotundifolia (40)...............dpo 15
Pirunpelto (39).....................dpo 14
Jimima (43)..........................dpo 13
Tyydeli (42)..........................dpo 4

Plussanneet: :love:

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina...........(39) - 02/2015
Sahramiini...........(43) - 03/2015
flutur................. (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Babez74 .............(41) - 7/2015
KeltainenSeepra...........() - 8/2015
Karoliina74..........(40) - 8/2015

2014
Saana72 ...........(41) - 02/2014
Iines* ...............(40) - 03/2014
Tuuliannaliina ....(40) - 03/2014
Esteri1 ..............(40) - 05/2014
Vesipossu ..........(41) - 07/2014
Jopo73 ..............(41) - 08/2014
Fleur .................(39) - 09/2014
bugsy ................(44) - 09/2014

Taustailijat:
Touhulan mamma (40) 3.
Zandi (40) 2. Syyskuussa seuraava hoitokierros
Glearblue (44)
Choco_brown (38)
hennamilla (38)
Rosella75 (40)
Ninnuska73
kiialiina (41)
~lounakehto~ (41)
Leo Pardi (40)
Torvi (42)
ruutana (39)
Meibibeibi (44)
Hupsikka (?)
harrastoive (43)
Tiuku74 (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
hupiaelämään(40+)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta.
Sen jälkeen lähetä ja vóila!

"All will be well as long as we do our best"

Päivitin listan, toivottavasti meni jotenkuten oikein. :)

ONNEA Keltsille! (y)

Itse kuumeilen täysillä. KP 29 /DPO 13 menossa ja odotan menkkojen alkavan perjantaihin mennessä (luteaalivaihe aina 15-16 päivää). Pieni toivo tietysti elää, mutta yritän pitää jalat tiukasti maassa, kun se pettymys on 99% varmuudella kuitenkin taas edessä. :notworthy: Noh, kattellaan.

Pirtsi, googlettelin eilen tuota prolaktiinia ja vaikutti siltä, että siihen lääkitys auttaa! Toivottavasti testit osoittaa juurikin jotain sellaista, mihin lääkitys tehoaa! Kauheeta kyllä tuo odottaminen, tsemppiä ja jaksamista siihen.

Täällä ei mitään uutta, oireet samat, ei kovin mittavat eli varhaisultran odottelua.. Mites keltsi ja babez, käyttekö varhaisultrassa? Testannut en ole lauantain jälkeen, mutta sellaisen viikkotestin vielä tahtoisin tehdä..

Karoliina, olen täällä koko aamun guuglettanut varhaisultrajuttuja työpöydän ääressä :D eli olen ehkä menossa. Millä viikoilla sulla on se tulossa ja osaatko sanoa hintaluokkaa?

Alavatsan jomottelu jatkuu edelleen. Pitäisköhän tästä huolestua? Tissit arat ja iltaisin pitää mennä ajoissa nukkumaan. Ei muita oireita. Aika kuluu hitaasti...

TIISTAI 11.8.2015

nimi / ikä.....monettako kuumeilee..........kp / kierron pituus

Katjusmaaret (41)..........4............... 43 kp/26-29
Mileena74 (41)...............3.................29kp/28-30
Jimima (43)...................2.................29kp/28-30
Pirunpelto (39)...............1.................29kp/29-30
Theran (36)....................4.................26kp/31-35
SuloinenSalaisuus (40) ......................25kp/26
Pilvilinna74 (40)...............6.................24kp/25
Woodoo (40)..................4.................21kp/24-26
Jelli75 (39)......................3.................21kp/
Esteri1 (42).....................2.................20kp/
Minttu 71 (43).................5..................20kp/30
Meimii ()..............................................19kp/
Tyydeli (42)....................2...................18kp/28-30
Martza (44)..........................................18kp/30
Johanna75 (40)...............6...................16kp/
Tikru-78 (37).......................................12kp/
MaiMei (39) ....................2....................12kp/26
Tammityttö (39)..............3...................?/?
Anuliini1975 (40)............1....................10kp/25-29
Meibijees(37).................2......................9kp/32
Virkki (39).........2..................................9kp/26
mama na baba (42)................................7kp/27
Kalabaliikki (39).....................................5kp/22-28
C. rotundifolia (40)..............2...............1kp/26-29

Piinailupäivät:

Mileena-74(41).....................dpo 15
Pirunpelto (39).....................dpo 14
Jimima (43)..........................dpo 13
Tyydeli (42)..........................dpo 4

Plussanneet: :love:

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina...........(39) - 02/2015
Sahramiini...........(43) - 03/2015
flutur................. (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Babez74 .............(41) - 7/2015
KeltainenSeepra...........() - 8/2015
Karoliina74..........(40) - 8/2015

2014
Saana72 ...........(41) - 02/2014
Iines* ...............(40) - 03/2014
Tuuliannaliina ....(40) - 03/2014
Esteri1 ..............(40) - 05/2014
Vesipossu ..........(41) - 07/2014
Jopo73 ..............(41) - 08/2014
Fleur .................(39) - 09/2014
bugsy ................(44) - 09/2014

Taustailijat:
Touhulan mamma (40) 3.
Zandi (40) 2. Syyskuussa seuraava hoitokierros
Glearblue (44)
Choco_brown (38)
hennamilla (38)
Rosella75 (40)
Ninnuska73
kiialiina (41)
~lounakehto~ (41)
Leo Pardi (40)
Torvi (42)
ruutana (39)
Meibibeibi (44)
Hupsikka (?)
harrastoive (43)
Tiuku74 (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
hupiaelämään(40+)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta.
Sen jälkeen lähetä ja vóila!

"All will be well as long as we do our best"

Viimeksi muokattu:
Hello muijat!

Mitä, eikö Pirtsillä haamua?! No johan! Tsemit ootteluun! Mä oon alkanut tulla tulokseen että ei multa ole mitään prolaktiinia edes testattu. Eiks se oo se että tietty kellonaika eikä saa sitä ennen mies hiplata eikä itekkään ;)? Missään papereissa ei tuota näy. Mikseiköhän multa sitä tarttenu testata?

Jimimalle peukut!! Kaikki on mahdollista!!

Ellen ole Keltsiä onnitellut, niin onnea! Voimia kaikille varhaisultran odottelijoille! Olispa siinä (kamalassa) jamassa...

Toisaalta on jotenkin ollut nyt rauhaisa mieli. Ehkä tässä jotain työstöä koko ajan tapahtuu. Siis siihen suuntaan että kyllä yhden lapsenkin kanssa on ihan jees. Eipähän ainakaan ole tavis ;) 2 lasta, koira, rivari ja farmari. Kaks vikaa kun noista kuitenkin jo on...

Täällä ovisplussapäivä ja festit oli tällä erää aamulla, kun poitsu saatettu päiväkotiin. Kertakaikkisen ihanaa, ettei tarvi illalla 11 aikaan!! Vitsit se on väsyttävää :) Viikonloppuna oltiin mökillä, sielläkin suht hyvin omaa rauhaa. Yllättävänkin myöhäinen plussa, kun kp12 vasta tuli. No eilen illalla oli jo melko vahva et ehkä jo yöllä piikki saavutettiin.

Olen juuri junassa ja ohitin jonkun teollisuushallin, jonka katolla luki "Saapuva tavara". Sepä osuvaa!

MaiMei kp12 dpo -1 tai 0.

Keltsi, ei varmaankaan ole syytä huoleen!!!!! Alkuraskauden on täynnä jos jonkinlaista jomotusta ja muistan kyllä molemmista raskauksista hyvin menkkamaisen jomotuksen alavatsalla! Ekalla kerralla mun kaveri lohdutti mua, että se on nimenomaan merkki siitä, että siellä kohtu kasvaa ja kaikki on hyvin. Näin varmaan sullakin :)

Dodii, pahoittelut uuteen kiertoon joutuneista! Nopeeta ajan joutumista vaan, että pääsette festeileen!

Kyllä menee täälläkin aika hitaasti! Keltsi mulla on aika 25. päivä, eli se on kai raskausviikolla 7! Olisivat antaneet jo ens viikolle (eli rv6) ajan, mutta aattelin, että se on liian aikaisin.. Nyt vähän harmittaa. Mä muistelisin, että se maksoi viimeksi jotain 120€.

Aika monella jännät päivät just nyt! Raportteja ja testejä kehiin!!!

Rupesin sitten googlailemaan tuota varhaisultraa ja siellä puhutaan, että olis ehkä parempi mennä vasta rv 8.. No mä meen tonne ja meen sitten vaikka seuraavalla viikolla uudestaan! Tekis mieli kyllä soittaa, että voisinko jo ensi viikolla tulla. Nooh odotellaan rauhassa...

Onnea onnea plussan kanssa jännittäville ja tsemppiä sitä vielä jahtaaville!

