40+ so what wol.13


Hei!

Sirppuliini YES! Ehdit pongata oviksen =) Minulla tuli olojen perusteella viime kierrossa ovis jo kp9! Nyt näyttäisi siltä että ovis oli eilen, eli kp18. Kahtena päivänä juili niin maan vietävästi. En ole ennen kyllä niin kärvistellyt, polte oli myös minulla selässäkin! Iällä taitaa olla sormensa pelissä. Huomaan myös muutoksia oviksen aikaan kropassa enemmän kuin 10v sitten :D

Ja ehditte hyödäntää! ;) Kun saat ovisplussan, niin itse ovulaatio tapahtuu seuraavan päivänä tai viimeistään 36h kuluessa. Ja vielä ehtii varmistella :whistle: Pian pääsee sitten jännäilemään! Toivottavasti tärppää
 
oliivitar Juu, täytyy vielä illalla talletella ja sit vaan toivotaan parasta. On kyllä kivuliaammat ovikset kuin nuorena - enpäs tiedä miten tää ikä siihenkin muka vaikuttaa.

Tää onkin nyt sit kait tosi lyhyt kierto ja nyt alkaa ne piinaviikot. Jotenkin en jaksa yhtään uskoa että tärppäis kun ovis tuli näin outoon aikaan ja puskista. Tuskin limakalvokaan voi olla niin paksu että siihen vois munasolu kiinnittyä? Eihän sillä ole ollut juurikaan aikaa paksuuntua. Täytyy nyt kuitenkin toivoa (tiättykin :)).
 
Torstai 14.2.2013
Nimi / ikä.......................Kp.................yritysk.

Sirppuliini (40).............kp7/28...........yk1
Tepias (42)....................kp7/26-29........yk8
D-mamma (43)..............kp?/?.............yk?
sarialeksandra (42).....kp10/30.........yk2v
sinivatukka (43)...........kp46/22-32.......yk3
Rominas (42v)..............kp?/26-27.....yk2
anjamarita (44)...........kp21/28-30.....yk1v
Morticia (44)...............kp?/29-35......yk4
äiskä-73 (39)..............kp6/30......yk4
tattinen (42)................kp12/28..........yk28
PippuriPiia-70 (41).....kp?/30...........yk4
Marza (42)...................kp6/30..........yk2v
Fiialiia (40+).................kp16/27-30.....yk7
Tintti-Tiivari (42).......kp35/25-27.....yk5
Naapurin tyttö (28)....kp?/29..........yk10v



Piinailupäivät

Oliivitar (?)...........dpo2
Sirppuliini (40).....dpo1
 
Viimeksi muokattu:
Rohkenin ihunat laitella piinailemaan..onhan OK?:)ja olinhan laskenut teitin ovikset oikein?
..toki halutessanne poistelen..

Oliivitar, hyppää vain sinähin jo listalle..mitä turhia "ujostelemaan" enää - tutussa seurassa, melkeinpä:heart:

..uskallankohan näpytellä..mutta näyttäis taudin selkä taittuneen miun kohdilla..huh, oli aikakin:whistle:=)
..nyt sitten täti tekee tuloaan ja aikas ajallansa Kp27..

Nati nati:wave:..tai huomenhan se jo..huiiiii!..äkkiä nukkumaan.:D
 
Jaahans, täällä taas minäkin... Veti mielen matalaks tuossa viikonloppuna ja sama vire jatkuu. Ei tunnu olevan kovin kummosia oloja muillakaan... :mad: Tsemppiä kotinsa menettäneelle, tsemppiä eroa miettivälle ja tsemppiä yrittäjille :)

Mää en nyt osaa sanoa juuta enkä jaata vauvakuumeille. Ihan ku oisin laittanu narikkaan koko homman, nii on mieli matalalla...
 
Mut saa kyllä laittaa piinailemaan vaikka tää taitaakin olla vähän outo kierto ja lopputulemana tuskin on +. Mut ehkä se ei niin haittais kun ensi kuussa olis tiedossa kostea viikonloppu tyttöjen kanssa ja en pistäis pahakseni jos saisin lipitellä viiniä. :p

tepias toivon mukaan mieli tuosta paranee ja alkaa elämä näyttämään valoisammalta. Virtuaalihalit täältä!
 
  • Tykkää
Reactions: Tepias
Jaahans, täällä taas minäkin... Veti mielen matalaks tuossa viikonloppuna ja sama vire jatkuu. Ei tunnu olevan kovin kummosia oloja muillakaan... :mad: Tsemppiä kotinsa menettäneelle, tsemppiä eroa miettivälle ja tsemppiä yrittäjille :)

Mää en nyt osaa sanoa juuta enkä jaata vauvakuumeille. Ihan ku oisin laittanu narikkaan koko homman, nii on mieli matalalla...
Täältä, lämmin:hug:
..toivon mielesi kohenevan valon lisääntymisen myötä.
 
