Rena Ihanhan tässä alkoi jännittää se sun haamulainen. Onkohan seuraavalla sivulla jo kuvaa =)?
mur-mur Miltäs dippailut ovat tänään näyttäneet?
Minttu2011 On aina mahtavaa saada uusi kampaus. Mä käyn yleensä yhdellä ja samalla kampaajalla ja hän on valtavan varovainen kaikessa mitä tekee. Sit ku haluan todella vaihtelua, käyn toisella kampaajalla ja hänellä käytyään hiukset onkin mahtavasti, mutta mutta.. itse en osaa samoin hiukusiani kammata ja yleensä sit ekan pesun jälkeen pää onki ku kanan peppu
.
bugsy Onnittelut hymynaamasta =). Se on kiva nähdä. Hyvä, ettei kierto tuon enempää venynyt. Mulla ovis tuli tosiaankin kp17 kaavinnan jälkeen. Ihmeellinen tämä ihmisen kroppa ku pelittää vaikk kuinka koeteltaisiin. Vaan onpa tuostakin ihmeestä kulunut jo aikaa, joten emmä enää hehkuta, ett kroppa pelais
.
En ihan hautautunut lumeen, mutt täytyy tunnustaa, ett alussa olin toivosta luopua, sillä teen lumityöt lumentyöntimellä ja yksi lastihan ei eilisessä lumikuormassa näkynyt missään. Lopulta sitkeys palkittiin. Ekan tunnin jälkeen kävin tuvassa juomassa ja polttelin tupakan ja sen jälkeen alkoi tauot sit vähän tihentyä ku tuli käsivarretkin niin kipeiks ku piti lunta heittää kinosten yli. Ja ku ukko tuli kotiin ja alkoi auttaa ihan viime metreillä, natkutti hän, että ihan vittuillakseni teen mukamas niin korkeita kinoksia, ettei kolalla pääse työntämään lunta niiden yli. Joopa joo.. Vähän otti kaaleen. Teki mieli sanoa, ett työnnän pian työntimen anukseensa jos ei ole hiljaa ja niin varmaan olisin tehnytkin, jos ei tajunnut pitää leipäläpeään kiinni. Vaan pitipä sitten heti varpaatkin jäässä ja naama punottavana lähteä äitiään sairaalaan kattomaan, vaikka mulla olis ollut kotona viel vaikka mitä tekemistä. Lumitöitä tein siis 2,5 tuntia ja sairaalakeikan jälkeen jatkoin tuvassa touhuamista ihan iltayhdeksään asti ja mies ihmetteli, että kun en koskaan lepää hänen kanssaan. Tänään sit sanoinkin, ett voisin lepäilläkin hänen kanssaan jos hän tekis kotonakin jotain, ett mulla jäis siihen lepäilyyn aikaa.
Toisaalta, otan mieluummin 'oman aikani' yksin kun mies on vielä töissä, sillä eipä mua huvita iltoja töllötellä juttuja autoista sun muista. Tänään mies on sit liuhottanut omilla teillään. Aamusta kävi kotipaikallaan, eikä ollut tuntia täällä ollut ku alkoi kysellä ett pitäisköhän käydä toimistolla tai mökillä. Lähti sit viimein mökille, mutt lähtiessään sanoin, että nyt olen todella vi**uuntunut häneen, kun ei tee kotona yhtään mitään vaan liihottaa omilla teillään kaiken aikaa ja kehtas viel oikein äneen ihmetellä ett mitä hän sen jälkeen tekee jos tuleekin pitkäks aika. Het on ku pieni lapsi!! Siihen sanoin, ett tässä talossa riittää aina jotain tekemistä, jos ei muuta niin ottaa imurin kauniiseen käteensä ja siivoaa. Olis ullakolla yksi mattokin pesemättä. Ottaa siis kupoliin kun mulla on tollanen pikku vauvapoika täällä joka on olevinaan mies eikä tiedä miehisyydestä mitään. Luulis normaalin miehen edes vähän nolostelevan sitä, ett akka tekee yksin lumityöt, eikä natkuttais jälkeenpäin. Seuraavan kerran kuulema ku lunta tulee, tuodaan tänne traktori ja tehdään työt sillä :headwall:. Hah-hah!
Sori omanapainen naputus, mutt pakko oli vähän päästää höyryjä. Jos mua ei näin laiskottais, lähtisin käymään Alkossa ja hakisin putelin punaviiniä. On meillä yksi pullo kaapissa, mutt ei ei ole niinkään makusteluun vaan ruokaviini eikä sillä niin nappaa. Pitäisköhän soittaa ukolle, että kun kuitenkin käyt Alkossa, niin tois mulle samalla. Jeps, sen teen ja katotaan miten käy
.