40+ so what wol.13

Moi,

Tikuttelusta lekurit on varmaan vähän eri mieltä, mun eilinen oli sitä mieltä että hormoni nousee vaikkei ovuloisikaan joten ovuloimatonta kiertoa se ei näytä. Näin nyt ainakin tämä kierto mulla kun eilen kuitenkin kunnon viivan tikkuun sain eikä toimintaa ole. Jotenkin antoi ymmärtää että se hormoni on mitä on ja näkyy miten sattuu. Viime päivien tikuutulosten valossa tämä pasta tukee käsitystä.

Ilm siis letro on uusi clomi? Nyt olen oppinut että clomikin tekee oviksen, terot tasoittaa kiertoa mutta mikä on pimpula luge? Jotenkin ilm letro parempi kuin clomi kun ykskaks siitä puhutaan..? Mulle tais lääkäri puhua tuosta että folleja voi tulla liikaa, ja siksi ultrataan. En tiedä sitten millä perusteella niin ajatteli jos tässä kuussa oli ihan kuollutta? Miksei kaikilla sitten tulisi liikaa? Annostukseksi laittoi 1 per pvä, osalla vissiin kahta että sitä suuremmalla syyllä ei luulisi liikaa tulevan.. En kuitenkaan ala toiselle lääkärille menemään, tosiasia on että 40 + niin hedelmällisyys laskee eikä se yhtään muuttais tilannetta vaikka toinen lekuri olisi sitä mieltä että saattaa onnistua. Yritys jatkuu hetken ja niinhan sen mulla oli muutenkin tarkoitus mennä, että jossain kohtaa lopetetaan. Katsellaan.

Äiti74 tsempit, toivotaan että kaikki hyvin!!

Äiti74, huolion varmasti kova mutta muista että ikä lisää riskiä aivan älyttömästi. Sikäli olisin luottavaisin mielin. Mä olin sen about 36v kuopuksen nt ultrassa ja silti riski pompahti hälyrajalle vaikka nt ja muut oli ok. Kaveri oli 39 ja riski hälytti (muut arvot ok) ja kävi punktiossa. Kaiki ok.. Ikä ja turvotus on suurimmat jotka sitä hälyä nostaa.

Letrot nostaa suosiota koska on todettu että mm monikkojen riski vähenee ja ne on jollain tapaa turvallisempia käytää. Yksityiset klinikat määrää pääsääntöisesti vain niitä. Kuulemma clomit ei saisi enää nykypäivänä edes lupaa tähän lapsettomuushoitoon. Näin sairaalan proffa kerran mulle selitti :) Ajatuksena ne on siis clomeja vastaavia vaikka toimii vähäm eri mekanismilla. Ja esim limakalvoa ohentavaa vaikutusta ei pitäs olla niinkuin clomeilla.

Peukut tänne kaikille <3!!

Jatketaan lääkeinfoa... Luget (lugesteron) on taasen ikävää mömmöä alapäähän tuottava keltarauhashormoni. Eli sillä pyritään tukemaan alkuraskauden keltarauhashormonitoimintaa. Ettei siis huonon keltarauhastuotannon takia tulis keskenmenoja. Mutta hyvin kiistanalaista on sen tukeva vaikutus, monien mielestä vaan pitkittää km:n tulemista (eli tukee ns. Epäkelpoa alkiota, ja km tulee heti kun lääkkeen lopettaa). Mutta tehokkaasti pitää välivuodot ja vuodonkin joskus poissa. Itsellä oli luget kaikissa "hoitokierroissa" ja aloin ottamaan niitä plussan jälkeen ihan varmuuden vuoksi, ei niistä kummempaa haittaakaan ole. Lopetin kuitenkin ajat sitten. On niitä siis ärsyttävä käyttää kun tungetaan yleensä alapäähän ja sulaa sitten osittain pois pikkareihin. Terolut on myös keltarauhasta tukeva, ja mulle määrätty pitämään välivuodot pois. Vähän sama vaikutus kuin lugeilla. Niitäkin siis popsin plussakierrosss. Aika lääkehörhö oon ollut, ihme jos kaikki olis kunnossa.

Tammis, joo ikä on iso tekijä, mutta lisää ihan oikeasti riskiä, ettei voi oikein sitä miettiä tästä kokonaisuudesta poiskaan.

Kylläpäs täällä tapahtuu!! Sekoiluelokuu :)

Woodoo ja Äiti74: harmillisia uutisia, mutta kaikki varmasti kääntyy vielä parhain päin!

Woodoo: kuulostaa jotenkin tylyltä lääkäriltä. Tuntuu, että jotkut on tuollaisia, kun ikää on sen 40 about. Että mitä nyt enää edes yritätte. Tosi outoa, ettei ohjannut jatkosta sen kummemmin. No sait letrot sentään. Katsotaan, mitä niiden kanssa tapahtuu. Otetaanpa kaikki ensi kierrosta letrokierto! Mulla on niitä määrätty 2kpl kp2-6, vaikka folleja on aina ollut kunnon määrä. Mä kävin alkukeväästä kp9 vasta ultrassa, silloin jo oli 19mm johtofolli. Letrot kai on rintasyöpälääkkeitä myös, olikos se niin. Joku syöpälääke kuitenkin. Entä jos oliskin piilevä syöpä, niin parantaiskohan senkin... No ehkä pitäis olla isompi annostus. Mä haen omat letroni tässä nyt hyvissä ajoin ennen seuraavaa kiertoa.

Woodoo eiks sulla ollutkin usein tosi pitkään vahvaa ovisplussaviivaa? Et festit jatkuu ja jatkuu :) Mietin vähän silloin, että jos hormoni pysyy yllä ja yrittää tehdä jotain, mutta mitään ei ole tehtävissä, niin se vähän niinku jää päälle. Hurjaa kyllä! Isot pahoittelut, varmaan aika järkyttävää kuulla tuollainen uutinen noin vain. Olis kiinnostavaa tietää sun AMH-arvo, munasolureservilukema siis. Mutta tosiaan, kyllä ne munikset saa buustattua vielä käyntiin, uskoisin!

Äiti74: tsemppiä odotteluun! Luotetaan, että tulos on huojentava!! Ei tarvitse vastata, jos aihe on arka, mutta olette ehkä jo miettineet, että mitä tehdä, mikäli riski onkin yhä korkea lisätestienkin jälkeen? Itse olen tuota toisinaan miettinyt, ja vaikeaa on. Mies ei missään nimessä haluaisi pitää Down-lasta, mä en ole yhtä 100% varma. Olen itse tosiaan ollut vammaisalalla töissä ja tunnen paljon Down-lapsia ja aikuisiakin. Mutta sitten on tietysti kaikki sydänvaivat ja muut, että millä tasolla vammaisuus olisi. Minne voi vetää rajan... Mikä on ihmisarvoista elämää... Nää ovat mielettömän vaikeita kysymyksiä!!

Meibijees: myös sekavaa siellä, tsempit kans! Kannattaa varmaankin lääkkeillä säännöllistää kiertoa.

Täällä menkkaisaa hiljaiseloa vielä, mutta viikonloppunahan se taas on festien paikka, ja alkuviikosta, nopeasti nää kierrot aina menevät. Yk16 on nyt.

Kylläpä täällä tapahtuu. :eek:

Ensinnäkin Karoliinalle onnittelut! Ihanaa! :) Toivottavasti kaikki sujuu hyvin! Tuli muuten näistä sinunkin testailuista taas mieleen miten "tietämätön" tai luottavainen olin itse kun plussasin esikoisesta. Tein ensin yhden testin, joka oli selkeä plussa vaikkei ollut ihan tasavahva viiva vielä, ja seuraavana päivänä vielä toisen varmistaakseni asian. Ei tullut mieleenkään että "pitäisi" testata vielä lisää, jotta näkisi että viiva vahvistuu. :D Olin tyytyväinen kahteen plussatestiini ja seuraavan varmistuksen sain varhaisultrassa. :love: Jos nyt plussaisin, minusta kuoriutuisi varmaan myös himotestaaja, joka uittaa testejä joka päivä. :ROFLMAO:

Äiti74, pahoittelut seulassa kärähtämisestä! Mutta ikähän tosiaan painaa tosi paljon, joten jos veriarvot ovat vähänkään normaalin rajoilla, saattaa hälytys tulla. Ja sikiöhän voi olla täysin terve, vaikka veriarvoissa olisikin häikkää. Oliko niskaturvotus minkälainen? Toivottavasti sinulla on kaikki kunnossa. Pidän peukkuja.

Woodoo, olipa sinulla lääkärikäynti tosiaan. :eek: Luin kirjoituksesi eilen ja samastuin jotenkin niin täysillä siihen, vaikkei minulle ihan noin suoraan ole kukaan mitään sanonut, mutta eilen mulla oli sellainen epätoivoinen olo ja surin jo valmiiksi sitä etten todennäköisesti toista lasta saa. Mutta kai ne munasarjat elää vähän ylä- ja alamäkeä välillä, ehkä ne herää sulla henkiin ensi kierrossa. Mulla oli sama tilanne keväällä 2014 keskenmenon jälkeen, kun menin jälkitarkastukseen. Silloin lääkäri totesi että ei näy oikein mitään toimintaa kummassakaan munasarjassa ja sanoi just sitä, että kyllä ne siitä varmaan vielä herää. Tosin oli silloin se keskenmeno takana, saattoi vaikuttaa. Nyt helmikuussa gyne sanoi että näkyy yksi johtofolli ja pari pienempää, ikäiselleni oli ihan normaalia, mutta niitä pieniä pitäisi oikeastaan olla enemmän ainakin nuoremmilla. Nämä follit oli silloin oikeassa munasarjassa, vasemmassa ei näkynyt mitään. Riitti masentamaan mua. :notworthy: Huhtikuussa kävin uudestaan, jolloin taas vasemmalla puolella näkyi yksi komea johtofolli, muttei mitään muuta, ei niitä pieniä ollenkaan. Oikealla ei ollut mitään. Kysyin mitä se tarkoittaa, että onko tämä nyt mun viimeinen munasolu kun ei näkynyt niitä pieniä ollenkaan, mutta näin ei kuulemma ole, vaikka onkin merkki siitä, ettei munasarjat enää ole ihan loistokunnossa. :confused: Mutta molemmat ovat siis mulla olleet ihan unessa joissain kierroissa, mutta sitten taas aktiivisia. Joten älä vielä heitä pyyhettä kehään. Ei ne lääkärit mitenkään hehkuttaneet minunkaan raskautumismahdollisuuksia, mutta eivät onneksi ampuneet täysin alaskaan. Kylmät faktat löivät kyllä pöytään, joten aika masentunut olo jäi molemmista käynneistä. Kohdun limakalvot ovat mulla toistaiseksi olleet onneksi joka kerta oikein priimalaatua, joten ongelma lienee munareservissä ja munien laadussa.

Kaikille epämääräisten testien ja kiertojen kanssa kamppaileville tsemppiä!

Nyt elän itse KP 23 ja luultavasti DPO 7 (tai ehkä 8). Epätoivoinen olo on ja taas on niin vaikea hyväksyä että en varmaankaan saa sitä toista lasta koskaan. Mietin pitäisikö yrittää ylipuhua joku gyne kirjoittamaan DHEA-reseptin, vaikken hoitoja suunnittelekaan. Ja jos tämäkään kierto ei tuota tulosta, pitäisikö mennä aukiolotutkimukseen?! Röörit ovat todistetusti olleet auki ainakin vuoden 2010 lopussa ja keväällä 2014, mutta en sitten tiedä ovatko voineet itsestään tukkiutua sen jälkeen, kun ei ole ollut minkäänlaisia tulehduksia eikä mitään muutakaan, mikä voisi aiheuttaa mitään. Se viimeisin gyne sanoi että joskus se munanjohtimien ronkkiminen voi jotenkin edesauttaa raskautumista, mutta en tiedä jaksanko uskoa siihen riittävästi, niin että viitsisin maksaa taas satasia tästä lystistä. Toisaalta, jos ne olisi kiinni, saisin ehkä pakostakin jonkinlaisen closuren tälle hommalle, kun IVF:ään ei varmaankaan kuitenkaan lähdetä, liian epätodennäköistä että onnistuu. Ellei sitten tule lottovoitto tai jotain, silloin annan mennä vaan. :D Jotenkin jaksan edelleenkin takertua siihen toivonkipinään että jos sittenkin tulisi se kelpo munasolu jossain kierrossa, mutta pakkohan mun on tunnustaa itselleni että epätodennäköiseltä alkaa näyttää. Meillä siis yritys aloitettu jo 01/2013, vaikka eka yritysvuosi meni ehkä hukkaan esikoisen imetyksen takia. Plussa 03/2014, joka päättyi KKM:ään ja lääkkeelliseen tyhjennykseen 04/2014, jonka jälkeen taukoa yrityksessä 09/2014 asti. Mutta 01/2013 lähtien on siis ollut yritys päällä enemmän tai vähemmän, joten kyllä usko on jo hiipunut aika lailla. En tiedä pitäisikö mun hakea joku AMH-arvo ja (todennäköisesti) saada todeta että se oli sitten siinä. Jotenkin haluan kuitenkin edelleen elää pää strutsimaisesti tukevasti hiekassa ja elätellä toivoa, että josko sittenkin olisin tilastoihme. :unsure: En vain ole vielä valmis luovuttamaan.

