40+ so what wol.13

Tsemppiä Marzalle :hug: Ikävä tilanne...

ON: ultrassa käyty, johtofolli 14 mm ja kohdun limis 7 mm. Lääkäri sanoi, että munasarjassa (?) näkyi vähän nestettä ja tiedusteli, onko minulla endometrioosia. Kerroin, että on leikattu v 2005... Mutta eipä lääkäri siitä sen enempää. Nyt sitten tikuttamaan ovista ja ovisplussasta 3-5 päivän päästä siirto.
 
Nipsu, hyvältähän nuo ultrakuulumiset kuulostaa. Molemmat ehtivät hyvin kasvaa, sekä limis, että folli (mutta sillä ei taida olla väliä). Niin mitä sulle oikein siirretään? Sullako on pakkasessa jotain odottamassa?

Miinä niiiiiin ootan että tulee kp1. Tuletuletuletule. Tuhrutkin on nyt loppu, että suuri tulva alkakoon. Pääsis siitäkin eroon just pääsiäisen kynnyksellä. Ovis menis kyllä pääsiäisen jälkeiseen aikaan, että ihan lomalla ei nyt ole pakko touhuilla mitään. Mikä toisaalta hyvä, kun ollaan reissussa kuitenkin, niin ei aina tiedä 100varmaksi pääseekö illalla rauhassa vällyjen väliin. Pitääkin tuoda tuo taulukko tänne sivulle, että pääsee lunttaamaan missä vaiheessa te muut olette....
 
Tiistai 08.04.2014

nimi / ikä........................kp / kierron pituus

Lumikki1970 (43)..............28kp / 28-32
Äiti seiskanelonen (40).......26kp / 28
Vesipossu (--)...................26kp / --
Vauvahaaveita (40)............22kp / 28
Esteri1 (40)................ ......20kp / 28
Minttu71 (42).......... .........19kp / 30
Marza (43).............. ..........16kp / 30
Nipsu74 (40).....................11kp / 28-30
Fleur (39)...........................10kp / 25-27

Piinailupäivät:
Marza...............dpo 5
Minttu71..........dpo 5
Esteri1..............dpo 3

Plussanneet: :heart:
Saana72 - 02/2014
Iines* - 03/2014
Tuuliannaliina - 03/2014
Tyydeli - 3/2014
Jimima - 3/2014

Taustailijat:
Susseli72 (41)
Memmu05 (40)
Bugsy (43)
SoturiPrinsessa (43)
Jadee (39)
Tiuku74 (39)
PippuriPiia-70 (43) ..?/26-28
Tintti-Tiivari (43)...?/20-27
Fiialiia (40+)........?/25-39
Piksukka (39)..........36kp / --

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Äiti74 Mulle olis tarkoitus siirtää pakkasesta alkio (jos selviää sulatuksesta, alkioita on yhteensä 3 pakkasessa). Ovista tikuttelen nyt ja kun ovis plussa, niin soitan klinikalle ja sovitaan siirtopäivä, siirtoon pääsen, jos alkio selviää sulatuksesta ja on muutenkin ok..
Mutta hirveästi en uskalla enää toivoa näistä pas-hoidoista onnistumista. Kahdesti ollaan alkio siirretty, toisella kerralla tuulimuna ja toinen oli joko kohdun ulkopuolinen tai varhainen keskenmeno. Lääkäri sanoi maanantaina, että se saattoi olla vaan huono raskaus, joko kiinnittyi liian myöhään tai sitten raskaudessa meni jokin vaan pieleen..

Ovista odotellessa.... :popcorn:
 
Nipsu, eikö se kuitenkin ole "hyvä" merkki, että kummassakin siirrossa on kuitenkin jotain tapahtunut, vaikka raskaita nuo koittelemukset on tieteskin olleet. Toivottavasti tää kolmas yritys nyt tuottais sen toivotun tuloksen.Oletko vielä saanut nuo hoidot julkisella vai ootko yksityisellä?
 
Äiti74 Julkisella ollaan, luulen, että nämä pakkasalkiot pystytyään käyttämään, mutta uusia hoitoja ei varmaankaan saada. En tiedä, en ole kyllä kysynytkään. Mutta luulen, että mieskään ei enää uusiin hoitoihin suostuisikaan... Meillä siis 2 lasta, toinen ivf ja toinen isci:llä saatu :heart:
 
heissan,

taisi mennä miehen kanssa sukset lopullisesti ristiin, puheyhteys katki tällä hetkellä...eli mut saa laittaa toistaiseksi taustailijoihin :( en tiedä, on tämä aika raskasta kun sinne meni sitten ehkä viimeinekin toive omasta lapsesta...aika julma juttu kaiken kaikkiaan. Kivaa kevättä teille ja toivon paljon plussia, palaan joukkoon jos on jotain " uutta ja kivaa " ...nyt ei ole yhtään kivaa :(
 
