40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Onnille mahtavasti onnea!! Voi kuinka mahtavaa!!!!!!!!!!! :) En oikein tiedä miten päin olisin, niin hyvältä kuulostaa nuo sinun uutiset!!

Ja Lilleriinalle tervetuloa!!

Itse siemailen tässä hieman punkkua kun kerran joku viisas sanoi, että kiinnittymisen aikoihin punkku olisi hyväksi.. en edes tiedä oliko ovista tässä kierrossa, kun ei mitään tavallisia tuntemuksia ja testitkin loppu ennen aikojaan. No, mitäpä tuosta, varmuuden vuoksi nyt kutenkin ajattelin hieman lipittää.. :)
 
ONNILLE ONNITTELUT!! Toit juuri niitä uutisia, mitä täältä haluaa kuullakin. Sinulla tuo onnistui mahtavan pian! Maltoitko tosiaan olla testaamatta näin pitkälle? ;)

LILLERIINALLE tervetuloa! Täällä on tosiaan kiva porukka, sen mitä oon tässä ajassa kerennyt oppia tuntemaan.

MUR-MUR ja OTTIS: No, mä en nyt jaksa mistään kiinnityskivuista haaveilla, jos sillä meinasitte. Tuntuu, että niitä tuntemuksia vaan tulis enempi ja enempi mitä tarkemmin itteään alkaa kuuntelemaan. Parempi ois ku vois vaan olla ja mennä menemään. :) JA Ottikselle mukavaa loman odotusta - sopiko se miehellesikin?

RENA: mulla sit menee pipariksi tää kierto: mä ku oon tipattomalla tammikuulla nyt :) Eli otahan lasillinen munki puolesta ;)

).( oma napa nauttii talven pakkasista. En niistä sinäänsä nauti, mutta kun tietää, että tämäkin vaihe on elettävä ennenku se kevät aurinko tulee ja sulattaa meidät.
 
Onnille ISOT ONNITTELUT :)

Lilleriinalle Minä se vasta vanhus olen - 49v. nuori neitohan sinä vielä olet :) Tervetuloa minunkin puolesta!

Täällä kp 1 :) Ei muuta kun leuka pystyyn kohti uusia pettymyksiä - ja uusia toiveta.

Kohta pääsee taas ovistikuttamaan :)

Otin ihan piruttain vielä yhden r-testin ja siihen tuli taas se viivanpaikka/haamu tai mikä lie, Nyt mä sitten tiedän kun ensi kerralla pääsen testailemaan että en innostu tuosta viivasta :D - arvatkaa vaan ihan sekaisin menen varmaan taas :)

Aloitan taas kp6 sen ovis tikutuksen - kiva kun on vertailukuva viime kuusta,
nyt vaan sitten odotellaan että tuo lämpö tuosta palaisi normiin...ja sitten taas kiusaan teitä ovistikku kuvasarjalla - meinaan jos tulee jotain, sillä muistu mieleen että lääkäri sanoi mulle joskus vuonna keppi ja kivi että mulla on toinen munasarja surkastunut - taisi olla ensimmäisen lapsen jälkeen. Joten vajaavaisena tässä sitten toimitaan :) Mitä lie käytännössä tarkotitavan siitä mulla ei ole aavistustakaan.

Se vuoto muuten oli / on sellaista verensekaista "vettä"...

Mukavaa illanjatkoa olkkaariin :heart:

muokkaus: hieman vähennetty kirjoitusvirheitä
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos kaikille teille ihanaisille onnitteluista! Mä olen täällä ihan täpinöissäni. :) Harmi, kun rakkaan piti lähteä yöksi töihin. Saapa nähdä tuleeko sen hommista siellä mitään. :D

En malttanut olla testailematta. Viikko sitten testi näytti vielä negaa ja nyt tosiaankin vahva viiva. Oireita on ollut jo aika paljon.. Palelee ihan hirveästi ja voisin nukkua koko ajan. Kun maha tyhjenee, niin se nälän tunne on jotain järkkyä. Pakko yrittää hillitä syömistä..

Verenpainelääke menee nyt varmaankin vaihtoon. Lääkitys aloitettiin just ennen joulua ja uskonkin, että plussasin koska elimistössä ollut stressitila helpotti... (Ja ehkä silläkin oli vaikutusta, että vietettiin kullan kanssa joulu kahdestaan ilman mun teinejä. ;) )
 
  • Tykkää
Reactions: Glearblue
Rena - viikonlopun punkun loppuja miekin täällä..:p

CB - toivotaan kuiteshin, että olisi ne tuntemukset olleet - NIITÄ!:):heart:

OOAK - sinnekkinkö se akan kuvatus nyt kumminhin tuli!..halitus:hug:
..Juuuh ja nenu kohti uutta yritystä vaan!:wave:



ON..miulla vuoto jo vähenemään päin..saattaa tosin taas kestää sen 5vrk.
Mie täällä kovasti ympäri, ämpäri Suomee meille kesämökkiä Heinäkuulle ettiskelen..huh huijakkata, käy ihan kuulkaas työstä!:eek:
..ja kun vielä on tuo budjetti olemassa - alle 550e/vko täytyis olla..

Pitäisköhän kone sulkea ja katella hetki töllötintä, jospa se uni Jukka sit tulis..
..Hei muuten..mie polttelin tupekkia viimeiks uuden vuoden aattona - hyvä mie!:D

Tosin, kyllä mie taas sitten tupruttelen miehen synttäreillä varmaanhin kun sisko tulee:whistle:..ei vaan ole kauhiasti tehnyt mieli ja kylmään en ole viittinyt mukavuudenhaluisena mennä seisoksimaan(ei muuten ole ollut tupekkiakaan jemmassa)


Sweet Dreams ihunat:kiss:
 
Lilleriina - olet oikein lämpimästi Tervetullut olkkariimme:wave::heart:
..ja ei tartte sinne "seinäkukkaseksi"..Ovet on ihan seljällään, tuu vaan ihan listoille asti!;)
(ihan miten siulle passaa)

Mieluusti kyllä siut sinne laitellaan!
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta kaikki tyttöset ja kovasti paljon kiitoksia ; saitte tuntemaan itseni Tervetulleeksi!

Mun tarttee het kättelyssä myöntää, että oon ihan "pääsiäiskäsi" tietokoneiden kanssa, joten minkäänlaisia kuvia en tule saamaan aikaiseksi laitella tänne, mutta ihana niitä on kattella, ja onneksi te muut osaatte tuonkin homman:D..

Olen vapaalla tänään (teen kaupan alan hommia, joten työvuorot vaihtelee ihan kivasti), ja ikävä homma kohta edessä; klo 11 on aika meidän marsulille eutanasiaan:'(.. Hää on ollut meillä lähes 7 vuotta, mutta nyt on tullut aika luopua siitä, kun on saanut aikamoisen kasvaimen takalistoonsa.. Itkettää jo etukäteen, ja mietinkin, miten pysytyn ajamaan kotio sieltä eläinlääkäristä, kun en varmaan itkultani nääkään mitään.. Toisaalta mua naurattikin tässä, kun hirveästi fundeerasin, miten saan kaverin pysymään lämpimänä, ettei vaan kuole matkalla.. (Haittaaks se?? Sanos JaniPetteri), kun kuiteskin on viimistä reissua tekemässä..

Mä juu vielä toistaiseksi pysyttelen siellä vilttiketjun puolella, ja jänskään teidän muiden kanssa tikuttelujanne ja kovasti pidän peukkuja ja varpaitakin pystyssä, että tulosta tulisi mahdollisimman monelle, Teille kaikille!

Nytpä alan henkisesti valmistautumaan jäähyväisiin ja toivon kaikille olkkariin erinomaisen ihqua päivää!

Lilleriina
 
Onnille tuhannesti onnitteluja :hug: Ihania uutisia.

Lilleriinalle tervetuloa joukkoon :wave:

ON: PRKLE!!! Jos saa oman alakertansa jotensakin kuosiin (tosin tilaamani maitohappobakteerit olivat postissa menneet tuusan nuuskaksi), niin eikö samaan aikaan lapsille tule ekaa kertaa KIHOMATOJA!! Siis niin perseestä, kirjaimellisesti. Hain juuri yli 30e satsin lääkettä ja kahden viikon päästä uusiksi. Onko ihme, jos osa jättää hoidon puolitiehen tuolla hinnalla? Itsellä kyllä on varaa, mutta monella ei, varsinkin jos on useampi lapsi. Plus päälle koko kämpän siivous, vaikka eihän se auta 100%, kun tarttuu niin tarttuu.

Hohhoijaa.
 
Heipat pikaisesti!

Ihanaa, ihanaa, mitä uutisia Onni-71 aivan mahtavaa :heart:

Tervetuloa Lilleriina :wave: täällä sitä saa purkaa itseään ja jakaa asioitaan...

Ja kaikille muillekin tasapuolisesti huomiota!

mur-mur hyvin oot jaksellut ilman tupakkia. Itse lopetin aikoinani kertaheitolla kans, ja väitänkin että lopetus on vain omasta tahdosta ja halusta kiinni.
Oma velikin, joka poltti varmaan ylikin 30 vuotta lopetti kans. Eikä tarvita mitään laastareita tai purkkaa yms. Ne on mun mielestä humpuukia ja rahastusta, mutta jos joku avun saa niin ok. Mutta eikö siihen purkkaan jää sitten koukkuun?

Enemmänkin tuo savuttelu on sosiaalinen tapahtuma tai sitten hermojen lepuutusta. Pitää vain vaihtaa johonkin muuhun.

Täällä kirpakka 20 astetta pakkasta ja aurinko paistaa. Ihanaa muuten, mutta ikkunat näyttää aika paskasilta. No en aio ikkunoita alkaa peseskelemään, paistelkoot vain, johon tätä on odotettukin.

ON niin minähän se olin joka muka aiko testailla sitten dpo 14, no arvatkaapa onko testailtu jo, mutta ihan blankoa davidin ei-herkällä.
Ei kyllä mitään oireita olekaan.

No näillä mennään, hyvää päivän jatkoa kaikille!
 
Ottis
Lilleriina Kiva, kiva :). Tervetuloa joukkoon hurjaan :flower:! Tänne mahtuu haaveilemaan. Sitten jos haluat tonne kp-listalle, niin sekin onnistuu, kun vaan ilmoitat ja kai ne kp:tkin tässä ajan myötä selkiintyy.
 
Heippa taasen Ihanaiset Naiset :wave:

Lilleriliinalle tervetulotoivotukset ja Onnille lämpimät onnittelut ja Iiiso hali! :hug:

On täällä taasen tädinketkalekin päässyt joukkoon kiusottelemaan :stick: kepillä akkaa sohaisen, mutta uutta parempaa kiertoa Teille toivotan!

Vieläkään en ole kullan luo päässyt, viime pyhänkin vietin toisaalla eli siskon luona kun pääsi niin paha flunssa yllättämään enkä jaksanut lähteä ajamaan kun kuumekin nousi ja olin niin väsynyt. Vieläkin on flunssaa, kovasti limaa keuhkoissa ja nenussa mutta kuume on onneksi jo mennyt.

Uskaltauduin sitten soittamaan terveyskeskukseen siitä FSH:sta niin EI OLE TOTTA, arvo oli pudonnut 13,5:een (edelliset 18 ja 17,5) se vain että kierron pituus on taas heittänyt härän pyllyä ja viime kierto olikin 39 pv. Nytkin on myöhässä kp on 33, massussa on kyllä outoa kireyttä ja supistelua ollut jo muutaman päivän samaten kun selkä kipeänä joten ehkä tädinkuvatus tänne kuitenkin saapuu. Olen kyllä pyhänä dipannut pari blancoa mutta kuitenkin leuka nousi pystyyn ja toivonkipinä kun tuo FSH on kuitenkin pudonnut noinkin paljon. Olisikohan se vehnänalkioöljy ollut tuo taika-aine?

Ihania haleja Teille ihan kaikille, olen taas kuulolla kun ehdin, nyt vain niin pirun kiirettä töissä ja teenkin pitkiä päiviä/iltoja!

Plussatuulosia kaikille :heart:
 
Ottis
OOAK Pahoittelut tädin tulosta :hug:. Nuo viivanpaikat ja haamuttelut ovat ikäviä ku sitä ehtii jo innostua ja tädin tullessa on pettymys entistäkin suurempi :hug:.

bugsy Pahoittelut negasta :hug:. Jospa se vielä plussaksi muuttuisi =).

Onni71 Onnittelut plussasta :heart:! Aivan mahtavaa ja ihanaa :kiss:. Oletkin tän vuoden eka plussaaja =). Mun päivitystaitoni olivat jo ehtineet vähän ruostua, kun en meinannut enää millään osata laittaa sua yrjöklubiin, mutt siellä nyt olet ja pysykin kanssa :hug:.

WP Auts :ashamed:. Eipä sua nyt helpolla päästetä :stick:. Onneks on pakkasta nyt, ett saa ainakin petivaatteet tuuletettua kunnolla, vaikka eipä taida pelkkä tuuletus tosiaankaan kihomatoihin purra. Toivottavasti saatte loiset pian häädettyä!!

mur-mur Onnittelut tupakattomasta tammikuusta =) :kiss:. Tosi hieno saavutus :hug:. Kieltämättä nämä pakkaset vähän verottaa haluja käydä terassilla tupakalla, mullakin. Ja meillon nyt vielä se lisä ku tyttökissaa ei uskalla päästää ulos, ett ovista pitää kulkea niin varovasti, ett sekin panee miettimään mennäkö vai eikö. Eilen miehelle sanoinkin, ett tuntuu kuin olisi itsekin ulkonaliikkumiskiellossa, kun pitää todella harkita ulko-oven avaamista ja itse ulosmennessään vielä kiertää toista kautta, josta saa välioven kiinni, ettei vahinkokarkaamisia tulis.

Mafinka Olispa ihuna ylläripylläri, jos olisitkin raskaana :heart:! Onnittelut mahtavasta FSH-tuloksesta. Eipä tuota tiedä, vaikka vehnänalkioöljy olis tehnyt ihmeitä, tai sitten se on vain rakkautta =). Peukuttelut, ett tauti hellittää ja pääset taas kullan kainaloon :kiss:.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Lilleriliinalle voimahalituksia marsun eutanasian johdosta; otan osaa suruusi. On kuitenkin parempi antaa pienen mennä ennenkuin tulee kipuja :(

mur-mur Upeaa tupakkilakon johdosta, toivottavasti olet sitten lopettanut sen :D Siskokin on ollut jo ainakin sen 6 viikkoa tupakatta, toivottavasti jaksaa jatkaa :) Itse olen ollut ilman ainakin jo 10 vuotta enkä enää koskaa aloita!

Bugsylle plussan pärähdystä tikutteluun, puuuuuh!

Glearbluelle ja Renalle salaista ylläripylläriä toivotan :heart:

WP Lapsen kihomadoille kyytiä; onneksi siihen on lääkkeet :)

Ottikselle jaksuja juoksuisen nartun kanssa, kolli on varmaankin jo toipunut pallinpoistosta :) Oma kollini joutui hätäleikkaukseen ennen joulua kun oli syönyt 3 ilmapalloa joista yksi juuttui suolistoon (en muista olenko kertonut) mutta olihan hurjan kamalaa aikaa odotella kakeja ja varoa syöttämästä liian paljon kerralla :( Onneksi kaikki on nyt hyvin...

Taas menoksi :)
 
Heips..täällä taas!Olen täällä taannoin palstaillut ja sitten poistunut kun päätimme että vaavia ei enää meille tule.Ja päätös on pitänyt,yritetty ei ole,mutta eipä ole estettykään.Nyt vaan oireita 43v.mammalla sen verran että epäilyttää kuinkapa on asian laita.Keskenmeno oli muutama vuosi sitten,tai siis itse asiassa 4v sitten,ja sen jälkeen ei ole raskauksia ollut.Juups,nyt on niin tissit kipeät ja etovaa oloa,ripulia ja lämpö 36,9-37,2 koko ajan.Normisti on 36,4.Mies ei ole tilanteesta ollenkaan tyytyväinen..Sanoin hälle että mitä jos olen raskaana niin tokaisi vaan että keskeyttää se pitää kun olen näin vanhakin jo!No siihen en tosiaankaan alkaisi jos tästä niinkin pitkälle päästäisiin..Mutta eipä tässä mitään varmuutta ole vielä mistään..testi on apteekissa ja se pitäisi sieltä kai hakea kun uskaltaisi..!
 
nuuttimus Ehkäpä miehesi kuitenkin iloitsisi jos vauvaa odotat, joskushan noi miehet saattaa töksäytellä kovinkin pahasti ajattelematta mitä suustaan päästää! Oliko päätös silloin Teillä yhteinen vai luovuitteko vaan ajatuksesta kun ei tärppi käynyt. Jos näin oli niin saattaahan se olla ettei miehesi halua herättää turhia toiveita jos asia sattuisikin olemaan hänelle kipeä. Oli niin tai näin niin toivottavasti kaikki on hyvin päin :D

Taas kiirettä pitää :)
 
Onni71Hurrrrjasti onnea :heart:Ihana uutinen =)
Lilleriina Tervetuloa:wave:meidän olkkariin :)
Täällä ootellaan tätejä alkavaksi ja niin kurja olo ettei tarvi varmaan kauan ootella enään:mad:
Nyt kutsuu ruokailu että muksua iltaa kaikille :)
 
MUR-MUR: mä entisenä kessuttelijana kyllä sanoisin,ettei sun kannata miehesi synttäreiden kunniaksikkaan laittaa sitä kessua palamaan. Olisiko mitään muuta keinoa juhlistaa sitä hetkeä mitä tupakan poltto? Voisko vaikka joku erittäin hyvä, käsintehty sulkaakonvehtin nauttiminen korvata sen?

LILLERIINA: Voi ikävä, sun lemmikki nyt autuaimmalla mailla :( 7 vuotta on kuitenki pitkä aika.

WISKY BEAT: Siis meillä oli viikonvaihteessa ihan sama rulianssi alias fucking kihomadot :mad: ja meilläkin lapsia on neljä, joten pillereitä menee ihan kiitettävästi.

Itse täällä yritän tehdä jotain "järkeää",, yhdellä lapsista ois synttärit viikonvaihteessa, josko jatkais lepomuksia. Peite on pyykkikoneessa pyörimässä, niinku kirjoitin tuonne, että meitäkin pääsi ne kihomadot "ilostuttamaan" :(
 
MAFINKA: Niinpä..kyllä mieheni asian loppumetreillä hyväksyisi,uskon niin.Mutta shokkivaihetta varmaan aluksi..Yritän tänään vielä ehtiä apteekkiin,jos vaikka huomenaamulla testailisi.Tämähän olisi kyllä aikamoinen ihme jos raskaana olisin,koska lekuri kertoi että en voi enää raskautua,kohdun seinämissä jotain rihmamaista kudosta joka estää kiinnittymisen.Mutta kiva täällä taas oleilla pitkästä aikaa kanssanne aikuiset Naiset!!
 
Kaikille edelleen kiitokset lämpöisestä vastaanotosta, ja Mafinkalle myös empatiasta marsulia kohtaan:saint:.. Sain kaverin paremmille maille, ja kyllä itkutus oli kauhiaa! En enempää tätä elukka-asiaa jauha, mutta sen verran pitää vielä kertoa, kuinka konstikkaasti alkoi viiminen matka: Mä olen aina liian ajoissa joka paikassa, ja nyt siitä olikin hyötyä, sillä vasta eläinlekurin pihassa hokasin, että siellähän on tietty maksullinen pysäköinti, ja mulla ei latin latia kukkarossa..Ei kun kaasujalka suorana lähimpään ostosparatiisiin, marsu autoon odottamaan ja automaatille..siitä edelleen apteekkiin ostaa jotain flunssalääkettä, että saan rahan rikotuksi; vihdoin, kun pääsen parkkimittarille, niin huomaan, että aha, siinähän oiskin käynyt pankkikortti!! Mutta ei siinä kaikki, tihrustelin niitä käyttöohjeita ja hah, edellinen asiakas olikin jättänyt parkkikuitin mittariin!! Ei näkyny missään ketään, joten otinpa sen kuitin ja lätkäsin auton ikkunaan..

Mutta ihan ihmisten asioihin; mä olen siis joskus muinoin syönyt e-pillereitä, ja mulle tuli niistä ihan "hulluln lehmän tauti"! Persoona oli niin outo; saatoin hetkessä alkaa itkemään tai raivoamaan ilman kummempaa syytä, joten katselin parhaaksi, ettei oo mun juttu..Tuosta on aikaa jotakuinkin 16 vuotta, kun loppus mun hormooninautiskelut, ja niin skeptisesti olen niihin suhtautunut, etten edes hormonikierukkaa ole suostunut kokeilemaan; hormooni kuin hormooni, sanoo mun pää:O! Me ollaan ukkokultani kanssa oltu naimisissa kohta 23 vuotta, ja meillä on lapsia 6, nuorin eskarissa ja vanhin omillaan.. Siksikin olen vähän tienhaarassa näiden vauva-aatosten kanssa, kun tuntuu, ettei kehtaa elämältä enempiä toivoa, kun niin paljon jo olen saanut:ashamed:.. Ja toisaalta sekin, että nyt elämä on jo erilaista, kun ei ole ihan pikkuihmistä hoivattavana, niin jaksaisko ihan ehdoin tahdoin sen vauva-ajan? No juu, tietysti jaksais, mutta onko järkee?? Meillä on yksi "yllätysvauva" tullut aikoinaan niin, että "nelonen" oli 9kk, kun hokasin, että APUVA, uutta pukkaa; silloin oli kyllä itkun paikka, jaksamisen kanssa ja parisuhdekin oli aikamoisessa testissä..Mutta sumsummarum; siitäkin selvittiin ja vielä iski se vauvakuume, kun tää ylläri oli 5v:whistle:..