Sorry, tulipa taas pitkä vuodatus, mutta välillä on pakko avautua, kun ei ole ketään, kelle puhua tästä. Emme ole kertoneet projektistamme kenellekään ja ystävät ja sukulaiset onneksi ymmärtävät olla suurimmaksi osaksi hiljaa. Mies taas ei oikein jaksa kuunnella näitä vuodatuksiani, sillä hän on alusta alkaen ollut ärsyttävän tietoinen projektin onnistumisen epätodenäköisyydestä, vaikka myös mielellään haluaa sen toisen lapsen. Just eilen kysyin häneltä miettiikö hän tätä vauva-asiaa koskaan ja hän totesi, että "ei oikeastaan". Ihan kiva. Itse ajattelen sitä jokaikinen päivä. Monta kertaa. Todennäköisesti aivan liikaa. Älkää ymmärtäkö väärin, mieheni haluaa myös mielellään toisen lapsen, mutta asenne tuntuu olevan sellainen "kiva jos onnistuisi, mutta näin ei tod.näk. käy ja olemme kuitenkin erittäin onnekkaita, kun on ihana esikoinen". Allekirjoitan täysin tuon että olemme onnekkaita, kun on kuitenkin yksi lapsi ja rakastan esikoistani yli kaiken, mutta haluaisin silti niin toisenkin lapsen, paljon myös esikoisen takia. Arvatkaa vaan nipistikö sydämmestä, kun esikoinen sanoi että hän haluaisi pikkusisaruksen (kaikilla kavereilla on...). Ei voinut kuin halata ja kuiskata että niin haluaisi äiti ja isäkin. :cry:

Jeps, jospa hakisi toisen kupin kahvia :coffee: (en jaksa uskoa että että vaikuttaa mun raskautumismahkuihin suuntaan tai toiseen, kahvia olen aina litkinyt ja silti kaksi plussaa saanut) ja yrittäisi välillä keskittyä töihin. :LOL:

Mukavaa keskiviikkoa kaikille! :)

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Karoliina74
Aamen, sanon Jimiman kirjoitukselle! Niin samoja ajatuksia!! Meil kans kaikilla tutuilla on lapsilla sisarus tai useampia, ja poika välillä miettii, että miksei hänellä ole. Ei kuitenkaan kovin usein. Silti muilla on aina vilinää ympärillä, kyllä se välillä jotenkin ahdistaa, kun poju leikkii yksin omassa huoneessaan, vaikka hyvin viihtyykin. Onhan se itselle rauhallista ja helppoa, kaks varmaan tappelis koko ajan, mutta en osaa nyt vaan nauttia sellaisesta rauhasta... On ihan liian helppoa!!

Meillä mies on uskomattoman optimistinen, puhelee välillä, että sitten kun on vauva niin sitä ja sitä. Mä aina sanon, että en osaa edes ajatella noin, en osaa nähdä vauvaa tässä missään kuvitelmissakaan, kun se tuntuu niin epätodelliselta. Toisaalta mies on myös hyvin hällä-väliä, ei sitä kiinnosta kauheasti, mitä testit näyttävät ym. On niin jotenkin sellainen, että tulee tai ei tule vauvaa, molemmat tilanteet yhtä hyviä ja niillä mennään miten on. Eikä sitten ymmärrä kovin hyvin, jos mä olen surumielinen.

Itsestä tuntuu, että jotain puuttuu, mutta voisko se joku sitten olla muutakin kuin uusi lapsi? Mitähän se sitten voisi olla... Millä täyttää jonkun tyhjiön, jonka on periaatteessa vain omassa päässään luonut?

• Tykkää
MaiMei, lisätestien jälkeen se on kai lähes 100varma, että mikä tulos on. No, kuten teilläkin, meilläkään ei mies haluaisi silloin jatkaa, jos tulos olisi poikkeava. Itseäni se hieman harmittaa, koska en näe Downia välttämättä niin pahana, että se olisi keskeytettävä. Mutta myös toinen pointtisi on validi, kun jo (tietenkin) selasin käypä hoito yms. sivuja Down oireyhtymään, ei se mieltä juurikaan lämmittänyt.

Jimima, NT oli 1.33 ja se on vähemmän kuin esikoisesta. Ja kuten MaiMei, minäkin niin olen tuntenut juuri samoin kuin mitä sun kirjoituksesta itse osasin lukea. Että aamen täältä myös. En olisi uskonut ikänäni tuonne odottajiin vielä pääseväni (amh 0.2). Meillä yritystä oli siis v.2012 kesästä ja siinä ei ole ollut taukoja. Olinkin ihan valmis luopumaan ajatuksesta, kuten sinäkin nyt. Joku "juju" ehkä kuitenkin sitten auttoi sitä yhtä solua kehittymään paremmaksi kuin yksikään muu.

Tsemppiä!

Voimia ja jaksamista äitiseiskaneloselle!! Toivomme, että kaikki olisi oikein mahtavan hyvin!

Mulla lekurikäynnin jäljiltä on myös aikamoiset mietinnät ollut päässä. Huomaan taas että olen hieman eri levelillä kuumeilun kanssa moneen verratessa. Se polte lapseen voi olla niin eri tasolla. Mulla enemmän ja enemmän alkaa päänupissa jumputtamaan ajatus, että mulla on jo kolme lasta. Kyllä, neljäs olisi kiva juttu, mutta en mä itke ja sure vaikkei sitä tulisi. Toisaalta mietin, että kuinka paljon rahaa kannattaa tähän yritykseen laittaa jos tulos kuitenkin on epävarma. Siis ultrat yms. Ja entä jos toi letro saisikin aikaiseksi tuplaraskauden. En mä sellasta ole toivonut, ja ihan rehellisesti en ehkä olisi siihen ihan valmis. Meillä mies ei pohdintoihin osallistu kuin tekemisen tasolla. On valmis aina yrittämään kuulemma, mutta parempi olla miettimättä. Tulee jos tulee. Tosin, toissapäivänä hän mietti että pitääkö nyt mennä tinderiin jos haluaa kunnon suvun jatkamiseen kykyenevän naisen.
Sanoin kyllä että nyt varot sanoja kun on vanha kana lähellä!! Mutta kun ei tämä asia ole hänelle lainkaan vakava, on ok jos tulee on ok jos ei tule. Ilmeisesti tällainen ajattelu on miehille kovin tyypillistä. Tuntuu että usealla on näin.

Ensi kierto mennään normisti ainakin ja sitten pohdin haenko letrot. Itse lääke tuskin on kallis?

Lekurin jälkeen olen hutkinut miestä loitolle. Sen verran kovaan vauhtiin ollaan kuitenkin yrityksen tiimoilta päästy että huomaan, että kahden illan jälkeen alkaa jo vähän kaipaamaan läheisyyttä. Tänään taidan taas ottaa tuon saman peiton alle.
On se ihan kiva että miehen kanssa pyyhkii hyvin vaikka hän kaipaa sitä nuorempaa. Mä oon kyllä sanonut, että samanlainen vanha paska tuokin on, ei sitä kukaan huoli.
Näin meillä.

Hauskaa kesäpäivän jatkoa kaille, nautitaan!! tv woodis

• Tykkää
Tervehdys. Täällä ollaa aika suhteellisen varmoja siitä, että olisi dpo 1 meneillään. Huolella asiaan suhtauduttu ;).

Äitiseiskaneloselle tsemppejä. Muista, että se on vasta kohonnut riski, ei vielä muuta. Tammivauvaryhmässä, jossa olin, syntyi kyllä terveet vauvat heillekin, joilla oli riskiä ollut.

• Tykkää
Heippa naiset pitkästä aikaa!

Palstalla olen käynyt viimeksi noin kuukausi sitten. Sitten lähipiirissä tapahtui yhtä ja toista. Elämän rajallisuus tuli yhtäkkiä hyvinkin todelliseksi. Vauvajutut jäivät hetkessä taka-alalle, kun muut huolet valtasivat mielen.

Kuukauden takaisista haamuviivoista huolimatta menkat alkoivat muutaman päivän myöhässä. Tässä kuussa ei yritystä juurikaan ole ollut, mutta onhan se peitto muutaman kerran heilahdellut ja arvatkaapa mitä tikkuun piirtyi tänään aamutuimaan....

+

KP 28

Varovaisen onnellinen Keltsi

Ps. Lueskelen juttujanne tarkemmin ja palaan kommentoimaan muutakin kuin omaa napaani heti, kun ehdin. Siihen asti onnenpotkuja ja tsemppihaleja jokaiselle tarvitsevalle!

Onnea Keltsi ja onnea Karoliina :love:

Minä tuolta "rajan takaa" vähän huhuilen nyt tänne päin, kun meillä on aika hiljaista. Kummastuttaa kun porukka täällä plussaa koko ajan mutta katoaa sen jälkeen. Tulkaa plussanneet ihmeessä höpöttelemään odottajiin :) Ja muille - huomatkaa että välillä &*#ttavista tunnelmista huolimatta täällä trafiikki käy koko ajan, keep the spirit on! Onnea matkaan jokaiselle :)

• Tykkää
Onnittelut Keltsille!!
Tässä yhden plussanneen kommentti: mielelläni höpöttelisin plussanneissa, mutta en vielä uskalla, ennen kuin kuulen, että kaikki on hyvin ja niin kuin pitää... yhä jännään sitä ja taas lääkäriin parin vkon päästä. Viimeksi innoissani olin plussanneidrn palstalla, kunnes se päättyi km, joten tuntuu siltä, että haluaa ensin varmemmille vesille...
Kadonnut en ole, viritellyt keskustelua täällä vaihtelevalla menestyksellä...

Onnea KeltaiselleSeepralle :)

Eilen mietiskelin, milloin aikaisintaan voisi odottaa saavansa jotain tulosta tikkuun (siis muuta kuin negaa), ja löysin tällaisen sivuston: http://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/results-by-day-past-ovulation.php Tänään on mahdollisesti dpo 10, ja tikun tuhlasin heti aamulla. Nega siis oli, mutta kuka käski näin aikaisin testata. Viikonlopuksi lähdetään reissuun ja tikut jää kotiin odottamaan, joten kuukautisetkin varmaan ehtii alkaa ennen seuraavaa testailuhetkeä.

Onnittelut Keltaiselle seepralle.

Äiti74, uskotaan ja toivotaan väärää hälyä.

Ihanaa huumoria woodoon miehellä..varmasti saattaa ottaa väärässä paikassa hermoon..tinderiin ja nuorempia..pah, oma mieheni on mua 4,5 vuotta nuorempi. Ei ole kuiten uskaltanut tuollaisia vihjata :cautious:.

Itellä uusi kierto lähtenyt jo käyntiin. Tässä iässä vielä mietin, et mistä sen laskisin, niagarapäivistä vai niitä muutamasta niukasta, mutta siteellisestä päivästä? Jos niagarasta, niin nyt on kp2, jos sidepäivästä, niin kp 4. Miten se kuuluisi laskea, miten te laskette?

Viimeksi muokattu:
PERJANTAI 9.8.2015

nimi / ikä.....monettako kuumeilee..........kp / kierron pituus

Katjusmaaret (41)..........4............... 39 kp/26-29
mama na baba (42)...........................31kp/27
Mileena74 (41)...............3.................25kp/28-30
Jimima (43)...................2.................25kp/27-29
Pirunpelto (39)...............1.................25kp/29-30
C.Rotundifolia (40).........2..................24kp/26-29
Theran (36)....................4.................kp22/31-35
SuloinenSalaisuus (40) ......................21kp/26
Pilvilinna74 (40)...............6.................20kp/25
Woodoo (40)..................4.................19kp/24-26
Jelli75 (39)......................3.................17kp/
Esteri1 (42).....................2.................16kp/
Minttu 71 (43).................5..................16kp/30
Meimii ()..............................................15kp/
Martza (44)..........................................14kp/30
Johanna75 (40)...............6...................12kp/
Tikru-78 (37).......................................8kp/
MaiMei (39) ....................2....................8kp/26
Tammityttö (39)..............3...................0/0
Anuliini1975 (40)............1................6kp/25-29
Meibijees(37).................2................5kp/32
Virkki (39).........2....................5/26
Kalabaliikki (39).....................................1kp/22-28