Onpa tosiaan ollu outo kesä kaikin puolin! Mulla on yleensä ollut suht. säännöllinen 26 pv kierto ja ovisoireita n.kp 12. Noh, eipä vaan tässä kierrossa, vaikka toiveet oli lomafiiliksissä pilvissä ja greppimehutkin mallikkaasti aloitettu ;) Olikohan sitten juurikin se greippi, kesäkuun työstressi vai sattuma, mutta päähän otti ja lujaa! Ikäkriisiäkin yrittää pukata.. Murr!! Mutta ylihuomenna olisi tämän ikäneidon tsekkaus lääkärissä, olisko mitään vinkkejä?

Ainiin siis sori. Näissä morkkiksissa ei muista enää tikkukuvia, eli mulla menee ilmeisesti tosi huonosti.
Korjataas asia.
One Step varmaan tunnin jälkeen (viivanpaikka)
[URL]http://aijaa.com/78YDcH[/URL]

Ja MaiMei, en tiiä miks nyt tuli blankkoja testejä?! Ehkä siks kun en jaksanut jemmata niitä muutamaa tuntia tai en ole ehtinyt ostamaan pregcheckiä tai rfsu:ta?

Menkat piti alkaa tänään, ei alkanut. On flunssa päällä ja kammottava stressi..

Miltä näyttää Pirtsin testi tänään? Ihan kuin olisin tuossa eilisessä nähnyt viivan häivähdyksen...

Karoliinalle tsemppiä ultran odotteluun! Miten voikin aika kulua hitaasti! Mulla on vielä varaamatta ja arvon täällä, että varatako vai ei.

MaiMeille peukut pystyyn, että "tavara" todellakin saapuu perille :D

Ja tsemppiä Woodoo ja muut hitaan ajan kanssa kamppailevat. Saiskohan noita kelloja juoksemaan jotenkin nopeammin?

Kiitos onnitteluista, rauhoittelusta ja ylipäänsä vertaistuesta. Ollaan me vaan huippuporukka! Varasin tänään neuvolan, joka on nyt sitten 14.9. Toivottavasti päästään tuonne asti. Terkkari laski viikoiksi 4+5. Omien laskujen mukaan (oviksen mukaan laskien) tänään olisi 5 tasan.

Huomenta!

En tehnyt testiä tänään, kun luulen et toi on se saamarin sama viivanpaikka mikä aina ja menkkaolot alkoi.
Alkaako mulle tulle järkeä päähän testien kanssa? Tästäkö se alamäki nyt alkaa? Hulluna olisi hauskempaa :D

voi viivan paikka! Minä sain ressikohtauksen tänään, kun katsoin, että oisko pikkuhousunsuojassa jotain pientä väriä vai ei, valkovuotoa on kyl ni kauheest enemmän ja hikoilee, että voihan siin väriä vähän olla. Phuuh sit oonki juossu tuijottamassa housuihini puolen tunnin välein tai no vartin.. Voi kun nyt pysyisi tuolla! Niin mitään uutta väriä eikä tuokaan kunnollista ollut, mutta kun viimeks alkoi pienellä rusehtavalla tipalla niin..

On tääki kanssa, ei voi ees mitään rauhottavaa ottaa, eikä edes ole mitään sellaista :D

Onnea Keltsi plussasta! Nyt vaan jännätään ja odotellaan ultraa.
Karollina, musta tuntuu, että valkovuoto on hyvä juttu. Muistan ekasta, et ravasin koko ajan vessassa ja vahtasin, tuleeko vuotoa vai keskenmenoa vai mitä. Näistä keskenmenneistä valkovuoto on ollut tosi niukkaa. Tosin kai nää raskaudet on yksilöllisiä tuonKIN suhteen.

Meikkis kävi lääkärillä.... Olipahan reissu. Yleislääkäriltä vinguin lähetteen eteenpäin. Parasta oli, et se kysyi, mitä haluan. Selitin labrat, aikaisemman hoitosuunnitelman ja sit tän lähetteen sairaalaan jatkotutkimuksiin ja -hoitoihin. Laittoi kiltisti labrat ja lupasi lähetteen jatkotutkimuksiin. Mutta nyt tarviin teidän apua. Sanooka, pitikö AMH, LH JA FSH ottaa kierron tietyssä vaiheessa??? Mulla ja lääkärillÄ oli eriävä mielipide asiasta ja en oikein luottanut häneen, koska hän kysyi minulta, mitä tämä AMH mahtaa tarkoittaa.... :whistle:

Oon ruvennut miettimään, pitääkö tässä pikku hiljaa vaihtaa nimeä Virkistä Värkiksi, kun asia ja elämä pyörii aikalailla sen ympärillä.

T: Värkki ;)

Yhteistyössä