  • Tykkää
Reactions: Tepias
Mie niin onnessain..sain papa tuloksen..ja on ihan 1 luokkaa - ihanaaa!!!!:rolleyes:
..aina pien pelko persuuksissa tuon CIN III muutoksen jäkeen ollut.

Kolmesti olen käynyt kontrolleissa ja kerran oli oireeton bagteeritulehdus johon sain kuurin, muuten aina puhdas tulos.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: oliivitar ja Tepias
:wave: Kiitos kaikille haleista ja kannustuksesta. Vielä se ajatus päässä itää... Mihinkäs siitä pääsis! Se on tuo mun mieskin, kun sillä kans vaihtelee ne halut -halutako lapsia lisää, vaiko ei-- No eipä meillä kyllä ehkäsyäkään ole, joten jos on tullakseen niin on sitten on. Siinä ei sen kummempia pähkäilyjä tartte. Ehkä ois ihan kiva varata aikaa lääkäriin, josko tarkistettais mun tilanne sen vaihdevuosiasian tiimoilta, kun se mua niin vaivaa. Pääsis sit miettimästä sitä asiaa; onko vaiko eikö...

Ihanaa viikonloppua kaikille!!!
 
Tepias sitä se on mullakin oon tai en raskaana niin kovin toivottu olis ja mies toivois yli kaiken että olisin raskaana joka kerran jos on hiukka olokin sellainen käskee testiä heti ja nyt tekemään =)
en vaan enää jaksa uskoa sillä mulla on lääkäri kieltänyt raskauden koska kohtu ei ehkä kestä enää kolmatta lasta sillä kirurgi tunaroi mun kohtuni niin se menee. siis lapsia voisin saada mulla kaikki kunnossa samoin miehellä mutta kaikki sectiossa oli tehty ihan väärin mutta ompeleet oli kursittu vituralleen samoin leikkaus haava oli tehty väärin ja vaarana on ettei kohtu kestä mutta otan sen riskin jos se onni vaan suodaan ..Rakkaudella Maire
 
  • Tykkää
Reactions: Tepias
Hei mussukat:heart:

Tepias Halaan:hug: ja lähetän valoisia ajatuksia:kiss:
Maire ymmärrän sinua täysilla että kuumeilu tekee kepposia eli kun teillä miehen kanssa kova halu vielä vaaviin niin riskin haluaa ottaa...:heart:
Mur-mur ihunaaaa loistavia uutisia että papa puhdas:kiss:
Sirppuliini tsemiä piinailuun:heart:

ON: Ovista yrittänyt bongailla mutta viivaset vielä liian himmeitä :( Nyt alkanut hieman kipuilla munia ja valkkaria kirkasta tulee jo hieman enemmän että jospa se sieltä tulis ja saisin sen tikkuun asti :)
Ollaan miehen kanssa alkaneet kallistumaan hoitojen puolelle että voi olla jos meillä ekot riittää lähdetään kokeilemaa ivf hoitoa :)
Ens viikolla mennään keskustelemaan lekurin kanssa ja jos Toukokuussa ois sitten se h-hetki :)
Nyt jännittää aikalailla ja ajutus maailma on sekava:p
Hoidoista ja sen kulusta en hirveesti tiedä mutta kyllä se varmaan tulee selväksi ja toivon oikeesti että saan oviksen bongattua ettei sekin nyt ole mennyttä kauraa :(
Muksaa viikandia mussukat:heart: Meille tulloo pieni mies yökylään että jotain vaihtelua tiedossa :)
 
Viimeksi muokattu:
Iltasia!

Ja Tervetuloa seuraan Minttu =) Päästiinkin heti jännittämään tilannettasi :heart: Plussapuhurit!

Tattinen Kuulostaa hienolta teidän suunnitelmat :heart: ja jännältä. Pidän peukutukset jotta kaikki sujuu ongelmitta ja nopsaan!

Marza Onpas sinun kohdallasi käynyt huoni onni :'( Eihän arvet vaan tai mitkään kirurgin tekemät tunaroinnit haittaa nyt sinun oloasi? Ihana mies sinulla on vieressäsi :heart: Toivottavasti saisit vielä yhden pienen kohdussasi kantaa :kiss:

Minä täällä kuuntelen ja ihmettelen kroppani toimintaa... ja unelmoin. Tänään mukavasti jomotti ja juili jopa selässä asti. Pienet päikkärit (minun kohdallani 5-10min :D ) ja helpotti. Jospa se olisikin sitä itseään, eikä mitään noroa...
 
Mintulle tervetuloa minunkin puolestani! Sullahan alkaa oleen testauspäivä käsillä. Onko minkäänlaisia fiiliksiä sen puoleen että olis salamatkustaja kyydissä?

oliivitar hyvältä kuulostaa mahdoliset oireet! Mä yritän olla miettimättä koko asiaa mutta eihän siitä mitään tule. Jokaisesta mahdollisesta "oireesta" tulee mieleen että olisko tää sitä itseään. Ja eihän näin alussa edes voi kummoisia oireita olla. Kyllä sitä voi ihminen melkoisen sekaisin olla. VoisKO nyt vaan odottaa kaikessa rauhassa. No ei!! Me täällä suunnitellaan kovasti meidän uuden kodin remppaa minkä luulis (ton 1-vuotiaan paimentamisen lisäks) pitävän ajatukset pois raskautumisesta. Mutta ei. Tää on niin tätä.

Ihanaa viikonlopun jatkoa kaikille! Ensi viikolla onkin hiihtoloma täällä meillä päin ja kaikki muskarit sun muut peruttu. Mälsää.
 
Aivan Sirppuliini :D
Miekin ajattelinkin, että kuumeilen ihan hiljaa itsekseni (Hah!) Sitten tulin tänne taustailemaan ja nyt kurkinkin joka kahvitauolla kuulumisia :heart: ja painin omien tuntemusten kanssa! Mullakin touhua riittää enemmän kuin tarpeeksi ja aina ne ajatukset karkailee :ashamed:
Mutta Ihanaa olla täällä muiden kanssasisarten kanssa ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Tepias
Huomenta ja tervetuloa Minttu mukaan meidän ihanien naisten mukaan.
Niin siis mulla on nuo sectio ompeleet ihan päin veetä ja olipas sellainen kirurgi vielä että en tiedä miksi mutta ne metalliset tikit pompsahteli kesällä auki ja oli se intiaanikesä kun tyttö synty reilu 2v sitten haava alkoi märkimään ja oli ammottava aukko masussa ja taas paikkailivat kuntoon ja yksi tikki oli vaan ammuttu ihan yksinään masuun ehkä oli tuumannu kirurgi että hemmetti pamautetaan muodon vuoksi yksi tonne koristeeksi missä ei ees ollu leikkaushaavaa :(
ja kohtu oli jotenkin ommeltu kasaan että on kuulema riski jos raskautuu.
kaikki pelaa hienosti menkat aina ajallaan jne... mutta ei vaan kuulu vauvaa meillä.
Arpi masussa on kova kuin kivi sillä onhan mulla 2 leikkausta tehty samaan kohtaan.
Kyllä mä olen miettiny että jos raskautuisin niin mitäs sitten? niin olisin onnellinen mutta takuulla pelko olisi valtava ja mies on kyllä sanonu ettei kestäis mun menettämistä ja tottahan se on että onhan meillä 1 yhteinen lapsi kuitenkin ja nuo kolme muuta siis mun 8v poika edellisestä avioliitosta ja miehellä 2 edellisestä avioliitosta mutta kun sitä niin toivoo että olisi iso perhe kun vanhenee olis aina joku kullanmurunen kylässä ja ei olisi yksinäistä ja tukea lähellä omista lapsista :heart:

Katsokaa nyt mun tytön jalkaakin kuin osaakin olla hellyttävät pampulat...mää niin tahtoisin viel kokee pienet varpaat ja päästä pusutteleen pikkasia helmipalloja
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Tepias
Minttu ei heitetä kirvestä kaivoon ennen kuin hanat ovat auenneet. Siihen saakka on toivoa ilmassa.

Marzan sektiokokemukset kuulostavat aika karmeilta... :S Mulle lääkäri väläytteli kanssa seuraavassa mahdollisessa raskaudessa sektion mahdollisuutta, joka pelottaa mua jo valmiiks ja toi sun stooris ei kyllä parantanut fiiliksiä. :D

tattisen sunnuntai kuulostaa kivalta. Pulkkamäki rokkaa! :)

Mulla kivistelee alaselkää ja vatsassa on outo olo, mutta onhan näitä nähty. Vaikka kuinka ajattelee että eihän _mun_ mieli nyt tepposia tee ja luo oireita, niin heh vaan - kyllä luo. Taas jo miehen kanssa fiilistellään että mitäs jos masussa kasvaakin pieni solumöykky. Tää projekti kyllä imaisee heti täysillä mukaansa halusi ottaa rauhallisesti tai ei.

Kaverilla on ravintolapäivässä "rafla", niin sinne pitäisi mennä maistelemaan lounasaikaan ja sitten katselemaan lisää laattoja ja vessan kalusteita. Niitä on ihan liikaa! Eihän niistä osaa valita niitä oikeita plus että hintahaarukkaa riittää. Edellisessä talossa tehtiin hemmetin kallis remontti ja sitten päätettiinkin myydä se lyhyen ajan kuluttua ja menetettiin rahaa, niin nyt sit aateltiin vähän maltillisemmalla budjetilla olla liikenteessä mutta vaikeeta se on kun kaikki ihana tuntuu maksavan maltaita.

Ihanaa-pihanaa sunnuntaita kaikille! :flower:
 
Nythän mä vasta hokasin että ollaan saatu uus kuumeilija meidän olkkariin eli tervetuloa:wave: mukaan minttu 71 :heart:
Sirppuliini Tiedän tuon tunteen mikä jyllää kun odotusta on kehissä heti satasella :) Peukutan ja toivon että nyt ois se tärpin aika:kiss: Remontoiminen on mukavaa ja samalla ahistavaa ja uutta aina tekee mieli...ja tietenkin sitä kalliimpaa mitä kaupasta sais :):p
Marza 1970 Suloinen pieni jalka:heart: Nuita haaveillaan ja toivotaan meille kaikille:heart:

Käyty on pulkkamäessä ja nyrkkeilyä katsomassa ja nukuttu parin tunnin päikkärit :) Ovisplussa on aika lähellä ja aikuisten oikeesti toivon että huomenna töissä vessassa saan isosti huutaa BINGO plussan kunniaksi:LOL: Saavat naikkoset fyndeerata onko miulla aamulääkitys kohillaan :)
Pitäs taas orjentoitua alkavaan työviikkoon..meillä hieman remontin tynkää töissä että saapi soveltaa pari kuukautta työpistettä ja toivoa että saa päivän työt aina tehtyä. Ressin poikasta voi tulla ja muutama harmaa hius lisää mut,mut ei auta itkut eikä hampaan kiristykset ;)

Nyt toivotan hyvät illat ja puhureita puh,puh:heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Marza1970
Voih mitkä ihanat pienet Helmipallot :heart: Marzan tytöllä... Kuume vain pahenee :)
Marza:
sitä niin toivoo että olisi iso perhe kun vanhenee olis aina joku kullanmurunen kylässä ja ei olisi yksinäistä ja tukea lähellä omista lapsista
Olen niin samaa mieltä :heart:

Mintun kuulumisia tulin kurkkimaan =) Joko me saataisiin tälle vuodelle plussa :heart: Peukutukset viimeiseen asti!!!!

Tänään ei sen kummempia tuntemuksia, mutta sitä ihanampi uni... Unessani olin juuri herännyt ja olin jääkaapilla ottamassa maitoa kahviini, kun kohdussani tunsin ihanan supistumisen, sellaisen ihan pienen vain ja masulle jäi se paineen tunne, kuin siellä olisi joku. Joo... Aamulla kun oikeasti menin jääkaapille oli vain tyhjä löysä masupussi. Pää ei ole enää hattarapilvissä, mutta kyllä on ihana makustella sitä unta

Ja Tattinen nyt pongataan sulle kunnon ovisplussa, mie kannustan täällä huutojen kera!!!!!!!!!!!!!

Plussatuulia kaikille meille tänne
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Tepias ja Marza1970
Sunnuntai 17.2.2013
Nimi / ikä.......................Kp.................yritysk.

Minttu71 (41v)............kp30/30.......yk?
Sirppuliini (40).............kp10/28...........yk1
Tepias (42)....................kp10/26-29........yk8
D-mamma (43)..............kp?/?.............yk?
sarialeksandra (42)....kp13/30.........yk2v
sinivatukka (43)...........kp49/22-32.......yk3
Rominas (42v)..............kp?/26-27.....yk2
anjamarita (44)...........kp24/28-30.....yk1v
Morticia (44)...............kp?/29-35......yk4
äiskä-73 (39)..............kp9/30......yk4
tattinen (42)................kp15/28..........yk28
PippuriPiia-70 (41).....kp?/30...........yk4
Marza (42)....................kp9/30..........yk2v
Fiialiia (40+).................kp19/27-30.....yk7
Tintti-Tiivari (42).......kp38/25-27.....yk5
Naapurin tyttö (28)....kp?/29..........yk10v



Piinailupäivät

Oliivitar (?)...........dpo5
Sirppuliini (40).....dpo4
 

Yhteistyössä