Piinailupäivät:

Mileena-74(41).....................dpo 11
C.Rotundifolia (40)...............dpo 11
Pirunpelto (39).....................dpo 10
Jimima (43)..........................dpo 9/10
Tyydeli (42)..........................dpo 0

Plussanneet: :love:

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina...........(39) - 02/2015
Sahramiini...........(43) - 03/2015
flutur................. (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Babez74 .............(41) - 7/2015
KeltainenSeepra...........() - 8/2015
Karoliina74..........(40) - 8/2015

2014
Saana72 ...........(41) - 02/2014
Iines* ...............(40) - 03/2014
Tuuliannaliina ....(40) - 03/2014
Esteri1 ..............(40) - 05/2014
Vesipossu ..........(41) - 07/2014
Jopo73 ..............(41) - 08/2014
Fleur .................(39) - 09/2014
bugsy ................(44) - 09/2014

Taustailijat:
Touhulan mamma (40) 3.
Zandi (40) 2. Syyskuussa seuraava hoitokierros
Glearblue (44)
Choco_brown (38)
hennamilla (38)
Rosella75 (40)
Ninnuska73
kiialiina (41)
~lounakehto~ (41)
Leo Pardi (40)
Torvi (42)
ruutana (39)
Meibibeibi (44)
Hupsikka (?)
harrastoive (43)
Tiuku74 (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
hupiaelämään(40+)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta.
Sen jälkeen lähetä ja vóila!

"All will be well as long as we do our best"

Onnittelut Karoliina plussasta! Joko on jotain oireita?

Äiti seiskaneloselle jaksamista tarkempien tutkimusten odotteluun. Kai se vaan on hyväksyttävä, että raskauden alkamisesta se huoli vasta alkaakin, varsinkin kun ei tässä enää ihan nuoria tyttöjä olla. Kovasti toivon, että saatte hyviä uutisia jatkossa!

Onpahan Woodoolla ollut hurja lääkärikäynti. Toivotaan, että lääkkeistä on apua! Ihailen kyllä Woodoon ja miehensä huumoria :D

Piinailijoille peukut pystyyn, että saataisiin uusia plussia vielä elokuulle!

Uudet kaikki tervetuloa! Mukavaa, kun tällä palstalla on positiivinen ja virkeä meininki.

Ja alkukierron taapertajille pitkää pinnaa ja heiluvia peittoja!

Täällä on testailtu ahkerasti, mutta nyt taidan lopettaa ja uskoa, että raskaana kunnes toisin todistetaan. Muutamana päivänä on ollut jatkuvaa menkkamaista juilintaa vatsassa ja olenkin ravannut vessassa tiheään tarkistelemassa, miltä tilanne näyttää. Välillä kipu säteilee myös vasemmalle alaselkään. Onkohan tämä ihan normaalia? Eilen illalla oli pientä kuvotusta, mutta muuten olo on tavallinen.

Varoitus: Seuraa vielä selostus testaamisesta :D

Tiistaina kp 26 testasin ekan kerran illalla parin tunnin pissasta haalean "viivanpaikan" rfsu:n testillä. Väriä siinä ei juuri ollut, mutta viiva erottui kuitenkin ilman kääntelyä ja vääntelyä. Seuraavana aamuna kp 27 testasin Clearbluella ja tulos oli selvä plussa.
20150806_071429.jpg
Torstaina maltoin olla testaamatta, mutta perjantaina ja lauantaina testasin illalla lyhyellä pissavälillä haaleat viivat rfsu:lla. Tänä aamuna kp 31 tein (toivottavasti) viimeisen testin Clearbluen digillä ja tulos oli raskaana 2-3 viikkoa eli ilmeisesti ihan ok näillä viikoilla?
20150809_085856.jpg

Mukavaa sunnuntaita kaikille!

Keltsi

Hyvää sunnuntaita tikkutehtaalta… :)

On kyllä ollut erikoinen viikko. Maanantaina alkoi menkat, samaan aikaan ovistestit näytti vahvaa viivaa ja digiovis vilkkuvaa hymiötä. Tiistaina KP 2 digiovistesti näytti pysyvää hymynaamaa?! Tiistaina oli myös lääkäri ja ultra puolestaan viittasi alkukiertoon, ovista ei ultran mukaan nähtävissä. Keskiviikkona viiva sitten haalenikin huomattavasti ja digi näytti negaa. Tänään on KP 7 ja Clearbluen kaksoishormoni digiin pärähti taas pysyvä hymiö. Taidan olla aikamoinen hormonihirviö… :LOL:

Tää on niin erikoista, et pakko varmaan tikuttaa koko kierto tuota ovista… En luota kyllä yhtään noihin testeihin. Siitäpä teillekin vähän ihmeteltävää! :geek:

Liuskaovistestit KP2-KP7: http://aijaa.com/TzQJvh

Clearblue kaksoishormoni digiovistesti KP3-KP7:
http://aijaa.com/zWSZfU
(nega KP3-KP6, plussa KP7)

KeltainenSeepra, hyvältä näyttää testit! Onnea!

Sunnuntaita kaikille. Kuukautisia edeltävä olo on, alkavat varmaan tässä parin päivän sisällä.

Mulla tulee pari päivää ennen kuukautisia tiputteluvuotoa, ja vasta eilen älysin että se ei välttämättä olekaan ihan normaali ja viaton juttu. Alkavalle kierrolle ostan ovulaatiotestejä, niitä en olekaan ennen kokeillut. Huomenna tuhlaan kuitenkin yhden raskaustestin. Tai ehkä en malta odottaa ja tuhlaan sen tänään. Voi myös olla, että käytän testin sekä tänään että huomenna. Vähän niin kuin harrastusluontoisesti. Että osaan käyttää niitä oikein sitten tosipaikan tullen.

• Tykkää
SUNNUNTAI 9.8.2015

nimi / ikä.....monettako kuumeilee..........kp / kierron pituus

Katjusmaaret (41)..........4............... 41 kp/26-29
mama na baba (42)...........................33kp/27
Mileena74 (41)...............3.................27kp/28-30
Jimima (43)...................2.................27kp/27-29
Pirunpelto (39)...............1.................27kp/29-30
C.Rotundifolia (40).........2..................26kp/26-29
Theran (36)....................4.................kp24/31-35
SuloinenSalaisuus (40) ......................23kp/26
Pilvilinna74 (40)...............6.................22kp/25
Woodoo (40)..................4.................21kp/24-26
Jelli75 (39)......................3.................19kp/
Esteri1 (42).....................2.................18kp/
Minttu 71 (43).................5..................18kp/30
Meimii ()..............................................17kp/
Martza (44)..........................................16kp/30
Johanna75 (40)...............6...................14kp/
Tikru-78 (37).......................................10kp/
MaiMei (39) ....................2....................10kp/26
Tammityttö (39)..............3...................0/0
Anuliini1975 (40)............1................8kp/25-29
Meibijees(37).................2................7kp/32
Virkki (39).........2....................7/26
Kalabaliikki (39).....................................3kp/22-28

Piinailupäivät:

Mileena-74(41).....................dpo 13
C.Rotundifolia (40)...............dpo 13
Pirunpelto (39).....................dpo 12
Jimima (43)..........................dpo 11/12
Tyydeli (42)..........................dpo 2

Plussanneet: :love:

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina...........(39) - 02/2015
Sahramiini...........(43) - 03/2015
flutur................. (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Babez74 .............(41) - 7/2015
KeltainenSeepra...........() - 8/2015
Karoliina74..........(40) - 8/2015

2014
Saana72 ...........(41) - 02/2014
Iines* ...............(40) - 03/2014
Tuuliannaliina ....(40) - 03/2014
Esteri1 ..............(40) - 05/2014
Vesipossu ..........(41) - 07/2014
Jopo73 ..............(41) - 08/2014
Fleur .................(39) - 09/2014
bugsy ................(44) - 09/2014

Taustailijat:
Touhulan mamma (40) 3.
Zandi (40) 2. Syyskuussa seuraava hoitokierros
Glearblue (44)
Choco_brown (38)
hennamilla (38)
Rosella75 (40)
Ninnuska73
kiialiina (41)
~lounakehto~ (41)
Leo Pardi (40)
Torvi (42)
ruutana (39)
Meibibeibi (44)
Hupsikka (?)
harrastoive (43)
Tiuku74 (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
hupiaelämään(40+)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta.
Sen jälkeen lähetä ja vóila!

"All will be well as long as we do our best"

Yhteistyössä