Voi ei Lumikki. Kuulostaa tosi ikävältä. :'( Oletko varma, että puhumalla asiat ei selviä. Jos vaikka soittaisit ja sanoisit et on ikävä?! Toisaalta ehkä mieskin pian tajuaa, että erossa oleminen on tylsää. Toivotaan nyt että saatte sovittua asioista ja palaatte yhteen. Olen tosi pahoillani :hug:
 
  • Tykkää
Reactions: Lumikki1970
Kiitos, olen kirjoittanut meilin ja laittanut viestejä muutaman, ei vastausta joten pakko antaa olla nyt vaan... hällä kova stressi uudessa duunissa, on aiemminkin kärsinyt työuupumuksesta. Että en nyt sitten tiedä mitä tässä tapahtuu, onneksi ovikseen on vielä aikaa, heh heh :p
 
Lumikki toivottavasti saatte sovittua, tai ennemminkin mies tulee simpukastaan ulos. Työuupumus on kyllä sellainen juttu, että voi vaikuttaa ettei jaksa yksityisasioitaankaan hoitaa.

ON sen verran, että ovulaatiovuoto, joka oli runsaampi kuin itse menkat on viimein loppunut. Kuusi päivää kesti. Ihan käsittämätön. Testasin tänää o-testillä ja edelleen siellä kovin vahvaa viivaa näytti. En tiedä. Työuupumusta on itsellänikin, olisko mennyt sekaisin koko kierto stressistä.
 
  • Tykkää
Reactions: Lumikki1970
Aurinkoista iltapäivää! Rohkenen ilmoittautua joukkoonne :) Olen 42-vuotias 14- ja 16-vuotiaiden murujen äiti. Uusi rakkaus, uudet unelmat ja höpsötykset, tiedätte varmaan... Uusi tuleva teini on ollut yrityksessä viime kesäkuusta ja keskenmeno 7+1 elokuussa. Kunpa jotain tapahtuisi pian ettei tarvitsisi toivottavasti tulevaa pikkuista rollaattorin kahvassa kiikuttaa :D Kp 1/26-29.
 
Huomenta kaikille ja tervetuloa Sahramiini palstailemaan. Pahoittelut keskenmenosta, itse en ole sitä koskaan (vielä?) kokenut. Eikös rollaattoriin saa jonkun etukorin tms, jossa voi hyvin vauvelia kuskailla ;) Sulla on kyllä isot lapset jo ennestään, hyvin saisi heistä lapsenvahteja :O Haluatko oikein listalle asti? (olihan sun tiedot tuolla jo mainittu, laitan sut listalle)

ON: KP1 ja vihdoin jotain mitä odottaa. Tässä kierrossa otan avuksi viidennen kerran clomit ja keltarauhashormonin. Varmaan turhaan, mutta tuntuu, että nyt on kaikki koitettava mitä pystyy. Seuraava vaihe on sitten IVF. Miehen simppatestien tulokset tuli, ja sielläkin hieman alentunutta hedelmällisyyttä uumoiltiin lausunnossa. Suoraan kulkevia 0%, mutta hitaat ja kaartelevat kuitenkin 58% mikä on sentäs hyvä. Sit taas normaalimuotoisia vain 3% mikä on aika huono, mutta vielä siis lausunnon mukaan normaalin rajoissa.Tiheys ok, muita arvoja en muista (mies oli jo piilottanut lappunsa kun illalla sitä etsiskelin). Eihän siihen tarvita kuin se yksi hyvä kummaltakin.

Mites tuo nyt Esteri ovistesti näyttää vahvaa viivaa vieläkin?? Oletko varma ettet ole raskaana?? Silloinhan ovistesti hälyttää vaikkei ovistakaan ole. Tai no... ei tuo kiinnittyminenkään nyt ehkä vielä ole voinut tapahtua (tai sitten on heti tarrannut)
 
Viimeksi muokattu:
Torstai 10.04.2014

nimi / ikä........................kp / kierron pituus

Vesipossu (--)...................28kp / --
Vauvahaaveita (40)............24kp / 28
Esteri1 (40)................ ......22kp / 28
Minttu71 (42).......... .........21kp / 30
Marza (43).............. ..........18kp / 30
Nipsu74 (40).....................13kp / 28-30
Fleur (39)...........................12kp / 25-27
sahramiini...........................2kp / 26-29
Äiti seiskanelonen (40).........1kp / 27-28
Lumikki1970 (43)...............1kp / 28-32

Piinailupäivät:
Marza...............dpo 7
Minttu71..........dpo 7
Esteri1..............dpo 5

Plussanneet: :heart:
Saana72 - 02/2014
Iines* - 03/2014
Tuuliannaliina - 03/2014
Tyydeli - 3/2014
Jimima - 3/2014

Taustailijat:
Susseli72 (41)
Memmu05 (40)
Bugsy (43)
SoturiPrinsessa (43)
Jadee (39)
Tiuku74 (39)
PippuriPiia-70 (43) ..?/26-28
Tintti-Tiivari (43)...?/20-27
Fiialiia (40+)........?/25-39
Piksukka (39)..........36kp / --


Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa Sahramiini :)

Esteri mulla tuli sama mieleen kuin Äiti74:lla, ettet vaan olisi raskaana? Minulla ovistesti näytti plussa kun olin raskaana..

ON: Nyt kp 13/29-30, en ole vielä saanut ovisplussaa. Testaan CB:n digitestillä. Vasenta munasarjaa jomottelee (lääkärin mukaan johtofolli vasemmalla). Toivon ettei lh-huippu ehdi livahtaa huomaamatta ohi.. :(
 
Aurinkoista torstaita :)

sahramiini, tervetuloa :flower: :wave: toivotaan että pian tärppää!

Lumikille :hug: toivottavasti asiat selviää. Ei yhtään kiva jos joudut haaveesta saada oma lapsi luopumaan, toivotaan että niin ei kuitenkaan käy.

Nipsulle peukut pystyssä hymynaaman puolesta!

Äiti seiskanelonen, jospa tämä olisi nyt SE kierto =) Eli isot tsempit ja peukut alkaneeseen kiertoon!


ON: ei mitään oloja suuntaan tai toiseen. Tai niinkait se näillä kiertopäivillä taitaa mennäkin...parin päivän päästä saa jo alkaa pelätä veskissä käymistä taas:LOL:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lumikki1970
Huomenta :) no niin, täti tuli jo tänään, eli kp 30. En tiedä, aika ristiriitaiset fiilikset, tavallaan helpottunut, koska tilanne on mikä on miehen kanssa, tavallaan sitä taas pettyi ...mitä mä nyt teen sen miehen kanssa? annanko vaan olla vai ? Ymmärrän että työuupumus on paha mutta en millään haluaisi erotakkaan ...eilen kirjoitin hänelle pitkän meilin, mm. että ymmärrän kyllä uupumuksen ja ettei hän varmaan jaksa nyut mitään vauvajuttuja ollenkaan. Eipä ole lukenut mun viestiä vielä,toivottavasti kommentoi edes jotenkin ...
 
Itsellä joku ihme hormoni vaihe menossa kun finnejä puskee naamaan ei ollenkaan mukavaa kun aina siisti naama ehkä menkkojen aikaan aina se yksi finni tullut. Hieronta olis tänään klo 13.45 sais mun niskan kuntoon.
 
Viimeksi muokattu:
Lumikki, jospa nyt jätät vauvajutut kokonaan pois puheista hetkeksi. Jospa työuupumuksen lisäksi vielä suuri pelottava asia kuten isyys on liikaa tällä hetkellä miehellesi? Keskityt vaan sinuun ja mieheen ja teidän suhteeseen ja kun olette saanut taas kuviot kuntoon, niin sitten uudelleen asia esille. Minä olen tosin aika huono näissä parisuhdekiemuroissa, omaan vähän liikaa temperamenttia.

Kumpa vaan tämä olis SE kierto, Vauvahaaveita, jänskättää kyllä sunkin puolesta. Kyllä se voisi jo herkässä testissä näkyä...

Marza, nyt muistuikin, että mulla oli myös vaihe kun oli niskat totaalisen juntturassa ja ainakin kaksi kertaa meinasin pyörtyä tuon takia. Toisella kerralla sain hilattua itseni työterveyteen ja olin valkoinen kuin lakana ja lähetti mut fysioterapiaan, kävin pari kertaa viikossa, ja sen jälkeen ei oo ollut pyörtymiskokemuksia. Nyt oon alkanut viikottaisen niska-selkä jumpan, joka toivottavasti ehkäisee niskajumeja (istumatyö), mutta viimeksi jumpan jälkeen eniten kipeät oli REIDET.
 
Hei kaikille!

Minäkin rohkenen liittyä mukavaan ryhmäänne Sahramiinin vanavedessä:) Olen kahden lapsen äiti, ja yhden miehen nainen aina vuodesta 1990. Sahramiini: meillä on hyvin saman ikäiset lapset.:)

Kirjoittaessani teille kuuntelen Armas Järnefeltin kehtoloulua, sellolla. Se on niin jumalaisen kaunis sävellys. Saisinpa soittaa sen jonain iltana omalle pienokaiselle. Mitään en maailmassa niin toivo kuin iltanyyttiä.

Lämpöisiä kevättuulia,
~lounakehto~
41v. kp 19/28 1yk
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä