Quote äiskä73 "Tänään mainitsin äitilleni että mulle on tainnut taas iskee vauvakuume, ni vastas siihen että etkai sä nyt enempää aattele nyt ikääskin ja jos tulee sairauksia tai muutenkin mihin tää maailmanmeno muuttuu vastasin että muuttuu se maailman meno muutenkin raskaudun tai en... Tosikiva saada tällästä oikeen kannustavaa palautetta perskele arvasinkin kyllä melkein mitä tulee joten en oo pahemmin kellekään tutuille kuumeiluista maininnu... hitusen vaan pistää omaa mieltä matalaksi "
Mä en oo kertonu VARSINKAAN äidille. Se sanois varmaan jotain saman suuntaista, että oon jo liian vanha. Tai sit ei sanos, mutta en ilkamoi niille, joiden arvelen laittavan toisen ilot matalaksi!
Quote Sirppuliini "Testien tekeminen on liian kivaa - vois ilmoittaa harrastuksekseen ovis- ja raskaustestien tekemisen... "
Hauska kommentti Ne ois vielä kivempaa, jos joskus tulis se toivottu tulos...
Mulla vaikuttas olevan sama olo ku viime kierrossa tähän aikaan: maha sekaisin ja nenä vuotaa... On se KUMMA...
Mä en oo kertonu VARSINKAAN äidille. Se sanois varmaan jotain saman suuntaista, että oon jo liian vanha. Tai sit ei sanos, mutta en ilkamoi niille, joiden arvelen laittavan toisen ilot matalaksi!
Quote Sirppuliini "Testien tekeminen on liian kivaa - vois ilmoittaa harrastuksekseen ovis- ja raskaustestien tekemisen... "
Hauska kommentti Ne ois vielä kivempaa, jos joskus tulis se toivottu tulos...
Mulla vaikuttas olevan sama olo ku viime kierrossa tähän aikaan: maha sekaisin ja nenä vuotaa... On se KUMMA...