40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
OOAK - älähän huoli..jos siulla silloin Kp10 ollut melkein tasavahvat viivaset, on ovis hyvinkin voinut olla juuri tänään - varsinhin kun niitä tuntemuksia/nippailujahin!

..ja kirjoittelit: kyssäri: onko ensi kuussa odotettavissa mahdollisesti sama tuska - eli käykö aina näin? (siis jos ei ovuloi)


Kovin on vaikia sitä kyllä sanoa?..koska niitä ovuloimattomia kiertojahin on ja i h a n iästä riippumati..: /

Mie voisin kuvitella noista dipatuista testeistä, että se "Oili" olis tänään siulla vierailut=)
..100% varmastihan testitkään ei sitä voi luvata..jos ei lasketa lääkärin ultrausta, on ainoa "kotikonsti" - se varmin, tuo lämpöjen seuranta..ja siullahan lämmöt oli pikkasen nouseet?

Itse mittailen lämpöjä hyvin monasti koneella istuskellessa tai telkkua katellessa.

Makuulta mitattuna, hieman alhaisemmat aina..ja yksi jännä juttu - vasemmalta kainalosta näyttää aina vähemmän..ihan olen testaillut monta kuukautta tätä!:eek:
..jos esim. vasemmalta kainalosta 37C..on oikeasta kainalosta mitattuna 37.2C..

Ninni-70..minnehän se tätsy jos ei punaviivastakaan?..vielä mie peukuttelen d=)b:heart:
 
Viimeksi muokattu:
:attn:Hei Ihunaiset!..miepä laitan tämän tännehin niille, jotka ei käyneet elokuvissa tätä kattomassa:
..itseltäinkin jäi, onneksi tuo dokkari..

HILJAA TOIVOTUT
27.02.2012 klo 21.30


Millaisen tunteiden vuoristoradan mies ja nainen kokevat, kun lapsen
saaminen ei onnistu ilman lääketieteen apua? Tarina kahdesta
pariskunnasta hedelmöityshoitojen loputtomassa putkessa.


Laittelin heti kännykän kalenteriin muistutuksen=)


Sweet Dreams ihunaiset!:heart:..
 
Viimeksi muokattu:
Hei ihunaiset :)
Tuli kilsa taas "juostua" altaassa tällä 150cm koko komealla pituudella ja auts nyt jalkoja särkee että piti burana nakata :( Urheilu tekee monesti kepposen kun kunto on niin sanotusti pakkasella ja ylipainoa jonkun verran JOOOOO :)
Hoitsusta sain sen kuvan että leikkauspäivä lähenee KÄÄÄÄK ja ois hieman hyvä tiputtaa painoa ennen sitä. Tämmösessä persejalassa viiskin kiloa ylimäärästä näyttää 15 kilon ylipainolta:LOL:
Ilma on mitä ihanin tänään eli lähden kävellen kohta hakemaan pojun eskarista.Pitäkää muksu päivä ja +++++puhureita isosti:heart::heart:
 
Heipat kaikille!

Olen kyllä ahkeraan lueskellut teidän juttunne, mutta itse en ole kirjoitellut, koska ei ole mitään kirjoittelemistakaan.

Olen itsekin miettinyt, että mitä tämän raskausasian kanssa oikein tekisi. Toisaalta haluaisi raskautua, mutta toisaalta taas ajattelee, että yrittääkö vain lykätä sitä tulevaa vain eteenpäin. Koska joskushan se stoppi tulee tälle touhulle.

Toisena päivänä haluan raskautua ja toisena taas tuntuu, että pitäisikö vain päästää irti ajatuksesta ja alkaa elämään seuraavaa jaksoa elämässä. Onko tämä vain jotain oman vanhenemisen kieltämistä, että haluaa pysytellä näissä vauvajutuissa. En tiedä. Elämä niin kummasti aina heittelee ja erityisesti naisen mieli...

On niin järkyttävää lukea ja kuulla noista perhetragedioista, että tuntuu ettei voi edes käsittää asioita. Miten joku pystyy tappamaan omat lapsensa. Tuo kaikki ylittää niin oman käsityskyvyn, että en osaa käsitellä koko asiaa. Haluan vain hypätä tuollaiset asiat nopeasti, vaikka eihän se niitä tekoja mihinkään pois vie, mutta se on omaa itsesuojeluvaistoa. Haluaisin viedä kaikki maailman pienet vauvat ja lapset jonnekin suojaan ja piiloon kaikelta pahalta.

Miksi aikuiset ovat niin pahoja? Kaikki on vain itsekkyydestä johtuvaa.

Anteeksi näin ankeaa tekstiä, vaikka täällä olisi parempi jakaa positiivsta asennetta.

Nyt olis kp 10, aamulla piti puuhailla noita intiimejä puuhia, mutta ei ehtinyt kun miehen piti töihin juosta.
No, jospa sitä tässä taas pääsis vähän elämän makuun ja jotenkin löytäisi sen jomman kumman suunnan. Mutta tosiasia on se, että tämä mahdollisesti joskus tuleva raskaus on kyllä ehdottoman viimeinen. Jos se siis koskaan toteutuukaan.

Mutta kyllä tämä ihunaisten naisten kerho on todellakin tarpeen. Vaikka kukaan meistä ei ikinä koskaan raskautuisikaan, niin ei jätetä tätä ihanaa yhteiseloa.

piristystä kaikille, vastoinkäymisistä huolimatta! Ollaanhan mekin joskus onnistuttu!

 
bugsy - voi miten on siullahin tuttuja aatoksia..:)
..toisena päivänä halu nii-iin kova..ja sitten taas toisena saattaa olla jo se järki otettuna käteen..

..miulla kuiteshin 98% halu siihen yhteen pieneen vielä on:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Oi oi, olispa miulla käynyt NYT noin kuin bugsyn laittamassa kuvasessa..:heart:

Lämmöt 37.2 ja nyt kyllä uskon oviksen olleen sunnuntaina:) tänään siis dpo3
..tilailin huutiksesta R-testejä, tulevat(onneksi)vasta ensi viikolla;)..en sitten ala jo taas kovin aikaiseen dippailemaan..eli, maanantaina 16.1 olis dpo8..
..miten v o i k i n olla jälleen kerran toiveet korkialla - yhden kerran kun vain tallettelin..:|


Mukavaista päivää jokaiselle..tulispa niitä tärppejä tännehin pinoon nyt pian!:)
 
Viimeksi muokattu:




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Ottis (44)..................Kp3/24-27.........yk2v 5kk( 08/09)...1.
Clearblue (41)...........kp6/28..............yk6...........5/1.yht.
bugsy (41)................kp10/29-31........yk3......................9.
annekristiina(46).......Kp10/26.............yk1.................5./2.yht.
tattinen (41).............kp12/22-28........yk15(2km.)5/1.yht.
Minttu2011 (43)........Kp14/27-29........yk1v 4kk( 04/11)...3.
sarialeksandra (40)...kp15/32-37........yk n.1v......................2.
Ninni69 (42)..............kp20/20-30........yk 3.........................1.
Euphonia (40)...........kp21/25-26........yk24......................1.
Onni71 (40)...............Kp25/25-28.......yk3.....................5./1.yht.
anjamarita (43).........kp27/28-41.......yk5.......................2./1.yht.
Whisky Peat (36).......kp28/30-35.......yk5...(tm 7/11)..3.
Ninni-70 (41).............Kp33/30?..........yk1.......................3.
Saippa (41)...............Kp33/26-28.......yk5.......4./1.yht.
MrsBree (41).............Kp35/28............yk1.......3.yht.
mariikka70 (41).........kp38/24............yk7.........1.
Barbarella (40)..........Kp?/?...............yk?.....()..2.
Zillian (42)................kp?/27-35.........yk 2v....................4./1.yht.
nooraneeamaria(35)..kp?/?...............Yk1.......................4.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur, Kastanja, pikkutirri





Minttu2011 (43).....dpo0
OOAK (49).............dpo1
*mur-mur* (46).....dpo3
anjamarita (43).....dpo7
Euphonia (40)........dpo8



Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
MOIKKA IHUNAISET!!
MULLE SAIS LAITTAA DPO 0 TÄNÄÄN... OLI MEINAAN TUNTEMUKSIA ALAMASULLA JA TESTI MELKEIN POSITIIVINEN MAANANTAINA ...JA SAATIIN ONNISTUNUT PUPUILUKIN AIKAAN EILEN ILLASTA NIINKU GYNE MÄÄRÄSI:)

