40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Täällä raadetaan peräsuoli pitkällä - mikänköhän siinä on että aina mulla jää kaikki viimetinkaan? No ei sen puoleen silloin kyllä teen töitä parhaiten :D

Vitsi kiva kun saa jännätä teidän kanssa :D Ninni-70 ja Rena olen hengessä mukana ja pidän peukut ja varpaat pystyssä :)

Siitä viinistä tulikin mieleen viinipullon monipuolisuus - tässä olen käyttänyt sitä koon näyttämiseen yhdessä työssäni:



Nyt jatkan töitä - mutta hyvää yötä kaikille!
Ainiin yksi kumma juttu - mulla on menkkajomotusta vaikka toisille jakaa - eika ne nyt sit kummiskin ala - TOSI hurjasti etukädessä.....
 
Yö heipsaukset kaikille:wave::)

Enhän mä täältä oo pois osannu olla vaikka taustalle pomppasinkin, joka päivä käyn teijen ihanaisten juttuja lukemassa...
Jotenkin mulla viime kierrossa tuli niin luovutus fiilikset että aluksi olin niin jo luovuttamassa ja usko raskautumiseen mennyt, sit heräs toivo ivf hoidoista ja puhuin kun ruuneberi ja painoin päälle kun yleinen syyttäjä(siis miehelleni), vaan ei..ei suostu ja nyt ne keskustelut on sitten loppuun käyty. Luomuna yritetään ja toivotaan sitä ihmettä...
Clomit ja luget jätin pois ja meinasin antaa kroppani "relata" noista hormoneista ja mahdollisesti huhti-toukokuussa alottaa ne uusiks ja käyttää ne pois ja toivoa aurinkoenergian siivittämänä sitä parasta tulosta. Joten katellaan...

PUTUSELLE onnellista raskaus aikaa ja RENALLE onnittelut haamu plussasta, vahvistukoon se ja tarraliimaa ja sinnikkyyttä pienelle ihmeelle.

OOAK sinulle toivottelen ylläri plussaa samoin kun muillekin:) ja kaikille RKTT listalaisille rutkasti onnenpimpuloita.

ON ite mä meen EUPHONIAN kanssa samaa tahtia joten dpo11 päivä alkais olla aluillaan ja fiilikset ja toiveet taas korkeella, testata en meinaa vaikka näkyiskin jo jos jotain ois vaan nautin tästä"mitä jos sittenkin" tunteesta sinne loppuun asti. Kierto sinäänsä ollut "kummallinen", ovista en tikuttanut joten varma en ajankohdasta voi olla, mutta oireiden perusteella olettaisin sen toissa tiistaina olleen..lämmöt nous keskiviikkona...mut oletetun oviksen jälkeen tuli ihmeellinen limaklöntti??? ja rinnat kipeyty sivuilta kans oviksen jälkeen vaikka en lugeja oo tässä kierrossa laitellu. Tuo saman tuntunen rintasivuaristushan mulla oli miltei ainoa oire silloin tärppikierroissa, tosin tuli vasta just ennen kierron loppua..ja sama tunne siis myös luge kierroissa...
On tää kumma tää naisen mieli kun heti jos joltain tuntuu niin heti sitä luovutus fiilikset unohtuu ja toivo herää...:) mut siis ihanalta tuntuu...

Kaikille meille plussa tuulia ja terkkuja ihanille naisille täällä!!!
 
Heippaus taas ihunille!!!

Mulla vaihteeks pamautti selän jumiin!! Perskule kun on kipee.. missään asennossa voi olla:kieh:Nyt kun kerrankii on kunnon vapaat niin jollainlailla sekin menee mönkään!!!!! No onhan viel huominen ja maanantai.. josko ei enää ois niiiiin kipee huomenna. Mun täytyy nyt vaan olla rauhakseen ja levätä.. en uskalla kipulääkkeitäkään ottaa paitsi jos kohta Panadolia. Kun en halua riskeerata sillä mahdollista tärppiä!
Ei muuten enää oo massu kipee.. oli kait jotain ruuansulatusjutskia..

Kiva TIRRIKKÄ :hug:ettet luovuta vielä! Mullaki on käynyt mielessä että mitä jos ei hoidot tehoa niin se vaihtoehto on että ei sitte minkään voi... ukko kyl tyrmäs tuon ivf:n meillä kans.. kun siitäkään ei ole takeita onnistuuko.. sanoi kyl ett hae vaan pankista lainaa jos välttämättä tosi ahtaalle haluat.. joo meni ne ajatukset samantien.
Samoiten on kun porukka on kovasti jonnekin lämpimään menossa.. ei voi minkään ku kateeks käy.. ei oo varaa ja sillä selvä. Mielummin kyl laitan rahaa tähän projektiin niin kauan kun se on mahdollista että ehkä jotain tapahtuisi!!

OOAK oot kyl tosi reipas ku yötämyöten raadat.. mä jo tos vaiheessa uinuin sikeesti..
Toivon sulle että jomotus merkkais plussaa !!! :heart:

Minä selkäkipuineni lopetan valitukseni tähän!

PLUSSAKKAITA TUULIA KAIKILLE!!! PUUUUHHHH!!!!!!!!!!!!++++++++++++++
 
Ottis
Rena Ihanhan tässä alkoi jännittää se sun haamulainen. Onkohan seuraavalla sivulla jo kuvaa =)?

mur-mur Miltäs dippailut ovat tänään näyttäneet?

Minttu2011 On aina mahtavaa saada uusi kampaus. Mä käyn yleensä yhdellä ja samalla kampaajalla ja hän on valtavan varovainen kaikessa mitä tekee. Sit ku haluan todella vaihtelua, käyn toisella kampaajalla ja hänellä käytyään hiukset onkin mahtavasti, mutta mutta.. itse en osaa samoin hiukusiani kammata ja yleensä sit ekan pesun jälkeen pää onki ku kanan peppu :(.

bugsy Onnittelut hymynaamasta =). Se on kiva nähdä. Hyvä, ettei kierto tuon enempää venynyt. Mulla ovis tuli tosiaankin kp17 kaavinnan jälkeen. Ihmeellinen tämä ihmisen kroppa ku pelittää vaikk kuinka koeteltaisiin. Vaan onpa tuostakin ihmeestä kulunut jo aikaa, joten emmä enää hehkuta, ett kroppa pelais ;).

En ihan hautautunut lumeen, mutt täytyy tunnustaa, ett alussa olin toivosta luopua, sillä teen lumityöt lumentyöntimellä ja yksi lastihan ei eilisessä lumikuormassa näkynyt missään. Lopulta sitkeys palkittiin. Ekan tunnin jälkeen kävin tuvassa juomassa ja polttelin tupakan ja sen jälkeen alkoi tauot sit vähän tihentyä ku tuli käsivarretkin niin kipeiks ku piti lunta heittää kinosten yli. Ja ku ukko tuli kotiin ja alkoi auttaa ihan viime metreillä, natkutti hän, että ihan vittuillakseni teen mukamas niin korkeita kinoksia, ettei kolalla pääse työntämään lunta niiden yli. Joopa joo.. Vähän otti kaaleen. Teki mieli sanoa, ett työnnän pian työntimen anukseensa jos ei ole hiljaa ja niin varmaan olisin tehnytkin, jos ei tajunnut pitää leipäläpeään kiinni. Vaan pitipä sitten heti varpaatkin jäässä ja naama punottavana lähteä äitiään sairaalaan kattomaan, vaikka mulla olis ollut kotona viel vaikka mitä tekemistä. Lumitöitä tein siis 2,5 tuntia ja sairaalakeikan jälkeen jatkoin tuvassa touhuamista ihan iltayhdeksään asti ja mies ihmetteli, että kun en koskaan lepää hänen kanssaan. Tänään sit sanoinkin, ett voisin lepäilläkin hänen kanssaan jos hän tekis kotonakin jotain, ett mulla jäis siihen lepäilyyn aikaa.

Toisaalta, otan mieluummin 'oman aikani' yksin kun mies on vielä töissä, sillä eipä mua huvita iltoja töllötellä juttuja autoista sun muista. Tänään mies on sit liuhottanut omilla teillään. Aamusta kävi kotipaikallaan, eikä ollut tuntia täällä ollut ku alkoi kysellä ett pitäisköhän käydä toimistolla tai mökillä. Lähti sit viimein mökille, mutt lähtiessään sanoin, että nyt olen todella vi**uuntunut häneen, kun ei tee kotona yhtään mitään vaan liihottaa omilla teillään kaiken aikaa ja kehtas viel oikein äneen ihmetellä ett mitä hän sen jälkeen tekee jos tuleekin pitkäks aika. Het on ku pieni lapsi!! Siihen sanoin, ett tässä talossa riittää aina jotain tekemistä, jos ei muuta niin ottaa imurin kauniiseen käteensä ja siivoaa. Olis ullakolla yksi mattokin pesemättä. Ottaa siis kupoliin kun mulla on tollanen pikku vauvapoika täällä joka on olevinaan mies eikä tiedä miehisyydestä mitään. Luulis normaalin miehen edes vähän nolostelevan sitä, ett akka tekee yksin lumityöt, eikä natkuttais jälkeenpäin. Seuraavan kerran kuulema ku lunta tulee, tuodaan tänne traktori ja tehdään työt sillä :headwall:. Hah-hah!

Sori omanapainen naputus, mutt pakko oli vähän päästää höyryjä. Jos mua ei näin laiskottais, lähtisin käymään Alkossa ja hakisin putelin punaviiniä. On meillä yksi pullo kaapissa, mutt ei ei ole niinkään makusteluun vaan ruokaviini eikä sillä niin nappaa. Pitäisköhän soittaa ukolle, että kun kuitenkin käyt Alkossa, niin tois mulle samalla. Jeps, sen teen ja katotaan miten käy :).
 
Ottis




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Ottis (44)..................Kp6/24-27.........yk2v 5kk( 08/09)...1.
Clearblue (41)...........kp9/28..............yk6...........5/1.yht.
bugsy (41)................kp13/29-31........yk3......................9.
annekristiina(46).......Kp13/26.............yk1.................5./2.yht.
tattinen (41).............kp15/22-28........yk15(2km.)5/1.yht.
Minttu2011 (43)........Kp17/27-29........yk1v 4kk( 04/11)...3.
sarialeksandra (40)...kp18/32-37........yk n.1v......................2.
Ninni69 (42)..............kp23/20-30........yk 3.........................1.
Euphonia (40)...........kp24/25-26........yk24......................1.
Onni71 (40)...............Kp28/25-28.......yk3.....................5./1.yht.
anjamarita (43).........kp30/28-41.......yk5.......................2./1.yht.
Whisky Peat (36).......kp31/30-35.......yk5...(tm 7/11)..3.
Ninni-70 (41).............Kp36/30?..........yk1.......................3.
Saippa (41)...............Kp36/26-28.......yk5.......4./1.yht.
MrsBree (41).............Kp38/28............yk1.......3.yht.
mariikka70 (41).........kp41/24............yk7.........1.
Barbarella (40)..........Kp?/?...............yk?.....()..2.
Zillian (42)................kp?/27-35.........yk 2v....................4./1.yht.
nooraneeamaria(35)..kp?/?...............Yk1.......................4.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur, Kastanja, pikkutirri





bugsy (41)............dpo0
Minttu2011 (43).....dpo3
OOAK (49).............dpo4
*mur-mur* (46).....dpo6
anjamarita (43).....dpo10
Euphonia (40)........dpo11



Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Ottis
Haa, kerrankin muistin päivittää suosiolla RKTT-listan =). On se muuten mahtavan pitkä. Toivottavasti tosta tulee plussajuna :heart:!

Ps. Mulla alkaa olla ihan kivasti jo ovisoireita. Pitäis vain saada ittensä tohon mieheen leppymään niin, että vois kuvitella pupusteluja, huomenna viimeistään.
 
Ottis - eipä ole testeihin tullut muuta, kuin se 1 Controlviivanen.
..on sen verta hyviä testejä - ensimmäisiä itse asiasssa, joihin ei ole tullut edes testiajan jälkeen mitään viivanpaikkoja!=)

..ja vaikka kuinka röntgenkatseellani olen koettanut tiirailla, kuviakin ottanut..:D

Minttu..Puuuuh, puhaltelen siun seljästäis kipuista poijjes:whistle:
..parantukoon se pian!:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
OOAK: Ihana tuo kissa,oletko huovuttamalla sen tehnyt?

PIKKUTIRRI: tulit sit sopivasti tuomaan jännitysmomenttia tänne :) Näissä on kiva elää ja jännätä mukana. Etkö jo huomen aamuna testais? ;)

MINTTU: harmi sun selän kanssa :( Selkäkipu on niin kokonaisvaltaista, toivottavasti pian hellittää. Yritä liikkua hiukan, se yleensä auttaa.

OTTIS: Kuullostaa kyllä tulehtuneelta teidän parisuhde. Miten jos vauva vielä tuohon tulee, sinulla ois vielä vähempi aikaa tehdä kotitöitä. Ja jos mies ei osallistu millään muotoa, niin katkeroidutko "hiiteen" koko hommasta sitten?
Tsemppiä sinne!

ON: odottaa, että jumppatunti alkais. Nuorin lähti miehen kanssa isä-lapsi-jumppaan :) Ihanaa nähdä kuinka pikkuinenkin oikein hihkuu onnesta kun pääsee liikkumaan :)
 
MrsBree - miten siulla siellä..tuliko +..vai kerkesikö huru-akka jo hyökkäämään?

..olispa se:heart:

pikkutirri
- ihunaa, saamme jännätä siunhin puolestasi:kiss::heart:

CB
- mukavan rentoista jumppailuhetkeä siulle sinne:wave:

OOAK - ihunan suloinen kisu mirrikkä!:heart:
..niin..ja tuo "juoma" ai ai kun alkoihin tekemään miel:p..miulla vaan pari olusta..


..++++++++ mie tänne kaikille toivottelemaan..
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Eipä hätiä mitiä, kyllä se toinenkin viiva vielä ehtii testiin ilmaantua. Peukutuksia :heart:!

Pikkutirri Peukutuksia sinullekin :heart:!

Gb Ehkä hiukkasen kärkkäästi kirjoittelin aiemmin. Tai miten sen nyt ottaa :). Aina meillä on tuota skabaa mm. lumenluonnista käyty ku miehellä pitäis kaikkeen olla apuna pörisevät ja mun mielestä se ei tekis hänellekään yhtään pahaa, vaikka vähän ulkona vain oleilis ja siinä samalla rauhassa lumia työntelis. Minähän itseasiassa tykkään lumenluonnista, mutt eilinen määrä oli silti vähän liikaa :). Ja kyllähän mies auttoi, se valitus vaan meni överiks. Hänet niin hyvin tunnen, ett sitä osasin odottaakin, vaikka samalla toivoin, ett kerrankin osais olla toistamatta ihteään.

Ts. Ei tämä tilanne NYT ole ollenkaan niin tulehtunut kuin on joskus ollut. Ollaan sentäs puheväleissä :LOL:. Aamulla mies näet ennen lähtöään sanoi mihin menee ja sen jo etukäteen tiesinkin. Jos änkyröi, livahtaa kotipaikalleen ennenkuin edes herään. Nyt kotiin tultuaan kysyi ekana onko roskat menossa roskikseen, kun olin jättänyt pussin oven pieleen. Sit hän laittoi lihan uuniin muhimaan. Kuori porkkanatkin ihan suosiolla joukkoon, eikä antanut mun hakea puita, vaan sanoi pienivänsä niitä samalla. Ts. harrastaa nyt ja harrastakoon. Autossa tosin saattaa olla pullo lämmittävää, mutt sekin nyt sallittakoon, sillä viime viikonloppuna oli puhetta, ett hän lähtis tänä iltana baariin yhden kaverinsa kanssa. En ole siitä ideasta sen kummemmin kuullut, mutt eiköhän se illan kuluessa selviä. Mä nautin jos saan jäädä yksin kotiin. Niin mustavalkoinen (patalaiska vs. hyperaktiivinen) toi ukko on, ett totisesti joskus toivon pääseväni hänestä lomalle.
 
Kiitos OTTIS ja MUR MUR ja kukas muu...CLEARBLUE... paranemispuhureista ja vinkeistä.. taitaa ny olla että tää eukko makaa tän illan ja sitte huomenna koittaa lenkkeillä. Hiukan parempi on nyt kun en oo oikein mitään tänään tehnyt.. tylsää kun makaa vaan.. mutta ei voi nyt mitään. Käytiin miehen kanssa pojan haudalla viemässä kynttilät ja puhelin siinä että minä ainakin uskon että poika elää... mutta vain eri muodossa tai tasolla kuin ennen.. saa sitä jokainen uskoo mihin haluaa mut uskon sielunvaellukseen kyllä. Ja niin teki poikakin.

OTTIS :hug:toiko miehes sulle punkkua? Sais kyl tehdä jotain sunkin eteen... hyvä jos ruoan teki ja puut haki.. mutta on teillä säädettävää vielä... Niin ahkerana olet ollut ja saat vaan arvostelut sit päälle.... voi sua!:hug::heart:
Nauti nyt illasta loma miehestäs-asenteella:LOL: Voi kun mäkin pystyisin.. tuolla tuo makaa soffalla.. taidan kohta mennä siskolla käymään jos vähän piristyisin.. en tiedä onko kotona vaiko ei..

Ihanaa CB että miehes lasta vie tuollaiseen harrastukseen!!!! Aika harva tuntemani mies sellaiseen on lähtenyt!! Hienoa, hatunnostot hänelle!!!! :D
 
Ottis
Minttu2011 Paranemista sulle :kiss:. Ei toi ukko paha ainakaan tänään ole ollut. Ei ole salajuopotellut ja se baarikeikka piti kuulema olla eilen. Keilattiin Wii'llä ja meillä oli ihan hauskaa. Voi olla ett miehen into vähän lopahti ku mä voitin hänet 2 kertaa peräkanaa =). Sit olen pelannut pesistä ja tennistä. Käsivarsi on kipeä ja peppu hellänä, mutt tuli hauskalla tavalla hiki ja on tullut tehtyä muutakin kuin löhöttyä töllöä kattomassa.
 
Ottis - onpa kiva, jotta siulla miehesi kera siellä ollunna rentoista&hauskaa=)



Mie tekaisin pizzan kun poikanen oli syntäreillä HopLopissa..ja nyt masu sitä niiiiiin pullollansa:x..viel olisi yx olut jemmassa..saa nähdä, vetääkö masu enää:p..

Mukavaista Illan jatkoja ihunaisille!
 
Iltaa kaikille!

Ihan pikaisesti tulin kertomaan, että menkat alko ja ihan ajallaankin.. Piti tosin sitä testiä näyttää kaverille kun ajattelin, että olenko tosiaan täysin höpsähtänyt :) no ainakin hänkin näki sen varjon siinä. Eli en oo ihan niin seko kuin luulin! mikä on sinällään ihan positiivista....

Meillä oli tosi kiva baari-ilta eilen, kun ystävä on käymässä Singaporesta, johon muutti puoli vuott sitten ja istuttiin tyttöin kanssa iltaa oikein pitkän kaavan mukaan. Ja en muista millon oon niin paljoo nauranut viimeksi.
 




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Ottis (44)..................Kp7/24-27.........yk2v 5kk( 08/09)...1.
Clearblue (41)...........kp10/28.............yk6...........5/1.yht.
bugsy (41)................kp14/29-31........yk3......................9.
annekristiina(46).......Kp14/26.............yk1....(2007) 5./2.yht.
tattinen (41).............kp16/22-28........yk15(2km.)5/1.yht.
Minttu2011 (43)........Kp18/27-29........yk1v 4kk( 04/11)...3.
sarialeksandra (40)...kp19/32-37........yk n.1v......................2.
Ninni69 (42)..............kp24/20-30........yk 3.........................1.
Euphonia (40)...........kp25/25-26........yk24......................1.
Onni71 (40)...............Kp29/25-28.......yk3.....................5./1.yht.
anjamarita (43).........kp31/28-41.......yk5.......................2./1.yht.
Whisky Peat (36).......kp32/30-35.......yk5...(tm 7/11)..3.
Ninni-70 (41).............Kp37/30?..........yk1.......................3.
Saippa (41)...............Kp37/26-28.......yk5.......4./1.yht.
MrsBree (41).............Kp39/28............yk1.......3.yht.
mariikka70 (41).........kp42/24............yk7.........1.
Barbarella (40)..........Kp?/?...............yk?.....()..2.
Zillian (42)................kp?/27-35.........yk 2v....................4./1.yht.
nooraneeamaria(35)..kp?/?...............Yk1.......................4.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur, Kastanja, pikkutirri





annekristiina (46)...dpo0
bugsy (41).............dpo1
Minttu2011 (43).....dpo4
OOAK (49).............dpo5
*mur-mur* (46).....dpo7
anjamarita (43).....dpo11
Euphonia (40)........dpo12



Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
Päivittelinpä tässä yön kähmyröissä tuon listan jo..

Nukahdin soffalle toviksi, heräsin koiraa pissalle..ja nyt sitten ei tie-ten-kään unukka tule!:kieh:

Rena..voihan kurjake..se tätikö sieltä nyt sitten kummiskin..se on ihan p**ka akka:mad:
Pahoitteluni:hug: ja parempaa tärppionnea tulevalle kiertoa:heart:
..heiii..kuuleppa!..Jospa ensi kierrolla se "hailurainen" viivanen olis jo vahvempi

annekristiina - nakkasin siut tuonne "piinailulistalle"..Ok?:wave:
Plussakkasta piinailua toivottelen:heart:


..pitäisköhän sitä pizzaa(vielä)pikkasen?..juuuuu-uuuh - pikkasen vain..ja olusen avaan kans:p


Heipsun hei ja hyv yöt:heart:..
 
Huomenta kaikille, ehkä muille paitsi MUR-MURille, joka on täällä yötä myöten kukkunut, veikkaan, että hän nyt sit nukkuu :)

Mä ajattelin, että tänään alan oilia jahtamaan. Ja nyt sit aamupissit lirruuttelin suoraan pönttöön, josko se ois se "taika", että sais paremmin oviksen bongattua. Tietty tässä iässähän sitä ei enää bongaillakkaan :( Mutta en voi tosiaan tietää, ellen aisaa näin edes tarkista. Eli seuraavasta pisusta tiukuttelua sit. Uskoisin, mikäli laskuni paikkaansa pitäisivät, että tiistaina se on tasavahva viiva jos on ollakseen tälle kiertoo. Jokuhan sanoi,että on jotain jännitystä elämässä: edes tää tikkuun pissiminen :D Yhdyn siihen kommenttiin kyllä täysin!

Mukavaa sunnuntaita tänne - liikutaan ja ulkoillaan reippaasti!
 
Juuuh CB - yhdyn aivan Saipan sanoihin "ei hätiä mitiä vielä, viivanen saatta 1-2vrk:n sisään hyvin vahveta!=)

Dippasin taas aamulla niin valkoistahin, valkoisemman R-testin - paitti tietenhin control viivanen tuli..tänään dpo7(vasta)..mutta nyt mie taidan olla aikas varma, että tämä kierto oli huti kierto..: /
..älkää kysykö miksi, sen vain tuntee..niin monasti tämä koettu..*huoks*

Enpä mie mitään ihmettä odottanutkaan - TAI..ehkäpä juuri sitä, pikkasen tietenhin haaveksin, että j o s p a..


Mukavaista illan jatkoa ihunaisille:kiss:
 
Tikutteluitta ja seksilöittä menty tämä kierto (paitsi nyt la kp 31 :D ). Merkit enteilee sitä, että huomenna kp1, yk 6 (vaikkakin oikeasti projekti alkoi jo 9kk sitten).

Josko tässä pikku hiljaa alkaisi tuo petielämäkin vetreytymään, niin voisi tulostakin tulla.
 
RENAlle pahoittelut kun se täti sit hyökkäskin sinne. Tuo haamu antoin niin jo toivoa kovasti :( Jotainhan siellä on täytynyt yritystä edes olla!

MUR-MUR vois jättää vielä ihan suosiolla ne r-tikut sinne kaappiin. Eihän nyt millään vielä voi näkyä! Mutta tuohan on helpommin sanottu mitä tehty - I know that so well :/

SAIPPA: pitääkö tuo lista paikkaansa, että sulla ois kp 37 menossa ja nyt siis teet ovis-testejä?

Ja itseni huomaan tekevän tänne jo kolmatta viestiä tälle päivää, alanko mä koukuttuun tännekin jo :) Ja kiitos tsempeistä mitä oviksen bonailuun tulee. Katsotaan, josko huominen testi ois jo vahvempi viivainen.
Itse olen vaan niin väsy, huomenna pitäis työviikko aloittaa ja olo ku jyrän alle jääneellä - liikaa ollaan menty ja kuljettu menemään. Pitäis osata rauhottua ja rentoutuakkin. Mutta mukavaa viikon alkua teille kaikille!
 

Yhteistyössä