40+ so what wol.12

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
CB - hyvä kun hoksasit..:attn:ONko tosiaan Saippa siulla Kp37 menossa?..
..vai onko nyt jääny siun uusi kierto merkkaamati?:eek:

..ja CB - tokihan mie tiedän, ettei miulla plussa taitaisi näkyäkkään, ennen kuin vasta dpo12 aikoihin
..mie vaan nyt jotenhin tunnen, jotta on nega kierto..:(

Viimeksi muokattu:
Heips.

Kiitos Mur-Mur:).

Ottiksella puhtia riittää, kaikille se "sopuelo" ei ehkä niin sovikkaan, pitää olla jotain pureskeltavaa, puhallettavaa, niinku vuoristorataa..;)Tsemppiä!!!

Mä vesimiehenä aika itsepäinen, mies kaksonen, jääräpää, siinä meillä Lumi 2v 7 kk tekemistä riittää, tähän vielä toinen, niin kyllä puhti pois meikäläiseltäkin vähintään.

Jotenkin vaan vielä toivoisi sitä yhtä yhteistä, kolmesta pojasta tullut jo aikuisia, vanhimman kanssa pääsi niin vähällä, keskimmäisen kanssa sitten mentiin pohjia myöten, jossain vaiheessa jo mietin ettei siitä hengissä selviä, poika, tai mä. Nyt koulun ja Intin käytyään, tyttöystävän lapsuudenkaverista löysi. Tytöllä lapsi, isä kuoli viimeisillä viikoilla odotusaikana, tuntematon keskellä päivää liukuportaissa puukotti, ikävää, mutta ehkä joku tarkoitus tälläkin. Nyt elävät perhe-elämää, poikani menetti myös ekan tyttöystävänsä aikoinaan tsunamissa, oli tämän nykyisen tyttöystävän kaveri myös. Vanhimman pojan äitihän mun ikäinen, kolme vanhempaa lasta edellisestä liitosta, yksi yhteinen, 4 vuotias poika, minä siis mummo myös. Nuorin poika 16v, onkin sitten helpoin kaikista, oikein unelmanuori, lukiossa, lääkikseen aikoo, ei huolta koskaan aiheuta. Tämän osa tietääkin, mutta nykyisen mieheni kanssa siis hänen ainokaisensa, ihana Lumi-Maria, jolle siskon tai veljen vielä soisi.

Tänään kyllä taas yrjötaudin iskiessä muistui mielee kuuden kuukauden yrjötys, kamalat kivut sun muut, mutta Lumi ollut kiltti, ihana lapsi, iloa tuonnut elämään. Osaa nauttia kaikesta niin eri tavalla, vaikka välillä valvominen meinaa pystyyn nukuttaa.

Itse treenaan punttisalilla siis 4-5 kertaa viikko, lisänä kahdet judotreenit sekä ohjaan muksujudon, 4-6 vuotiaille, Lumi menee siellä hyvin mukana. Muuten en kyllä jaksaisi, treenaaminen mun henkireikä, osaksi käyn työaikana, kahtena iltana ja mies tulee muksujudoon mukaan, suoritti mut tavattuaan jopa keltaisen vyön, vaikkei muutoin niin urheilusta IT alan ihmisenä perusta, tietsikalla rentoutuu..
Keskimmäisen kanssahan kisamatkustin kymmenisen vuotta, kunnes alkoi ongelmat...

(.) Sorry!!!

Takana mulla siis avioliitto josta 27v ja 22 v pojat, sopuero. Avoliitto mistä tämä nuorin, helpoin ja kaikkien äitien unelmapoika, isänsä taas sairaalloisen narsistinen, oikeuden kautta erottiin, ei uskoisi pojan olevan hänen, nykyinen mieheni kyllä läheisempi, kuin oma isä, käy vanhempainillat sun muut. Tosin "löysi", jostain ulkomaisen naisen itselleen, hellan ja nyrkin väliin,(ei fyysistä väkivaltaa, henkistä), mihin mä en suopunut . Takavarikoi kaiken, aloitin alusta, ehkä hyväkin niin. Eipä ole mitään entisestä muistuttamasta;)

Luen huolella kaikkien tekstit, mulla vain älyttömän huono nimi muisti, jos ihmiset olisivat numeroina, olisi helpompaa.

Viime vuosi töissä niin stressaavaa, ettei uskoisi suomessa tälläista edes olevan, puutuin sitten siihen oikein ISOSTI, josko olisi vaikutusta.

Tein uuden vuoden lupauksen: Teen tänä vuonna 2012 itseni onnelliseksi:).

Perustan tämän siihen, aina olen pistänyt muut etusijalle, auttaen, kuunnellen, osaamatta sanoa EI, itselläni AINA kaikki hyvin, vaikka seinät olisivat jo kaatuneet, nyt teen toisin.

Tässä minun tarinani, pääpiirteittäin, enkelin siivetkin voi laittaa, yksi KM ainoastaan, 2007, ennen Lumia, samana vuonna kuoli isäni leikkauspöydälle, sitten pojanpoika bakteeriin synnyttyään, ja veli menehtyi lääkärin väärään diaknoosiin. Nyt olisi aika saada elää elämää, mielestäni olisin ansainnut, niinkuin meistä varmasti kaikki tahollaa, omine murheineen.

Ikävintä kenelle sitä ainoatakaan suotu, joskus tuntuu kohtuuttomalta itselleen lisää toivoa, neljästi jo saanut onnen kokea, sydämmestäni jokaiselle sitä omaa niin toivon, paljon tuo iloa, mutta murhetta myös, näin vanhempana jotenkin menettämisen pelko pahinta, lähempänä, sekä ajatus että, itse pysyisi terveenä ja saisi lapset kasvatettua itse aikuisiksi. Pitkä kirjoitus, tuntemukseni tässä laitoin, teidät aika hyvin jo "tunnenkin", vielä kun nimet muistan, kommentoin, ei tule tätä omanapaista...

Oikein plussakkaita tuulia kaikille:).

Anne

annekristiina - ihuna vain kun mieleis päältä kirjoittelet asioita tänne meille "olkkariin":kiss:

Miun mies on myöskin vesimies - iteppäinen kuin mikä!;)..ja hänkään ei oikein tuota EI sanaa halitte..ainahin työssänsä se tulee hyvinkin esiin..väsyttää ittensä vaan turhan päitten:( kotona sit tietenhin läheisilleen sen purkaa - väsyn&vi*****sen.

Mie siulle tuonne päälistaan lisään ne enkelin siipiset. Toivottavasti ei tule enää toisia, vaan saisi siuthin plussaneisiin vielä siirtää 2012!:heart::)

Hyv Yöt, nukkukaatte makoisat unukat..

(kaikki onhin varmaan jo aa aa..)

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: annekristiina

Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Ottis (44)..................Kp8/24-27.........yk2v 5kk( 08/09)...1.
Clearblue (41)...........kp11/28.............yk6...........5/1.yht.
Saippa (41)...............Kp12/26-28........yk6.......4./1.yht.
bugsy (41)................kp15/29-31........yk3......................9.
annekristiina(46).......Kp15/26.............yk1....(2007) 5./2.yht.
tattinen (41).............kp17/22-28........yk15(2km.)5/1.yht.
Minttu2011 (43)........Kp19/27-29........yk1v 4kk( 04/11)...3.
sarialeksandra (40)...kp20/32-37........yk n.1v......................2.
Ninni69 (42)..............kp25/20-30........yk 3.........................1.
Euphonia (40)...........kp26/25-26........yk24......................1.
Onni71 (40)...............Kp30/25-28.......yk3.....................5./1.yht.
anjamarita (43).........kp32/28-41.......yk5.......................2./1.yht.
Whisky Peat (36).......kp33/30-35.......yk5...(tm 7/11)..3.
Ninni-70 (41).............Kp38/30?..........yk1.......................3.
MrsBree (41).............Kp40/28............yk1.......3.yht.
mariikka70 (41).........kp43/24............yk7.........1.
Barbarella (40)..........Kp?/?...............yk?.....()..2.
Zillian (42)................kp?/27-35.........yk 2v....................4./1.yht.
nooraneeamaria(35)..kp?/?...............yk1.......................4.

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur, Kastanja, pikkutirri

annekristiina (46)...dpo1
bugsy (41).............dpo2
Minttu2011 (43).....dpo5
OOAK (49).............dpo6
*mur-mur* (46).....dpo8
anjamarita (43).....dpo12
Euphonia (40)........dpo13

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee

Viimeksi muokattu:
mur-murJeps, uutta kiertoa tässä mennään eli kp 12 olis tänään, jos ystävällisesti voisit päivittää, kiitos paljon :)

annekrististiinaHyvän olet uuden vuoden lupauksen tehnyt. Nyt muistat vaan pitää siitä kiinni :) Jostakin kumman syystä meillä naisilla on vahva taipumus laittaa toisten tarpeet etusijalle. Niin minäkin tein toistakymmentä vuotta, kunnes repäisin itseni irti henkisesti raskaasta parisuhteesta. Onneksi olemme kuitenkin saaneet uuden mahdollisuuden ja vauva tietysti kruunaisi tämän kaiken mitä ihanimmalla tavalla. Ajattelen itse samoin kuin sinä, että kun on jo kolme lasta saanut, onko oikeutta pyytää enempää. Silti kuitenkin uskallan toivoa, että josko vielä sen viimeisen kerran.

Mukavaista pakkaspäivää kaikille ihanille naisille täällä olkkarissa :heart:

• Tykkää
Saippa - nytpä on korjailtu listaan siun tiedot!:wave:
..mitenhän lie päässyt unhoittumaan?..

Miulla on täällä(jälleen kerran)tuon työn takia ja siihen liityvien asioiden - aivan kauhea stressi:(
Alkaa niin vi***taa koko homma, ei muuta kerkeä kun puhelimessa roikkua ja pyytää lausuntoja ja papereita, jotta laittaisivat paikkaan A, jotta HE voisi sitten laittaa ne paikkaan B..ja vielä sitten siitä etiäpäin, paikkaan C..itku kohta pääsee..:'(..en jaksais niin millään..sitten pitäis virkkuna ja hel**tin tyytyväisenä töissä jaksaa olla - p**ka mie sanon kyllä!!!!!!!!!

..sorry ihunat:ashamed:..niin vaan ottaa pannusta kun omaan piikkin soittelen kalliita puheluita ja kun ihmisiä ei saa sitten edes langan päähän, vaik kuin-ka yrittäis - eikä eka kerta!..eikä varmaan viimonenkaan:headwall:

..hyvinpä alkoi tämä viikko..

Päässä soi ja koko kroppa ihan kuin viulun kiel!!!!
..jospa tämä tästä..

..mie laittelen tänne vielä ..:heart:+++++++++++++:heart:

Viimeksi muokattu:
Ottis
Rena Harmitus tädin tulosta :'( :hug:. Toivottavasti nyt alkaneessa kierrossa on parempi onni matkassa :heart:!

Gb Vaikkei viivasta paljon vielä kp10 näkyisikään, niin ei hätää. Viiva ehtii vahvistua vielä ja ihan ajallaankin :).

mur-mur Kurja jos jo nyt noin varmalta tuntuu, ett oli hutikierto :(. Oletko tänään testaillut?

Wp Peukutuksia vetreytyvän petielämän puolesta niin sulle kuin mullekin =) :heart:!

ON Mulla oli eilen ihan kivasti ovislimoittelut aluillaan, vaan eipä siltikään inspannut ukkoa kaataa. Tosin jätin homman vähän niinkuin hänen haltuunsa, kun riippui minussa ja varsinkin tisseissäni kiinni pitkin päivää, vaan voittipa siltikin illalla uni seksihalut. Mutt jospa sitten tänään..

Ottis
annekristiina Juu, niin sopuisaa oli meillä elo eilen, ett mieskin illasta sanoi olleen kivan päivän. Johtuikohan sit siitä, ett suosiolla lähdin kanssaan sunttisajelulle, kun hän kävi äänestämässä ennakkoon ja samalla käytiin äitiään sairaalassa kattomassa. Mies laittoi sitten ruoankin ja loppuilta vain löhöiltiin. Miehellä töissä nyt niin kovasti kiireitä, ett paras varmistaakin, ett viikonloppuna vain lepäillään. Mä touhotin perjantain tarkoituksella, ettei lauantaille jäis enää kotipuuhiakaan pahemmin. Minä kun en osaa kuitenkaan vain olla jos on paikat sekaisin ja likaista.

mur-mur Toivottavasti ne asiat työhön liittyen alkaa lutviintua, ett pääset pahimmasta stressistä yli. Ei ole hääviä yrittää tavoitella ihmisiä :(. Tsemppiä!

• Tykkää
Voi harmi rena kun täti saapui, halitus. Mur mur , kuulostaapa stressaavalta tuo työ.

Täällä ei edelleenkään normaaleja menkkoja näy, taas jotain tuhrua. Googletin ja jollain käynyt niinkin että synnytyksen jälkeen eka tai toka menkat korvautuneet tuhruvuodolla. Ehkäpä alan testata ovista lähiaikoina.

Tuo stressi jota koen, on työhön littyvää - ei varsinaisesti itse työtehtäviini, ne sujuu ihan Ok.(kait)
..on vain paaaaljon nyt jälkeenpäin ilmennyt sellaista, että tähän työhön olisin tarkemmin kyllä harkinnut meneväni jos olisin nämähin asiat edeltä tiennyt!

..mie en millään meinaa saada ittiäni rentoutumaan..onneksi kohta pääsen saunaan..kaikki vaan on nyt niin ärsyttää:kieh:

Ottis - juu, kyllähän mie dippasin joskus päivällä..testiajalla eimitään mutta testiajan jälkeen tuli tuollainen..

..pläjäytin ihan ison kuvan jos paremmin näkyis?..näkyykö mitään?(sen yhden viivan lisäksi)

Näitä olen nyt dipannu dpo4 lähtien - tänään dpo8 ja eivät ole antaneet mi-tään viivanpaikkoja vaikka k u i n k a olen tiiraillut ja kuviahin ottanut;)..

Itse näen tämän: siinä on testiivasen kohta, jonka reunat punertaa molemmin puolin.

..mutta tuota nyt ei plussaksi lasketa - tietenkään ja huomenna uus dippaus - dpo11:sta asti on testejä..on vain omat epäilykseni, en niin mil-lään usko tärpin käyneen.

O-testinhin dippasin yön/aamun tunteina ja juuri ja juuri eroittuva hailurainen viiva tuli - ei siis ole LH koholla.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Ottis
mur-mur Kyllä minä siinä jotain olen näkevinäni. Mullakin on joskus tuolleen viivan paikan molemmin puolin väriä väriä tullut. Peukutellaan huomiselle selkeämpää viivaa tuohon paikalle :heart:! Huih, alkaa ihan jännittää :whistle:.

ON Mua vätystää ihan kamalasti. Pitäis varman ukolta piliä vongata, kun hän on kotonakin =).

• Tykkää
Ottis - on miullahin muistakseni joihinkin testeihin noin tullut..mutta ne on tainneet olla tärppikiertoja..heinäkuussa tais niihin Pregcheck-liuskoihin silloin ens alkuun just noin tulla..

Tokihan se sydän hieman alkoi läpättämään kun en ole näihin testeihin yhden viivan lisäksi nyt MITÄÄN saanut näkyviin dpo 4 lähtien..pudotaan sit taas korkialta ja kovaa, tuttuahan tuo jo..:ashamed:

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
mur-mur kyllä minäkin olen jotain näkeväni siinä :) Nyt alko minua jänskättää .... :D

Pika omanapa päivitys: lämpö edelleen 0,6 korkeampi kun normi - alavatsan vastenta puoltaa nippaa ja kolottaa niin maan perkuleesti...toivottavasti ei ole mikään tulehdus!

Nyt minä jatkan huovuttamista....ihanaa iltaa kaikille :heart:

OOAK - Wauitsi wau, tuo kuule kuullostaa hyvältä jos noin nippailee ja kolottaapi..se voipi olla se keltarauhanen, joka oviksen jälkeen juimii siellä!=)
..toivottavasti vaan kolotukset jatkuu ja muutaman päivän päästä punaviivanen piirtyy testiin:heart:

Mie sitten halusin kertaalleen dipata(ihan mahdotonhan mie olen..:D) vielä tälle iltaa..
..ja kyllä mie tuossahin kuvassa näen iiiiihan ohkaisen punaviivasen vasemmalla testiviivan kohdilla(napauta kuva suuremmaksi)
..en vain saanut sitä testiajalla talleteltua kun saunassa olin..

..miten lie tuo testin sininen osa tuolleen irtoilee, höh:eek:

Kuvat on tarkoituksella pimeän puoleisia, en tuolla kameralla saa enää salamalla hämärässä hyviä kuvia: /..joten ilman salamaa jouduin ottamaan..kokeilen vielä kirkaassa loisteputken valossa, kunhan mies lähtenyt mammimaan..;)

((muoks))
olkoon, en mie jaksa enää olematonta tsuumailla..kyllä se siittä vahvistuu JOS on vahvistuakseen..ihme täytyis tapahtua, ei niin mitään oirehia - vain lämmöt 37.3 koko ajan ja sekin johtuu Lugeista.

Hellurei ja mukavaista illan jatkoa!

Viimeksi muokattu:
ILTAA IHGUT NAISET!!!!! :heart:

Minulla viimoinen vapaa... voi pee.. ei voi mitään!! Ilavuoroo pukkaa. Sit olis sähly mut luulen ett jätän sen väliin ku keskiviikkona klo 6:ksi töihin jo... ei saa nukuttua kumminkaan ennen klo 24...

MUR MUR kyl siinä joku häivähdys munkin mielestä näkyy... olispa se vahvistuvainen viivainen!!!!!!! :heart:Mä tilailin juu niitä herkkiä sieltä netistä.. ai ne on vielä huonompia näyttämään ku tavalliset 25:set? Voi vitsi.. no emminä testaa ennenku vasta sit loppukierrosta jos tuntuu siltä.. nyt ei MITÄÄN tuntemuksia puoleen eikä toiseen..

OTTIS ihuna kun miehes sua hellii... koitappas saada piliä! =)Meillä on vähän niin että varsinkii jos minä oon lähtenyt johonkin iltariennolle niinkuin nyt la iltana :Dkun teki mieli nähdä ihmisiä ja kävelin iltasella paikalliseen baariin.. en kyl usein käy... onneks oli tuttuja ettei tarttennu yksin olla, ja kivaa oli! Tulihan sitä muutama olutkin otettua juu...
Siitä mies sitte herneen nenäiseen otti ja oli niin veemäinen että tahalleni menin eilen naapuriin siskolle melkein koko illaks... Että välillä näin meillä..
Nyt ollut pois koko päivän ja vasta illasta kotiin tulee kun auttamassa kaveriaan hommissa.. Onkin ollut ihanan rauhallista, polttelen tulia hellassa enkä oo tv:täkään avannut, ukko yleensä huudattaa sitä kaiket illat ja yötkin jos en minä pistä ääniä hiljempaa.. oikein NAUTIN ku saa tv olla kiinni!!!

Koitahan MUR MUR kestää työpainehet!! Ei ole kiva yhtään jos hankalaksi menee asiat... Tsemppiä:hug:

ANNEKRISTINA: Kiva lukea kuulumisiasi elämäsi varrelta! Koita nyt vaan muistaa tuo lupaus että annat ITSELLESI aikaa.... Se on meissä naisissa vaan että aina tupataan passaamaan ja paapomaan.. joskus on vuoro muidenkin! Minä oon oppinut hellittämään hiukan ja en enää siivoamisistakaan stressaa niin paljon kuin ennen,,, ja jos en jaksa ruveta kokkaamaan niin syökööt mitä kaapista löytyy!! Poikakin kohta täysi-ikäinen niin osaa kyllä itse huolehtia että syö.. Eläimet on on eri asia.. niistä on pakko pitää huolta että saavat ruokaa.. sekin on kyl mun kontolle jäänyt ... no onneks on suht helppoja sapuskoja ettei aina niille tarvii kokata...

Joo, siskolla tokokuussa 40v- synttärit ja tilattu Tallinnan reissu, 2 yötä, 1 yö laivalla ja 1 hotellissa.. mulla vaan järkättävää jotta saisin vapaat siihen.. Meitä lähtee ainakin 12 henkeä... Ihan kiva ku joskus johonkin pääsee!! Kun ei kerran etelän lomaan oo varaa..

Mut nyt illanjatkoja ihunoille ja NIITÄ++++++++++++TUULIA KAIKILLE!!!!!!

OOAKILLE VIELÄ TSEMPPIÄ JOTTA KOLOITUKSES KERTOIS TÄRPISTÄ=)

MUR MUR MINUSTA SIINÄ ON SELLAINEN OHKAINEN SUIKALE VIIVAA KU OIKEIN TIHRUSTAA! vAHVISTUMISTA SILLE!!!!!:hug:
ONHAN SINULLAKIN AIKA AIKAISTA VIELÄ, MALTA PARI PÄIVÄÄ JA SIT TESTAAT UUDELLEEN? HELPPOHAN SE ON SANOA... ;)

MUR-MUR täällä nyt sit vuorostaan järjestää meille jännitys näytelmää. Kyllä minäkin tuossa ohuen ohuen viivan näen. Joskos se siitä vahvistuisi kuhan tulee päiviä hiukan enempi. Tsemppiä!

ANNEKRISTINA: Kiva oli lukea pitkä viestisi :) Paljon olet elämässäsi saanut kokea, nyt vaan suunta sinne uuden vuoden lupausta kohti!

OMA NAPA : tikuttelin tänään pariinkin otteeseen, keskipäivällä tuli vahvempi viiva mitä eilen, mutta ei lähellekkään samaa mitä testiviiva. Illlalla jumpalta tultua (join siellä kyllä vettä yli litran) testasin, se oli taas yhtä hailakka ku eilinen viiva. Voi kun sais kunnon lh+ esiin niin pääsis oikeesti piinistelemään!

• Tykkää
Kiitos testin tiirailu kommenteistanne ihunat:kiss:
..onhan tämä aika säälittävää kun pitää näin aikaiseen dippailla ja sitten menee vielä yö unethin kun alkaa jännittämään..jos sittenhin?

Mie jotenhin luulen, että yritystä on taas ollunna ja siihen se jääkin..
..aina se on vaan yhtä vaikia sulattaa jos se siihen sitten jää:'(..

Keskivikkona menen töihin ja sieltä lähteissä taidan kipaista apoteekin kautta ihan sen perinteisen Apteekin oman.:)

Tuosta työstäni vielä..

Se itsessään ei ole olleskaan stressaavaa=)..välillä vaan pitkäveteistä jos asiakkaita ei käy.
..mutta siihen liittyvät muut asiat vit**taa kun saa aina muistaa itse huolehtia - esim. rahojeni maksu kerran kuussa..jos tulee poissaoloja(sairautta)ne päivät maksellaan sitten vasta kun lähetellään lausuntoja - sinne, sun tänne..pistää niiiiiin vihaksi kun ajattelenhin:mad:

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Heippistä vaan kaikille! Olen pysynyt taustalla, kun tuli terveysongelmia ja lääkäri kehoitti lykkäämään tätä projektia. Taisi nyt kuitenkin käydä niin, että kun lopetettiin yritys, niin alkoi tapahtua... Nyt on kp30 menossa eikä menkoista tietoa. Testailu saa vielä odottaa muutaman päivän vaikka kauhian jännää tämä on.

• Tykkää
mur-mur Edellinen kierto oli 29 ja sitä edeltävät kaksi 24 eli vaihtelua on ollut. DPO:sta en osaa sanoa mitään varmaa.. Joulun jälkeisellä viikolla se kuitenkin oli (ke-to) ja joulu vietettiin kullan kanssa kahdestaan, joten ainakin siellä oli uimareita odottelemassa. ;)

Olotila on ihmeellisen tyyni eli minkäänlaisia PMS oireita ei ole ollut. Yleensä olen itkuinen ja siivoan raivona.. heh.

Alavatsaa nipistelee ja rinnat on kipeät. Uuden vuoden jälkeen oli jopa kaksi mehevää finniä naamassa ja se on aika harvinaista.

Yhteistyössä