ANTEEKS ETTEN JAKSA KOMMENTOIDA MUUTA KUIN ETTÄ SAMOILLA LINJOILLA OLLAAN BUGSY JA MUR MUT ETTÄ ON PÄIVÄSTÄ KIINNI MILLOIN ON SELKEESTI INNOKKAAMPI AJATUKSEN KANSSA JA SIT TOISENA PÄIVÄNÄ..TAAS ON TOINEN MIELI.. SELLAINEN SE ON SE NAISEN MIELI:D
MIES KYL HALUAA VIEL YRITTÄÄ TÄYSILL' JA EIHÄN MUL SITÄ VASTAAN OO MITÄÄN NIINKAUAN KUN RAHAT RIITTÄÄ.. TAAS PITÄÄ NIITÄ LUTINUKSIA HAKEA.. MONTA KYMPPIÄ MENEE NIIHINKIN...

PUNAVIINIÄ 2 PIKKUPULLOA HAETTU ALKOSTA:rolleyes:
EN TIEDÄ ONKS SIITÄ HYÖTYÄ MUT SITÄ EN OTA KUIN SEN REILUN DESIN EIKÄ ENEMPIÄ..
VÄSYTTÄÄ NIIN HIMSKUTISTI.. ON KÄYTÄVÄ VISSIIN TAAS 'ILTAPÄIKKÄREILLE'... EI MUUTEN JAKSA TEHDÄ MITÄÄN..

MOIKAT JA ILLANJATKOT KAIKILLE!!!:heart:
 
  • Tykkää
Reactions: annekristina
bugsy hauska kuva ja samalaiset aatokset täälläkin :)

*mur-mur* peukutuksia täältä ihan roppakaupalla että on käynnyt kuvan mukaisesti

Minäkin alan tässä uskoa että olisi se ovis ollut minulla - tänään blanko-tikku kun ihan piruttain tein vielä yhden O-testin.
Eli jos nyt olen ymmärtänyt oikein laskutavan niin tänään olisi dpo 1 (kp 12 - kp 10 melkein viiva) :D

Jos mahdollista niin olisi kiva jos joku lisäisi minutkin tuolle listalle....
 
OOAK: Tätä se ikä taitaa teettää, ei välttämättä enää ovuloida vaikka kuukautiset rullaakin :( Mulla oli eka oviksen metsästys kierros viime kierrossa ja vain hetken sain sen samanvahvuisen viivan, jo iltapäivällä se oli haalenemaan päin. Tästä päättelin, että enpä oo tainnut ovuloida sit ollenkaan. Kierto on myös lyhentynyt, mutta näinhän taitaa käydä ennen vaihdevuosien tuloa :/

Mur-Mur: Kiitos dokkari vinkistä, laitettiin kans kalenteriin muistutusta. Ja tsemppiä piinapäiviin, mistä sä muuten niitä r-testejä tilaat? Munki ois järkevää hankkia joku "tukkupakkaus", menee niin överiksi tää tikuttelu näköjään.

TATTINEN: Onnea painon pudotukseen, siitä se liikkuminenkin helpottuu.

BUGSY: Tänne vaan porukalla kuumeilemaan! Mulla myös seilaa ajatukset uudesta vauvasta laidasta laitaan, kuuluu varmaan asiaan.

MINTTU: Onnea talletuksille, toivotaan hyvää korkoa niille :)

Ja OMAA NAPAA: Näin siinä käy, olen "langennut nainen". Niin uhosin aiemmin, että se tikuttelu ja piinailu saa osaltani jäädä, no, kuinkas kävikään: päivät vierii ja mä huomasin kaupassa käydessäni, että ostoskärryissä makasi taas se vaaleanpunainen paketillinen ovis testejä - argh ku sitä on niin "pehmee" tämän asian edessä. Mieskin katseli kaupassa jonku asiakaan työntämiä lasten vaunuja hiukan "liian pitkään", tuumas vaan,että noi tais olla melko uudet vaunut. :D
No, tikutus alkakoot siis maanantaina, olenhan mä toki utelias ja haluaisin tietää, ovuloinko mä etes enää.
 
Glearblue Niin se varmaan on - mutta ei masennuta! :) Minunkin mieheni kattelee vauvoja ja vaunuja - tuo sun miehen kommentti vaunujen uutuudesta oli liikuttava - mun mies vaan huokailee :)

Tänäänkin se kyseli etteikö nyt olisi syytä vielä varmuuden vuoksi talletella (no ei käyttänyt kunnon katolilaisena tuota sanaa mutta anyway...) että jos vaikka meidät siunattaisiin...se on liikuttava kun se on oikeasti syvästi uskollinen (vaikkei kyllä päältäpäin uskoisi...)

Ei sitä koskaan tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessan, ehkä piankin, ehkä vähän myöhemmin, ehkä ei koskaan - mutta kaikkensa kannattaa antaa ja tehdä haluamansa asian eteen - olkoon se mikä vaan (mummoni viisaat sanat )

*mur-mur* juu vallan ihan rauhassa ootellaan....no ei todellakaan :D

Minulla täällä lämpö nousee pikkuhiljaa - toivottavasti ei ole flunssa!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: annekristina
Heippaus kaikille:)

Talletuksille kovasti koron kasvua tässä toivottelen, oikein lihavaa lompakkoa:).

Itsellä vielä mitään tuntemuksia, josko loppuviikosta, en ole koskaan tikutellut tms, mututuntumalla mennään kuten aiemminkin.

PAlaan paremmalla ajalla, nyt nukkumaan, hyvää yötä:)
 
ClearBlue - Voi sinnuu langennut nainen:D..

Tuoltapa mie viimeiks sen ISON paketin niitä liuskatestejä tilailin:
Pregnancy Test and Ovulation Predictor Kits - Buy tests at cheap manufacturer prices for less than $0.30 per test kit.
..ostin tuon 50kpl O-liuska satsin..
Welcome To Save On Tests


Postituskulut nousee myös hieman kun isomman satsin tilaa..mutta tuo 50kpl maksoi euroiksi muuteltuna - sentin yli 22e!(halpaa on!;))

Taisi muuttaa tilatessa automaattisesti euroiksi..olikohan näin?..en mene vannomaan..
Voit kyllä käyttää valuuttalaskuria apuna: Valuuttalaskuri, valuuttamuunnin - muunna valuuttaa

40 Ovis ja 20 R-testiä= yhteensä 25.16e
Kotitestillä esim. satsi: 42 Ovis+20 R-testiä= 45.80e:eek:

Maksoin Visa Electronilla ja tulivat postilaatikkoon tasan 10vrk:n kuluttua tilaamisesta.=)
..seuraavalle kiertoa voisit jo tehdä tilauksen..TAI..voihan se olla, ettet enää niitä tartteiskaan?..;)..ihuna olis!:heart:

OOAK, Clearblue..meillä mies taas kaunihisti vihjaisi, josko ne vaavin tarvikkeet pois kauppaisin..: /..ei ole enään miehelläkään "kuume"..



Nati nati, koetan mennä mammimaan..torkuin soffalla jo tuossa 23.00 pintaan, unessa aivan kävin..pakko syödä jotahin..p a k k o:D..muutoin ei unukka tule.
 
Viimeksi muokattu:
Heipat kaikille ihunaisille!

Mulla siis tätsy pätkähti kylään täysin pyytämättä viikko sitten torstaina :( Olis saanut vaan pysyä poissa meidän nurkista, pyh. Nyt on siis kp 8 menossa parastaa aikaa ja ovista pongaillaan postista putkahtaineilla testeillä :)

Kävin labrassa maanantaina ja kaikki tulokset lukuunottamatta kilpirauhaskoetta olivat ok. Nyt sitten suoritetaan lisäkokeita kilpirauhasen osalta, josko siitä löytyisi syy huonoon menestykseen.

Mies ei oikein innostu tuosta keinohedelmöitysasiasta ja mullakin on siitä hiukka ristiriitaiset tuntemukset. Jotenkin sitä ajattelee, jotta jos ei luonto enää suo, niin sitten on tyytyminen siihen. No katsellaan ja annetaan ajan kulua. Sitähän tässä iässä näiden asioiden suhteen on vielä riittävästi :D

OOAK Hellyyttävää tuo miesten lapsenkaipuu. Itse tän vielä jotenkin kestäiskin, mutta ei halua tuottaa toiselle pettymystä

MINTTU Pidetään peukkuja, että talletukset tuottavat toivotun tuloksen :)

MUR-MUR Sä olet aina niin ihanan innostunut ja positiivinen. Hauskoja juttuja sulla :D

GLEARBLUE
Mäkin vannoin, etten ala enää minkään testien kanssa vehtaamaan, mutta niin siinä taas kävi, että satsi tuli tilattua: Täytyyhän sitä elämässä jotakin jännitystä olla, jos ei muuta niin purkkiin pissiminen :D

Suurenmoisia plussapuhureita kaikille tasapuolisesti...
 




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Ottis (44)..................Kp4/24-27.........yk2v 5kk( 08/09)...1.
Clearblue (41)...........kp7/28..............yk6...........5/1.yht.
bugsy (41)................kp11/29-31........yk3......................9.
annekristiina(46).......Kp11/26.............yk1.................5./2.yht.
tattinen (41).............kp13/22-28........yk15(2km.)5/1.yht.
Minttu2011 (43)........Kp15/27-29........yk1v 4kk( 04/11)...3.
sarialeksandra (40)...kp16/32-37........yk n.1v......................2.
Ninni69 (42)..............kp21/20-30........yk 3.........................1.
Euphonia (40)...........kp22/25-26........yk24......................1.
Onni71 (40)...............Kp26/25-28.......yk3.....................5./1.yht.
anjamarita (43).........kp28/28-41.......yk5.......................2./1.yht.
Whisky Peat (36).......kp29/30-35.......yk5...(tm 7/11)..3.
Ninni-70 (41).............Kp34/30?..........yk1.......................3.
Saippa (41)...............Kp34/26-28.......yk5.......4./1.yht.
MrsBree (41).............Kp36/28............yk1.......3.yht.
mariikka70 (41).........kp39/24............yk7.........1.
Barbarella (40)..........Kp?/?...............yk?.....()..2.
Zillian (42)................kp?/27-35.........yk 2v....................4./1.yht.
nooraneeamaria(35)..kp?/?...............Yk1.......................4.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur, Kastanja, pikkutirri





Minttu2011 (43).....dpo1
OOAK (49).............dpo2
*mur-mur* (46).....dpo4
anjamarita (43).....dpo8
Euphonia (40)........dpo9



Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Hei taas kaikki ihanat naiset!

Kovasti on tullut tekstiä taas ja monenlaisia ajatuksia...se onkin hyvä kysymys että miksi me täällä emme voisi myös ajatella että juuri tämä kerta tuo sen tärpin.
Kuulee niin paljon juttuja siitä kun raskaaksi on tultu niin helposti ja me täällä kärvistelemme kuukaudesta ja vuodesta toiseen ja ei tärppää, ei sit millään.

Sehän olisikin ihanne tilanne kun mekin voisimme olla kuin ne muut että hups, tultiinpa helposti raskaaksi, mutta ei sit millään :(
Ei auta vaikka kuinka ajattelisi että jee, tämä on nyt se tärppikierto ja pa..an marjat, meille ei käy niin vaikka mikä olisi :kieh:

Ei ihme että tulee ajatuksia että jos lopettaisi kokonaan tämän haaveilun, tikuttamisen, lämpöjen mittaamisen ja tämän kaiken, ei se kuitenkaan onnistu.
...mutta onneksi aina välillä se kipinä syntyy uudelleen ja ajattelee että jos vaikka sittenkin :heart: mekin onnistuisimme ja taas tilataan tikkuja ja tikutellaan..
..yhtä maailmanpyörää tämä on, välillä ajatukset tosi negatiiviset ja välillä onneksi sitten taas jaksaa innostua että jos vaikka sittenkin onnistaisi :heart:

Ja tällä palstalla on niin ihana lukea ja kirjoittaa näitä asioita ja aina löytyy tukea ja ymmärrystä :hug: tämä on tätä meidän elämää. :hug:

Kaikille onnistuneita tikutteluja ja talletuksia :heart: :heart: toivossa on hyvä elää ja hienoa että toivoa vielä on!

Sit yks kysymys, kertokaa nyt joku minulle vähän tarkemmin pregnyl-piikistä, koska se määrätään ja mikä sen tarkoitus on? Kiitos jo etukäteen vastauksista mutta minulla on nyt vähän epäselvä tämä piikki.
 
Ottis
OOAK Minä olisin tulkinnut ovisplussaksi ton neljännen testin alhaalta. Siis kuvaasi viivaten =).

mur-mur ja Ninni-70 Kiitos halituksista :hug:. Sen mä näistä yhden pupuilun kerroista, jotka osuu sit vielä justiin ovisppäivään, olen oppinut, että niillä ei raskaaksi tulla. Aloin eilen illalla miettiä, ett pitäisköhän mun sittenkin tilata ovistestejä ja siinä samalla syntyi uudenvuodenpäätös, vaikkakin vähän jälkijunassa, että tänä vuonna en tikuttele ovista. R-testin voin tehdä jos oletetut menkat ovat myöhässä, mutt muuten dippaukset minimoidaan tältä tytöltä. Tietty lupaukset on tehty rikottaviksi eli jos joskus heinäkuussa alkaa tuntua, ett dippailuttaisi, niin sit voin tietty dipata, mutt en hevin periksi anna :LOL:.
 
Ottis
Onpas tänne tullut juttua taas :). Teette kurillanne ton, etten pysyis kärryillä jos olen yhden päivän koneelta pois :LOL:. Mutta asiaan, näyttää monta pähkäilyttävän halutako vaiko ei ja mä ilmoittaudun samaan laumaan. Haluais kyllä, mutt ku se ei noin vain näytä sormia napsauttamalla onnistuvan, niin alkaa pikkuhiljaa ajatella, ettei haluakaan, tai ei jaksa haluta, ihan miten vain...

OOAK'lle ja Minttu2011:lle molemmille onnekasta RKTT-aikaa :heart:! Toivotaan siellä toisessa päässä plussan häämöttävän :kiss:.

mur-mur Mä en jotenkin usko, ett malttaisit olla dpo8:iin asti dippailematta ja tunnustan, ett kyllä mä jo vähän ootan mitä sun testit kertoo =). Plussakasta tätä kiertoa sulle :heart:! Totitisesti toivon, ett se plussa tulis sulle jo ja pysyvä.

ON Ja niin pöhkö minäkin olen tosta alun 'fiksusta' kirjoituksesta huolimatta, ett tänään jo töissä kalenteria plarasin, ett jos nyt tulisin tässä kierrossa raskaaksi, alkas juhannusviikolla 25. raskausviikko ja raskaus olisi jo puolessa välissä. Hurjaa ja kurjaa, ett yksi extra-pupuilukerta ja peräti ihan miehen omasta aloitteesta, antaa niin hurjasti toivoa, ett ihan oikeasti haaveilee taas, että jospa, vaikken edes tiedä tuleekokaan ovis tässä kierrossa vaiko ei.. Heh!

ONON Täti läks eilen wegs ja tänään (kp4) olen ollut jo aistivani pikkasen jotain ovislimotteluun viittaavaa. Greippimehu odottaa jääkaapissa korkkaamista ja voipi olla, ett tänään siitä ekan lasillisen otan. Mulla on jo parina iltana ollut munarakkulan kasvuun viittaavia tuntemuksia. Mitäs tää nyt sit olikaan kun ja jos ovis siirtyy aina vain varhaisempaan?? Huono homma, vai???
 
Heips ihunaiset!:wave:


Kiitos Saippa:)..vaan, kyllä miekin niissä "syvissä vesissä" aika usein uiskentelen: /..onneksi ei ole jäänyt päällensä tuo alakulo..hyvät kun on tropit(Seronil), niin pärjää!:D
(olen peräti muistanut päivittäin niitä nyt ottaa, kesällä voin taas jättää poijjes)

Ot-tis..voi kun sie luet minnuu, kuin avointa kirjaa....siis..EN olisi dipannut vielä tänään, ellei Posti Pate olis tuonut testejä(ensi viikon maanantaina vasta piti, 2lk:n postikulut kun makselin)

Eli - tänään vasta dpo4..ja dippailenhin jo-ka päivä katsoakseni, tapahtuuko mitään - vaiko ei..semmoinen vä-hän "hullu" mie olen..

Testit ovat mitä ilmeisemmin venäjän markinoille tarkoitetut, teksti testipaketissa vain Venäjän kielellä - mukana kuitenkin suomalaiset käyttöohjeetkin.=)

Vaikka kuinka olen tihrustanut dipattua testiä paaaaljon testi ajan jälkeen, ei minkäänmoisia viivanpaikkoja näy..kattellaan nyt miten käy viikon aikana dippailessa.
..harrastushan, se on tämähin..:LOL:..vaan kyllähän se hymy hyytyy viikon saatossa jos testi ei näytä kuin yhtä punaviivasta..
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä