40+ so what wol.13

Ihania pieniä noitia käy rimpauttelemassa ovikelloa ja vitsi että vitsat on niin huolella tehtyjä. Rakastan perinteitä ja Ihanaa-ihanaa nähdä iloisia noitaipanoita!

Vesipossu: Pahoitteluni! Voimia uuteen kiertoon. <3
Toivottavasti sisäinen myrskysi on laantunut. Mutta ajattele, jos olo olisi aina kuin viilipytyllä, niin ikävää sekin olisi.

Marza: Elämä jatkuu ja mennyt on mennyttä. Hyvä sinä!

~lounakehto~

Viimeksi muokattu:
Nyt on olo ihan voimaton.en tiedä johtuuko sateesta tai mistä.sain perunat kuorittua ja liha kypsyy uunissa.muussia pitäis tehdä että saa lapset ruokittua ennenkuin viedään heidät kotiin.oikeasti olen ihan puhki mutta taitaa eilinen ilta verottaa nyt mua.grillaus ja matkailuautossa miehen kanssa pelattiin korttia ja otettiin muutama olut.kuunneltiin musiikkia ja nautittiin illasta sekä Nukuttiin siellä.tekis mieli valmista pizzaa mutta nyt mennään koti ruualla vaan.meillä mun 9v poika on mahdottomassa flunssassa joten jää varmaan huomenna koulusta kotiin

Viimeksi muokattu:
Hauskaa palmusunnuntain iltaa!
Vesipossu: Minä olen luonteeltani aika kevyesti kiihtyvää sorttia ja yleensä tiedän mikä hilluttaa, mutta elokuisen keskenmenon jälkeen sain seurakseni kaikenmaailman kivut ja kolotukset, turvotukset ja ärsytykset, joille ei ollut mitään järkevää syytä. Kuukausi sitten kävin hakemassa royal gelee -purkin ja nyt ei ole ollut MITÄÄN kummallista. Jäi kai syksystä joku outo epätasapaino joka nyt korjaantui. Muista Vesipossu varata aikaa itsellesi, pidä itseäsi hyvänä ja rentoudu. Kyllä se siitä suttaantuu :)
~lounakehto~ Olen nauttinut elämästäni lasten kanssa kolmisin vaikka välillä onkin korvista höyry pihissyt. En osaa ajatella että yyhoona olisi ollut vaikeaa, koska päivääkään en olisi vaihtanut pois <3
Marza: Ylävitonen sinulle, miehelläsi on upea nainen!

Maanantai 14.04.2014

nimi / ikä........................kp / kierron pituus

Vauvahaaveita (40)............28kp / 28
Esteri1 (40)................ ......26kp / 28
Minttu71 (42).......... .........25kp / 30
~lounakehto~ (41).............23kp / 28
Marza (43).............. ..........22kp / 30
Nipsu74 (40).....................17kp / 28-30
Fleur (39)...........................16kp / 25-27
sahramiini (42).....................6kp / 26-29
Äiti seiskanelonen (40).........5kp / 27-28
Lumikki1970 (43)...............5kp / 28-32
Vesipossu (--).....................4kp / --

Piinailupäivät:
Marza...............dpo 11
Minttu71..........dpo 11
Esteri1..............dpo 9

Plussanneet: :heart:
Saana72 - 02/2014
Iines* - 03/2014
Tuuliannaliina - 03/2014
Tyydeli - 3/2014
Jimima - 3/2014

Taustailijat:
Susseli72 (41)
Memmu05 (40)
Bugsy (43)
SoturiPrinsessa (43)
Jadee (39)
Tiuku74 (39)
PippuriPiia-70 (43) ..?/26-28
Tintti-Tiivari (43)...?/20-27
Fiialiia (40+)........?/25-39
Piksukka (39)..........36kp / --

Fertility Calendar Tool | babymed.com

"All will be well as long as we do our best"

Viimeksi muokattu:
Hyvvee huomenta palstasiskot! :heart: Tarkistakaa listalta tietonne, mun pää on tänään vähän "pehmoisen" tuntuinen. Aamulla vein pojan hoitoon ja unohdin ihan kaikki sen tavarat kotiin ja piti hakea ne sit erikseen vielä.

Ootteko uskaltaneet testailla Vauvahaaveita, Minttu, Marza?? :saint:

Ai niin, menkat ei oo ikinä ollut näin niukat kuin nyt. Voisko olla mahdollista, että tuo arsenaali noita lisäravinteita ja vitskuja vaikuttais näin?? Olis pitänyt aloittaa nuo jo 30v. sitten jos syy niistä löytyy. Clomikuuri siis meneillään. Huomenna klinikalle aika.

Heippa!

Eikä vieläkään positiivisempia sanottavia mulla. Kävin lääkärissä ja olen kuulemma masentunut. Saikutellaan. Stressi varmasti haittaa raskautumista, mutta mitenhän on masennuksen laita. Molempia toki löytyy. Aika yllättynyt olen tästä, en ole ennen saanut moista diagnoosia.

Iltoja!
Esteri1: Uskoisin ettet ole hirveän vakavasti masentunut jos et itse ole huomannut ihmeempiä oireita. Liikunta toimii masennuslääkkeen tavoin, eikä tarvitse edes käydä spinningissä aamuin illoin + hot jooga. Nappaat vaan termariin kupposen kahvia... eiku siis... vaikka vihreää teetä ja tepastelet jonnekin mukavaan paikkaan sen hörppäämään :)
Eikö niin, että jos kerromme suorin sanoin "tädille" ettemme pidä hänestä, niin hän ei tule enää vierailulle ;) ?

• Tykkää
Reactions: ~lounakehto~
Esteri1: Tokihan sitä nyt ärsyttää ja tietty väkisinkin masentaa kun vauvan saaminen on vaikeaa, mutta se lienee nyt on vähintäänkin aivan normaali tunne sille pettymykselle kun monista yrityksistä huolimatta raskaus ei ala. Mitäs lääkäri tuumasi hoidoksi tähän antamaansa diagnoosiin?

Meitä itse kutakin varmasti aika-ajoin masentaa jos pitkäaikainen haave ei tunnu toteutuvan. Mutta yritetään olla masentumatta, ja onneksi mennään kohti kesää ja aurinkoa. Ja kuukautisten jälkeen on hyvää aikaa itselle, kun raskauden eteen ei voi tehdä miltei kahteen viikkoon juuraan mitään muuta kuin huolehtia omasta hyvinvoinnista. Terveellistä ruokaa, ulkoilua ja liikuntaa, kaikkea sitä mitä itselle ja tulevalle raskaudelle on hyväksi. :) Ei masennuta, vaikka välillä itkettäisikin. Onhan tässä suuresta asiasta kysymys. Ja erityisesti sinulla kun ensimmäinen lapsi on haaveissa, tunteet varmasti heittelehtivät. Mutta kohti kesää ja aurinkoa - se tuo uutta voimaa ja energiaa myös tähän vauvantekopuuhaan.:) Voimia sinulle, ja meille kaikille!

~lounakehto~

Esteri, voi ei,se voi olla harmilloinen asia monelta kantilta katsottuna. Itse en halua sitä diagnoosia enää ikinä, enkä niitä kamalia lääkkeitä. Lisäksi siitä on papereissakin vain haittaa, en saanut edes henkivakuutusta kun oli neljän vuoden sisään ollut tuo diagnoosi, ja silloin en oikeasti ollut edes masentunut, hieman ahdistuin vain irtisanomisesta :( Toivottavasti kuntoudut pikavauhtia.

Käytiin tänään siellä ovumiassa. Ei antanut paljon toivoa sielläkään, ivf:n avulla vain n. 5 prossan mahis raskautua. En muuta toivo kuin että tää clomikierto toisi sen ihmeen, mitä nyt tarvitaan. Mies ei oikein haluaisi kuluttaa kaikkia säästöjä (eikä nekään riitä) kun on noin huono onnistumisprosentti ennuste. Mä en tiedä mitä tehdä. Pitää miettiä.

Äiti seiskanelonen: :hug: Kuinka surullinen tieto, mutta pieni toivo on yhä olemassa. Se on parempi kuin ei toivoa ollekaan. Kaikki voi olla niin pienestä kiinni. Toivotaan nyt vain, että clomikierto tuo sen pienen ihmeen tähän maailmaan. Toivoa on yhä hiukan ja se riittää.

~lounakehto~

On tässä paljon muutakin kuin huono onnistuminen tässä lapsiprojektissa. Jäänyt vissiin käsittelemättä jo vuosia asioita. Lääkkeitä en saanut kun tätä lasta toivotaan. Liikuntaa määrättiin.

Äiti seiskanelonen onpa ikävä tieto. Mutta toivoa vielä on.

Juttelin minäkin lääkärin kanssa tästä lapsilykystä. Lääkäri oli sitä mieltä, että jos me keskenmeno ollaan aikaan saatu, niin ei meissä vikaa ole.

Kiitos vaan lohdutuksesta, yritän keskittyä siihen pieneen toivonkipinään, katsotaan miten käy. En vaan tiedä pitäskö tuota rankkaa hoitoa kerran koittaa vai ei. Ajankohtana tää kevät on aika huono, laskusta kärsis koko kesäloma. Syksyllä taas olis sinänsä parempi, mut sinne on niin pitkä aika. No mulle ei niin väliä, ehkä tuo mies nyt saa rauhassa miettiä tätä asiaa ja sitten kertoa mikä hänen mielestään olisi paras. Ja sitten aloitetaan neuvottelut :kieh:

Pahoittelut myös kaikille muille uuteen kiertoon joutuneille. :hug:

Ihanaa et tulee pääsiäisloma ja saa jotain touhuta ihan kotona vaan ja rauhoittua. Tuntuu et vapaa-aikaa kotona on tasan nolla tuntia kun oon nyt lisännyt yhden liikuntatunnin joka arkipäivälle. Miten noinkin vähäinen aika voi vaikuttaa niin paljolta. :O

Pahoittelut neganneille sekä uuteen kiertoon joutuneille :hug:

Isot halit myös Äiti74 :hug:

ON: Siirtoon päästiin eilen ja nyt siirrettiinkin kaksi alkiota, kun aiemmin on siirretty yksi. Toinen oli ollut pakastettaessa 3 luokan nelisoluinen ja toinen nelisoluinen top. Alkiot sulatettu maanantaina ja eilen tiistaina ne olivat 3 luokan viisisoluinen sekä kuusisoluinen non top alkio, en tiedä mikä toisen luokitus oli ei kuitenkaan enää top. Siinä kun piti yksin äkkiä päätös tehdä montako siirretään, tuli tunne että molemmat joo. Mutta nyt olen sitten alkanut hirvittelemään, että jos tuleekin pian kaksoset... Se vähän hirvittää. Mutta tosin, voihan käydä niin ettei tule yhtään...

Nipsu + :heart: :heart: pp1

Yhteistyössä