Asiasta taas kukkaruukkuun, ja sori, jos liikaa omaa napaani jauhan.. Tätä palstaa kun olen seurannut, niin aivan upeita persoonia täynnä, ja olkkarin ehdottomat, ehtoisat emännät ovat kyllä Mur-Mur ja Ottis, ketään muita yhtään väheksymättä! Ihan sydän syrjällään olen joskus lukenut, kun te kaksi, olette miettineet olkkarista poistumista!! Elkää vain lähtekö, voihan täällä sydäntään keventää, vaikkei niin tärppiä kävisikään.. Vaikka tosihan se on, että tässä porukassakin jo iskee se haaveilu ja kuume, ja yhdessä on niin mukavaa kuumeilla ja jänskätä.

Mulla on nyt nettiaika tässä kohtaa täynnä, ja annan mieluusti muillekin puheenvuoron(palatakseni taas uudelleen..), joten eipä muuta, kuin Morot hetkeksi:wave: Lilleriina
 
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
Ottis
Lilleriina Pahoittelut marsulin poismenon johdosta. Parempi kuitenkin saada lähteä mahdollisimman vähillä kivuilla ja rakkaan seurassa kuin pitkään kitumalla ja kärsimällä. Sulla on kiva tapa kirjoittaa =).

Nuuttimus Peukutuksia, että sulla olisi suuri pieni ylläri masussa =) :heart:. Miehes varmasti loppumetreillä hyväksyisi raskauden, jos se on totta. Varmaan ajatus tullut pienenä yllätyksenä :). Tsemppiä ja onnea matkaan!!

Gb Onnea sinnekin ihomatojen häätöön =). Tuostapa tulikin mieleen, ett on mullakin vielä pyykit koneessa.

Mafinka Huih! Onneksi kollilla nyt kaikki hyvin. Meidänkin kolli toipui pallien poistosta oikein hyvin ja on ihana kattoa kuinka rauhallinen se on. Eikä tarvi ravata reppanen pitkin kyliä pimpsan perässä :LOL:.
 
Onnea Onnille :)

Kävin eilen klinikalla ultrassa ja lääkäri löysi 7 munasolun alkua, pienimmät 4 oli 10 mm kokoisia joten piikittelyä jatketaan perjantaihin. Maanantaina sit punktio ja ens torstaina 2.2. alkionsiirto jos joku munasoluista hedelmöittyy ja jakautuu. Toivotaan parasta :)

Tsemppiä ja plussia :)
 
ONNILLE MAHTAVAT ONNITTELUT PLUSSASTA!!!! :flower:Tarrasukkia ja vaaviliimaa sinne lähetän!!

LILLERIINA JA NUUTTIMUS TERVETULOA TÄNNE JOUKKOOMME!!!!

TERKUT KAIKILLE MUILLEKIN.. MULLA TÄNÄÄN KP 2 ELI SIIS TÄTI TULI ODOTETUSTI.:|
NOKKA KOHTI UUTTA KIERTOA VAAN!! SAMAA MUILLEKIN TÄDIN UHREILLE!!

NYT TOIVOTTELEN VAIN HYVÄT YÖT IHUNILLE JA PALATAAN TAAS, HUOMENNA AAMUVUORO... NUKKUMAAN SIIS, MOIKS!!!:):heart:
 
Lilleriina - no..siltähän tämä alkaa näyttäähin, etten mie täältä osaa minnekkään "karata"..:D
..on tämä ollu miulle tärkiä paikka pitkään ihan muutoinhin, kuin kuumeilun vuoksi - ihunia, i h u n i a naisia täynnänsä koko pino!:kiss:

..ja pahoitteluni sen pikku marsulaisen poismenon johdosta:hug: on ne lemmikkit niin tärkeitä..on ne.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä