Mur-mur Mahtavaa! Pääset eteenpäin ja nopea tuntuu olevan tahti =) Tässä on sinulle yksi tie valittuna tulevaisuutta ajatellen :heart: Ihunaisesti onnea Matkaan!
Sirppuliini Hih! Kyllä on poltellu testit minunkin näppejä
Mutta huomiseksi olen saanut itseni kurissa pidetyksi. Aamuun ei ole enää pitkä aika
No juuh, taidanpa etsiä viivanpaikkaa ulkona, sisällä, viistosti katsottuna, sivulta tirkisteltynä, lasit päässä ja ilman. Ja niin pösilö olen, etten edes malta heittää testiä poies. Täysillä liityn mukaan kerhoon: Ovistelu ja raskastelu tikuin. .....Mutta kunhan se tuottasi sen yhden ja toivotun tuloksen... :heart:
Ja mitä oireita sulla onkaan, kuulostaa lupaavalta!! Minulla puuttuu kaikki perinteiset kuten kainaloiden nipistelyt, paineen tunne jne. Tissitkin ovat irtisanoutuneet raskaustutkana olemisen. Mutta edelleen on pientä juilimista munasarjojen tienoilla ja seljän puolella... Mukana siis ollaan
Tepiaksellahan rulaa
Ihanata :heart:
Äiskä :hug: Me olemme naisia parhaassa iässä, kyllä se Äitisi mieli vielä muuttuu kun ymmärtää, että vain itse voi tehdä elämästään onnellisen, unelmoimalla ja tavoittelemalla unelmiaan. Sillä mielestäni, jos ei edes uskalla yrittää, niin sitä voi katua lopun ikäänsä. Ihanaa kun voimme ja uskallamme antaa mahdollisuuden itsellemme, unohtamatta armollisuutta :heart: Ohops... Taisi tulla loppuillan melankoliaa ja ajatukset kyllä kiertävät linnunrataa kauempana... huominen, huominen
Meillä muuten en ole kertonut lähipiirille mitä meän pesässä puuhataan, sivutan aiheen puhumalla miehen vauvakuumeesta ja kuinka hassua se on. Kovasti silti meiltä odotellaan "uutisia" :ashamed:
Maariaalle peukutukset, toivottavasti pieni ihme on tapahtumassa :heart: