40+ so what wol.12

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Miulla huoli alkaa nostaa hieman päätään..

Ihmettelen kun vuoto EI ala?.. vaikka HCG oli tiistaina vain 6..

Nyt illasta on vasemalla munasarjojen kohdilla, alkanut tuntumaan sellaista pientä painetta(ihan kuin turvoksissa..)..ei kovaa kipua, mutta ikävän tuntuista:x
..rinnat myös aavistuksen aremmat, lämmöt 36.9(olleet aamupäivästä asti)

..miulla käy jo mielessä..e t t e i vain kohdunulkoinen: /..
Tuolla sivustoilla(Käypähoito/Terveyskirjasto jne..) luki, että tyypillisesti oireet alkaa n. rv7..mutta toisilla on ollut kipuja/oireita jo rv4 lähtien!
..miulla nyt 4+4 tai 4+6..

Huolettaa se mökille lähtö jos siellä korvessa alkaa kipuilemaan kovin - mieshän jää kotiin..en tällaista enää kaipaisi kyllä:(..

Lähtisin paljon huolettomampana mökkeilemään jos vuoto alkais ennen sitä.

Miten teillä muilla, joilla tuo kemiallinen ollut(alkuraskauden keskenmeno)..
:attn:Milloin se vuoto alkanut???(raskausviikot/kävitko HCG määrityksessä?)

..muistaako putunen tai pikkutirri?:wave:

Miulla alkoi vuoto Elokuussa-2010 4+4(plussa tuli testiin vain kerran, dpo12)..ja sitten se myöhempi Marraskuussa 5+5 - silloin HCG oli dpo17/48..haamuplussa muistaakseni vielä testissä, vaikka vuoto jo alkanutkin.

Voikohan se tiistai aamuna laiteltu Luge(yksi pallero/100mg) vielä viivyttää vuotoa?

No, pitää kuullostella tätä oloista huominen ja sunnuntai päivä..sitten menen kyllä yhteispäivystykseen.
Viimeiks olisi Gynen hoitaja halunut miut ehdottamasti ultrata..sanoin, että turhaa kun testi näyttänyt jo negaa pari päivää..miun pitäis se piikkikin taas ottaa kun olen veriryhmältäni A-..ihan pers**stä taas!!!:mad:

Nyt jos tarvittaessa tarjottelevat ultraa, suostun mielihyvin - jää suurin huoli siitä kohdunulkoisesta poijjes..ja HCG määrityksen voisivat ottaa samalla(ottaisivathin varmaan, miulla sille lähete)

..alkais vaan nyt vuoto ihan omine aikoineen viikonlopulla..

Viimeksi muokattu:
Ottis
Voi mur-mur, auttaisin jos voisin :hug:, nyt vain toivon, ett vuoto alkaisi jo. Tiistaina otettu Luge-palleroinen voi hyvinkin pidätellä vuotoa vielä. Mullahan Terolut on tehnyt samaa parikin viikkoa ja jo kahteen otteeseen.

Ottis

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa
pikkutirri (42)............kp2/28-32.........yk806/11)4./2yht.
Euphonia (40)............kp7/25-26.........yk20..........1
Ottis (44)..................Kp10/26-32.........yk 23( 08/09)..1
Minttu2011 (43)........Kp11/27-29........yk 10( 04/11)..3
putunen (41).............kp13/25............yk yli 1v...........3./1.yht.
Ninni69 (42)..............Kp20/23-30.......yk n.3v............1
tattinen (41).............kp23/28............Yk8(2km.)5/1 yht.
Mahdotontako (46)....kp24/27-30.......yk13........1. yht.
Nöpsö (42)................kp25/29-32.......yk?................2.
AinoEmilia (46)..........kp56/?.............yk n.3v( 08/10)4./2yht.
Tringa (40)................kp?/28..............yk1.................2

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, putunen, Iida-Karoliina, Salme71,

Ottis (44)...................dpo-1
putunen (41).............dpo4
tattinen (41)..............dpo12
Mahdotontako (46)....dpo14

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee

Viimeksi muokattu:
Ottis
mahdotontako Olikos sulla niitä testejä vielä? Tänään näyttäisi olevan todella jännä päivä sinulla =). Pysyköön täti poissa :heart: ja plussaa testiin.

Ninni69 Saitko mistään testejä? Plussapuhureita :heart:!

Tattinen Mitkä ovat fiilikset? Oletko testannut? Minä ainakin olisin :LOL:. Peukutuksia :heart:.

ON Taitaa tulla oikein superhelle ja illemmalla jytinät ku nyt jo näin paahtaa. Mulla on morkkis ku join illalla saunoessa 2 sidukkaa, myöhemmin vielä yhden ja sitten vielä 3 pientä lasillista punkkua. Siis jos olisin juonut vain punaviiniä niin ei olis morkkistakaan, mutt harmittaa ku kävin aamulla puntarissa ja oli tullut heti 400g takas :(. Tänään jos lähden mökille on varmaan turha kuvitella, ett osais ihan kuivin suin olla, mutt siihen pyrin kuitenkin :LOL:.

mur-mur Päivitin listan, ja jos muutoksia tulee illemmalla, teen ne sitten huomenna.

Moros tänne :)

Minttu Mä kyllä antaisin sekä sen naikkosen että miehenkin kuulla kunniansa. Meillä yöpyi kerran mieheni tuttava joka alkoi mm. kouluttamaan meidän koiraa ettei se saisi nousta sohvalle ja suukopuhan siitä syntyi - minä en siedä että mun kotiin tullaan sanomaan miten meillä ollaan ja käyttäydytään ja muutenkaan - meille tulee tasan ne ihmiset joiden kanssa haluan olla tekemisissä... :D hih!

Ottis Äläs nyt suotta muutamasta sidukasta morkkista ota, kuitenkin ne kalorit häipyy sitten viimeistään kun taas innostut ruohikkoa leikkaamaan tai muuten touhaamaan :D Hei muuten koskas reissuun ? :D

Mahdotontako ++++ säteitä niinkuin täällä on tapana sanoa :heart:

oliivitar ihanaa odotusta :heart: aivan mahtavaa :D

mur-mur toivotaan että tätsy pian porhaltaa paikalle - hei sä pääset huomenna möksälle :D

ON: Tätsy tuli tänään :D en voisi iloisempi olla - eilen jo ihmettelinkin kun olin niin huonolla tuulella, tänään sitten alkoi vuoto ja kivut ... ihanaa ! (taidan olla aivan ding ja dog) :D ei vaan kun en ole oirehtinut parina viime kiertona niin onhan tämä kait taas merkki hormoonitoiminnasta :D

Lähden tästä kaupungille ja sitten kullan luokse lomailemaan, ihanaa :heart::kiss: :D

Kaikille hyviä vointeja ja plussatuulia purjeisiin :wave:

Ottis:Ei mulla oo tältä kierrolta mitään toiveita plussasta, kun oviksen aikaan olin yksin reissussa ja tallettelut sitä ennen eivät onnistuneet, joten uutta kiertoa odotellessa...Niin ja testejä on jemmassa riittävästi;)

Viimeksi muokattu:
Ottis
Mafinka Reissuun lähdetään maanantai-iltana, kone nousee ilmaan tiistai-aamuna. Kiva, että tästykkä tuli viimein :kiss:. Hoitele se alta pois ja nauti lomastas täysin rinnoin =).

Ninni69 Juu, tiedän, ett yksin on vähän paha raskautua, mutt sitä suuremmin toivein kohti seuraavaa kiertoa, kunhan olet tän yli päässyt :kiss:.

ON Mulla on vieläkin vähän kostea toi alakerta kuin ei ovis oliskaan ollut, mutt pitää nyt kuulostella, jos ukkoa tarttis vielä kammeta simppojen luovutukseen.

• Tykkää
Reactions: Mafinka
Mur-mur - mulla se vuoto alkoi toukokuussa puolitoista viikkoa ekan plussan jälkeen. Plussaviiva oli viikon kuluttua haalistunut melkein näkymättömäksi ja siitä meni vielä 4-5 päivää ennen kuin vuoto alkoi. Ehdin jo vähän huolestuakin silloin.... ja olin tyytyväinen kuin vihdoin alkoi. En käynyt missään hcg -määrityksissä.

Ottis
- oikein hyvää ja onnellista lomamatkaa!

Mafinkalle hyvää lomaa!!

• Tykkää
Reactions: Mafinka
Moips!
Meillähän eilen töissä pimeni kaikki tietokoneet joten empä enää tännekään päässy ja kotonakaan en sitten enää koneelle tullu...

mur-mur...mullahan häipy viiva tosi nopeesti...sunnuntaina tuli kierto täyteen, maanantaina tein aamupisusta sen digin missä näky raskaana, tiistaina päivä pisusta ei raskaana, illalla perechekillä vielä aavistus ja keskiviikko aamuna ei aavistustakaan ja vuoto alko silloin keskiviikko iltana. Hcg määrityksessä en minäkään käyny.

Mafinka..onnittelut sinullekin tädistä..jos nyt voi noin sanoa:confused:...mutta iloinen tunnuit olevan ja itselläkin ihan sama juttu, et jos ei kerran raskaana oo ni ei oo kiva että kierrot venyy...NIII...ja hyvää lomaa sinullekin=)

Nytkö jo se Ottiksen reissu on???=) ihanaa reissua ja pitäkää hyvänä toisianne!!!!:heart:

Ninni69, harmi kun sulla tää kierto meni tuollee ikäänkuin "ohi", sitä suurempaa onnen potkua ensi kiertoon:heart:

Mäkin pelkään että mulla tulevat kierrot menee huti, kun ovis tulee taas "teinejen viikoilla" ja mun mieshän ei silloin "toimi":(, mun vanhemmat lapset asuu täällä meiden luona aina 2 viikkoa ja sit taas isällään toiset 2viikkoa ni nyt on kierrot venyneet sillee et seuraava ovis tulee sen jälkeen kun teinit ovat taas täällä...vähän on patti tilanne:confused: miehelle eilen jo korvaan kuiskasin että haluisin sitten edes kerran, että ois ees pieni mahollisuus...ja miks sanoin nyt jo, ni siks että hän saa "aikaa" ja tietää tavallaan tilanteen "vakavuuden" ja toivoisin että ois sit mukana kun jotain yrittäs järjestää et saatais pikkuriikkisen "omaa aikaa"...mä siis ennakoin jo tulevaa yli 2 viikkoa etukäteen:D mut siis tiedän että clomit mulla venyttää ovulaatiota...

RKTT-laisille isot plussa puhurit!!!

Mulla alko LOMA!!!! Tänään firman kesäjuhliin ryyppää ja rällää:p

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Ninni69 ja mur-mur
Kiitos putunen ja pikkutorri omista km tiedoistanne vuodon alkamisen suhteen.=)

Miullahin nyt sitten vuoto alkoi aamusta, hissukseen..kun heräilin iltapäivästä, oksetti ihan kauheasti ja pyörrytti:$.. vuoto jo lisääntynyt ja todella veristä!(ei mitään limansekaista vuotoa, mitä miulla monasti on)..tosi huono olo koko ajan..
..mutta hyvä, jotta alkoi.:)

Täällä ukkonen jyrisi mahtavasti, ei vain sadetta - lupailtu kyllä huomiselle kovaakin.

Lämmintä on ihan liikaa, lähemmä 30C:O..vaan huomenissa illasta pääsen saunomaan ja järveen-Jeeeee!
..sitten istuksin illasta vinkkulasi kädessä..ja NAUTIN!!!!

• Tykkää
Reactions: pikkutirri
Ottis
Pikkutirri Ei me vielä mihinkään lähdetä =). Maanantaina vasta. Kurja juttu, ettei miehes pelitä kun teinit ovat paikalla. Seksinhän pitäis olla luonnollinen juttu ja kuulua parisuhteeseen. Vinkkaa miehelles, ett teinit luulevat pian, ett teillä menee huonosti, jos ette koskaan pupuile, kun he ovat paikalla :).

mur-mur Kiva, ett vuoto alkoi ja pääset taas normaaliin kiertoon. Mieluitenhan se plussa olisi saanut pysyä, mutta kun ei, niin on parempi, ett täti tulee sitten kans, eikä odotuta ihteään :hug:.

Putunen Kiitos kiitos :kiss:. Toivotaan siitä hyvän tulevan.

Tänään on ollut vähän kiree ilmapiiri. Tai no.. Mies oli aamusta reissussa ja kun tuli kotiin, lähdettiin heti hänen kotipaikalleen ajamaan nurtsia, minä ajettavalla ja hän raivaussahalla pusikoita ja seinänvierustoja siivoten. Perille ku päästiin ja auton mittari näytti reilua 30 astetta lämmintä, sanoin minä niinkuin asia minun mielestä oli, että: "Hullun hommaa alkaa tällä säällä nurmikon leikkuuseen.". Mies siihen, että:"Painu sitten helevettiin täältä!" Minähän en siis valittanut, vaan vain totesin tosiasian ja mies jatkoi, että kun en tee muuta kuin valitan. Jos ikinä koskaan satun esim. sanomaan, että onpa kuuma tai lämmin, niin se on valittamista multa. Ja sitä se ei oikeasti ole sekään, vaan toteamus, sillä minähän tykkään kuumasta :saint:. Kun olin kaksi tuntia pärryytelly nurtsia ja mennyt kaikki mahdolliset paikat läpi ja peräti putsannut ajettavan, menin lopulta miehen autolle ja sanoin, että:"Minä lähen nyt sinne helevettiin täältä.". Tein siis mitä olin eilen luvannut ja lähdin =). Kiitosta en saanut ja tuskin tulen saamaankaan, mutt tämä mun valittaminen on varmaan sitä, kun olen useampaankin otteeseen sanonut, ett pitäis joutaa kotonakin siivota joskus. Mies ei piittaa yhtään vaikk täällä olis kuinka paskasta ja nurtsi kuinka pitkä, ku hänen maisemissaan vaan kaikki on hyvin ja oordingissa. Ja tällä säällähän ei huvita oikeastikaan alkaa siivota kotonakaan. Mieluummin nauttisin vaan olemassaolosta, mutt tätä tämä on aina ennenkuin päästään lomalle. Miehellä hirveä stressi tekemättömistä töistä ja kaikki pitäis saada tehtyä parissa päivässä. Varmaa on, ett sitten kun matkaan päästään, on kumpikin suunnilleen valmiita tappamaan toisensa :LOL:.

Oli miten oli, mutt ovistestiä varten vartti sitten lorottelin pisun purkkiin ja jos siltä näyttää, ett se ei ole ollut ja mennyt, lähden miehen kanssa mökille, mutt muussa tapauksessa olen ja pysyn "helvetissä" ja mies saa mennä menojaan. Mä luulen, ett vuorokauden irtiotto toisista ei tee pahaa. Vaikka.. jos mä en lähde mökille, ei kukaan vedä miestä, ett hän pääsis vesihiihtämään. Toissaviikonloppuna mies pikku jurrissa sanoikin, ett hän tarvii kokopäivätoimisen kuljettajan, kun häntä pitää aina jonkun olla kuskaamassa. Olin päivällä vetänyt häntä veneellä ja illalla kuskasin autolla :LOL:.

Viimeksi muokattu:
Heippa täältä helteestä :cool:

Ei ole tätiä näkynyt, ei.
Koko ajan juilii niin, että vois alkaa, mutta ei kerta kaikkiaan mitään tipu eikä lirise.
Aamulla tein taas sen rsfu:n testin, mutta ei siinä vieläkään mitään näy.

Ällöttävä olo on, mutta en luota yhtään noihin tuntemuksiin, koska pää voi kuvitella vaikka mitä. Ei ole ihan järjen asioita nämä.

Mulla on aina ollut säännölliset kuukautiset, koskaan eivät ole olleet myöhässä päivää tai max kahta päivää kauempaa. Mutta nyt on 36/29-31.
Maanantaina luulisi herkkien testin olevan postilaatikossa, joten sen luulisi näyttävän sitten onko mitään tekeillä vai ei, jos ei tätiä tule.

Ajatuksena olisi siis, että ovis on ollut jossain myöhemmässä ajankohdassa, yleensä olen tuntenut kyllä senkin, mutta en tässä kierrossa. En sitä kyllä ole erityisemmin seuraillutkaan, kun ei ollut tarkoitus "vielä" yrittää raskautua.

Eli jos ovis myöhässä ja kiinnittymiseenkin voi kuulemma mennä jopa viikon verran, niin sitten voisi olla koko raskautuminenkin vasta aika aluilla. Mutta nämä ovat spekulaatioita.
Pakkohan se on kohtapuoliin selkiytyä, ettei ole sitten mitään muuta tekeillä. Kohdun ulkoisessakin luulisi kuitenkin hcg:n nousevan, luulisi sen siis näkyvän testissä jos ovis olisi ollut laskennallisesti oikeaan aikaan. Mutta käytäntö on eri asia.
Tuulimunasta en ole ottanut niin tarkkaan selkoa, näkyykö sekin normaalisti r-testissä. Sellainenkin on minulla ollut, eli yksi keskenmenoistani oli todennäköisesti tuulimuna.
Mutta kun en muista miten olen testaillut noilla r-testeillä, en kovinkaan aikaisessa vaiheessa, vaan aika myöhäänkin, joten ei kai auta muuta kuin odotella.

Halitus ihan kaikille:wave:

Ottis
Tai voihan olla ettei tuokaan vielä ole LH-huippu, sillä onhan tuossa vahvistumisen varaa, mutt pääasia, ett ovis vähän siirtyy sittenkin. Jess! Ukko tulikin jo kotiin ja mä kiristän siltä piliä ja laitan sen sitten matkoihinsa =).

Ottis
bugsy Sinähän se tosiaan olit, joka niitä testejä tilaili ja minä sekoitin sut ninni69:iin =). Varmasti kutkuttava olo ku menkat myöhässä eikä ne ole sitä koskaan aiemmin olleet. Väkisinkin sitä alkaa ajatella jos vaikka mitä :heart:. Plussa maanantaille jo kovasti toivottelen :kiss:.

Minähän en siis valittanut, vaan vain totesin tosiasian ja mies jatkoi, että kun en tee muuta kuin valitan. Jos ikinä koskaan satun esim. sanomaan, että onpa kuuma tai lämmin, niin se on valittamista multa. Ja sitä se ei oikeasti ole sekään, vaan toteamus, sillä minähän tykkään kuumasta :saint:.
Eli ihan näkyy ukoilla tuo järjen juoksu, siis jos se edes joskus juoksee, olevan suunnilleen samanlaista.

Aivan kuin meillä.
Jos totean ääneen jotain, olen valittaja, jos en sano, niin kuulen, että miksi en muistuttanut jne......
Ja niillä on todistetusti EERRIITTTÄÄIINN huono muisti, ainakin joistakin töistä, jotka pitäisi tehdä tai jos menee pyytämään jotain tekemään, mutta niitten omat hommat ne kyllä muistaa :stick:

Huuuuurjasti ONNEEEEE Oliivitar:heart: Ihana nähdä nuita plussa testareita :) ja MAHDOTONTAKO : Kyllä tossa sun testissä ihan haamunen punainen sellainen näkyy että JIPPIIII:)
Ite taas menin TYHMÄ tekemään testin negan sellaisen kun aloitin sittenkin terot popsimisen vaikka ajattelin lopettaa olojen paskojen takia mutta toisaltaa endo parantunut niin siksi tämän levyn vielä nappaan. Eli vimppa tabut maanantaina ja torstaina vois tätejä ootella. Tissit turpoo teroista ja niinkö nousis maitoa ja munasarjoja vihloo ja pakottelee. Teroista varmaan sitten tuo lämpöily kun 37,1-37,4 ja huomannu kaks muutakin kuukautta että terot nostaa lämpöä kun antaa hormoonia kehoon :LOL: En nyt vaan usko raskautumiseen kun en saanut sitä pirun ovista bongattua :kieh: Tai sitten semmoinen kuukausi menossa että luovuttamis oloa pukkaa:(
Mutta nyt naatitaan lämmöstä eli muksua hellepäivän jatkoja kaikille!!

Yhteistyössä